ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
- thodoris31
- Δημοσιεύσεις: 602
- Εγγραφή: Κυρ 05 Ιούλ 2009, 15:51
- Τοποθεσία: Καμποτζη
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Μεθαύριο η Επιτροπή Εφέσεων της ΕΠΟ συνεδριάζει για ήσσονος σημασίας ζητήματα.
Ευκαιρία να αποφασίσει (επιτέλους) αν θα παρακολουθήσει το τετράωρο video από τις δύο κάμερες ασφαλείας της Τούμπας.
Στη συνέχεια οι 5 δικαστές θα τοποθετηθούν επί του ενδεχόμενου προδικαστικού ερωτήματος στον Γ.Κομίνη.
Αν θεωρήσουν ότι θα τους διευκόλυνε η αυτοπρόσωπη παρουσία του διαιτητή, θα τον καλέσουν σε νέα συνεδρίαση (την άλλη βδομάδα) παρόντων των δικηγόρων του ΠΑΟΚ και της ΑΕΚ.
Επειδή ο πρόεδρος της Επιτροπής Δ.Σκουτέρης διαπίστωσε ότι η τακτική του συναδέλφου του Σπ.Καποδίστρια δεν απέδωσε, θα καλέσει τον Γ.Κομίνη μέσω ΚΕΔ.
Ώστε αν δεν πάει στο αθλητικό δικαστήριο, να αντιμετωπίσει την κύρωση του πειθαρχικού παραπτώματος (απείθεια) από την Επιτροπή Διαιτησίας που τον διορίζει.
Αν η βαθμολογική διαφορά (με βάση την πρωτόδικη απόφαση) ΑΕΚ-ΠΑΟΚ διευρυνθεί έως το φινάλε του πρωταθλήματος, τότε η απόφαση θα εκδοθεί στις 7 Μαΐου.
Ειδάλλως στις 14!
http://dikisports.blogspot.gr/
και εμεις περιμενουμε σα μαλακες???
Ευκαιρία να αποφασίσει (επιτέλους) αν θα παρακολουθήσει το τετράωρο video από τις δύο κάμερες ασφαλείας της Τούμπας.
Στη συνέχεια οι 5 δικαστές θα τοποθετηθούν επί του ενδεχόμενου προδικαστικού ερωτήματος στον Γ.Κομίνη.
Αν θεωρήσουν ότι θα τους διευκόλυνε η αυτοπρόσωπη παρουσία του διαιτητή, θα τον καλέσουν σε νέα συνεδρίαση (την άλλη βδομάδα) παρόντων των δικηγόρων του ΠΑΟΚ και της ΑΕΚ.
Επειδή ο πρόεδρος της Επιτροπής Δ.Σκουτέρης διαπίστωσε ότι η τακτική του συναδέλφου του Σπ.Καποδίστρια δεν απέδωσε, θα καλέσει τον Γ.Κομίνη μέσω ΚΕΔ.
Ώστε αν δεν πάει στο αθλητικό δικαστήριο, να αντιμετωπίσει την κύρωση του πειθαρχικού παραπτώματος (απείθεια) από την Επιτροπή Διαιτησίας που τον διορίζει.
Αν η βαθμολογική διαφορά (με βάση την πρωτόδικη απόφαση) ΑΕΚ-ΠΑΟΚ διευρυνθεί έως το φινάλε του πρωταθλήματος, τότε η απόφαση θα εκδοθεί στις 7 Μαΐου.
Ειδάλλως στις 14!
http://dikisports.blogspot.gr/
και εμεις περιμενουμε σα μαλακες???
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Θα περιμενουν να τελειωσει ΚΑΙ το παιχνιδι με το ζελο.
-
boogeyman77
- Δημοσιεύσεις: 7009
- Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
- Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
- Επικοινωνία:
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Αυτό πιστεύω κι εγώ.Τους χάλασε τα σχέδια η χθεσινή αποφυγή γκελας.Εαν είχαμε χάσει ήδη θα είχε βγει απόφαση και μάλιστα εξάλειψη του -3 και συνέχιση του αγώνα απο εκεί που σταμάτησε.Έτσι θα έδενε το γλυκό και θα ανακηρυσσαν την τρομοκρατημένη και ηθική πρωταθλήτρια που τα έβαλε με θεούς και δαίμονες.Τώρα προσεύχονται για γκέλα μας με τον βαζελο οπου προσωπικά περιμένω σφαγή
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Δεν μπορώ να καταλάβω τι σχέση έχει το αν θα διευρυνθεί ή όχι η διαφορά.
Είτε θα φάμε ίδια ποινή με την πρωτόδικη, είτε η κούλα -10. Κάτι άλλο από τους κανονισμούς δεν προκύπτει. Με κάθε συνθήκη αν η κούλα φάει -10 και πάρουμε το μεταξύ ματς, πάλι πρώτοι πάμε.
Είτε θα φάμε ίδια ποινή με την πρωτόδικη, είτε η κούλα -10. Κάτι άλλο από τους κανονισμούς δεν προκύπτει. Με κάθε συνθήκη αν η κούλα φάει -10 και πάρουμε το μεταξύ ματς, πάλι πρώτοι πάμε.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ποιοι?kataramenos5 έγραψε:Θα περιμενουν να τελειωσει ΚΑΙ το παιχνιδι με το ζελο.
Η επιτροπή των "μάου μάου" που κάνει "νιάου νιάου"?
Α ρε κακέ π@@στη και σιχαμερέ γκάγκστερ, τι εγκλήματα έκανες, κάνεις και σκοπεύεις ακόμα να κάνεις...
Μακράν ο χειρότερος "ποδοσφαιρικός"-οικονομικός παράγοντας όλων των εποχών του προτεκτοράτου...
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Καλά καλά...Εσείς σβήνετε κομμάτια απ τα posts μου, μην τυχόν και τον ματιάξω τον αρχιεγκληματία...

Αυτός και το συνάφι του είναι που κατάντησαν την χώρα προτεκτοράτο, στο χάλι που θα την ζήσετε εσείς...
Αυτός και το συνάφι του είναι που κατάντησαν την χώρα προτεκτοράτο, στο χάλι που θα την ζήσετε εσείς...
-
Βαθύ Mαύρο
- Δημοσιεύσεις: 113
- Εγγραφή: Κυρ 25 Φεβ 2018, 22:25
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
καλά ρε πούστη μου, εκεί στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ δεν μπορούν να κάνουν μια επίσημη καταγγελία σε εισαγγελικά όργανα για όσα είπε το μελισσανίδι σε συνδυασμό με το πανό με ευθείες απειλές κατά Σκουτέρη ? Ή μήπως υπάρχει κανείς που αν πιστεύει ότι το μελισσανίδι δεν ήξερε και δεν είχε εγκρίνει το πανό ?
Πότε επιτέλους θα κάνετε επίθεση ????
Πότε επιτέλους θα κάνετε επίθεση ????
- V-olakiotis
- Δημοσιεύσεις: 6173
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2009, 12:59
- Τοποθεσία: Ουσουάια, Αργεντινη
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Έχουμε κακώς χαμηλώσει τους τόνους με πρόσχημα την ομαλότητα στον τελικό, ενώ οι άλλοι κάνουν προβοκάτορες φιέστες και απειλούν ευθέως τον δικαστή!
Ξυπνήστε λιγάκι στην ΠΑΕ, μας την είπαν για την εκπομπή στην ΕΡΤ και λουφαξατε;
ΝΑΤΟΙ ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
Ξυπνήστε λιγάκι στην ΠΑΕ, μας την είπαν για την εκπομπή στην ΕΡΤ και λουφαξατε;
ΝΑΤΟΙ ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Βγαίνει από ώρα σε ώρα η απόφαση!!!!!
Σδνα
Εντιτ: Πιθανότατα εντός ημέρας γράφει
Σδνα
Εντιτ: Πιθανότατα εντός ημέρας γράφει
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ε ενημερώνουν κάποιοι αρμόδιοι προφανώς, όπως άλλωστε λαμβάνουν όλες τις σημαντικές ανακοινώσεις και τις κοινοποιουν.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
ο θωμαιδης λεει οτι γνωριζει την αποφαση και ειναι καταδικαστικη για τον ΠΑΟΚ
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
στο μετροπολις το ειπε ο καννελακης λεει οτι οι πληροφοριες απο τον θωμαιδη ειναι οτι παρεμεινε η πρωτοδικη αποφαση...Hermann έγραψε:Λίνκ;
αν ειναι δυνατον να ξερει ο δημοσιογραφος πριν ανακοινωθει η αποφαση