Ο κόσμος παίζει μπάλα
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Με πριγιογκόλ το ματς θα ήταν 1-4 εύκολα..Παικτάκια της σειράς μπαπέ και νειμάρ ας κάνουν καμια ντρίπλα ακόμα

- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106644
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Ο νόμος της κωλοφαρδίας μίλησε πάλι για τον γαύρο της Μαδρίτης που κέρδισε 3-1 έναν αγώνα στον οποίο οι Παριζιάνοι ήταν καλύτεροι. Η Ρεάλ δεν δικαιούταν καν τη νίκη ενώ ο διαιτητής της χαρίστηκε πέναλτυ σε καθαρό χέρι του Sergio Ramos, στο 1-1. Γαύρος από την αρχή μέχρι το τέλος.
Θα τα πούμε στη ρεβάνς.
Θα τα πούμε στη ρεβάνς.
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Η καθιερωμένη φάπα για τη Παρί. Βάλτε άλλα 400 εκατομμύρια τώρα μπας και περάσετε στους 8.
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
δεν μπορω να δω ρε γμτ ματς αν δεν αφορα ελληνικο πρωταθλημα ή εθνικες ομαδες
μου φαινεται τελειως ξενο να κατσω να δω τωρα πορτο λιβερπουλ,δεκαρα δεν δινω
το χει αλλος; ειναι σοβαρο;
edit εξαιρεση αν βγει ομαδα που πραγματικα κενταει οπως η μπαρτσελονα ,που οκ εκει εχει ενδιαφερον
αλλα τωρα ποια ρεαλ,εκατσα δεκα λεπτα δεν αντεξα
μου φαινεται τελειως ξενο να κατσω να δω τωρα πορτο λιβερπουλ,δεκαρα δεν δινω
το χει αλλος; ειναι σοβαρο;
edit εξαιρεση αν βγει ομαδα που πραγματικα κενταει οπως η μπαρτσελονα ,που οκ εκει εχει ενδιαφερον
αλλα τωρα ποια ρεαλ,εκατσα δεκα λεπτα δεν αντεξα
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Εδώ έχει να κάνει με το κατά πόσο είσαι fan του Ποδοσφαίρου. Ούτε εγώ μπορώ να δεθώ με ξένες ομάδες αλλά βλέπω τα ωραία ματς!Παλαιολόγος έγραψε:δεν μπορω να δω ρε γμτ ματς αν δεν αφορα ελληνικο πρωταθλημα ή εθνικες ομαδες
μου φαινεται τελειως ξενο να κατσω να δω τωρα πορτο λιβερπουλ,δεκαρα δεν δινω
το χει αλλος; ειναι σοβαρο;
edit εξαιρεση αν βγει ομαδα που πραγματικα κενταει οπως η μπαρτσελονα ,που οκ εκει εχει ενδιαφερον
αλλα τωρα ποια ρεαλ,εκατσα δεκα λεπτα δεν αντεξα
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Με τέτοιες ΜΗ τελικές από την Παρι άνετα βγάζαμε κάνα τρελό διπλό με μισό μηδένtolis01 έγραψε:Σε σχέση με την ΠΑΟΚάρα πως παίξανε;
Η κωλοφαρδια της ρεαλ είναι απίστευτη αλλά άξιζε κατά μία έννοια τη νίκη γιατί απλά εκμεταλλεύτηκε τις ευκαιρίες της
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Hermann έγραψε:Εδώ έχει να κάνει με το κατά πόσο είσαι fan του Ποδοσφαίρου. Ούτε εγώ μπορώ να δεθώ με ξένες ομάδες αλλά βλέπω τα ωραία ματς!Παλαιολόγος έγραψε:δεν μπορω να δω ρε γμτ ματς αν δεν αφορα ελληνικο πρωταθλημα ή εθνικες ομαδες
μου φαινεται τελειως ξενο να κατσω να δω τωρα πορτο λιβερπουλ,δεκαρα δεν δινω
το χει αλλος; ειναι σοβαρο;
edit εξαιρεση αν βγει ομαδα που πραγματικα κενταει οπως η μπαρτσελονα ,που οκ εκει εχει ενδιαφερον
αλλα τωρα ποια ρεαλ,εκατσα δεκα λεπτα δεν αντεξα
την ομαδα μου,το ελληνικο πρωταθλημα,τις εθνικες ομαδες,μπαρτσελονα,σιτυ ισως και τελεια
το ποδοσφαιρο ωραιο να το παιζεις,να βλεπω τωρα τοτεναμ
μπααα
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Α εμένα μου αρέσει. Ειδικά η Τότεναμ πολύ καλή ομάδα και πολύ όμορφο πρότζεκτ γενικότερα.
Εθνικές δε βλέπω και δε μου αρέσουν καθόλου.
Εθνικές δε βλέπω και δε μου αρέσουν καθόλου.
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
εμενα μου αρεσουν αν και οι συλλογοι εχουν λειαινει τις διαφορες
παλια ακομα και χωρις φανελες να κατεβαινε η βραζιλια καταλαβαινες περι τινος προκειται
παλια ακομα και χωρις φανελες να κατεβαινε η βραζιλια καταλαβαινες περι τινος προκειται
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106644
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Η PSG έχει ξοδέψει πάρα πολλά λεφτά για να φτάσει στην κορυφή. Κάθε χρονιά κάνει ένα μισό βήμα προς τα εμπρός, αλλά μόνο μισό. Πίστεψα ότι φέτος με τον Emery θα φτάσουν τελικό, αλλά ακόμα τον στίγμα του loser δεν το έχουν αποβάλει. Η Barca με παρόμοια εμφάνιση θα είχε κερδίσει χθες. Για να δούμε όμως και την revanche.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106644
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Highlights:
Real - PSG 3-1
http://hoofoot.com/?match=Real_Madrid_3 ... 2018_02_14
Porto - Liverpool 0-5
http://hoofoot.com/?match=Porto_0_-_5_L ... 2018_02_14
Καλά αυτή η Πόρτο πόσο άχρηστη κατάντησε! Ο ΠΑΟΚ αν έπαιζε με τους losers της Liverpool θα κέρδιζε άνετα.
Real - PSG 3-1
http://hoofoot.com/?match=Real_Madrid_3 ... 2018_02_14
Porto - Liverpool 0-5
http://hoofoot.com/?match=Porto_0_-_5_L ... 2018_02_14
Καλά αυτή η Πόρτο πόσο άχρηστη κατάντησε! Ο ΠΑΟΚ αν έπαιζε με τους losers της Liverpool θα κέρδιζε άνετα.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21323
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106644
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33952
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Ο κόσμος παίζει μπάλα
Η Τότεναμ είναι στο top5 της Ευρώπης, αν μιλαμε για καλό ποδόσφαιρο τα τελευταία 2 χρόνια.Παλαιολόγος έγραψε:Hermann έγραψε:Εδώ έχει να κάνει με το κατά πόσο είσαι fan του Ποδοσφαίρου. Ούτε εγώ μπορώ να δεθώ με ξένες ομάδες αλλά βλέπω τα ωραία ματς!Παλαιολόγος έγραψε:δεν μπορω να δω ρε γμτ ματς αν δεν αφορα ελληνικο πρωταθλημα ή εθνικες ομαδες
μου φαινεται τελειως ξενο να κατσω να δω τωρα πορτο λιβερπουλ,δεκαρα δεν δινω
το χει αλλος; ειναι σοβαρο;
edit εξαιρεση αν βγει ομαδα που πραγματικα κενταει οπως η μπαρτσελονα ,που οκ εκει εχει ενδιαφερον
αλλα τωρα ποια ρεαλ,εκατσα δεκα λεπτα δεν αντεξα
την ομαδα μου,το ελληνικο πρωταθλημα,τις εθνικες ομαδες,μπαρτσελονα,σιτυ ισως και τελεια
το ποδοσφαιρο ωραιο να το παιζεις,να βλεπω τωρα τοτεναμ
μπααα