ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
- Ασπρόμαυρος Εβρίτης
- Δημοσιεύσεις: 5344
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 23:40
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Γ@ΜΙΕΤΑΙ Η αεκ και η αθήνα!! Δεν θα ξεχαστεί ποτέ κιτρινόμαυρες λέρες..
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Αθλητική Ένωση Κοκότας, τις ταιριάζει πολύ σωστότερα και διαχρονικότερα, αυτές τις ντροπές της Πόλης...
Υ.Γ.
Κοκότα - Ετυμολογία
κοκότα < γαλλική cocotte
Ουσιαστικό
κοκότα - θηλυκό
Ερμηνεία: πιο ελαφριά έκφραση για την πόρνη.
*Πηγή: Βικιλεξικό.
Υ.Γ.
Κοκότα - Ετυμολογία
κοκότα < γαλλική cocotte
Ουσιαστικό
κοκότα - θηλυκό
Ερμηνεία: πιο ελαφριά έκφραση για την πόρνη.
*Πηγή: Βικιλεξικό.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
ΠΑΟΚ για το αίτημα της νέας ΑΕΚ για εξαίρεση του Σκουτέρη
"Ξεπερνούμε το ότι η ΑΕΚ ουσιαστικά υπαινίσσεται πως ο Σκουτέρης έβγαλε λανθασμένη απόφαση για το ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός, επιβεβαιώνοντας τις υποψίες μας πως από καιρό έχει επιτευχθεί σύγκλιση.
Ξεπερνούμε το γεγονός πως αγνοεί ότι η απόφαση Σκουτέρη επικυρώθηκε και σε τρίτο βαθμό από Αρεοπαγίτες.
Δεν θα σταματήσουμε όμως να ξεπερνούμε, πως για τα καλά πλέον η ΑΕΚ έχει στρέψει την προσοχή της στον δικαστικό αγώνα, για ένα... περήφανο νομικό πρωτάθλημα."
- Kostomanolis
- Δημοσιεύσεις: 3780
- Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:40
- Τοποθεσία: Ιλίσσια
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ποσο πιο χαμηλα θα πεσουν για ενα χαρτινο πρωταθλημα; Ειλικρινα πιστευω οτι αν το χαρουν θα αποδειξουν και τα χανουμια οτι ειναι λοβοτομημενοι σαν τους γκευ, να μην πω και χειροτερα. Πραγματικα ξεπερασαν τους εαυτους τους, απο ντροπη της προσφυγιας, Ντροπη γενικως
Εν αρχη ην ο ΠΑΟΚ...
Εν αρχη ην ο ΠΑΟΚ...
- Ασπρόμαυρος Εβρίτης
- Δημοσιεύσεις: 5344
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 23:40
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5740
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Δε θα σας πω αδερφες διοτι οι αδερφες ειναι πολυ πιο τιμιες και ηθικες...ειστε τεραστιες ΠΟΥΤΑΝΕΣ.....τετοιες κοτες ουτε οι κοκκινες...μπινεδες...ειστε και προσφυγικη ομαδα ΥΠΟΤΊΘΕΤΑΙ...
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
εντωμεταξυ παλι στο σδνα δεν περνανε κανενα σχολιο μου κλασικα!μην τυχον και θιξουμε την χαρτινη!ουστ ρε!
πρεπει να αρχισω να αραιωνω απο εκει μου φαινεται.
πρεπει να αρχισω να αραιωνω απο εκει μου φαινεται.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Με το σκεπτικό δε, ότι οσονούπω επανεξετάζεται, με αίτημα της ντροπής-χαρτο(σα)κούλας, η αλλαγή της ποινής του υποβιβασμού στις ομάδες που δεν εξασφαλίζουν άδεια συμμετοχής στην σούπα λίγδα και ότι μονάχα τοιουτοτρόπως γλιτώνει ο γλιτσοβάζελος το ξεφτιλίκι, τότε, συνειρμικά πλέον, καταλήγουμε στο γνωστό και μη εξαιρετέο σύνθημα:Mīngus έγραψε:ΠΑΟΚ για το αίτημα της νέας ΑΕΚ για εξαίρεση του Σκουτέρη
"Ξεπερνούμε το ότι η ΑΕΚ ουσιαστικά υπαινίσσεται πως ο Σκουτέρης έβγαλε λανθασμένη απόφαση για το ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός, επιβεβαιώνοντας τις υποψίες μας πως από καιρό έχει επιτευχθεί σύγκλιση.
Ξεπερνούμε το γεγονός πως αγνοεί ότι η απόφαση Σκουτέρη επικυρώθηκε και σε τρίτο βαθμό από Αρεοπαγίτες.
Δεν θα σταματήσουμε όμως να ξεπερνούμε, πως για τα καλά πλέον η ΑΕΚ έχει στρέψει την προσοχή της στον δικαστικό αγώνα, για ένα... περήφανο νομικό πρωτάθλημα."
Όλη η Αθήνα ενωμένη κι απ τον Π.Α.Ο.Κ. γαμημένη!!!
Υ.Γ. Οπότε φυσικά ισχύει για μας το: ΝΑΤΟΙ, ΝΑΤΟΙ, ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!!
- potamda
- Bet Guru 2023
- Δημοσιεύσεις: 5957
- Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
- Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Περίμενε να δούμε τι στάση θα κρατήσουμε κι εμείς, γιατί στο παρελθόν είχαμε εκπλήξεις ακατανόητες από την ΠΑΕ...
Ελπίζω ότι πήραν το μάθημά τους!
Ελπίζω ότι πήραν το μάθημά τους!
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Σορυ αλλά η κίνηση της κουλας είναι έξυπνη, win win για αυτούς. Ας κοιτάξουμε τι θα κάνουμε εμείς για να προστατεύσουμε τα δικά μας συμφέροντα. Δε πρέπει να αφήσουμε τίποτα να πέσει κάτω.
- Ασπρόμαυρος Εβρίτης
- Δημοσιεύσεις: 5344
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 23:40
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Οι χάρτινοι ασκούν ψυχολογική πίεση στον σκουτέρη γιατί εξαίρεση του δεν παίζει. Το στυλάκι της ντεμέκ αδικημένης κούλας μας έφτασε ως εδώ. Η προπαγάνδα αποδίδει γιατί να την σταματήσουν λοιπόν;
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Αυτό που μπορεί να "καταφέρει" η χαρτο(σα)κούλα, με την πουτ@νιά που την χαρακτηρίζει πλέον σε κάθε (πολιτική) της κίνηση, είναι να φτάσει να σηκώσει το χάρτινο, μετά κι από δύο "δικαιωτικές" σκούτερ-αποφάσεις "υπέρ μας"...
Πάντα όμως, μόνο για τα βρυκολακοχαβουζοβοθρολιμανίσια βαμπιρογαμωπουστοποκιτοπιθηκοϋπανθρωπάρια τους!
Τέτοια "win win κατάσταση" λοιπόν ας με λείπει και τέτοιο χάρτινο ας το βάλει στον πάτο της να κάνει το παγόνι!!!!
Απλά επιβεβαιώνουν τον τίτλο, με τον οποίο τους προσφωνώ, πάνω από 20 χρόνια τώρα, "οι ντροπές της Πόλης"!!!!
Πάντα όμως, μόνο για τα βρυκολακοχαβουζοβοθρολιμανίσια βαμπιρογαμωπουστοποκιτοπιθηκοϋπανθρωπάρια τους!
Τέτοια "win win κατάσταση" λοιπόν ας με λείπει και τέτοιο χάρτινο ας το βάλει στον πάτο της να κάνει το παγόνι!!!!
Απλά επιβεβαιώνουν τον τίτλο, με τον οποίο τους προσφωνώ, πάνω από 20 χρόνια τώρα, "οι ντροπές της Πόλης"!!!!
- Ασπρόμαυρος Εβρίτης
- Δημοσιεύσεις: 5344
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 23:40
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Κάνουν τα πάντα μη τυχόν και τους κλέψουνε το χάρτινο. Εξ ου και η διαιτησία του Θάνου με την βαζέλα. Κοιτάνε να το σιγουρέψουν. Η ουσία είναι μια και έγινε ξεκάθαρη. Ο ΠΑΟΚ είναι η μοναδική ομάδα που σέβεται τις ρίζες της. Όπως και ο λαός που δεν υπήρχε περίπτωση να κάνει τα στραβά μάτια σε ένα τέτοιο πρωτάθλημα όπως κάνουν οι κιτρινες λέρες.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Όσοι πραγματικα πιστεύουν και το φωνάζουν ότι ο ΠΑΟΚ "συμβιβάζεται" και "περνάει γραμμή" για τη δεύτερη θέση αντί να κυνηγά το δίκιο του, ειναι είτε ΒΛΑΚΕΣ, είτε ΣΤΗΜΕΝΟΙ.
ΒΛΑΚΕΣ γιατι αν δεν έχουν καταλάβει πόσο πιόνια γίνονται στα χέρια των κλασσικών μπινεδων που μια ζωή δημιουργούν κλίμα αυτοκαταστροφής και εσωστρέφειας στον ΠΑΟΚ, τοτε παρασύρονται πάντα καλοπροαίρετα και συμμετέχουν ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΩΣ στο άρρωστο παιχνίδι της διαπλοκής .
ΣΤΗΜΕΝΟΙ γιατί απλούστατα καταλαβαινουν μια χαρά το γλοιώδες παιχνίδι που παίζεται και με περισσή σπουδή τρέχουν να συμμετάσχουν, καταγγέλοντας -παντα αυθόρμητα και με αγνό παθος- τις ολιγωρίες και τα λάθη της διοίκησης , όλως τυχαίως πάντοτεε αφορμή την παραβίαση αξιών και απόψεων του Παοκτση.
Ένα απ' τα δύο ισχύει σε αυτή την περίπτωση.
Για να τελειώνουμε :
Μη μου το παίζετε θιγμένοι και μωρες παρθένες.
Έχουμε πόλεμο και επιτέλους ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΤΑ ΚΟΙΜΙΣΜΕΝΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΣΑΣ.
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ,ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ Ή ΑΚΟΥΤΕ ΣΕ ΝΤΕΜΕΚ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ, ΚΡΑΤΙΚΑ, ΑΘΗΝΑΙΚΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟΒΛΑΚΩΣΗΣ ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΩΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΨΕΥΔΕΣ. ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΤΕ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥΣ.
ΑΠΟ ΠΕΡΥΣΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΖΑ ΕΧΟΥΝ ΣΠΑΣΕΙ ΤΑ ΚΟΝΤΕΡ ΤΗΣ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ, ΤΟΥ ΨΕΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ.
ΟΠΟΙΟΣ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΥΤΟ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΠΑΡΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΚΑΣ Ή ΣΤΗΜΕΝΟΣ.
ΟΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΕΡΕΨΑΝΕ. ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ.
ΒΛΑΚΕΣ γιατι αν δεν έχουν καταλάβει πόσο πιόνια γίνονται στα χέρια των κλασσικών μπινεδων που μια ζωή δημιουργούν κλίμα αυτοκαταστροφής και εσωστρέφειας στον ΠΑΟΚ, τοτε παρασύρονται πάντα καλοπροαίρετα και συμμετέχουν ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΩΣ στο άρρωστο παιχνίδι της διαπλοκής .
ΣΤΗΜΕΝΟΙ γιατί απλούστατα καταλαβαινουν μια χαρά το γλοιώδες παιχνίδι που παίζεται και με περισσή σπουδή τρέχουν να συμμετάσχουν, καταγγέλοντας -παντα αυθόρμητα και με αγνό παθος- τις ολιγωρίες και τα λάθη της διοίκησης , όλως τυχαίως πάντοτεε αφορμή την παραβίαση αξιών και απόψεων του Παοκτση.
Ένα απ' τα δύο ισχύει σε αυτή την περίπτωση.
Για να τελειώνουμε :
Μη μου το παίζετε θιγμένοι και μωρες παρθένες.
Έχουμε πόλεμο και επιτέλους ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΤΑ ΚΟΙΜΙΣΜΕΝΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΣΑΣ.
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ,ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ Ή ΑΚΟΥΤΕ ΣΕ ΝΤΕΜΕΚ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ, ΚΡΑΤΙΚΑ, ΑΘΗΝΑΙΚΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟΒΛΑΚΩΣΗΣ ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΩΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΨΕΥΔΕΣ. ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΤΕ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥΣ.
ΑΠΟ ΠΕΡΥΣΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΖΑ ΕΧΟΥΝ ΣΠΑΣΕΙ ΤΑ ΚΟΝΤΕΡ ΤΗΣ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ, ΤΟΥ ΨΕΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ.
ΟΠΟΙΟΣ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΥΤΟ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΠΑΡΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΚΑΣ Ή ΣΤΗΜΕΝΟΣ.
ΟΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΕΡΕΨΑΝΕ. ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ.
