ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
White Ranger
Δημοσιεύσεις: 534
Εγγραφή: Κυρ 12 Νοέμ 2017, 17:59

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από White Ranger »

Εγώ πάλι πιστεύω οτί στο ΤΕΛΟΣ θα δικαιωθούμε.
Άβαταρ μέλους
Ghostman
Δημοσιεύσεις: 11
Εγγραφή: Τρί 10 Απρ 2018, 18:46

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Ghostman »

εγω ειμαι προβλαματσμενος απ την μια λεω θα εχουμε ευχαριστα νεα απ την αλλη λεω γ@μησετ@
Άβαταρ μέλους
Azrael
Δημοσιεύσεις: 6656
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 21:03
Τοποθεσία: Dagobah

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Azrael »

εγω παλι δεν πιστευω τιποτα αλλα απολαμβανω την ξεφτιλα της χαρτινης.
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Alastor »

Ειναι γνωστο οτι στην Ελλαδα δικαζουν οι εφημεριδες και οχι η δικαιοσυνη. Και αυτο τον πολεμο τον χασαμε ηδη,οποτε μην εχετε φρουδες ελπιδες. Αν θελουμε πραγματικη δικαιοσυνη,πρωτα πρεπει να χουμε 2-3 καναλια και καμια 10αρια εφημεριδες που να προασπιζονται το δικαιο. Και μερικους δικαστες στα κοντα.

Τωρα αν θα το κανουμε η οχι ειναι αλλο θεμα,ωστοσο μην περιμενετε δικαιοσυνη σε αυτο το μπουρδελο χωρις τα παραπανω
Άβαταρ μέλους
adamroxas
Δημοσιεύσεις: 1345
Εγγραφή: Τρί 08 Δεκ 2009, 12:26

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από adamroxas »

trouman έγραψε:
adamroxas έγραψε:Ως ατομο που ασχολειται με τον νομο, μεχρι τωρα τα παμε σκ@τ@. Οι αλλοι τα πανε μετριοσκ@τ@. Αλλα για καποιο λογο, εχω μια ανεξηγητη πιστη στον Σκουτερη.
Γουάι?
Γιατι οι δικοι μας το πανε παρα πολυ στο παρακαλητο και στο φιλοτιμο, ενω δεν ειναι αυτος ο τροπος που λειτουργει η δικαιοσυνη. Τα νομικα θεματα προηγουνται των πραγματικων, οποτε αν υπαρχει νομικο ερεισμα στο να μην δειχθει το βιντεο, ή δεν υπαρχει νομικο ερεισμα να καλεσουν τον κομινη, και η αεκ νομικα με βαση τα οσα αναφερονται στο φυλλο αγωνα βγαινει απο πανω.
Αυτα τα νομικα προβληματα, τα επεσημανε μεσες ακρες η πλευρα της αεκ, οι δε δικοι μας δεν ειδα να αναφερονται σε κατι νομικο, πανε ειτε για να φωναξουν τον κομινη και να ξεφτιλιστει ειτε να συγκινησουν τον Δικαστη (το οποιο κανουν οι κακοι δικηγοροι).
Αν ρωτας γιατι εχω πιστη στον Σκουτερη, δεν ξερω. Μπορει να κανω και λαθος.
nikos123
Δημοσιεύσεις: 1013
Εγγραφή: Σάβ 05 Ιαν 2008, 00:37
Τοποθεσία: ptolemaida

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από nikos123 »

αυτη η κ@ριολα η ριζου μονο για το οπλο εχει να πει η σαπια
trouman
Δημοσιεύσεις: 5532
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 09:47

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από trouman »

adamroxas έγραψε:
trouman έγραψε:
adamroxas έγραψε:Ως ατομο που ασχολειται με τον νομο, μεχρι τωρα τα παμε σκ@τ@. Οι αλλοι τα πανε μετριοσκ@τ@. Αλλα για καποιο λογο, εχω μια ανεξηγητη πιστη στον Σκουτερη.
Γουάι?
Γιατι οι δικοι μας το πανε παρα πολυ στο παρακαλητο και στο φιλοτιμο, ενω δεν ειναι αυτος ο τροπος που λειτουργει η δικαιοσυνη. Τα νομικα θεματα προηγουνται των πραγματικων, οποτε αν υπαρχει νομικο ερεισμα στο να μην δειχθει το βιντεο, ή δεν υπαρχει νομικο ερεισμα να καλεσουν τον κομινη, και η αεκ νομικα με βαση τα οσα αναφερονται στο φυλλο αγωνα βγαινει απο πανω.
Αυτα τα νομικα προβληματα, τα επεσημανε μεσες ακρες η πλευρα της αεκ, οι δε δικοι μας δεν ειδα να αναφερονται σε κατι νομικο, πανε ειτε για να φωναξουν τον κομινη και να ξεφτιλιστει ειτε να συγκινησουν τον Δικαστη (το οποιο κανουν οι κακοι δικηγοροι).
Αν ρωτας γιατι εχω πιστη στον Σκουτερη, δεν ξερω. Μπορει να κανω και λαθος.
Κατανοητό αυτό που λες.

Υγ. Βγάλανε το βίντεο με τον Ιβάν στα αποδυτήρια
Άβαταρ μέλους
keep_paokizein
Δημοσιεύσεις: 899
Εγγραφή: Δευ 10 Δεκ 2007, 19:24
Τοποθεσία: Kατερινη

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από keep_paokizein »

καλησπέρα σε οσους ειναι εδώ. επειδή τώρα μπήκα και ενημερώνομαι, δοθηκε καμια εξήγηση γιατί το βιντεο δεν έχει ήχο;
dam
Δημοσιεύσεις: 71
Εγγραφή: Παρ 05 Μαρ 2010, 17:36

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από dam »

adamroxas έγραψε:
trouman έγραψε:
adamroxas έγραψε:Ως ατομο που ασχολειται με τον νομο, μεχρι τωρα τα παμε σκ@τ@. Οι αλλοι τα πανε μετριοσκ@τ@. Αλλα για καποιο λογο, εχω μια ανεξηγητη πιστη στον Σκουτερη.
Γουάι?
Γιατι οι δικοι μας το πανε παρα πολυ στο παρακαλητο και στο φιλοτιμο, ενω δεν ειναι αυτος ο τροπος που λειτουργει η δικαιοσυνη. Τα νομικα θεματα προηγουνται των πραγματικων, οποτε αν υπαρχει νομικο ερεισμα στο να μην δειχθει το βιντεο, ή δεν υπαρχει νομικο ερεισμα να καλεσουν τον κομινη, και η αεκ νομικα με βαση τα οσα αναφερονται στο φυλλο αγωνα βγαινει απο πανω.
Αυτα τα νομικα προβληματα, τα επεσημανε μεσες ακρες η πλευρα της αεκ, οι δε δικοι μας δεν ειδα να αναφερονται σε κατι νομικο, πανε ειτε για να φωναξουν τον κομινη και να ξεφτιλιστει ειτε να συγκινησουν τον Δικαστη (το οποιο κανουν οι κακοι δικηγοροι).
Αν ρωτας γιατι εχω πιστη στον Σκουτερη, δεν ξερω. Μπορει να κανω και λαθος.
Δηλαδή, αδερφέ adamroxas, αν καταλαβαίνω καλά από αυτά που λες (διόρθωσέ με , σε παρακαλώ, αν κάνω λάθος) τη δικαιοσύνη δεν την ενδιαφέρει πρωτίστως να λάμψει η αλήθεια, αλλά να υπάρχει νομικό έρεισμα για να συμβεί αυτό;
Άβαταρ μέλους
V-olakiotis
Δημοσιεύσεις: 6173
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2009, 12:59
Τοποθεσία: Ουσουάια, Αργεντινη

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από V-olakiotis »

Έτσι δόθηκε από την μπατσαρία.

ΝΑΤΟΙ ΝΑΤΟΙ ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!
Άβαταρ μέλους
adamroxas
Δημοσιεύσεις: 1345
Εγγραφή: Τρί 08 Δεκ 2009, 12:26

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από adamroxas »

Παμε στο μεγαλο μας χαρτι νουμερο 1, να πει μακακια ο Λυσ.
trouman
Δημοσιεύσεις: 5532
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 09:47

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από trouman »

keep_paokizein έγραψε:καλησπέρα σε οσους ειναι εδώ. επειδή τώρα μπήκα και ενημερώνομαι, δοθηκε καμια εξήγηση γιατί το βιντεο δεν έχει ήχο;

Ανα φερθηκε οτι τα βιντεο αυτα, κλειστου κυκλωματος δεν εχουν ηχο
Άβαταρ μέλους
keep_paokizein
Δημοσιεύσεις: 899
Εγγραφή: Δευ 10 Δεκ 2007, 19:24
Τοποθεσία: Kατερινη

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από keep_paokizein »

trouman έγραψε:
keep_paokizein έγραψε:καλησπέρα σε οσους ειναι εδώ. επειδή τώρα μπήκα και ενημερώνομαι, δοθηκε καμια εξήγηση γιατί το βιντεο δεν έχει ήχο;

Ανα φερθηκε οτι τα βιντεο αυτα, κλειστου κυκλωματος δεν εχουν ηχο

Οκ. Ευχαριστώ. Αρα δε βλέπω το λόγο να μην το λαβουν υπόψη τους ως αποδεικτικό μέσο. Ισως έχουμε εκπλήξεις στην απόφαση. Ηδη κάτω μουρμουρίζουν ότι μεθοδεύεται απόφαση "παρωδία", κινδυνολογώντας ότι θα οδηγήσει σε Grexit.
Άβαταρ μέλους
adamroxas
Δημοσιεύσεις: 1345
Εγγραφή: Τρί 08 Δεκ 2009, 12:26

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από adamroxas »

dam έγραψε:
Δηλαδή, αδερφέ adamroxas, αν καταλαβαίνω καλά από αυτά που λες (διόρθωσέ με , σε παρακαλώ, αν κάνω λάθος) τη δικαιοσύνη δεν την ενδιαφέρει πρωτίστως να λάμψει η αλήθεια, αλλά να υπάρχει νομικό έρεισμα για να συμβεί αυτό;
tl;dr version τα υπογραμμισμενα:

Αδερφε, συμβαινει το εξης. Θεμελιο της δικαιοσυνης ειναι οι κανονες. Στεραιοι κανονες συνεπαγονται την ιση μεταχειριση μεταξυ ομοιων. Οι κανονες αυτοι πανε σετ με 2 "ελαττωματα":
1) Ειναι συνηθως γενικοι και αοριστοι (διοτι δεν μπορουνε να καλυπτουν ολες τις περιπτωσεις)
2) Ειναι ενιοτε αντικρουομενοι

Προσπαθω να κανω το κειμενο οσο πιο συνεχες και περιεκτικο αλλα ειναι δυσκολο να περιγραψεις μια επιστημη και ενα συστημα σε λιγες γραμμες. Οποτε δεν μπορω να σου αναλυσω τα παραπανω ιδιαιτερα αυτη τη στιγμη αλλα....

Να σου δωσω ενα παραδειγμα: Λεμε οτι ειναι σημαντικο η απονομη της δικαιοσυνης να γινεται αμεσα ωστε να μην διωκονται για μεγαλα διαστηματα αθωοι, να δικαιωνονται τα θυματα κτλ. Για αυτο εχουμε τον θεσμο της παραγραφης.
Αν, ωστοσο, εγω σκοτωσω με αμελεια εναν ανθρωπο και δεν μου εχει ασκηθει ποινικη διωξη, 5 χρονια και 1 μερα μετα δεν διωκομαι. Αν εισαι εγω, αυτο λειτουργησε υπερ. Αν εισαι συγγενης του θυματος, για σενα ηταν κατα.
Οποτε οπως καταλαβαινεις το ποια αρχη της δικαιοσυνης υπερισχυει εναντι καποιας αλλης ειναι ζητημα περιπλοκο, και για αυτα συνηθως αποφαινενται η ανωτατη δικαιοσυνη, δηλ. ο Αρειος Παγος, το Συμβουλιο της Επικρατειας, και επι διαφωνιας αυτων το Ανωτατο Ειδικο Δικαστηριο.

Αυτο δεν σημαινει οτι δεν ειναι εργο των Δικαστηριων να βρουν την αληθεια. Απλα οι Δικαστες εφαρμοζουν νομους (εργο του νομοθετη δηλ. της Βουλης). Οποτε για να σε δικαιωσουν πολλες φορες χρειαζονται και το πατημα του νομου. Αν δηλαδη ειναι κρισιμο να δουν ενα βιντεο για να φανει η αληθεια, αλλα δεν υπαρχει νομικος κανονας που σου επιτρεπει να δειξεις το βιντεο, οι Δικαστες δεν θα μπορεσουν να το δουν ποτε, και αρα σε εκεινη την περιπτωση η αληθεια δεν θα λαμψει.

Εστω τωρα οτι το βλεπουν χωρις να καλυπτονται απ τον νομο. Τραβαει η εκαστοτε αεκ μια αναιρεση, παει στον τριτο βαθμο (που υπαρχει μονο για νομικα ζητηματα), αναιρει την εφεση, και η εφεση ξαναγινεται με αλλη συνθεση και οι νεοι Δικαστες δεν βλεπουν το βιντεο ποτε.

Μπορω να σου γραφω ατελειωτες ωρες αλλα ελπιζω να ημουν επεξηγηματικος σε αυτα που ειπα.

ΥΓ Καποιος κακοπροαιρετος θα μπορουσε να πει οτι καποιες αποφασεις της "ψηλης" δικαιοσυνης (οπως γινεται με την νομοθεσια) ειναι α λα καρτ. Εγω δεν ασπαζομαι κατι τετοιο και πιστευω στην ανεξαρτησια της Δικαιοσυνης ;)
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

για να μην το κουραζουμε
υπαρχει κανονισμος που απαγορευει τον δικαστη να δει βιντεο που νομιμως ελαβε η ομαδα απο την αστυνομια;
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”