ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Καπετάνιος
Δημοσιεύσεις: 932
Εγγραφή: Παρ 18 Ιούλ 2014, 16:32

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Καπετάνιος »

Πάντως αυτός ο Δημητριάδης πρέπει να έκλασε μέντες
Άβαταρ μέλους
skalon
Δημοσιεύσεις: 2235
Εγγραφή: Κυρ 12 Φεβ 2017, 22:10

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από skalon »

https://prnt.sc/ipt505
Μπορεί να φορτώσει κάποιος αυτήν την εικόνα? Εγώ δεν μπορώ.
Φαίνεται πεντακάθαρα ότι ο Μαουρίτσιο δεν επηρεάζει τη φάση με κανένα τρόπο!
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος skalon την Κυρ 11 Μαρ 2018, 22:15, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16690
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Equalizer »

takis4 έγραψε:
Καπετάνιος έγραψε:Κυκλοφορεί αυτή η φώτο. Παίζει να είναι αληθινη ρε;

Εικόνα
ναι αληθινή είναι , ο ιβάν τραβάει το όπλο ανάποδα κι μετά ψάχνει την σκανδάλη , ας που στην ρωσία έχει παρατσούκλι λούκι louk .... γελάει ο πλανήτης...

Χαχα τι γελοίοι άνθρωποι θεέ μου
Rorschach
Δημοσιεύσεις: 895
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 02:05

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Rorschach »

skalon έγραψε:https://prnt.sc/ipt505

Δείτε το και πείτε μου αν επηρεάζει τη φάση, ο παίκτης που δεν υπάρχει πουθενά!!!
εμετος γαμω τα παντα τους
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16690
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Equalizer »

Δημητριάδη αδερφαρα κοτα βρωμιαρα
Άβαταρ μέλους
teo4giannitsa
Δημοσιεύσεις: 1677
Εγγραφή: Δευ 18 Ιούλ 2011, 19:18

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από teo4giannitsa »

Καπετάνιος έγραψε:Πάντως αυτός ο Δημητριάδης πρέπει να έκλασε μέντες
E, λίγο είναι να σου τραβήξουν πιστόλι;
Άβαταρ μέλους
Rexaris
Moderator
Δημοσιεύσεις: 5174
Εγγραφή: Τρί 02 Μάιος 2017, 01:10
Τοποθεσία: Canada

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Rexaris »

Αυτό που κάνουν οι άθλιοι αυτή τη στιγμή είναι εγκληματικό. Σε γήπεδο εκκλησία, τί στο διάολο κάνουν στα αποδυτήρια ακόμη; Το γήπεδο είναι καθαρό εδώ και μισή ώρα. Τι βρώμικες συνομιλίες και διαβουλεύσεις κάνουν πάλι; Πώς θα ολοκληρώσουν τη βρωμιά τους με την μεγαλύτερη δυνατή ζημιά για τον ΠΑΟΚ, ωστε το τελευταίο που θα σκέφτεται να είναι το άδικα ακυρωμένο γκολ;

Δυο ματς με τα λαμόγια τού ΠΟΚ, δυο πουστιές. Μετά σε κοροϊδεύουν κι από πάνω γιατί έχεις μόνο δυο πρωταθλήματα.

Μετά σε κοροϊδεύουν οτι είσαι κλαψιάρης, μετά σε κατηγορούν οτι οι οπαδοί σου είναι βίαιοι.

Ελπίζω μετά από όλα αυτά, να μην ξαναδώ κανένα να υπερασπίζεται την κούλα εδώ μέσα. Να πάτε στα φόρουμ τής ορίτζιναλ με τα αδέρφια σας ρε.

Πάντως ο Σαββίδης κάθε φορά που τον κάνουν έξαλλο, το πάει παραπέρα. Ευτυχώς που είναι ξεροκέφαλος ο Πόντιος αλλιώς θα είχε απηυδήσει ο άνθρωπος με την ελληνική πραγματικότητα.

ΒΡΩΜΑ ΚΑΙ ΔΥΣΩΔΙΑ. ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΨΗΛΑ ΟΛΟΙ ΡΕ, ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΥΜΝΗΣΕΙ ΤΗΝ ΑΕΚ ΠΑΡΕ ΔΡΟΜΟ ΑΠΟ ΕΔΩ.
betrayor
Δημοσιεύσεις: 316
Εγγραφή: Τετ 10 Δεκ 2014, 20:42

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από betrayor »

O Βασιλακης στην ερτ λεει οτι σωστα ακυρωθυκε.
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από desperando »

Ούτε ένα φωτοσοπ της προκοπής δεν είναι ικανοί να κάνουν
Rorschach
Δημοσιεύσεις: 895
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 02:05

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Rorschach »

Ο Μαουριτσιο ουτε κατα διανοια δεν επηρεαζει τον Μπαρκα και κανει κινηση για να αποφυγει τη μπαλα
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

και ο κοσμος στις κερκιδες με την πρωτη φευγει,αν ειναι δυνατον
αντι να κατσει οσο καθεται μπορει να επηρεασει τοσο τον διαιτηση οσο γενικοτερα

αδειο γηπεδο τι να επηρεασει

δεν το σκεφτονται; :)
Άβαταρ μέλους
northernlights
Δημοσιεύσεις: 1005
Εγγραφή: Σάβ 04 Απρ 2015, 02:43
Τοποθεσία: Comancheria

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από northernlights »

Τα ριπλέι της φάσης ωστόσο δεν δικαιώνουν τον ρέφερι από την Θεσπρωτία, καθώς ναι μεν ο Ζοσέ Μαουρίσιο είναι σε θέση οφσάιντ, ωστόσο δεν επηρεάζει την φάση, αφού δεν ενοχλεί τον Μπάρκα στο να πέσει και να μπλοκάρει την μπάλα.
http://inpaok.com/431873/το-κανονικό-γκ ... αοκ-video/
Ksenitemenos4
Δημοσιεύσεις: 2957
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 23:21

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από Ksenitemenos4 »

betrayor έγραψε:O Βασιλακης στην ερτ λεει οτι σωστα ακυρωθυκε.
ποιος τον γαμαει και αυτον τον μαλακα
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

Άντε ρε καριόλη! Τα νεύρα μας!
Άβαταρ μέλους
aspromaura ioannina
Δημοσιεύσεις: 1679
Εγγραφή: Κυρ 31 Ιαν 2016, 00:48

Re: ΠΑΟΚ- Νέα ΑΕΚ 19:30 11/3 PAOKmania Web Radio - NS1

Δημοσίευση από aspromaura ioannina »

Εγω ξερω οτι αν δεν ειχε μπει ο Σαββιδης και αφηνε την ομαδα να κυνηγησει στα επομενα 5' θα ειχαμε ελπιδες. Τωρα δυσκολα τα πραγματα, δυστυχως. Να βλεπω τον Βιερινια ετοιμο να κλαψει κ να επιμενει να γινει το ματς και τον προεδρο να εισχωρει με αυτον τον τροπο..κριμα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”