ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
vs40
Δημοσιεύσεις: 6710
Εγγραφή: Τετ 13 Αύγ 2008, 00:07

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από vs40 »

giwrgos04dex έγραψε:συνηθως σε αυτη τη χωρα η σολομωντ λυση ειναι να τιμωρηθει ο ΠΑΟΚ
:lol: :lol: Ακριβώς έτσι
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5743
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

Μη σας κανει εντυπωση να ευνοηθουμε πολυ στα ματς πρωταθληματος που ερχονται....
Άβαταρ μέλους
giwrgos04dex
Δημοσιεύσεις: 1864
Εγγραφή: Τρί 27 Φεβ 2018, 00:30

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από giwrgos04dex »

ramboutla έγραψε:Στο τριτοβαθμιο πενταμελες της επο παει πλέον που αποτελειται απο 3 αρειοπαγιτες νομιζω και 2 δικηγορους. Εφ΄οσον υπαρχει τριτοβάθμιο από την επο δεν μπορείς πλεον να προσφύγεις στο CAS ή οπουδιποτε αλλού.
ευχαριστω :pano: :pano: :pano:
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21288
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από navigator11 »

Dimitris_L4 έγραψε:Μη σας κανει εντυπωση να ευνοηθουμε πολυ στα ματς πρωταθληματος που ερχονται....
Λες ο Βάτσιος να δώσει πέναλτι υπέρ του Βαρέλα ξέρω γω, όντας σε θέση άμυνας στη μικρή μας περιοχή; Να ... ξεπλένει την ξεφτίλα της αεκότας;;
Άβαταρ μέλους
jrousis
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: Κυρ 16 Μαρ 2008, 18:38
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από jrousis »

«Βόμβα» Βασιλειάδη: «Ο ΠΑΟΚ κερδίζει την έφεση»!
Άναψε «φωτιές» ο Βασιλειάδης: «Ο ΠΑΟΚ κερδίζει την έφεση και παίρνει πίσω τους 3 βαθμούς»!
19 Απριλίου 2018126

Σύμφωνα με πληροφορίες που έχει κατά αποκλειστικότητα το RP.news, ο υφυπουργός Αθλητισμού, Γιώργος Βασιλειάδης, πως τελικά ο ΠΑΟΚ θα δικαιωθεί στην έφεση και θα πάρει πίσω τους 3 βαθμούς που του επιβλήθηκαν σαν ποινή!

https://rp.news/article/119537/vomva-va ... -tin-efesi
Άβαταρ μέλους
Ασπρόμαυρος Εβρίτης
Δημοσιεύσεις: 5344
Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 23:40

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Ασπρόμαυρος Εβρίτης »

Μακάρι αν και το σαιτ φαίνεται επιπέδου φραπέnews.gr
Άβαταρ μέλους
jrousis
Δημοσιεύσεις: 191
Εγγραφή: Κυρ 16 Μαρ 2008, 18:38
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από jrousis »

Λάθος κάνεις φίλε... το site είναι του δημοσιογράφου που ο χοντρός έστειλε τουν μπράβους με τα πιστόλια να τον απειλείσουν να αλλάξει δημοσίευμα.
Που σωστά είχε προβλέψει την παραπομπή του χοντρού σε δίκη για ναρκωτικά!

https://www.piperata.gr/
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21288
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από navigator11 »

Καλά, ας χαλαρώσουμε γενικότερα. Ούτως ή άλλως, θεωρώ πως σήμερα θα βγει η απόφαση.
ArChAnGeLonfire4

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από ArChAnGeLonfire4 »

To inpaok λεει:
Είδηση «βόμβα» από Αθήνα!
20. Απριλίου 2018 00:43 Γιάννης Σωτηρίου

Σοβαρές αιχμές από πληροφορίες που έχει η ιστοσελίδα RP.news άφησε ο υφυπουργός Αθλητισμού, Γιώργος Βασιλειάδης, σχετικά με τη στάση του πολιτικού κόσμου απέναντι στο θέμα της τιμωρίας, αλλά και της έφεσης του ΠΑΟΚ για την επιστροφή των 3 βαθμών…
GoMaRoS
Δημοσιεύσεις: 6641
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 13:50

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από GoMaRoS »

Βαλτε ρε παιδες και το κειμενο να μην τους δινουμε κλικ
GoMaRoS
Δημοσιεύσεις: 6641
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 13:50

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από GoMaRoS »

jrousis έγραψε:«Βόμβα» Βασιλειάδη: «Ο ΠΑΟΚ κερδίζει την έφεση»!
Άναψε «φωτιές» ο Βασιλειάδης: «Ο ΠΑΟΚ κερδίζει την έφεση και παίρνει πίσω τους 3 βαθμούς»!
19 Απριλίου 2018126

Σύμφωνα με πληροφορίες που έχει κατά αποκλειστικότητα το RP.news, ο υφυπουργός Αθλητισμού, Γιώργος Βασιλειάδης, πως τελικά ο ΠΑΟΚ θα δικαιωθεί στην έφεση και θα πάρει πίσω τους 3 βαθμούς που του επιβλήθηκαν σαν ποινή!

https://rp.news/article/119537/vomva-va ... -tin-efesi

Γράφει ο Παναγιώτης Φάκος

Σοβαρές αιχμές από πληροφορίες που έχει κατά αποκλειστικότητα το RP.news άφησε ο υφυπουργός Αθλητισμού, Γιώργος Βασιλειάδης, σχετικά με τη στάση του πολιτικού κόσμου απέναντι στο θέμα της τιμωρίας, αλλά και της έφεσης του ΠΑΟΚ για την επιστροφή των 3 βαθμών…

Ο κ. Βασιλειάδης όπως είχε πει και στο κανάλι της ΕΡΤ στις 9/3, φέρεται να αναφέρθηκε σε «κλειστό κύκλο» ανθρώπων στη σημασία του θεσμού των τακτικών δικαστών στο ποδόσφαιρο, που όπως είναι γνωστό επιβλήθηκε με μεγάλες μάχες εντός κι εκτός συνόρων, από την παρούσα κυβέρνηση. «Η στελέχωση των δικαιοδοτικών και πειθαρχικών οργάνων της ΕΠΟ από τακτικούς δικαστές είναι κατάκτηση αυτής της κυβέρνησης. Δώσαμε μάχη για να έχουμε τακτικούς δικαστές οι οποίοι εξασφαλίζουν την ευθυκρισία, την ισότητα και την ορθή επιβολή του νόμου. Έχουμε εμπιστοσύνη στην αθλητική δικαιοσύνη, σεβόμαστε τις αποφάσεις της ακόμη και αν μας δυσαρεστούν. Αυτό είναι το πιο σημαντικό», είχε τονίσει και επανέλαβε.

Από πληροφορίες του RP.news, λοιπόν, ο κ. Βασιλειάδης θεωρεί ότι αυτή τη στιγμή στο θέμα ΠΑΟΚ το μεγαλύτερο πρόβλημα αποτελεί η αντίδραση του πολιτικού κόσμου, ακόμη και της δικής του «οικογένειας», που φαίνεται πως τελικά θα δικαιώσει τον ΠΑΟΚ στην έφεση και θα πάρει πίσω τους 3 βαθμούς που του επιβλήθηκαν σαν ποινή.

Ο κ. Βασιλειάδης φαίνεται πως είπε ότι αν ήταν στο χέρι του δεν θα έδινε ποτέ πίσω τους 3 βαθμούς, καθώς είναι άδικο για την ΑΕΚ και γενικά για τις υπόλοιπες ομάδες που παλεύουν για κάτι καλύτερο στην φετινή «μάχιμη» Super League… αλλά δυστυχώς -όπως είπε- δεν είναι στο χέρι του!

Ως εκ τούτου, αν οι πληροφορίες του RP.news επαληθευτούν, οι εκτιμήσεις μας είναι ότι ο τελικός του Κυπέλλου Ελλάδος ελλοχεύει ο κίνδυνος να μετατραπεί σε «αρένα»…
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

βασικα η επιστροφη 3 βαθμων δεν λεει κατι
αν χασουμε το ματς στα χαρτια χανουμε και το πρωταθλημα

το θεμα ειναι οι παπατζες που αραδιασαν να μην βρουν δικαιο

εγω το ειπα και ας με κραζετε και εδω μεσα

το σωστο ειναι να χασει η ΑΕΚ το ματς και να της επιβληθουν και μειον 3 που την κοπανησε αραδιαζοντας παπατζες που διαψευστηκαν πανηγυρικα
να χασει και ο ΠΑΟΚ 3 για την συμπεριφορα των δικων του μετα τις παλινωδιες Κομινη ποντικη που τιναξαν το παιχνιδι στον αερα

να επιβληθει βαρια τιμωρια σε μιχελ ,σαββιδη(ειχε δεν ειχε νομιμη αδεια)
αλλα επισης να τιμωρηθει παγκος και παιχτες της ΑΕΚ που διαμαρτυρονταν και μπηκαν και στον αγωνιστικο χωρο εστω με μικροτερες ποινες και μαζι τους και το διαιτητικο τριο,διοτι δεν γινεται να μπουρλοτιαζεται ενα ματς ετσι ή δινεις οφσαιντ(που δεν ηταν),η γκολ και τιμωρεις με καρτες τις πιεσεις.οπως εκανε με μπουφον σωστα ο διαιτητης.


αυτο θα ηταν δικαιοσυνη
και φυσικα ΠΑΟΚ πρωταθλητης,διοτι το κερδισε στους αγωνιστικους χωρους...
αδικως εχασε στα χαρτια και το ματς του ολυμπιακου(και κατοπιν εξαιτιας αυτου και τον βαθμο στην τριπολη)


αλλα οκ αυτα στην Ελλαδα ειναι πυρηνικη φυσικη οι ελπιδες ειναι ελαχιστες για δικαιωση
ο επικοινωνιακος πανικος αποδεικνυεται ισχυροτερος και ο ΠΑΟΚ αδυναμος και εκτος λεκανοπεδιου ,οπου βρισκεται το κεντρο εξουσιας και της οικονομιας.

ΥΣ πρωτη φορα το ακουω το site
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Παλαιολόγος την Παρ 20 Απρ 2018, 00:11, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
GoMaRoS
Δημοσιεύσεις: 6641
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 13:50

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από GoMaRoS »

Πως να μην μας επιστραφουν οι 3 βαθμοι και να μην παρουμε και το παιχνιδι;; μονο αν πει να παιξουμε τα τελευταια 5 λεπτα. Αλλιως δεν γινεται
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

με ολυμπιακο επεστραφησαν οι βαθμοι,αλλα το χασαμε το παιχνιδι
Άβαταρ μέλους
Darkm4n
Δημοσιεύσεις: 3765
Εγγραφή: Πέμ 01 Δεκ 2016, 02:49
Τοποθεσία: Western-Macedonia

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Darkm4n »

Παιδιά να κάνω 1 ερώτηση με αυτά που διαβάζω τώρα.
Αν μας επιστραφούν οι 3 βαθμοί τι γίνεται; δεν πρέπει να μας επιστραφούν και άλλοι 3; τι θα το πάρει και αυτό η Κούλα στα χαρτιά σαν τον κολογαυρο;
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”