ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
skalon
Δημοσιεύσεις: 2235
Εγγραφή: Κυρ 12 Φεβ 2017, 22:10

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από skalon »

Καπετάνιος έγραψε:Κυκλοφορεί αυτή η φώτο. Παίζει να είναι αληθινη ρε;

Εικόνα
Ξαναείδα το ντου του Ιβάν στον αγωνιστικό χώρο.
Σε όλη τη διάρκεια φορούσε το μπουφάν του!
Αυτή η φωτογραφία σίγουρα δεν είναι σημερινή (αν είναι αληθινή).
Άβαταρ μέλους
Rexaris
Moderator
Δημοσιεύσεις: 5173
Εγγραφή: Τρί 02 Μάιος 2017, 01:10
Τοποθεσία: Canada

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Rexaris »

Αυτό που κάνουν οι άθλιοι αυτή τη στιγμή είναι εγκληματικό. Σε γήπεδο εκκλησία, τί στο διάολο κάνουν στα αποδυτήρια ακόμη; Το γήπεδο είναι καθαρό εδώ και μισή ώρα. Τι βρώμικες συνομιλίες και διαβουλεύσεις κάνουν πάλι; Πώς θα ολοκληρώσουν τη βρωμιά τους με την μεγαλύτερη δυνατή ζημιά για τον ΠΑΟΚ, ωστε το τελευταίο που θα σκέφτεται να είναι το άδικα ακυρωμένο γκολ;

Δυο ματς με τα λαμόγια τού ΠΟΚ, δυο πουστιές. Μετά σε κοροϊδεύουν κι από πάνω γιατί έχεις μόνο δυο πρωταθλήματα.

Μετά σε κοροϊδεύουν οτι είσαι κλαψιάρης, μετά σε κατηγορούν οτι οι οπαδοί σου είναι βίαιοι.

Ελπίζω μετά από όλα αυτά, να μην ξαναδώ κανένα να υπερασπίζεται την κούλα εδώ μέσα. Να πάτε στα φόρουμ τής ορίτζιναλ με τα αδέρφια σας ρε.

Πάντως ο Σαββίδης κάθε φορά που τον κάνουν έξαλλο, το πάει παραπέρα. Ευτυχώς που είναι ξεροκέφαλος ο Πόντιος αλλιώς θα είχε απηυδήσει ο άνθρωπος με την ελληνική πραγματικότητα.

ΒΡΩΜΑ ΚΑΙ ΔΥΣΩΔΙΑ. ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΨΗΛΑ ΟΛΟΙ ΡΕ, ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΗΘΙΚΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ.

ΕΞΩ ΤΑ ΒΡΩΜΕΡΑ ΧΑΝΟΥΜΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΤΟΥ ΠΑΟΚ ΔΡΟΜΟ ΨΕΥΤΟΠΑΟΚΤΖΗΔΕΣ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Rexaris την Κυρ 11 Μαρ 2018, 22:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Patron
Δημοσιεύσεις: 7395
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Patron »

Τι είναι αυτή η χώρα ρε πούστη μου; Εμετός ...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Patron την Κυρ 11 Μαρ 2018, 23:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
zoran
Δημοσιεύσεις: 923
Εγγραφή: Δευ 13 Οκτ 2008, 21:29

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από zoran »

Μαγκες σας τα ειπα κ χθες. Το πιο παλικαρισιο πρωταθλημα θα πανηγυρισουμε.
Τωρα θα βγει κ το γκολ θα μετρησει
Κι αυτο το πρωταθλημα θα ναι για τον αρχιδατο προεδρο μας κ για την ΤΟΥΜΠΑ και την αυρα της πριν ανακατασκευαστει
Ksenitemenos4
Δημοσιεύσεις: 2957
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 23:21

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Ksenitemenos4 »

aspromaura ioannina έγραψε:Εγω ξερω οτι αν δεν ειχε μπει ο Σαββιδης και αφηνε την ομαδα να κυνηγησει στα επομενα 5' θα ειχαμε ελπιδες. Τωρα δυσκολα τα πραγματα, δυστυχως. Να βλεπω τον Βιερινια ετοιμο να κλαψει κ να επιμενει να γινει το ματς και τον προεδρο να εισχωρει με αυτον τον τροπο..κριμα
σορρυ κιολας αλλα ειχε 90 λεπτα ο βιερινια και ολοι οι παικτες και το ματς ηταν οριακο, σου κλεβουν το ματς στο 91 επειδη ο λυμπεροπουλος ειδε οφσαιντ και εμεις κατηγορουμε τον ιβαν που δεν αφησε να παιξουμε αλλα τεσσερα λεπτα! παρανοια
Demir
Δημοσιεύσεις: 9052
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Demir »

o μπαρουφας λεει γκολ καθαρο.. ο σπυροπουλος στον σπορ φμ λεει 1000 % γκολ ... οτι και να λεμε ειναι καθαρο ,αλλα δυσκολη φαση που οι αεκ το πηρε με τον τσαμπουκα το οφ σαιντ...
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16683
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Equalizer »

Δεν είναι εφικτό να διακοψει το ματς.

Ζήτησε να φύγουν όλοι και έφυγαν.


Απλά περίμενε τηλέφωνο τι να κάνει. Ξεκαθαρα
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από teod1980 »

Καλα εκανε κ ο προεδρος.
Τι να γινει.
Αι σιχτιρ αλητες
Άβαταρ μέλους
paokpool
Δημοσιεύσεις: 728
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 20:48
Τοποθεσία: Δράμα / Dortmund

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από paokpool »

betrayor έγραψε:O Βασιλακης στην ερτ λεει οτι σωστα ακυρωθυκε.
Δεν θα βρεθεί ούτε ένας μη ΠΑΟΚτσής να πάρει θέση υπέρ μας γι' αυτό το γκολ αδερφέ άστο...
Άβαταρ μέλους
Pa0ki
Δημοσιεύσεις: 784
Εγγραφή: Τρί 03 Δεκ 2013, 23:05
Τοποθεσία: Ζιμπάμπουε

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Pa0ki »

Έχω δει καμιά 15ριά φορές το βίντεο της φάσης
Ο Μαουρίτσιο περνάει ΠΙΣΩ από τον τερματά γαμώ την τρέλα μου, δεν τον επηρεάζει καθόλου
Το γκολ είναι πεντακάθαρο
Επίσης ποιός Κομίνης? Ο τανασγιός Ποντίκης είναι που μας έσφαξε
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Pa0ki την Κυρ 11 Μαρ 2018, 22:24, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Ksenitemenos4
Δημοσιεύσεις: 2957
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 23:21

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Ksenitemenos4 »

skalon έγραψε:
Καπετάνιος έγραψε:Κυκλοφορεί αυτή η φώτο. Παίζει να είναι αληθινη ρε;

Εικόνα
Ξαναείδα το ντου του Ιβάν στον αγωνιστικό χώρο.
Σε όλη τη διάρκεια φορούσε το μπουφάν του!
Αυτή η φωτογραφία σίγουρα δεν είναι σημερινή (αν είναι αληθινή).

σε καποια φαση τον θυμαμαι να ορμαει χωρις μπουφαν παντως, οχι οτι εχει καποια σημασια, φωτοσοπια θα ειναι αλλα και να μην ειναι τι μας νοιαζει
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από CCCP »

ΩΩΩχχ μωρε δε μπορουνε τωρα να κατσουν ο Μελισαννιδης με τον Ιβαν να δουνε το ριπλει και να πουνε στον Κομινη τι να δωσει? Αντε τελειωνετε να πουμε με αυτο το καραγκιοζιλικι παλι.

Το ελληνικο πρωταθλημα σε κανει να αισθάνεσαι παρα πολυ μαλακα που καθεσε και βλεπεις.
Άβαταρ μέλους
paokpool
Δημοσιεύσεις: 728
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 20:48
Τοποθεσία: Δράμα / Dortmund

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από paokpool »

rainmaker έγραψε:Δεν είναι εφικτό να διακοψει το ματς.

Ζήτησε να φύγουν όλοι και έφυγαν.


Απλά περίμενε τηλέφωνο τι να κάνει. Ξεκαθαρα
Μην επικαλεστεί πως πήγε στα αποδυτήρια επειδή του είπαν Ιβάν και Μίχελς πως πέρνουν την ομάδα και φεύγουν...
Άβαταρ μέλους
Rexaris
Moderator
Δημοσιεύσεις: 5173
Εγγραφή: Τρί 02 Μάιος 2017, 01:10
Τοποθεσία: Canada

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Rexaris »

Demir έγραψε:o μπαρουφας λεει γκολ καθαρο.. ο σπυροπουλος στον σπορ φμ λεει 1000 % γκολ ... οτι και να λεμε ειναι καθαρο ,αλλα δυσκολη φαση που οι αεκ το πηρε με τον τσαμπουκα το οφ σαιντ...
Όσοι ζητούσαν συγνώμη πέρισυ για το γκολ τού Ενρίκε στον τελικό, είναι συνυπεύθυνοι αυτού που έγινε σήμερα. Ελπίζω τουλάχιστον να το κατάλαβε το φτωχό τους το μυαλό.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Rexaris την Κυρ 11 Μαρ 2018, 22:25, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
panpangr77
Δημοσιεύσεις: 8892
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από panpangr77 »

Ολη την δουλεια την εχει κανει ο Λυμπεροπουλος μαγκες ,οπου μετα στο βιντεο λεει και την ψευτια του οτι ο Μαουριτσιο δεν αφηνει τον Μπαρκα να τιναχτει
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”