ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
thodoris31
Δημοσιεύσεις: 602
Εγγραφή: Κυρ 05 Ιούλ 2009, 15:51
Τοποθεσία: Καμποτζη

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από thodoris31 »

Μεθαύριο η Επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ συνεδριάζει για ήσσονος σημασίας ζητήματα.

Ευκαιρία να αποφασίσει (επιτέλους) αν θα παρακολουθήσει το τετράωρο video από τις δύο κάμερες ασφαλείας της Τούμπας.

Στη συνέχεια οι 5 δικαστές θα τοποθετηθούν επί του ενδεχόμενου προδικαστικού ερωτήματος στον Γ.Κομίνη.

Αν θεωρήσουν ότι θα τους διευκόλυνε η αυτοπρόσωπη παρουσία του διαιτητή, θα τον καλέσουν σε νέα συνεδρίαση (την άλλη βδομάδα) παρόντων των δικηγόρων του ΠΑΟΚ και της ΑΕΚ.

Επειδή ο πρόεδρος της Επιτροπής Δ.Σκουτέρης διαπίστωσε ότι η τακτική του συναδέλφου του Σπ.Καποδίστρια δεν απέδωσε, θα καλέσει τον Γ.Κομίνη μέσω ΚΕΔ.

Ώστε αν δεν πάει στο αθλητικό δικαστήριο, να αντιμετωπίσει την κύρωση του πειθαρχικού παραπτώματος (απείθεια) από την Επιτροπή Διαιτησίας που τον διορίζει.

Αν η βαθμολογική διαφορά (με βάση την πρωτόδικη απόφαση) ΑΕΚ-ΠΑΟΚ διευρυνθεί έως το φινάλε του πρωταθλήματος, τότε η απόφαση θα εκδοθεί στις 7 Μαΐου.

Ειδάλλως στις 14!

http://dikisports.blogspot.gr/


και εμεις περιμενουμε σα μαλακες???
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Θα περιμενουν να τελειωσει ΚΑΙ το παιχνιδι με το ζελο.
boogeyman77
Δημοσιεύσεις: 7009
Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από boogeyman77 »

Αυτό πιστεύω κι εγώ.Τους χάλασε τα σχέδια η χθεσινή αποφυγή γκελας.Εαν είχαμε χάσει ήδη θα είχε βγει απόφαση και μάλιστα εξάλειψη του -3 και συνέχιση του αγώνα απο εκεί που σταμάτησε.Έτσι θα έδενε το γλυκό και θα ανακηρυσσαν την τρομοκρατημένη και ηθική πρωταθλήτρια που τα έβαλε με θεούς και δαίμονες.Τώρα προσεύχονται για γκέλα μας με τον βαζελο οπου προσωπικά περιμένω σφαγή
Άβαταρ μέλους
Mīngus
Δημοσιεύσεις: 8081
Εγγραφή: Τρί 06 Ιαν 2015, 00:04

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Mīngus »

Δεν μπορώ να καταλάβω τι σχέση έχει το αν θα διευρυνθεί ή όχι η διαφορά.
Είτε θα φάμε ίδια ποινή με την πρωτόδικη, είτε η κούλα -10. Κάτι άλλο από τους κανονισμούς δεν προκύπτει. Με κάθε συνθήκη αν η κούλα φάει -10 και πάρουμε το μεταξύ ματς, πάλι πρώτοι πάμε.
Άβαταρ μέλους
sn0ufel4
Δημοσιεύσεις: 12486
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 16:19

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από sn0ufel4 »

Διπλό στη λεοφλωρο ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΔΗΠΟΤΕ
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από goran 64 »

kataramenos5 έγραψε:Θα περιμενουν να τελειωσει ΚΑΙ το παιχνιδι με το ζελο.
Ποιοι? :?
Η επιτροπή των "μάου μάου" που κάνει "νιάου νιάου"? :shock:

Α ρε κακέ π@@στη και σιχαμερέ γκάγκστερ, τι εγκλήματα έκανες, κάνεις και σκοπεύεις ακόμα να κάνεις... :twisted: :x
Μακράν ο χειρότερος "ποδοσφαιρικός"-οικονομικός παράγοντας όλων των εποχών του προτεκτοράτου... :redcard:
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από goran 64 »

Καλά καλά...Εσείς σβήνετε κομμάτια απ τα posts μου, μην τυχόν και τον ματιάξω τον αρχιεγκληματία... :twisted: :yellowcard:
Αυτός και το συνάφι του είναι που κατάντησαν την χώρα προτεκτοράτο, στο χάλι που θα την ζήσετε εσείς... :evil:
Βαθύ Mαύρο
Δημοσιεύσεις: 113
Εγγραφή: Κυρ 25 Φεβ 2018, 22:25

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Βαθύ Mαύρο »

καλά ρε πούστη μου, εκεί στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ δεν μπορούν να κάνουν μια επίσημη καταγγελία σε εισαγγελικά όργανα για όσα είπε το μελισσανίδι σε συνδυασμό με το πανό με ευθείες απειλές κατά Σκουτέρη ? Ή μήπως υπάρχει κανείς που αν πιστεύει ότι το μελισσανίδι δεν ήξερε και δεν είχε εγκρίνει το πανό ?
Πότε επιτέλους θα κάνετε επίθεση ????
Άβαταρ μέλους
V-olakiotis
Δημοσιεύσεις: 6173
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2009, 12:59
Τοποθεσία: Ουσουάια, Αργεντινη

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από V-olakiotis »

Έχουμε κακώς χαμηλώσει τους τόνους με πρόσχημα την ομαλότητα στον τελικό, ενώ οι άλλοι κάνουν προβοκάτορες φιέστες και απειλούν ευθέως τον δικαστή!

Ξυπνήστε λιγάκι στην ΠΑΕ, μας την είπαν για την εκπομπή στην ΕΡΤ και λουφαξατε;

ΝΑΤΟΙ ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
Άβαταρ μέλους
Hermann
Δημοσιεύσεις: 3827
Εγγραφή: Δευ 12 Δεκ 2016, 18:58
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Hermann »

Βγαίνει από ώρα σε ώρα η απόφαση!!!!!

Σδνα

Εντιτ: Πιθανότατα εντός ημέρας γράφει
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

πως το γνωριζουν;!
Άβαταρ μέλους
Hermann
Δημοσιεύσεις: 3827
Εγγραφή: Δευ 12 Δεκ 2016, 18:58
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Hermann »

Ε ενημερώνουν κάποιοι αρμόδιοι προφανώς, όπως άλλωστε λαμβάνουν όλες τις σημαντικές ανακοινώσεις και τις κοινοποιουν.
Άβαταρ μέλους
Athens
Δημοσιεύσεις: 5714
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 21:25

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Athens »

ο θωμαιδης λεει οτι γνωριζει την αποφαση και ειναι καταδικαστικη για τον ΠΑΟΚ
Άβαταρ μέλους
Hermann
Δημοσιεύσεις: 3827
Εγγραφή: Δευ 12 Δεκ 2016, 18:58
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Hermann »

Λίνκ;
Άβαταρ μέλους
Athens
Δημοσιεύσεις: 5714
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 21:25

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Athens »

Hermann έγραψε:Λίνκ;
στο μετροπολις το ειπε ο καννελακης λεει οτι οι πληροφοριες απο τον θωμαιδη ειναι οτι παρεμεινε η πρωτοδικη αποφαση...
αν ειναι δυνατον να ξερει ο δημοσιογραφος πριν ανακοινωθει η αποφαση
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”