το βαλεεpxp920 έγραψε:Απο τους χειροτερους επιθτετικους που εχω δει ο Κουλουρης. Φαντασμα πραγματικα
τι εκανες ρε μπισε!!
το βαλεεpxp920 έγραψε:Απο τους χειροτερους επιθτετικους που εχω δει ο Κουλουρης. Φαντασμα πραγματικα
Το έβαλε...Τρεις φάσεις τρία γκολ η ομάδα....Καλύτερος παίκτης για ακόμα μια φορά ο αδικημένος Μπίσεσβαρ...sal έγραψε:Δεν έβαζες και τον Κουλούρη μέσα ρε πρόεδρε να ξεμπουκώσει και αυτός?proedros έγραψε:Σκορποχώρι η ομάδα...Ο Ατρόμητος έχει 7 παίκτες έξω και δεν μπορούμε να κρατήσουμε την μπάλα ούτε για 2 λεπτα...Σάχωφ και Κάνιας παίκτες πολύ χαμηλής ποιότητας...
Χαχαχαpxp920 έγραψε:Απο τους χειροτερους επιθτετικους που εχω δει ο Κουλουρης. Φαντασμα πραγματικα
abg12d34 έγραψε:ενα ειναι σιγουρο
οποιος ανοιχτει μαζι μας
η ομαδα θα τον παει γαμιοντας
τραινο ειμαστε λεμε