Ξαναείδα το ντου του Ιβάν στον αγωνιστικό χώρο.Καπετάνιος έγραψε:Κυκλοφορεί αυτή η φώτο. Παίζει να είναι αληθινη ρε;
Σε όλη τη διάρκεια φορούσε το μπουφάν του!
Αυτή η φωτογραφία σίγουρα δεν είναι σημερινή (αν είναι αληθινή).
Ξαναείδα το ντου του Ιβάν στον αγωνιστικό χώρο.Καπετάνιος έγραψε:Κυκλοφορεί αυτή η φώτο. Παίζει να είναι αληθινη ρε;
σορρυ κιολας αλλα ειχε 90 λεπτα ο βιερινια και ολοι οι παικτες και το ματς ηταν οριακο, σου κλεβουν το ματς στο 91 επειδη ο λυμπεροπουλος ειδε οφσαιντ και εμεις κατηγορουμε τον ιβαν που δεν αφησε να παιξουμε αλλα τεσσερα λεπτα! παρανοιαaspromaura ioannina έγραψε:Εγω ξερω οτι αν δεν ειχε μπει ο Σαββιδης και αφηνε την ομαδα να κυνηγησει στα επομενα 5' θα ειχαμε ελπιδες. Τωρα δυσκολα τα πραγματα, δυστυχως. Να βλεπω τον Βιερινια ετοιμο να κλαψει κ να επιμενει να γινει το ματς και τον προεδρο να εισχωρει με αυτον τον τροπο..κριμα
Δεν θα βρεθεί ούτε ένας μη ΠΑΟΚτσής να πάρει θέση υπέρ μας γι' αυτό το γκολ αδερφέ άστο...betrayor έγραψε:O Βασιλακης στην ερτ λεει οτι σωστα ακυρωθυκε.
skalon έγραψε:Ξαναείδα το ντου του Ιβάν στον αγωνιστικό χώρο.Καπετάνιος έγραψε:Κυκλοφορεί αυτή η φώτο. Παίζει να είναι αληθινη ρε;
Σε όλη τη διάρκεια φορούσε το μπουφάν του!
Αυτή η φωτογραφία σίγουρα δεν είναι σημερινή (αν είναι αληθινή).
Μην επικαλεστεί πως πήγε στα αποδυτήρια επειδή του είπαν Ιβάν και Μίχελς πως πέρνουν την ομάδα και φεύγουν...rainmaker έγραψε:Δεν είναι εφικτό να διακοψει το ματς.
Ζήτησε να φύγουν όλοι και έφυγαν.
Απλά περίμενε τηλέφωνο τι να κάνει. Ξεκαθαρα
Όσοι ζητούσαν συγνώμη πέρισυ για το γκολ τού Ενρίκε στον τελικό, είναι συνυπεύθυνοι αυτού που έγινε σήμερα. Ελπίζω τουλάχιστον να το κατάλαβε το φτωχό τους το μυαλό.Demir έγραψε:o μπαρουφας λεει γκολ καθαρο.. ο σπυροπουλος στον σπορ φμ λεει 1000 % γκολ ... οτι και να λεμε ειναι καθαρο ,αλλα δυσκολη φαση που οι αεκ το πηρε με τον τσαμπουκα το οφ σαιντ...