ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
sn0ufel4
Δημοσιεύσεις: 12486
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 16:19

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από sn0ufel4 »

[youtube]i8sXXc1LxxU[/youtube]
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5740
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

Δεν εχει ηχο
Άβαταρ μέλους
ramboutla
Δημοσιεύσεις: 792
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 22:17

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από ramboutla »

Σε ποιο σημείο φαινεται οτι σφυριζει?
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1665
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από ioanmits »

Δε χρειάζεται ήχο.... φαίνεται ότι δείχνουν τις φωτό από το κινητό με τον Σαββίδη και ξαφνικά "τρομοκρατούνται"
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16677
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Equalizer »

Στο βίντεο φαίνονται ΞΕΚΑΘΑΡΑ σημαντικά στοιχεία :

α) Οτι στην ΑΕΚ κατάλαβαν οτι υπήρξε φωτό με όπλο ΑΦΟΥ μπήκαν στα αποδυτήρια (αυτός ο βρωμιάρης ο λυμπε )

β) Οτι είπαν καραμπινάτα ψέμματα σε καταθέσεις. ΚΑΙ για το πότε είδαν το όπλο. ΚΑΙ για το υποτιθέμενο κλίμα τρομοκρατίας ΚΑΙ για τον φόβο των παικτών που ήταν μες την καλή χαρά.

γ) Οτι αυτός ο καρκίνος ο Δημητριάδης είναι ο μόνος που τσίριζε και απειλούσε στα αποδυτήρια, όπως άλλωστε κάνει χρόνια τώρα στους αγωνιστικούς χώρους.

δ) Οτι ο διαιτητής ΞΕΚΑΘΑΡΑ σφύριξε και είπε στις ομάδες να βγουν στον αγωνιστικό χώρο γνέφοντας ΚΑΤΑΦΑΤΙΚΑ στις ερωτήσεις των παικτών του ΠΑΟΚ για το αν μέτρησε το γκολ. ΕΚΕΙ άλλωστε είναι που πετάγεται ο Δημητριάδης και τσιρίζει οτι ΈΛΗΞΕ ΤΟ ΜΑΤΣ.

ε) Οτι ο διαιτητής λέει ΨΕΜΜΑΤΑ στο φύλλο αγώνα. ΚΑΙ γιατί φαινεται ξεκάθαρα οτι ΣΤΑ ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΑ πήρε απόφαση (οχι πριν μπει ο Ιβαν) αλλά ΚΑΙ γιατί φαίνεται οτι άλλο ήθελε να κάνει και άλλο έκανε όταν του τσίριξε ο Δημητριάδης.


Τέλος. Οτιδήποτε άλλο είναι σκάνδαλο.
trouman
Δημοσιεύσεις: 5532
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 09:47

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από trouman »

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟ ΒΙΝΤΕΟ!

ΚΟΥΦΑΛΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΡΥΦΤΕΙΤΕ!

ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ. ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΑΣ. ΕΙΤΕ ΘΑ ΛΑΜΨΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΤΕ Η ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ!
Paoki94
Δημοσιεύσεις: 340
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Paoki94 »

Σε ποιο σημείο του βίντεο φαίνεται ο διαιτητής να σφυρίζει;


ΤΟ ΔΕΧΤΕΙ ΔΕΝ ΤΟ ΔΕΧΤΕΙ Ο ΣΚΟΥΤΕΡΗΣ, ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Η ΠΑΕ ΕΚΑΝΕ ΜΙΑ ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΡΡΟΗ.
ΑΣ ΜΗΝ ΤΟ ΔΕΧΤΕΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΤΩΡΑ, ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ.
GoMaRoS
Δημοσιεύσεις: 6641
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 13:50

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από GoMaRoS »

Μπραβο rainmaker αυτα θα εγραφα, φαινεται καθαρα οτι σφυριζει και οι παιχτες του ΠΑΟΚ χειροκροτανε. Ο Δημητριαδης ακουσε 1-0 και χεστηκε. Ολα τα αλλα ειναι παραμυθια. Τους ξεβρακωσαμε! Μακαρι να ειχαμε αναλογο βιντεο και για το θεατρο του γαυρου και του γκαρθια
trouman
Δημοσιεύσεις: 5532
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 09:47

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από trouman »

Το σφύριγμα στο 2:22
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από goran 64 »

rainmaker έγραψε:Στο βίντεο φαίνονται ΞΕΚΑΘΑΡΑ σημαντικά στοιχεία :

α) Οτι στην ΑΕΚ κατάλαβαν οτι υπήρξε φωτό με όπλο ΑΦΟΥ μπήκαν στα αποδυτήρια (αυτός ο βρωμιάρης ο λυμπε )

β) Οτι είπαν καραμπινάτα ψέμματα σε καταθέσεις. ΚΑΙ για το πότε είδαν το όπλο. ΚΑΙ για το υποτιθέμενο κλίμα τρομοκρατίας ΚΑΙ για τον φόβο των παικτών που ήταν μες την καλή χαρά.

γ) Οτι αυτός ο καρκίνος ο Δημητριάδης είναι ο μόνος που τσίριζε και απειλούσε στα αποδυτήρια, όπως άλλωστε κάνει χρόνια τώρα στους αγωνιστικούς χώρους.

δ) Οτι ο διαιτητής ΞΕΚΑΘΑΡΑ σφύριξε και είπε στις ομάδες να βγουν στον αγωνιστικό χώρο γνέφοντας ΚΑΤΑΦΑΤΙΚΑ στις ερωτήσεις των παικτών του ΠΑΟΚ για το αν μέτρησε το γκολ. ΕΚΕΙ άλλωστε είναι που πετάγεται ο Δημητριάδης και τσιρίζει οτι ΈΛΗΞΕ ΤΟ ΜΑΤΣ.

ε) Οτι ο διαιτητής λέει ΨΕΜΜΑΤΑ στο φύλλο αγώνα. ΚΑΙ γιατί φαινεται ξεκάθαρα οτι ΣΤΑ ΑΠΟΔΥΤΗΡΙΑ πήρε απόφαση (οχι πριν μπει ο Ιβαν) αλλά ΚΑΙ γιατί φαίνεται οτι άλλο ήθελε να κάνει και άλλο έκανε όταν του τσίριξε ο Δημητριάδης.


Τέλος. Οτιδήποτε άλλο είναι σκάνδαλο.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

[youtube]i8sXXc1LxxU[/youtube]
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 11999
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από eorptol1 »

Τέλειο ξεβρακωμα κομινη τρομοκρατημένων.....

Στάλθηκε από το MI MAX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
ramolimendo
Δημοσιεύσεις: 756
Εγγραφή: Τρί 04 Νοέμ 2014, 15:03

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από ramolimendo »

ramboutla έγραψε:Σε ποιο σημείο φαινεται οτι σφυριζει?
απο το 2' δείχνει για εξω και στο 2'21'' σφυρίζει
Άβαταρ μέλους
BlackBlockAttack
Δημοσιεύσεις: 1422
Εγγραφή: Κυρ 07 Ιουν 2015, 08:13

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από BlackBlockAttack »

Τι ξεβρακωμα ειναι αυτο???
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 11999
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από eorptol1 »

Ο ΠΑΟΚ είναι πρώτος μετά από αυτό οτιδήποτε άλλο είναι αλητεία......

Στάλθηκε από το MI MAX 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Paoki94
Δημοσιεύσεις: 340
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:40

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Paoki94 »

υπάρχει ενδεχόμενα να πάρουμε το παιχνίδι εμείς αλλά να τιμωρηθούμε με -3 για την είσοδο σαββίδη, οπότε να είναι πάλι αυτοί από πάνω μας;;

ή αν το παιχνίδι κατοχυρωθεί υπέρ μας δεν υπάρχει και τιμωρία για -3?
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”