ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Ασπρόμαυρος Εβρίτης
Δημοσιεύσεις: 5344
Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 23:40

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Ασπρόμαυρος Εβρίτης »

Γ@ΜΙΕΤΑΙ Η αεκ και η αθήνα!! Δεν θα ξεχαστεί ποτέ κιτρινόμαυρες λέρες..
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 11999
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από eorptol1 »

Ποτέ δεν θα ξεχαστεί Εικόνα
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από goran 64 »

Αθλητική Ένωση Κοκότας, τις ταιριάζει πολύ σωστότερα και διαχρονικότερα, αυτές τις ντροπές της Πόλης... :twisted:


Υ.Γ.

Κοκότα - Ετυμολογία
κοκότα < γαλλική cocotte
Ουσιαστικό
κοκότα - θηλυκό
Ερμηνεία:
πιο ελαφριά έκφραση για την πόρνη.


*Πηγή: Βικιλεξικό.
Άβαταρ μέλους
Mīngus
Δημοσιεύσεις: 8081
Εγγραφή: Τρί 06 Ιαν 2015, 00:04

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Mīngus »

ΠΑΟΚ για το αίτημα της νέας ΑΕΚ για εξαίρεση του Σκουτέρη
"Ξεπερνούμε το ότι η ΑΕΚ ουσιαστικά υπαινίσσεται πως ο Σκουτέρης έβγαλε λανθασμένη απόφαση για το ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός, επιβεβαιώνοντας τις υποψίες μας πως από καιρό έχει επιτευχθεί σύγκλιση.

Ξεπερνούμε το γεγονός πως αγνοεί ότι η απόφαση Σκουτέρη επικυρώθηκε και σε τρίτο βαθμό από Αρεοπαγίτες.

Δεν θα σταματήσουμε όμως να ξεπερνούμε, πως για τα καλά πλέον η ΑΕΚ έχει στρέψει την προσοχή της στον δικαστικό αγώνα, για ένα... περήφανο νομικό πρωτάθλημα."
Άβαταρ μέλους
Kostomanolis
Δημοσιεύσεις: 3780
Εγγραφή: Δευ 24 Μαρ 2008, 12:40
Τοποθεσία: Ιλίσσια

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Kostomanolis »

Ποσο πιο χαμηλα θα πεσουν για ενα χαρτινο πρωταθλημα; Ειλικρινα πιστευω οτι αν το χαρουν θα αποδειξουν και τα χανουμια οτι ειναι λοβοτομημενοι σαν τους γκευ, να μην πω και χειροτερα. Πραγματικα ξεπερασαν τους εαυτους τους, απο ντροπη της προσφυγιας, Ντροπη γενικως

Εν αρχη ην ο ΠΑΟΚ...
Άβαταρ μέλους
Ασπρόμαυρος Εβρίτης
Δημοσιεύσεις: 5344
Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 23:40

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Ασπρόμαυρος Εβρίτης »

Και επίσημα η χαρινοι είναι με τον γάυρο.
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5739
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

Δε θα σας πω αδερφες διοτι οι αδερφες ειναι πολυ πιο τιμιες και ηθικες...ειστε τεραστιες ΠΟΥΤΑΝΕΣ.....τετοιες κοτες ουτε οι κοκκινες...μπινεδες...ειστε και προσφυγικη ομαδα ΥΠΟΤΊΘΕΤΑΙ...
Άβαταρ μέλους
Azrael
Δημοσιεύσεις: 6656
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 21:03
Τοποθεσία: Dagobah

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Azrael »

εντωμεταξυ παλι στο σδνα δεν περνανε κανενα σχολιο μου κλασικα!μην τυχον και θιξουμε την χαρτινη!ουστ ρε!
πρεπει να αρχισω να αραιωνω απο εκει μου φαινεται.
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από goran 64 »

Mīngus έγραψε:ΠΑΟΚ για το αίτημα της νέας ΑΕΚ για εξαίρεση του Σκουτέρη
"Ξεπερνούμε το ότι η ΑΕΚ ουσιαστικά υπαινίσσεται πως ο Σκουτέρης έβγαλε λανθασμένη απόφαση για το ΠΑΟΚ-Ολυμπιακός, επιβεβαιώνοντας τις υποψίες μας πως από καιρό έχει επιτευχθεί σύγκλιση.

Ξεπερνούμε το γεγονός πως αγνοεί ότι η απόφαση Σκουτέρη επικυρώθηκε και σε τρίτο βαθμό από Αρεοπαγίτες.

Δεν θα σταματήσουμε όμως να ξεπερνούμε, πως για τα καλά πλέον η ΑΕΚ έχει στρέψει την προσοχή της στον δικαστικό αγώνα, για ένα... περήφανο νομικό πρωτάθλημα."
Με το σκεπτικό δε, ότι οσονούπω επανεξετάζεται, με αίτημα της ντροπής-χαρτο(σα)κούλας, η αλλαγή της ποινής του υποβιβασμού στις ομάδες που δεν εξασφαλίζουν άδεια συμμετοχής στην σούπα λίγδα και ότι μονάχα τοιουτοτρόπως γλιτώνει ο γλιτσοβάζελος το ξεφτιλίκι, τότε, συνειρμικά πλέον, καταλήγουμε στο γνωστό και μη εξαιρετέο σύνθημα:

Όλη η Αθήνα ενωμένη κι απ τον Π.Α.Ο.Κ. γαμημένη!!!

:pano:


Υ.Γ. Οπότε φυσικά ισχύει για μας το: ΝΑΤΟΙ, ΝΑΤΟΙ, ΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ!!!!

:nairepaok:
Άβαταρ μέλους
potamda
Bet Guru 2023
Δημοσιεύσεις: 5960
Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από potamda »

Περίμενε να δούμε τι στάση θα κρατήσουμε κι εμείς, γιατί στο παρελθόν είχαμε εκπλήξεις ακατανόητες από την ΠΑΕ...
Ελπίζω ότι πήραν το μάθημά τους!
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6304
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από jibbie »

Σορυ αλλά η κίνηση της κουλας είναι έξυπνη, win win για αυτούς. Ας κοιτάξουμε τι θα κάνουμε εμείς για να προστατεύσουμε τα δικά μας συμφέροντα. Δε πρέπει να αφήσουμε τίποτα να πέσει κάτω.
Άβαταρ μέλους
Ασπρόμαυρος Εβρίτης
Δημοσιεύσεις: 5344
Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 23:40

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Ασπρόμαυρος Εβρίτης »

Οι χάρτινοι ασκούν ψυχολογική πίεση στον σκουτέρη γιατί εξαίρεση του δεν παίζει. Το στυλάκι της ντεμέκ αδικημένης κούλας μας έφτασε ως εδώ. Η προπαγάνδα αποδίδει γιατί να την σταματήσουν λοιπόν;
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από goran 64 »

Αυτό που μπορεί να "καταφέρει" η χαρτο(σα)κούλα, με την πουτ@νιά που την χαρακτηρίζει πλέον σε κάθε (πολιτική) της κίνηση, είναι να φτάσει να σηκώσει το χάρτινο, μετά κι από δύο "δικαιωτικές" σκούτερ-αποφάσεις "υπέρ μας"...
Πάντα όμως, μόνο για τα βρυκολακοχαβουζοβοθρολιμανίσια βαμπιρογαμωπουστοποκιτοπιθηκοϋπανθρωπάρια τους!

Τέτοια "win win κατάσταση" λοιπόν ας με λείπει και τέτοιο χάρτινο ας το βάλει στον πάτο της να κάνει το παγόνι!!!!

Απλά επιβεβαιώνουν τον τίτλο, με τον οποίο τους προσφωνώ, πάνω από 20 χρόνια τώρα, "οι ντροπές της Πόλης"!!!!
Άβαταρ μέλους
Ασπρόμαυρος Εβρίτης
Δημοσιεύσεις: 5344
Εγγραφή: Παρ 27 Ιαν 2017, 23:40

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Ασπρόμαυρος Εβρίτης »

Κάνουν τα πάντα μη τυχόν και τους κλέψουνε το χάρτινο. Εξ ου και η διαιτησία του Θάνου με την βαζέλα. Κοιτάνε να το σιγουρέψουν. Η ουσία είναι μια και έγινε ξεκάθαρη. Ο ΠΑΟΚ είναι η μοναδική ομάδα που σέβεται τις ρίζες της. Όπως και ο λαός που δεν υπήρχε περίπτωση να κάνει τα στραβά μάτια σε ένα τέτοιο πρωτάθλημα όπως κάνουν οι κιτρινες λέρες.
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16676
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Equalizer »

Όσοι πραγματικα πιστεύουν και το φωνάζουν ότι ο ΠΑΟΚ "συμβιβάζεται" και "περνάει γραμμή" για τη δεύτερη θέση αντί να κυνηγά το δίκιο του, ειναι είτε ΒΛΑΚΕΣ, είτε ΣΤΗΜΕΝΟΙ.

ΒΛΑΚΕΣ γιατι αν δεν έχουν καταλάβει πόσο πιόνια γίνονται στα χέρια των κλασσικών μπινεδων που μια ζωή δημιουργούν κλίμα αυτοκαταστροφής και εσωστρέφειας στον ΠΑΟΚ, τοτε παρασύρονται πάντα καλοπροαίρετα και συμμετέχουν ΟΙΚΕΙΟΘΕΛΩΣ στο άρρωστο παιχνίδι της διαπλοκής .


ΣΤΗΜΕΝΟΙ γιατί απλούστατα καταλαβαινουν μια χαρά το γλοιώδες παιχνίδι που παίζεται και με περισσή σπουδή τρέχουν να συμμετάσχουν, καταγγέλοντας -παντα αυθόρμητα και με αγνό παθος- τις ολιγωρίες και τα λάθη της διοίκησης , όλως τυχαίως πάντοτεε αφορμή την παραβίαση αξιών και απόψεων του Παοκτση.

Ένα απ' τα δύο ισχύει σε αυτή την περίπτωση.



Για να τελειώνουμε :

Μη μου το παίζετε θιγμένοι και μωρες παρθένες.

Έχουμε πόλεμο και επιτέλους ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΤΑ ΚΟΙΜΙΣΜΕΝΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΣΑΣ.

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ, ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ,ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ Ή ΑΚΟΥΤΕ ΣΕ ΝΤΕΜΕΚ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ, ΚΡΑΤΙΚΑ, ΑΘΗΝΑΙΚΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟΒΛΑΚΩΣΗΣ ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΩΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΜΕΝΟ ΚΑΙ ΨΕΥΔΕΣ. ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΤΕ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΟΥΣ.

ΑΠΟ ΠΕΡΥΣΙ ΜΕ ΤΟΝ ΚΥΖΑ ΕΧΟΥΝ ΣΠΑΣΕΙ ΤΑ ΚΟΝΤΕΡ ΤΗΣ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ, ΤΟΥ ΨΕΜΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑΣ.

ΟΠΟΙΟΣ ΑΡΝΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΥΤΟ ΔΕ ΜΠΟΡΕΙ ΠΑΡΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΒΛΑΚΑΣ Ή ΣΤΗΜΕΝΟΣ.

ΟΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΕΡΕΨΑΝΕ. ΤΕΛΕΙΩΣΑΝ.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”