ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5740
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Δε χρειάζεται ήχο.... φαίνεται ότι δείχνουν τις φωτό από το κινητό με τον Σαββίδη και ξαφνικά "τρομοκρατούνται"
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Στο βίντεο φαίνονται ΞΕΚΑΘΑΡΑ σημαντικά στοιχεία :
α) Οτι στην ΑΕΚ κατάλαβαν οτι υπήρξε φωτό με όπλο ΑΦΟΥ μπήκαν στα αποδυτήρια (αυτός ο βρωμιάρης ο λυμπε )
β) Οτι είπαν καραμπινάτα ψέμματα σε καταθέσεις. ΚΑΙ για το πότε είδαν το όπλο. ΚΑΙ για το υποτιθέμενο κλίμα τρομοκρατίας ΚΑΙ για τον φόβο των παικτών που ήταν μες την καλή χαρά.
γ) Οτι αυτός ο καρκίνος ο Δημητριάδης είναι ο μόνος που τσίριζε και απειλούσε στα αποδυτήρια, όπως άλλωστε κάνει χρόνια τώρα στους αγωνιστικούς χώρους.
δ) Οτι ο διαιτητής ΞΕΚΑΘΑΡΑ σφύριξε και είπε στις ομάδες να βγουν στον αγωνιστικό χώρο γνέφοντας ΚΑΤΑΦΑΤΙΚΑ στις ερωτήσεις των παικτών του ΠΑΟΚ για το αν μέτρησε το γκολ. ΕΚΕΙ άλλωστε είναι που πετάγεται ο Δημητριάδης και τσιρίζει οτι ΈΛΗΞΕ ΤΟ ΜΑΤΣ.
ε) Οτι ο διαιτητής λέει ΨΕΜΜΑΤΑ στο φύλλο αγώνα. ΚΑΙ γιατί φαινεται ξεκάθαρα οτι ΣΤΑ ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΑ πήρε απόφαση (οχι πριν μπει ο Ιβαν) αλλά ΚΑΙ γιατί φαίνεται οτι άλλο ήθελε να κάνει και άλλο έκανε όταν του τσίριξε ο Δημητριάδης.
Τέλος. Οτιδήποτε άλλο είναι σκάνδαλο.
α) Οτι στην ΑΕΚ κατάλαβαν οτι υπήρξε φωτό με όπλο ΑΦΟΥ μπήκαν στα αποδυτήρια (αυτός ο βρωμιάρης ο λυμπε )
β) Οτι είπαν καραμπινάτα ψέμματα σε καταθέσεις. ΚΑΙ για το πότε είδαν το όπλο. ΚΑΙ για το υποτιθέμενο κλίμα τρομοκρατίας ΚΑΙ για τον φόβο των παικτών που ήταν μες την καλή χαρά.
γ) Οτι αυτός ο καρκίνος ο Δημητριάδης είναι ο μόνος που τσίριζε και απειλούσε στα αποδυτήρια, όπως άλλωστε κάνει χρόνια τώρα στους αγωνιστικούς χώρους.
δ) Οτι ο διαιτητής ΞΕΚΑΘΑΡΑ σφύριξε και είπε στις ομάδες να βγουν στον αγωνιστικό χώρο γνέφοντας ΚΑΤΑΦΑΤΙΚΑ στις ερωτήσεις των παικτών του ΠΑΟΚ για το αν μέτρησε το γκολ. ΕΚΕΙ άλλωστε είναι που πετάγεται ο Δημητριάδης και τσιρίζει οτι ΈΛΗΞΕ ΤΟ ΜΑΤΣ.
ε) Οτι ο διαιτητής λέει ΨΕΜΜΑΤΑ στο φύλλο αγώνα. ΚΑΙ γιατί φαινεται ξεκάθαρα οτι ΣΤΑ ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΑ πήρε απόφαση (οχι πριν μπει ο Ιβαν) αλλά ΚΑΙ γιατί φαίνεται οτι άλλο ήθελε να κάνει και άλλο έκανε όταν του τσίριξε ο Δημητριάδης.
Τέλος. Οτιδήποτε άλλο είναι σκάνδαλο.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ!
ΚΟΥΦΑΛΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΥΦΤΕΙΤΕ!
ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ. ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ. ΕΙΤΕ ΘΑ ΛΑΜΨΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΤΕ Η ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!
ΚΟΥΦΑΛΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΥΦΤΕΙΤΕ!
ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ. ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ. ΕΙΤΕ ΘΑ ΛΑΜΨΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΤΕ Η ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Σε ποιο σημείο του βίντεο φαίνεται ο διαιτητής να σφυρίζει;
ΤΟ ΔΕΧΤΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΤΕΙ Ο ΣΚΟΥΤΕΡΗΣ, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η ΠΑΕ ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΡΡΟΗ.
ΑΣ ΜΗΝ ΤΟ ΔΕΧΤΕΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΤΩΡΑ, ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ.
ΤΟ ΔΕΧΤΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΤΕΙ Ο ΣΚΟΥΤΕΡΗΣ, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η ΠΑΕ ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΡΡΟΗ.
ΑΣ ΜΗΝ ΤΟ ΔΕΧΤΕΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΤΩΡΑ, ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Μπραβο rainmaker αυτα θα εγραφα, φαινεται καθαρα οτι σφυριζει και οι παιχτες του ΠΑΟΚ χειροκροτανε. Ο Δημητριαδης ακουσε 1-0 και χεστηκε. Ολα τα αλλα ειναι παραμυθια. Τους ξεβρακωσαμε! Μακαρι να ειχαμε αναλογο βιντεο και για το θεατρο του γαυρου και του γκαρθια
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++rainmaker έγραψε:Στο βίντεο φαίνονται ΞΕΚΑΘΑΡΑ σημαντικά στοιχεία :
α) Οτι στην ΑΕΚ κατάλαβαν οτι υπήρξε φωτό με όπλο ΑΦΟΥ μπήκαν στα αποδυτήρια (αυτός ο βρωμιάρης ο λυμπε )
β) Οτι είπαν καραμπινάτα ψέμματα σε καταθέσεις. ΚΑΙ για το πότε είδαν το όπλο. ΚΑΙ για το υποτιθέμενο κλίμα τρομοκρατίας ΚΑΙ για τον φόβο των παικτών που ήταν μες την καλή χαρά.
γ) Οτι αυτός ο καρκίνος ο Δημητριάδης είναι ο μόνος που τσίριζε και απειλούσε στα αποδυτήρια, όπως άλλωστε κάνει χρόνια τώρα στους αγωνιστικούς χώρους.
δ) Οτι ο διαιτητής ΞΕΚΑΘΑΡΑ σφύριξε και είπε στις ομάδες να βγουν στον αγωνιστικό χώρο γνέφοντας ΚΑΤΑΦΑΤΙΚΑ στις ερωτήσεις των παικτών του ΠΑΟΚ για το αν μέτρησε το γκολ. ΕΚΕΙ άλλωστε είναι που πετάγεται ο Δημητριάδης και τσιρίζει οτι ΈΛΗΞΕ ΤΟ ΜΑΤΣ.
ε) Οτι ο διαιτητής λέει ΨΕΜΜΑΤΑ στο φύλλο αγώνα. ΚΑΙ γιατί φαινεται ξεκάθαρα οτι ΣΤΑ ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΑ πήρε απόφαση (οχι πριν μπει ο Ιβαν) αλλά ΚΑΙ γιατί φαίνεται οτι άλλο ήθελε να κάνει και άλλο έκανε όταν του τσίριξε ο Δημητριάδης.
Τέλος. Οτιδήποτε άλλο είναι σκάνδαλο.
[youtube]i8sXXc1LxxU[/youtube]
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Τέλειο ξεβρακωμα κομινη τρομοκρατημένων.....
Στάλθηκε από το MI MAX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το MI MAX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- ramolimendo
- Δημοσιεύσεις: 756
- Εγγραφή: Τρί 04 Νοέμ 2014, 15:03
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
απο το 2' δείχνει για εξω και στο 2'21'' σφυρίζειramboutla έγραψε:Σε ποιο σημείο φαινεται οτι σφυριζει?
- BlackBlockAttack
- Δημοσιεύσεις: 1422
- Εγγραφή: Κυρ 07 Ιουν 2015, 08:13
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ο ΠΑΟΚ είναι πρώτος μετά από αυτό οτιδήποτε άλλο είναι αλητεία......
Στάλθηκε από το MI MAX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το MI MAX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
υπάρχει ενδεχόμενα να πάρουμε το παιχνίδι εμείς αλλά να τιμωρηθούμε με -3 για την είσοδο σαββίδη, οπότε να είναι πάλι αυτοί από πάνω μας;;
ή αν το παιχνίδι κατοχυρωθεί υπέρ μας δεν υπάρχει και τιμωρία για -3?
ή αν το παιχνίδι κατοχυρωθεί υπέρ μας δεν υπάρχει και τιμωρία για -3?