ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
- Καπετάνιος
- Δημοσιεύσεις: 932
- Εγγραφή: Παρ 18 Ιούλ 2014, 16:32
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Πάντως αυτός ο Δημητριάδης πρέπει να έκλασε μέντες
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
https://prnt.sc/ipt505
Μπορεί να φορτώσει κάποιος αυτήν την εικόνα? Εγώ δεν μπορώ.
Φαίνεται πεντακάθαρα ότι ο Μαουρίτσιο δεν επηρεάζει τη φάση με κανένα τρόπο!
Μπορεί να φορτώσει κάποιος αυτήν την εικόνα? Εγώ δεν μπορώ.
Φαίνεται πεντακάθαρα ότι ο Μαουρίτσιο δεν επηρεάζει τη φάση με κανένα τρόπο!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος skalon την Κυρ 11 Μαρ 2018, 22:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
takis4 έγραψε:ναι αληθινή είναι , ο ιβάν τραβάει το όπλο ανάποδα κι μετά ψάχνει την σκανδάλη , ας που στην ρωσία έχει παρατσούκλι λούκι louk .... γελάει ο πλανήτης...Καπετάνιος έγραψε:Κυκλοφορεί αυτή η φώτο. Παίζει να είναι αληθινη ρε;
Χαχα τι γελοίοι άνθρωποι θεέ μου
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
εμετος γαμω τα παντα τουςskalon έγραψε:https://prnt.sc/ipt505
Δείτε το και πείτε μου αν επηρεάζει τη φάση, ο παίκτης που δεν υπάρχει πουθενά!!!
- teo4giannitsa
- Δημοσιεύσεις: 1677
- Εγγραφή: Δευ 18 Ιούλ 2011, 19:18
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
E, λίγο είναι να σου τραβήξουν πιστόλι;Καπετάνιος έγραψε:Πάντως αυτός ο Δημητριάδης πρέπει να έκλασε μέντες
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Αυτό που κάνουν οι άθλιοι αυτή τη στιγμή είναι εγκληματικό. Σε γήπεδο εκκλησία, τί στο διάολο κάνουν στα αποδυτήρια ακόμη; Το γήπεδο είναι καθαρό εδώ και μισή ώρα. Τι βρώμικες συνομιλίες και διαβουλεύσεις κάνουν πάλι; Πώς θα ολοκληρώσουν τη βρωμιά τους με την μεγαλύτερη δυνατή ζημιά για τον ΠΑΟΚ, ωστε το τελευταίο που θα σκέφτεται να είναι το άδικα ακυρωμένο γκολ;
Δυο ματς με τα λαμόγια τού ΠΟΚ, δυο πουστιές. Μετά σε κοροϊδεύουν κι από πάνω γιατί έχεις μόνο δυο πρωταθλήματα.
Μετά σε κοροϊδεύουν οτι είσαι κλαψιάρης, μετά σε κατηγορούν οτι οι οπαδοί σου είναι βίαιοι.
Ελπίζω μετά από όλα αυτά, να μην ξαναδώ κανένα να υπερασπίζεται την κούλα εδώ μέσα. Να πάτε στα φόρουμ τής ορίτζιναλ με τα αδέρφια σας ρε.
Πάντως ο Σαββίδης κάθε φορά που τον κάνουν έξαλλο, το πάει παραπέρα. Ευτυχώς που είναι ξεροκέφαλος ο Πόντιος αλλιώς θα είχε απηυδήσει ο άνθρωπος με την ελληνική πραγματικότητα.
ΒΡΩΜΑ ΚΑΙ ΔΥΣΩΔΙΑ. ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΨΗΛΑ ΟΛΟΙ ΡΕ, ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΥΜΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΕΚ ΠΑΡΕ ΔΡΟΜΟ ΑΠΟ ΕΔΩ.
Δυο ματς με τα λαμόγια τού ΠΟΚ, δυο πουστιές. Μετά σε κοροϊδεύουν κι από πάνω γιατί έχεις μόνο δυο πρωταθλήματα.
Μετά σε κοροϊδεύουν οτι είσαι κλαψιάρης, μετά σε κατηγορούν οτι οι οπαδοί σου είναι βίαιοι.
Ελπίζω μετά από όλα αυτά, να μην ξαναδώ κανένα να υπερασπίζεται την κούλα εδώ μέσα. Να πάτε στα φόρουμ τής ορίτζιναλ με τα αδέρφια σας ρε.
Πάντως ο Σαββίδης κάθε φορά που τον κάνουν έξαλλο, το πάει παραπέρα. Ευτυχώς που είναι ξεροκέφαλος ο Πόντιος αλλιώς θα είχε απηυδήσει ο άνθρωπος με την ελληνική πραγματικότητα.
ΒΡΩΜΑ ΚΑΙ ΔΥΣΩΔΙΑ. ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΨΗΛΑ ΟΛΟΙ ΡΕ, ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΥΜΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΕΚ ΠΑΡΕ ΔΡΟΜΟ ΑΠΟ ΕΔΩ.
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
O Βασιλακης στην ερτ λεει οτι σωστα ακυρωθυκε.
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ούτε ένα φωτοσοπ της προκοπής δεν είναι ικανοί να κάνουν
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Ο Μαουριτσιο ουτε κατα διανοια δεν επηρεαζει τον Μπαρκα και κανει κινηση για να αποφυγει τη μπαλα
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
και ο κοσμος στις κερκιδες με την πρωτη φευγει,αν ειναι δυνατον
αντι να κατσει οσο καθεται μπορει να επηρεασει τοσο τον διαιτηση οσο γενικοτερα
αδειο γηπεδο τι να επηρεασει
δεν το σκεφτονται;
αντι να κατσει οσο καθεται μπορει να επηρεασει τοσο τον διαιτηση οσο γενικοτερα
αδειο γηπεδο τι να επηρεασει
δεν το σκεφτονται;
- northernlights
- Δημοσιεύσεις: 1005
- Εγγραφή: Σάβ 04 Απρ 2015, 02:43
- Τοποθεσία: Comancheria
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Τα ριπλέι της φάσης ωστόσο δεν δικαιώνουν τον ρέφερι από την Θεσπρωτία, καθώς ναι μεν ο Ζοσέ Μαουρίσιο είναι σε θέση οφσάιντ, ωστόσο δεν επηρεάζει την φάση, αφού δεν ενοχλεί τον Μπάρκα στο να πέσει και να μπλοκάρει την μπάλα.
http://inpaok.com/431873/το-κανονικό-γκ ... αοκ-video/
http://inpaok.com/431873/το-κανονικό-γκ ... αοκ-video/
-
Ksenitemenos4
- Δημοσιεύσεις: 2957
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 23:21
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
ποιος τον γαμαει και αυτον τον μαλακαbetrayor έγραψε:O Βασιλακης στην ερτ λεει οτι σωστα ακυρωθυκε.
- aspromaura ioannina
- Δημοσιεύσεις: 1679
- Εγγραφή: Κυρ 31 Ιαν 2016, 00:48
Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1
Εγω ξερω οτι αν δεν ειχε μπει ο Σαββιδης και αφηνε την ομαδα να κυνηγησει στα επομενα 5' θα ειχαμε ελπιδες. Τωρα δυσκολα τα πραγματα, δυστυχως. Να βλεπω τον Βιερινια ετοιμο να κλαψει κ να επιμενει να γινει το ματς και τον προεδρο να εισχωρει με αυτον τον τροπο..κριμα
