Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Ευχαριστώ για την πάσα.
[youtube]k9o78-f2mIM[/youtube]
[youtube]k9o78-f2mIM[/youtube]
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54435
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Ζαντέ τα ήθελες!!
ο παίχτης που έβαλες, το τελειώνει με αυτό :
[youtube]Qu0P-PkKDj8[/youtube]
Δυόμιση κι εγώ περιμένω,
τρεις κι ακόμα μόνος μου μένω,
όπως τόσα και τόσα βράδια,
που 'χεις φύγει και μένουν άδεια.
και μετά το Σταμάτη στις δυόμιση, αμέσως συνειρμικά παέι σε Γιώργαρο και ..λίγο πιο μετά
στις τέσσερις
[youtube]8Ugz22p2QiM[/youtube]
Ωραία χρόνια..
ο παίχτης που έβαλες, το τελειώνει με αυτό :
[youtube]Qu0P-PkKDj8[/youtube]
Δυόμιση κι εγώ περιμένω,
τρεις κι ακόμα μόνος μου μένω,
όπως τόσα και τόσα βράδια,
που 'χεις φύγει και μένουν άδεια.
και μετά το Σταμάτη στις δυόμιση, αμέσως συνειρμικά παέι σε Γιώργαρο και ..λίγο πιο μετά
[youtube]8Ugz22p2QiM[/youtube]
Ωραία χρόνια..
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
ΘΕΣ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΕΙΣ 1000 ΦΟΡΕΣ ΣΥΝΕΧΩΜΕΝΑ
[youtube]8ClvqM6dj7M[/youtube]
[youtube]8ClvqM6dj7M[/youtube]
- thanasakiss4
- Bet Guru 2019
- Δημοσιεύσεις: 2173
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 11:30
- Τοποθεσία: Κομοτηνή
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Μάνα πάω στα καράβια
[youtube]x-64CaD8GXw[/youtube]
[youtube]x-64CaD8GXw[/youtube]
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
School 1974
I can see you in the morning when you go to school
Don't forget your books, you know you've got to learn the golden rule,
Teacher tells you stop your play and get on with your work
And be like Johnnie - too-good, well don't you know he never shirks
- he's coming along!
After School is over you're playing in the park
Don't be out too late, don't let it get too dark
They tell you not to hang around and learn what life's about
And grow up just like them - won't let you work it out
- and you're full of doubt
Don't do this and don't do that
What are they trying to do?- Make a good boy of you
Do they know where it's at?
Don't criticize, they're old and wise
Do as they tell you to
Don't want the devil to
Come and put out your eyes
Maybe I'm mistaken expecting you to fight
Or maybe I'm just crazy, I don't know wrong from right
But while I am still living, I've just got this to say
It's always up to you if you want to be that
want to see that
want to see that way
- you're coming along!
O ορισμός του αριστουργήματος.
I can see you in the morning when you go to school
Don't forget your books, you know you've got to learn the golden rule,
Teacher tells you stop your play and get on with your work
And be like Johnnie - too-good, well don't you know he never shirks
- he's coming along!
After School is over you're playing in the park
Don't be out too late, don't let it get too dark
They tell you not to hang around and learn what life's about
And grow up just like them - won't let you work it out
- and you're full of doubt
Don't do this and don't do that
What are they trying to do?- Make a good boy of you
Do they know where it's at?
Don't criticize, they're old and wise
Do as they tell you to
Don't want the devil to
Come and put out your eyes
Maybe I'm mistaken expecting you to fight
Or maybe I'm just crazy, I don't know wrong from right
But while I am still living, I've just got this to say
It's always up to you if you want to be that
want to see that
want to see that way
- you're coming along!
O ορισμός του αριστουργήματος.
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Απλά ένα υπέροχο τραγούδι !!!!
[youtube]dqM5L5JQseI[/youtube]
[youtube]dqM5L5JQseI[/youtube]
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
ότι ακούει όλος ο κόσμος
[youtube]v--IqqusnNQ[/youtube]
βλέπωντας τον Starman να πηγαίνει στον Άρη/
[youtube]v--IqqusnNQ[/youtube]
βλέπωντας τον Starman να πηγαίνει στον Άρη/
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Αναμφισβήτητα, η καλύτερη στιγμή σε όλη την ιστορία της live rock μουσικής !!!!! μεγάλε Alvin Lee
[youtube]bW5M5xljdCI[/youtube]
[youtube]bW5M5xljdCI[/youtube]
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31585
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
[youtube]RN8b1Xjz5UQ[/youtube]
Α ρε Τολη...
Τι στιχοι ρε μαγκα μου ,δεν ακους τετοια τωρα,αλλες εποχες
Α ρε Τολη...
Τι στιχοι ρε μαγκα μου ,δεν ακους τετοια τωρα,αλλες εποχες
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Ναι. Ήταν το περίφημο ντουέτο Μίμης Πλέσσας - Λευτέρης Παπαδόπουλος.
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
kataramenos5 έγραψε:[youtube]RN8b1Xjz5UQ[/youtube]
Α ρε Τολη...
Τι στιχοι ρε μαγκα μου ,δεν ακους τετοια τωρα,αλλες εποχες
Αγορίνα μας έφτιαξες!
Να και ο άμεσος διάδοχος, ο κατά Χάρυ Κλυν Γιαννάκης!
[youtube]yhzwLvhaUfA[/youtube]
Μου λες να κρατήσω ψηλά το κεφάλι
Μου λες να γελάσω σαν πρώτα και πάλι
Να μη σταματάω στη μέση του δρόμου
Να βγάλω τη μάσκα τη μάσκα του πόνου
Τι θέλεις να κάνω τι θέλεις να κάνω
Πιστεύω σε σένα σε σένα που χάνω
Απ’ αύριο σκέψου που θα `σαι που θα `μαι
Τι κι άντρας που είμαι φοβάμαι φοβάμαι
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Μια και οι Θαλασσογραφίες κυκλοφόρησαν το 1970, ας ποστάρω κι εγώ ένα τραγούδι από την ίδια χρονιά.
Οι αγαπημένοι μου Genesis έβγαλαν τότε τον δεύτερό τους δίσκο και αυτόν που γεννούσε τον πραγματικό τους ήχο. Πριν καν ο Phil Collins ενταχθεί στο συγκρότημα.
Το Dusk είναι ένα κομμάτι που μ' αρέσει πολύ. Πολύ - πολύ.
[youtube]xERliHVso-g[/youtube]
Οι αγαπημένοι μου Genesis έβγαλαν τότε τον δεύτερό τους δίσκο και αυτόν που γεννούσε τον πραγματικό τους ήχο. Πριν καν ο Phil Collins ενταχθεί στο συγκρότημα.
Το Dusk είναι ένα κομμάτι που μ' αρέσει πολύ. Πολύ - πολύ.
[youtube]xERliHVso-g[/youtube]
Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!
Το άκουσα σε ελληνική καφετέρια στη Νυρεμβέργη που πήγα με φίλο ΑΕΚτζή.
[youtube]7XF9v5U4aBg[/youtube]
ωραία παρουσία η Κατερίνα..
[youtube]7XF9v5U4aBg[/youtube]
ωραία παρουσία η Κατερίνα..