Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

pxp920 έγραψε:Απο τους χειροτερους επιθτετικους που εχω δει ο Κουλουρης. Φαντασμα πραγματικα
το βαλεε :lol: :lol:


τι εκανες ρε μπισε!! :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από hasio_john »

Αρε Μπίσε ΠΑΙΧΤΑΡΑ !!!!!!!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106644
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

ΚΙ ΑΛΛΗ ΑΣΙΣΤ ΤΟ ΠΟΥΛΕΝ!
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από CCCP »

Μπισε θεος
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29744
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από sourmenetes »

Καντουρι κοιτα αγορι μου...

Μπισε για παντα δω!!!
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7622
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

ενα ειναι σιγουρο

οποιος ανοιχτει μαζι μας

η ομαδα θα τον παει γαμιοντας

τραινο ειμαστε λεμε
Dimg4

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από Dimg4 »

ΜΠΙΣΕ ΠΑΙΧΤΑΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
Άβαταρ μέλους
Magpies4
Δημοσιεύσεις: 5775
Εγγραφή: Σάβ 27 Δεκ 2014, 04:06

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από Magpies4 »

Τί παιχτάρα είναι αυτός ο Μπίσε!
Rorschach
Δημοσιεύσεις: 895
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 02:05

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από Rorschach »

χαλια παιζουμε, μονο 3 γκολακια παιζοντας χαλαρα απεναντι στον ατρομητο που σκυλιασε.
proedros
Δημοσιεύσεις: 4938
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από proedros »

sal έγραψε:
proedros έγραψε:Σκορποχώρι η ομάδα...Ο Ατρόμητος έχει 7 παίκτες έξω και δεν μπορούμε να κρατήσουμε την μπάλα ούτε για 2 λεπτα...Σάχωφ και Κάνιας παίκτες πολύ χαμηλής ποιότητας...
Δεν έβαζες και τον Κουλούρη μέσα ρε πρόεδρε να ξεμπουκώσει και αυτός?
Το έβαλε...Τρεις φάσεις τρία γκολ η ομάδα....Καλύτερος παίκτης για ακόμα μια φορά ο αδικημένος Μπίσεσβαρ...
Άβαταρ μέλους
pxp920
Δημοσιεύσεις: 2962
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 21:22
Τοποθεσία: New York, New York

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από pxp920 »

Παρε Βαλε παλι απο τη μεγαλυτερη παικταρα που εχουμε. Μπισε θεε - μπραβο Κουλουρη βρηκες επιτελους διχτυα - ελπιζω να εχει σπασει το ροδι για εσενα.
Άβαταρ μέλους
Fawkes
Δημοσιεύσεις: 2499
Εγγραφή: Δευ 21 Δεκ 2009, 13:56
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από Fawkes »

Απίστευτος Μπισε :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από desperando »

pxp920 έγραψε:Απο τους χειροτερους επιθτετικους που εχω δει ο Κουλουρης. Φαντασμα πραγματικα
Χαχαχα
:lol: :lol:

Υγ όλα τα λεφτά η πάσα του Μουλέν στον μπι
Άβαταρ μέλους
Azrael
Δημοσιεύσεις: 6662
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 21:03
Τοποθεσία: Dagobah

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από Azrael »

πολυ καλη εκτελεση και του Κουλουρη παντως
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

abg12d34 έγραψε:ενα ειναι σιγουρο

οποιος ανοιχτει μαζι μας

η ομαδα θα τον παει γαμιοντας

τραινο ειμαστε λεμε

σκεψου να ανοιξει το σκορ νωρις στην τουμπα με αυτον τον ολυμπιακο!
μονο ενα εμποδιο θα εχουμε,να σκεφτομαστε τυχον τραυματισμους κουραση κ.λπ γιατι θα επονται και αλλα μεγαλα ματς


αλλιωωως
το σκορ στις σερρες παλιωσε καιρος να ανανεωθει :lol:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κύπελλο Ελλάδος”