ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
tolis01
Δημοσιεύσεις: 6213
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 14:22
Τοποθεσία: Franconia

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από tolis01 »

navigator11 έγραψε:Μάλιστα. Να πω ότι δεν εξεπλάγην ψέματα θα πω. Όχι φυσικά ότι περίμενα πλήρη ανατροπή. Δηλαδή παρέμεινε ως ακριβώς είχε η πρωκτόδικη απόφαση; Και βγήκε την επόμενη της χάρτινης "φιέστας". Κλαυσίγελως. Ειλικρινά, αν η μάχη για να επιλαμβάνονται τέτοιων υποθέσεων τακτικοί δικαστές έχει τέτοια αποτελέσματα, δηλαδή την κλοπή 9 βαθμών από μια ομάδα, που τους πήρε επάξια στον αγωνιστικό χώρο, για να έχουμε φαινόμενα νεογαυρίλας, τι να πω.
Ακριβώς...
Τι να περιμένεις με το bullying για ένα μήνα..

navigator11 έγραψε: Προσωπικά, δε θέλω ο ΠΑΟΚ να πάρει εισιτήρια για τις 12 Μαΐου. Θα είναι αμαρτία να καταστραφεί το παρόν και το μέλλον οποιουδήποτε ΠΑΟΚτσή και του ΠΑΟΚ. Είναι έγκλημα να διεξαχθεί παρουσία κόσμου αυτός ο αγώνας. Το γράφω με πλήρη συνείδηση. Θεωρώντας εαυτόν ένα σε γενικές γραμμές ήπιο άτομο, δε θα έβαζα στοίχημα για το πώς θα μπορούσα να αντιδράσω σε μια τόσο φορτισμένη ατμόσφαιρα.
Συμφωνώ. :cry:
Άβαταρ μέλους
chrisg4
Δημοσιεύσεις: 2986
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από chrisg4 »

Το είπα 100 φορές. Μαθημα για τον Σαββίδη και τον ΠΑΟΚτση η φετινή χρονιά . Ηλίθιες συμμαχίες με λαμόγια τέλος. Εμείς αυτό το μπουρδέλο δεν θα το φτιάξουμε . Δεν είναι δουλειά μας. Εμείς μόνο ΠΑΟΚ. Προστασία στην ομάδα από παντού και από όλους, ακόμα και από δικούς μας περίεργους .

Ήρθε η ώρα να γίνει πράξη πρώτη φορά στην ιστορία μας το ΠΑΟΚ πάνω απ' όλα .
Άβαταρ μέλους
Sekeris4
Δημοσιεύσεις: 1934
Εγγραφή: Κυρ 24 Αύγ 2014, 21:48

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Sekeris4 »

Αυτό το μασάζ σε Τρίκαλα και Ηγουμενίτσα θα πραγματοποιηθεί?
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

ηταν να μην γινει φαβορι ο ΠΑΟΚ και να τους εχει στην εδρα του και τους δυο

αγωνιστικα δεν ειχαν ελπιδες για διπλο ,όπως αποδείχτηκε,στα χαρτια σηκωθηκαν και φυγαν και τους πηραν τους πολυτιμους βαθμους

αλλα πες εγινε η αφαιρεση ολοκληρων 9 βαθμων και η προπαγανδα ενος ετους επικρατησε
τουλαχιστον ρε "πρωταθλητη" ,μην προκαλεις και απο πανω

εχουμε διαβασεις πεντακοσιες δηλωσεις εμεις οι αναξιοι κυπελουχοι,περι αξιων πρωταθλητων!

ενα να πω,φανταστειτε αυτο το σκηνικο που συνεβη με το που εγινε φαβορι ο ΠΑΟΚ να το ζουσε η ΑΕΚ
ολα αυτες τις απανωτες ιστοριες
να εβγαινε μαλιστα και βιντεο,να γινοταν και αυτο του κομινη κ.λπ κ.λπ

και απο πανω να σηκωναμε και τον λουτσεσκου στον αερα,να να
και να τους περιμεναμε και στην τουμπα για τον τελικο

πραγματικα τι θα γινοταν κατω; το διανοειστε; θα βγαιναμε απο το ΝΑΤΟ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Παλαιολόγος την Δευ 23 Απρ 2018, 16:31, έχει επεξεργασθεί 4 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21295
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από navigator11 »

"Το ότι ήταν οι παίκται της αεκ χαλαροί, άνετοι και ... σελφοειδείς, όπως φαίνεται από το βίντεο από τα αποδυτήρια της Τούμπας, που προσκόμισε η παε ΠΑΟΚ, δεν αναιρεί ότι υπέστησαν ψυχολογικό σοκ από τη βίαια εισβολή του κυρίου Σαββίδη στον αγωνιστικό χώρο λίγα λεπτά νωρίτερα. Σοκ το οποίο επιτάθηκε, βλέποντας μέσα στα αποδυτήρια και την εικόνα του όπλου, που έφερε πάνω του ο μεγαλομέτοχος της γηπεδούχου. Όσον αφορά στον διαιτητή του αγώνος, που φαίνεται στο ίδιο βίντεο να σφυρίζει εντός των αποδυτηρίων, σαφώς και δεν ήταν η εν λόγω ενέργεια για να καλέσει τις δυο ομάδες να βγούνε στον αγωνιστικό χώρο παρά αφορούσε στο να ακουστεί ο Κομινης από τους παράγοντες των ομάδων καθώς η ένταση και η φασαρία, που επικρατούσαν τη δεδομένη χρονική στιγμή στο χώρο δεν επέτρεπαν την ακώλυτη επικοινωνία και συνεννόηση μαζί τους"

Σας καλύπτει ένα τέτοιο "σκεπτικό";
Άβαταρ μέλους
shogoon
Δημοσιεύσεις: 2118
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 08:47

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από shogoon »

Τα πολλά λόγια είναι φτώχεια. Ο οργανισμός ΠΑΟΚ πρέπει μετά τα φετινά να αποκτήσει την τεχνογνωσία στην λαμογια γιατί μόνο έτσι μπορεί να πετύχει. Τελικός κάτω του 3-0 για μένα είναι ήττα.
Rorschach
Δημοσιεύσεις: 895
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 02:05

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Rorschach »

Μας κλεψανε το πρωταθλημα εν ψυχρω φετος και ηδη ειμαστε ουραγοι στο επομενο.
Και με τις ευλογιες της διοικησης παμε να παιξουμε τελικο στην εδρα του κλεφτη;
Στοχος στον τελικο η επιτευξη του Γκρεξιτ.
Άβαταρ μέλους
pxp920
Δημοσιεύσεις: 2962
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 21:22
Τοποθεσία: New York, New York

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από pxp920 »

-12 στα δυο εντως εδρας παιχνιδια που θα μας καναν και τυπικα πρωταθλητες και -2 απο το επομενο για να μπουμε με το δεξι. Ομορφα.
Paoki94
Δημοσιεύσεις: 340
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Paoki94 »

Ούτε μαθήματα για του χρόνου, ούτε πόλεμο με τους κάτω, ούτε βιαιότητες στον τελικό, ούτε τίποτα.

Ηλπιζα, οτι κάποια μέρα, θα μπορούσαμε να δούμε ποδόσφαιρο σε αυτή τη χώρα. Οτι θα υποστηρίζαμε ο καθένας την ομάδα του, θα πειραζόμασταν μεταξύ μας, λίγη καζούρα και τέλος.

Πρώτη φορά, βλέπουμε ένα καθαρό πρωτάθλημα, με δίκαιες διαιτησίες και τις ομάδες μεν παίζουν όσο και όπως μπορούν. Κι αντί να το αφήσουν να πάει όπως πάει, το ξεφτιλίζουν.

Εγω προσωπικά δεν αντέχω άλλο αυτή την κατάσταση. Κέρδισαν. Ας μείνει υο ποδόσφαιρο τους βρώμικο κι ας το χαίρονται. Εγω, τέλος.

Όσο η ΠΑΟΚΑΡΑ μου θα συναναστρέφεται μ αυτούς, εγω θα μένω μακριά.

Καλύτερα τα λεφτά του διαρκείας να τα δίνω για ένα ματς τον χρόνο στην Ιταλία ή την Ισπανία. Να κάνω την εκδρομή μου, να βλέπω ποδόσφαιρο και να έχω την ψυχική μου υγεία.

Τα λέμε σε μερικά χρόνια. Οποίος συνεχίσει να παλεύει για ένα καθαρότερο πρωτάθλημα, χαρά στο κουράγιο του.

Τέλος
Άβαταρ μέλους
DimitrisS
Δημοσιεύσεις: 7900
Εγγραφή: Πέμ 29 Οκτ 2015, 18:42

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από DimitrisS »

Ναι αλλα θα παμε μεσα στο οακα στην εδρα αυτου που μας εκλεψε ενα ολοκληρο πρωταθλημα (και κατι μυρια απο τον ιβαν....) για να αποδειξουμε οτι ειμαστε καλυτεροι.

Ετσι πρεπει, γιατι ΠΑΟΚ εισαι να πουμε.
Άβαταρ μέλους
Athens
Δημοσιεύσεις: 5714
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 21:25

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Athens »

μεγα λαθος η παραμονη στους πινακες της ΚΕΔ του αρετοπουλου και του Κομινη....
μονο αυτοι μπορουσαν να τιναξουν τον ΠΑΟΚ στον αερα και αυτους ορισαν...οπερ και εγενετο...
ολα ηταν σχεδιασμενα, ειδικα ο κομινης ηταν και οτεταρτος στο ματς με τον γαβρο...
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21295
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από navigator11 »

Μην είστε τόσο εξωφρενικά κοντόφθαλμοι και αφελείς! Δεν υπάρχει γραιξιτ. Υπάρχει μεθοδευμένη προσπάθεια να εξοντωθεί ο ΠΑΟΚ και μόνον ο ΠΑΟΚ. Όσο κι αν μπορεί να δυσαρεστήσει, δεδομένα τους συντριπτικά περισσότερους, μια απόφαση να μην κατέβουν οπαδοί μας στον τελικό παρωδία θα έχει πιο πολλές πιθανότητες να προστατέψει, όπως σωστά με "διόρθωσε πριν ο Τόλης, τον ΠΑΟΚ και τον κόσμο του από τα χειρότερα. Διότι υπάρχουν και πολύ χειρότερα ακόμα και από την κλοπή ενός πρωταθλήματος. Και αυτά πλέον απεργάζονται στη βοθρόπολη. Γραιξιτ και αρχίδια καπλαμά ... Βράζουν τα μυαλά μας ρεεε. Αν είχα μπροστά μου το βρωμοπούτανο τον κομπίνη και τον άλλο τον μπινέ τον ποντικαρά, θα τους ξερίζωνα τα λαρύγγια.
Άβαταρ μέλους
Sekeris4
Δημοσιεύσεις: 1934
Εγγραφή: Κυρ 24 Αύγ 2014, 21:48

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Sekeris4 »

Εχει αποδειχθεί.Μονο με συλλαλητήρια θα μας φοβηθουν και θα σταματήσουν να μας κλέβουν.Ολοι καμάρα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sekeris4 την Δευ 23 Απρ 2018, 16:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Sekeris4
Δημοσιεύσεις: 1934
Εγγραφή: Κυρ 24 Αύγ 2014, 21:48

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Sekeris4 »

.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sekeris4 την Δευ 23 Απρ 2018, 16:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
chrisg4
Δημοσιεύσεις: 2986
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από chrisg4 »

Rorschach έγραψε:Μας κλεψανε το πρωταθλημα εν ψυχρω φετος και ηδη ειμαστε ουραγοι στο επομενο.
Και με τις ευλογιες της διοικησης παμε να παιξουμε τελικο στην εδρα του κλεφτη;
Στοχος στον τελικο η επιτευξη του Γκρεξιτ.
Grexit δεν θα καταφέρεις ποτέ. Να σε διαλύσουν και να σε αφανίσουν άνετα . Ξεκινάμε με -2 αλλά αγωνηστικα αυτή τη στιγμή είμαστε δυο κλάσεις πάνω από όλους ας μην υποθυκευσουμε τις προσπάθειες των παιχτών . Μη τους κάνουμε τη χάρη να πάρουν πρωτάθλημα και του χρόνου .
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”