Ο κόσμος παίζει μπάλα

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
george188
Δημοσιεύσεις: 5679
Εγγραφή: Σάβ 23 Απρ 2016, 11:05

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από george188 »

Με πριγιογκόλ το ματς θα ήταν 1-4 εύκολα..Παικτάκια της σειράς μπαπέ και νειμάρ ας κάνουν καμια ντρίπλα ακόμα :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ο νόμος της κωλοφαρδίας μίλησε πάλι για τον γαύρο της Μαδρίτης που κέρδισε 3-1 έναν αγώνα στον οποίο οι Παριζιάνοι ήταν καλύτεροι. Η Ρεάλ δεν δικαιούταν καν τη νίκη ενώ ο διαιτητής της χαρίστηκε πέναλτυ σε καθαρό χέρι του Sergio Ramos, στο 1-1. Γαύρος από την αρχή μέχρι το τέλος.
Θα τα πούμε στη ρεβάνς.
Άβαταρ μέλους
Hermann
Δημοσιεύσεις: 3827
Εγγραφή: Δευ 12 Δεκ 2016, 18:58
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από Hermann »

Η καθιερωμένη φάπα για τη Παρί. Βάλτε άλλα 400 εκατομμύρια τώρα μπας και περάσετε στους 8.
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

δεν μπορω να δω ρε γμτ ματς αν δεν αφορα ελληνικο πρωταθλημα ή εθνικες ομαδες

μου φαινεται τελειως ξενο να κατσω να δω τωρα πορτο λιβερπουλ,δεκαρα δεν δινω

το χει αλλος; ειναι σοβαρο; :lol:

edit εξαιρεση αν βγει ομαδα που πραγματικα κενταει οπως η μπαρτσελονα ,που οκ εκει εχει ενδιαφερον
αλλα τωρα ποια ρεαλ,εκατσα δεκα λεπτα δεν αντεξα
Άβαταρ μέλους
tolis01
Δημοσιεύσεις: 6213
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 14:22
Τοποθεσία: Franconia

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από tolis01 »

Σε σχέση με την ΠΑΟΚάρα πως παίξανε;
:opaokara:
Άβαταρ μέλους
Hermann
Δημοσιεύσεις: 3827
Εγγραφή: Δευ 12 Δεκ 2016, 18:58
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από Hermann »

Παλαιολόγος έγραψε:δεν μπορω να δω ρε γμτ ματς αν δεν αφορα ελληνικο πρωταθλημα ή εθνικες ομαδες

μου φαινεται τελειως ξενο να κατσω να δω τωρα πορτο λιβερπουλ,δεκαρα δεν δινω

το χει αλλος; ειναι σοβαρο; :lol:

edit εξαιρεση αν βγει ομαδα που πραγματικα κενταει οπως η μπαρτσελονα ,που οκ εκει εχει ενδιαφερον
αλλα τωρα ποια ρεαλ,εκατσα δεκα λεπτα δεν αντεξα
Εδώ έχει να κάνει με το κατά πόσο είσαι fan του Ποδοσφαίρου. Ούτε εγώ μπορώ να δεθώ με ξένες ομάδες αλλά βλέπω τα ωραία ματς!
Άβαταρ μέλους
sn0ufel4
Δημοσιεύσεις: 12485
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 16:19

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από sn0ufel4 »

tolis01 έγραψε:Σε σχέση με την ΠΑΟΚάρα πως παίξανε;
:opaokara:
Με τέτοιες ΜΗ τελικές από την Παρι άνετα βγάζαμε κάνα τρελό διπλό με μισό μηδέν

Η κωλοφαρδια της ρεαλ είναι απίστευτη αλλά άξιζε κατά μία έννοια τη νίκη γιατί απλά εκμεταλλεύτηκε τις ευκαιρίες της
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

Hermann έγραψε:
Παλαιολόγος έγραψε:δεν μπορω να δω ρε γμτ ματς αν δεν αφορα ελληνικο πρωταθλημα ή εθνικες ομαδες

μου φαινεται τελειως ξενο να κατσω να δω τωρα πορτο λιβερπουλ,δεκαρα δεν δινω

το χει αλλος; ειναι σοβαρο; :lol:

edit εξαιρεση αν βγει ομαδα που πραγματικα κενταει οπως η μπαρτσελονα ,που οκ εκει εχει ενδιαφερον
αλλα τωρα ποια ρεαλ,εκατσα δεκα λεπτα δεν αντεξα
Εδώ έχει να κάνει με το κατά πόσο είσαι fan του Ποδοσφαίρου. Ούτε εγώ μπορώ να δεθώ με ξένες ομάδες αλλά βλέπω τα ωραία ματς!

την ομαδα μου,το ελληνικο πρωταθλημα,τις εθνικες ομαδες,μπαρτσελονα,σιτυ ισως και τελεια
το ποδοσφαιρο ωραιο να το παιζεις,να βλεπω τωρα τοτεναμ
μπααα
Άβαταρ μέλους
Hermann
Δημοσιεύσεις: 3827
Εγγραφή: Δευ 12 Δεκ 2016, 18:58
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από Hermann »

Α εμένα μου αρέσει. Ειδικά η Τότεναμ πολύ καλή ομάδα και πολύ όμορφο πρότζεκτ γενικότερα. :D

Εθνικές δε βλέπω και δε μου αρέσουν καθόλου.
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

εμενα μου αρεσουν αν και οι συλλογοι εχουν λειαινει τις διαφορες
παλια ακομα και χωρις φανελες να κατεβαινε η βραζιλια καταλαβαινες περι τινος προκειται
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Η PSG έχει ξοδέψει πάρα πολλά λεφτά για να φτάσει στην κορυφή. Κάθε χρονιά κάνει ένα μισό βήμα προς τα εμπρός, αλλά μόνο μισό. Πίστεψα ότι φέτος με τον Emery θα φτάσουν τελικό, αλλά ακόμα τον στίγμα του loser δεν το έχουν αποβάλει. Η Barca με παρόμοια εμφάνιση θα είχε κερδίσει χθες. Για να δούμε όμως και την revanche.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Highlights:
Real - PSG 3-1
http://hoofoot.com/?match=Real_Madrid_3 ... 2018_02_14

Porto - Liverpool 0-5
http://hoofoot.com/?match=Porto_0_-_5_L ... 2018_02_14

Καλά αυτή η Πόρτο πόσο άχρηστη κατάντησε! Ο ΠΑΟΚ αν έπαιζε με τους losers της Liverpool θα κέρδιζε άνετα.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21320
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από navigator11 »

Ψιλοκατόρθωμα των Γάλλων να χάσουν με 2 γκολ κιόλας διαφορά χτες, ε;
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ναι. Αντίστοιχο με το περυσινό.
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33947
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα

Δημοσίευση από john4serres »

Παλαιολόγος έγραψε:
Hermann έγραψε:
Παλαιολόγος έγραψε:δεν μπορω να δω ρε γμτ ματς αν δεν αφορα ελληνικο πρωταθλημα ή εθνικες ομαδες

μου φαινεται τελειως ξενο να κατσω να δω τωρα πορτο λιβερπουλ,δεκαρα δεν δινω

το χει αλλος; ειναι σοβαρο; :lol:

edit εξαιρεση αν βγει ομαδα που πραγματικα κενταει οπως η μπαρτσελονα ,που οκ εκει εχει ενδιαφερον
αλλα τωρα ποια ρεαλ,εκατσα δεκα λεπτα δεν αντεξα
Εδώ έχει να κάνει με το κατά πόσο είσαι fan του Ποδοσφαίρου. Ούτε εγώ μπορώ να δεθώ με ξένες ομάδες αλλά βλέπω τα ωραία ματς!

την ομαδα μου,το ελληνικο πρωταθλημα,τις εθνικες ομαδες,μπαρτσελονα,σιτυ ισως και τελεια
το ποδοσφαιρο ωραιο να το παιζεις,να βλεπω τωρα τοτεναμ
μπααα
Η Τότεναμ είναι στο top5 της Ευρώπης, αν μιλαμε για καλό ποδόσφαιρο τα τελευταία 2 χρόνια.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”