Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Άβαταρ μέλους
SOSA
Δημοσιεύσεις: 171
Εγγραφή: Πέμ 24 Αύγ 2017, 23:21

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από SOSA »

[youtube]xfe1AnyFPD8[/youtube]
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ευχαριστώ για την πάσα.

[youtube]k9o78-f2mIM[/youtube]
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54435
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

[youtube]q9QspgSHwsQ[/youtube]
Άβαταρ μέλους
tolis01
Δημοσιεύσεις: 6213
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 14:22
Τοποθεσία: Franconia

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από tolis01 »

Ζαντέ τα ήθελες!!
ο παίχτης που έβαλες, το τελειώνει με αυτό :

[youtube]Qu0P-PkKDj8[/youtube]
Δυόμιση κι εγώ περιμένω,
τρεις κι ακόμα μόνος μου μένω,
όπως τόσα και τόσα βράδια,
που 'χεις φύγει και μένουν άδεια.


και μετά το Σταμάτη στις δυόμιση, αμέσως συνειρμικά παέι σε Γιώργαρο και ..λίγο πιο μετά ;) στις τέσσερις

[youtube]8Ugz22p2QiM[/youtube]

Ωραία χρόνια..
Άβαταρ μέλους
SOSA
Δημοσιεύσεις: 171
Εγγραφή: Πέμ 24 Αύγ 2017, 23:21

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από SOSA »

ΘΕΣ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΕΙΣ 1000 ΦΟΡΕΣ ΣΥΝΕΧΩΜΕΝΑ
[youtube]8ClvqM6dj7M[/youtube]
Άβαταρ μέλους
thanasakiss4
Bet Guru 2019
Δημοσιεύσεις: 2173
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 11:30
Τοποθεσία: Κομοτηνή

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από thanasakiss4 »

Μάνα πάω στα καράβια :)
[youtube]x-64CaD8GXw[/youtube]
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

School 1974

I can see you in the morning when you go to school
Don't forget your books, you know you've got to learn the golden rule,
Teacher tells you stop your play and get on with your work
And be like Johnnie - too-good, well don't you know he never shirks
- he's coming along!

After School is over you're playing in the park
Don't be out too late, don't let it get too dark
They tell you not to hang around and learn what life's about
And grow up just like them - won't let you work it out
- and you're full of doubt

Don't do this and don't do that
What are they trying to do?- Make a good boy of you
Do they know where it's at?
Don't criticize, they're old and wise
Do as they tell you to
Don't want the devil to
Come and put out your eyes

Maybe I'm mistaken expecting you to fight
Or maybe I'm just crazy, I don't know wrong from right
But while I am still living, I've just got this to say
It's always up to you if you want to be that
want to see that
want to see that way
- you're coming along!


O ορισμός του αριστουργήματος.
Άβαταρ μέλους
SOSA
Δημοσιεύσεις: 171
Εγγραφή: Πέμ 24 Αύγ 2017, 23:21

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από SOSA »

Απλά ένα υπέροχο τραγούδι !!!!
[youtube]dqM5L5JQseI[/youtube]
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

ότι ακούει όλος ο κόσμος

[youtube]v--IqqusnNQ[/youtube]

βλέπωντας τον Starman να πηγαίνει στον Άρη/
Άβαταρ μέλους
SOSA
Δημοσιεύσεις: 171
Εγγραφή: Πέμ 24 Αύγ 2017, 23:21

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από SOSA »

Αναμφισβήτητα, η καλύτερη στιγμή σε όλη την ιστορία της live rock μουσικής !!!!! μεγάλε Alvin Lee
[youtube]bW5M5xljdCI[/youtube]
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31585
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από kataramenos5 »

[youtube]RN8b1Xjz5UQ[/youtube]

Α ρε Τολη...
Τι στιχοι ρε μαγκα μου ,δεν ακους τετοια τωρα,αλλες εποχες
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ναι. Ήταν το περίφημο ντουέτο Μίμης Πλέσσας - Λευτέρης Παπαδόπουλος.
Άβαταρ μέλους
tolis01
Δημοσιεύσεις: 6213
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 14:22
Τοποθεσία: Franconia

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από tolis01 »

kataramenos5 έγραψε:[youtube]RN8b1Xjz5UQ[/youtube]

Α ρε Τολη...
Τι στιχοι ρε μαγκα μου ,δεν ακους τετοια τωρα,αλλες εποχες

Αγορίνα μας έφτιαξες!
Να και ο άμεσος διάδοχος, ο κατά Χάρυ Κλυν Γιαννάκης!

[youtube]yhzwLvhaUfA[/youtube]

Μου λες να κρατήσω ψηλά το κεφάλι
Μου λες να γελάσω σαν πρώτα και πάλι
Να μη σταματάω στη μέση του δρόμου
Να βγάλω τη μάσκα τη μάσκα του πόνου

Τι θέλεις να κάνω τι θέλεις να κάνω
Πιστεύω σε σένα σε σένα που χάνω
Απ’ αύριο σκέψου που θα `σαι που θα `μαι
Τι κι άντρας που είμαι φοβάμαι φοβάμαι
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Μια και οι Θαλασσογραφίες κυκλοφόρησαν το 1970, ας ποστάρω κι εγώ ένα τραγούδι από την ίδια χρονιά.
Οι αγαπημένοι μου Genesis έβγαλαν τότε τον δεύτερό τους δίσκο και αυτόν που γεννούσε τον πραγματικό τους ήχο. Πριν καν ο Phil Collins ενταχθεί στο συγκρότημα.
Το Dusk είναι ένα κομμάτι που μ' αρέσει πολύ. Πολύ - πολύ.

[youtube]xERliHVso-g[/youtube]
Άβαταρ μέλους
tolis01
Δημοσιεύσεις: 6213
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 14:22
Τοποθεσία: Franconia

Re: Τι ακούτε τώρα?? Και όταν λέω τώρα εννοώ τώρα!!

Δημοσίευση από tolis01 »

Το άκουσα σε ελληνική καφετέρια στη Νυρεμβέργη που πήγα με φίλο ΑΕΚτζή.

[youtube]7XF9v5U4aBg[/youtube]
ωραία παρουσία η Κατερίνα..
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μουσική”