giwrgos04dex έγραψε:συνηθως σε αυτη τη χωρα η σολομωντ λυση ειναι να τιμωρηθει ο ΠΑΟΚ
ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5747
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Μη σας κανει εντυπωση να ευνοηθουμε πολυ στα ματς πρωταθληματος που ερχονται....
- giwrgos04dex
- Δημοσιεύσεις: 1864
- Εγγραφή: Τρί 27 Φεβ 2018, 00:30
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
ευχαριστωramboutla έγραψε:Στο τριτοβαθμιο πενταμελες της επο παει πλέον που αποτελειται απο 3 αρειοπαγιτες νομιζω και 2 δικηγορους. Εφ΄οσον υπαρχει τριτοβάθμιο από την επο δεν μπορείς πλεον να προσφύγεις στο CAS ή οπουδιποτε αλλού.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21288
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Λες ο Βάτσιος να δώσει πέναλτι υπέρ του Βαρέλα ξέρω γω, όντας σε θέση άμυνας στη μικρή μας περιοχή; Να ... ξεπλένει την ξεφτίλα της αεκότας;;Dimitris_L4 έγραψε:Μη σας κανει εντυπωση να ευνοηθουμε πολυ στα ματς πρωταθληματος που ερχονται....
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
«Βόμβα» Βασιλειάδη: «Ο ΠΑΟΚ κερδίζει την έφεση»!
Άναψε «φωτιές» ο Βασιλειάδης: «Ο ΠΑΟΚ κερδίζει την έφεση και παίρνει πίσω τους 3 βαθμούς»!
19 Απριλίου 2018126
Σύμφωνα με πληροφορίες που έχει κατά αποκλειστικότητα το RP.news, ο υφυπουργός Αθλητισμού, Γιώργος Βασιλειάδης, πως τελικά ο ΠΑΟΚ θα δικαιωθεί στην έφεση και θα πάρει πίσω τους 3 βαθμούς που του επιβλήθηκαν σαν ποινή!
https://rp.news/article/119537/vomva-va ... -tin-efesi
Άναψε «φωτιές» ο Βασιλειάδης: «Ο ΠΑΟΚ κερδίζει την έφεση και παίρνει πίσω τους 3 βαθμούς»!
19 Απριλίου 2018126
Σύμφωνα με πληροφορίες που έχει κατά αποκλειστικότητα το RP.news, ο υφυπουργός Αθλητισμού, Γιώργος Βασιλειάδης, πως τελικά ο ΠΑΟΚ θα δικαιωθεί στην έφεση και θα πάρει πίσω τους 3 βαθμούς που του επιβλήθηκαν σαν ποινή!
https://rp.news/article/119537/vomva-va ... -tin-efesi
- Ασπρόμαυρος Εβρίτης
- Δημοσιεύσεις: 5344
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 23:40
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Μακάρι αν και το σαιτ φαίνεται επιπέδου φραπέnews.gr
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Λάθος κάνεις φίλε... το site είναι του δημοσιογράφου που ο χοντρός έστειλε τουν μπράβους με τα πιστόλια να τον απειλείσουν να αλλάξει δημοσίευμα.
Που σωστά είχε προβλέψει την παραπομπή του χοντρού σε δίκη για ναρκωτικά!
https://www.piperata.gr/
Που σωστά είχε προβλέψει την παραπομπή του χοντρού σε δίκη για ναρκωτικά!
https://www.piperata.gr/
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21288
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Καλά, ας χαλαρώσουμε γενικότερα. Ούτως ή άλλως, θεωρώ πως σήμερα θα βγει η απόφαση.
-
ArChAnGeLonfire4
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
To inpaok λεει:
Είδηση «βόμβα» από Αθήνα!
20. Απριλίου 2018 00:43 Γιάννης Σωτηρίου
Σοβαρές αιχμές από πληροφορίες που έχει η ιστοσελίδα RP.news άφησε ο υφυπουργός Αθλητισμού, Γιώργος Βασιλειάδης, σχετικά με τη στάση του πολιτικού κόσμου απέναντι στο θέμα της τιμωρίας, αλλά και της έφεσης του ΠΑΟΚ για την επιστροφή των 3 βαθμών…
Είδηση «βόμβα» από Αθήνα!
20. Απριλίου 2018 00:43 Γιάννης Σωτηρίου
Σοβαρές αιχμές από πληροφορίες που έχει η ιστοσελίδα RP.news άφησε ο υφυπουργός Αθλητισμού, Γιώργος Βασιλειάδης, σχετικά με τη στάση του πολιτικού κόσμου απέναντι στο θέμα της τιμωρίας, αλλά και της έφεσης του ΠΑΟΚ για την επιστροφή των 3 βαθμών…
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Βαλτε ρε παιδες και το κειμενο να μην τους δινουμε κλικ
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
jrousis έγραψε:«Βόμβα» Βασιλειάδη: «Ο ΠΑΟΚ κερδίζει την έφεση»!
Άναψε «φωτιές» ο Βασιλειάδης: «Ο ΠΑΟΚ κερδίζει την έφεση και παίρνει πίσω τους 3 βαθμούς»!
19 Απριλίου 2018126
Σύμφωνα με πληροφορίες που έχει κατά αποκλειστικότητα το RP.news, ο υφυπουργός Αθλητισμού, Γιώργος Βασιλειάδης, πως τελικά ο ΠΑΟΚ θα δικαιωθεί στην έφεση και θα πάρει πίσω τους 3 βαθμούς που του επιβλήθηκαν σαν ποινή!
https://rp.news/article/119537/vomva-va ... -tin-efesi
Γράφει ο Παναγιώτης Φάκος
Σοβαρές αιχμές από πληροφορίες που έχει κατά αποκλειστικότητα το RP.news άφησε ο υφυπουργός Αθλητισμού, Γιώργος Βασιλειάδης, σχετικά με τη στάση του πολιτικού κόσμου απέναντι στο θέμα της τιμωρίας, αλλά και της έφεσης του ΠΑΟΚ για την επιστροφή των 3 βαθμών…
Ο κ. Βασιλειάδης όπως είχε πει και στο κανάλι της ΕΡΤ στις 9/3, φέρεται να αναφέρθηκε σε «κλειστό κύκλο» ανθρώπων στη σημασία του θεσμού των τακτικών δικαστών στο ποδόσφαιρο, που όπως είναι γνωστό επιβλήθηκε με μεγάλες μάχες εντός κι εκτός συνόρων, από την παρούσα κυβέρνηση. «Η στελέχωση των δικαιοδοτικών και πειθαρχικών οργάνων της ΕΠΟ από τακτικούς δικαστές είναι κατάκτηση αυτής της κυβέρνησης. Δώσαμε μάχη για να έχουμε τακτικούς δικαστές οι οποίοι εξασφαλίζουν την ευθυκρισία, την ισότητα και την ορθή επιβολή του νόμου. Έχουμε εμπιστοσύνη στην αθλητική δικαιοσύνη, σεβόμαστε τις αποφάσεις της ακόμη και αν μας δυσαρεστούν. Αυτό είναι το πιο σημαντικό», είχε τονίσει και επανέλαβε.
Από πληροφορίες του RP.news, λοιπόν, ο κ. Βασιλειάδης θεωρεί ότι αυτή τη στιγμή στο θέμα ΠΑΟΚ το μεγαλύτερο πρόβλημα αποτελεί η αντίδραση του πολιτικού κόσμου, ακόμη και της δικής του «οικογένειας», που φαίνεται πως τελικά θα δικαιώσει τον ΠΑΟΚ στην έφεση και θα πάρει πίσω τους 3 βαθμούς που του επιβλήθηκαν σαν ποινή.
Ο κ. Βασιλειάδης φαίνεται πως είπε ότι αν ήταν στο χέρι του δεν θα έδινε ποτέ πίσω τους 3 βαθμούς, καθώς είναι άδικο για την ΑΕΚ και γενικά για τις υπόλοιπες ομάδες που παλεύουν για κάτι καλύτερο στην φετινή «μάχιμη» Super League… αλλά δυστυχώς -όπως είπε- δεν είναι στο χέρι του!
Ως εκ τούτου, αν οι πληροφορίες του RP.news επαληθευτούν, οι εκτιμήσεις μας είναι ότι ο τελικός του Κυπέλλου Ελλάδος ελλοχεύει ο κίνδυνος να μετατραπεί σε «αρένα»…
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
βασικα η επιστροφη 3 βαθμων δεν λεει κατι
αν χασουμε το ματς στα χαρτια χανουμε και το πρωταθλημα
το θεμα ειναι οι παπατζες που αραδιασαν να μην βρουν δικαιο
εγω το ειπα και ας με κραζετε και εδω μεσα
το σωστο ειναι να χασει η ΑΕΚ το ματς και να της επιβληθουν και μειον 3 που την κοπανησε αραδιαζοντας παπατζες που διαψευστηκαν πανηγυρικα
να χασει και ο ΠΑΟΚ 3 για την συμπεριφορα των δικων του μετα τις παλινωδιες Κομινη ποντικη που τιναξαν το παιχνιδι στον αερα
να επιβληθει βαρια τιμωρια σε μιχελ ,σαββιδη(ειχε δεν ειχε νομιμη αδεια)
αλλα επισης να τιμωρηθει παγκος και παιχτες της ΑΕΚ που διαμαρτυρονταν και μπηκαν και στον αγωνιστικο χωρο εστω με μικροτερες ποινες και μαζι τους και το διαιτητικο τριο,διοτι δεν γινεται να μπουρλοτιαζεται ενα ματς ετσι ή δινεις οφσαιντ(που δεν ηταν),η γκολ και τιμωρεις με καρτες τις πιεσεις.οπως εκανε με μπουφον σωστα ο διαιτητης.
αυτο θα ηταν δικαιοσυνη
και φυσικα ΠΑΟΚ πρωταθλητης,διοτι το κερδισε στους αγωνιστικους χωρους...
αδικως εχασε στα χαρτια και το ματς του ολυμπιακου(και κατοπιν εξαιτιας αυτου και τον βαθμο στην τριπολη)
αλλα οκ αυτα στην Ελλαδα ειναι πυρηνικη φυσικη οι ελπιδες ειναι ελαχιστες για δικαιωση
ο επικοινωνιακος πανικος αποδεικνυεται ισχυροτερος και ο ΠΑΟΚ αδυναμος και εκτος λεκανοπεδιου ,οπου βρισκεται το κεντρο εξουσιας και της οικονομιας.
ΥΣ πρωτη φορα το ακουω το site
αν χασουμε το ματς στα χαρτια χανουμε και το πρωταθλημα
το θεμα ειναι οι παπατζες που αραδιασαν να μην βρουν δικαιο
εγω το ειπα και ας με κραζετε και εδω μεσα
το σωστο ειναι να χασει η ΑΕΚ το ματς και να της επιβληθουν και μειον 3 που την κοπανησε αραδιαζοντας παπατζες που διαψευστηκαν πανηγυρικα
να χασει και ο ΠΑΟΚ 3 για την συμπεριφορα των δικων του μετα τις παλινωδιες Κομινη ποντικη που τιναξαν το παιχνιδι στον αερα
να επιβληθει βαρια τιμωρια σε μιχελ ,σαββιδη(ειχε δεν ειχε νομιμη αδεια)
αλλα επισης να τιμωρηθει παγκος και παιχτες της ΑΕΚ που διαμαρτυρονταν και μπηκαν και στον αγωνιστικο χωρο εστω με μικροτερες ποινες και μαζι τους και το διαιτητικο τριο,διοτι δεν γινεται να μπουρλοτιαζεται ενα ματς ετσι ή δινεις οφσαιντ(που δεν ηταν),η γκολ και τιμωρεις με καρτες τις πιεσεις.οπως εκανε με μπουφον σωστα ο διαιτητης.
αυτο θα ηταν δικαιοσυνη
και φυσικα ΠΑΟΚ πρωταθλητης,διοτι το κερδισε στους αγωνιστικους χωρους...
αδικως εχασε στα χαρτια και το ματς του ολυμπιακου(και κατοπιν εξαιτιας αυτου και τον βαθμο στην τριπολη)
αλλα οκ αυτα στην Ελλαδα ειναι πυρηνικη φυσικη οι ελπιδες ειναι ελαχιστες για δικαιωση
ο επικοινωνιακος πανικος αποδεικνυεται ισχυροτερος και ο ΠΑΟΚ αδυναμος και εκτος λεκανοπεδιου ,οπου βρισκεται το κεντρο εξουσιας και της οικονομιας.
ΥΣ πρωτη φορα το ακουω το site
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Παλαιολόγος την Παρ 20 Απρ 2018, 00:11, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Πως να μην μας επιστραφουν οι 3 βαθμοι και να μην παρουμε και το παιχνιδι;; μονο αν πει να παιξουμε τα τελευταια 5 λεπτα. Αλλιως δεν γινεται
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
με ολυμπιακο επεστραφησαν οι βαθμοι,αλλα το χασαμε το παιχνιδι
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Παιδιά να κάνω 1 ερώτηση με αυτά που διαβάζω τώρα.
Αν μας επιστραφούν οι 3 βαθμοί τι γίνεται; δεν πρέπει να μας επιστραφούν και άλλοι 3; τι θα το πάρει και αυτό η Κούλα στα χαρτιά σαν τον κολογαυρο;
Αν μας επιστραφούν οι 3 βαθμοί τι γίνεται; δεν πρέπει να μας επιστραφούν και άλλοι 3; τι θα το πάρει και αυτό η Κούλα στα χαρτιά σαν τον κολογαυρο;