Άρης - Π.Α.Ο.Κ. 25/1 19:00 προβλέψεις και σχόλια
Θα δουμε ενα ματσ φυλαω τα νωτα μου,κανω συντηρηση και απο τους 2..και ειναι λογικο..Περιμενω με περιεργεια να δω τι θα δοκιμασει ο Σαντος και αν θα εχει αλλους 11 την Κυριακη και αλλους την Τεταρτη...Το παιχνιδι της Κυριακης δειχνει ενα πανισχυρο 0-0 αλλα επειδη ο Σαντος κατι τετοια τα κανει πολλες φορες 0-1 ας ςλπισουμε για το διπλο..
η κυρκος εχω ακουσει οτι ειναι βαζελι...πολυ δυσκολο παιχνιδι,μην μας ξεγελαει το γεγονος οτι η ρουλα εχει 5 ματς να βαλει γκολ,με μας απο το κομπλεξ τους θα τα δωσουν ολα.ελπιζω να τρωμε σιδερα κ αν ειμαστε σοβαροι μπορουμε να κρατησουμε το 0 κ γιατι οχι να παρουμε διπλο..χ2
για το κυπελλο εχω ενα προαισθημα πως θα δουμε πεναλντι.
για το κυπελλο εχω ενα προαισθημα πως θα δουμε πεναλντι.
Προπόνηση: Τρίτη 20.Ιαν.2009
Μια προπόνηση περιελάμβανε το πρόγραμμα της ομάδας. Όσοι αγωνίστηκαν βασικοί στον αγώνα της Κυριακής, ακολούθησαν πρόγραμμα αποθεραπείας, ενώ οι υπόλοιποι πρόγραμμα φυσικής κατάστασης.
Ο Vladan Ivic ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα σε φουλ ρυθμούς χωρίς να αισθανθεί ενοχλήσεις και αύριο αναμένεται να προπονηθεί με τους υπόλοιπους. Ο Βασίλης Λάκης ξεκίνησε τρέξιμο.
http://www.paokfc.gr/shownews.jsp?newsC ... 0160054765

Μια προπόνηση περιελάμβανε το πρόγραμμα της ομάδας. Όσοι αγωνίστηκαν βασικοί στον αγώνα της Κυριακής, ακολούθησαν πρόγραμμα αποθεραπείας, ενώ οι υπόλοιποι πρόγραμμα φυσικής κατάστασης.
Ο Vladan Ivic ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα σε φουλ ρυθμούς χωρίς να αισθανθεί ενοχλήσεις και αύριο αναμένεται να προπονηθεί με τους υπόλοιπους. Ο Βασίλης Λάκης ξεκίνησε τρέξιμο.
http://www.paokfc.gr/shownews.jsp?newsC ... 0160054765
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Μήπως θα τον έχουμε και την άλλη Τετάρτη για το κύπελλο?scouser4 έγραψε:αρης-ΠΑΟΚ
Διαιτητής: Κύρκος Δ. ΣΔΠ Ηπείρου
Βοηθός: Δάλλας Κ. ΣΔΠ Ηπείρου
Βοηθός: Τρύφωνας Σ. ΣΔΠ Κέρκυρας
4ος Διαιτητής: Δαλούκας Γ. ΣΔΠ Θεσσαλίας
Παρατηρητής: Σίπκας Α. ΣΔΠ Φλώρινας
Πως είναι δυνατόν σε δύο συνεχόμενα ματς να πέφτει ο ίδιος διαιτητής??
Τεσπα, πάμε εκεί για βαθμό ή βαθμούς.
Τα ματς τα κοιτάμε ένα προς ένα..
Το παιχνιδι της Κυριακης ειναι για τα σκουλικακια ΟΛΗ η μιζερη χρονια τους...ειναι ευκαιρια να τους στειλουμε διακοπες απο τα τελη Γεναρη, ουτε ο καλυτερος εργοδοτης δεν το κανει αυτο!!!
Απο την αλλη για τον ΠΑΟΚ ειναι παιχνιδι εκτος εδρας, που παιζονται απλα 3 βαθμοι. Δεν ειναι το παιχνιδι της χρονιας, αυτο θα ειναι στο κυπελλο. Αλλα το ματσακι της Κυριακης ειναι ενα στοιχημα για τον ΠΑΟΚ. Ειναι ενα εκτος εδρας "ντερμπυ", με μια ομαδα που θα σκυλιασει και θα κανει τα παντα για να μας κερδισει. Αυτα τα παιχνιδια δεν τα εχουμε παρει φετος, δεν πηραμε κανενα..Ειναι ενα στοιχημα για τον ΠΑΟΚ και τον Σαντος, στοιχημα του Πορτογαλου με τον εαυτο του. Γιατι ακομη και οι πιο δυσπιστοι και κακοπροαιρετοι δεν μπορεσαν να του βρουν αλλο αδυνατο σημειο φετος, παρα μονο την αδυναμια-ατολμια του στα εκτος εδρας δυνατα παιχνιδια. Θεωρω οτι ειναι ζητημα ποδοσφαιρικης τιμης για τον el mechanico..
Θελω το διπλο φυσικα, το θελω παρα πολυ. Αλλα οταν παιζεις με αυτην τη σιχαμερη και βρωμερη ομαδα, η οποια ξερει οτι εισαι καλυτερος, ειναι δεδομενο οτι θα χρησιμοποιησει αθεμιτα μεσα για να σε χτυπησει. Και αν μεσα στην ΤΟΥΜΠΑ την προηγουμενη εβδομαδα εκνευρισαν τους παικτες μας και χαλασαν το ρυθμο, φανταστειτε τι βρωμικο και χυδαιο μπορει να κανουν στο "σαπιο μηλο". Καλο το διπλο, αλλα προπαντων να βγουμε απο το παιχνιδι χωρις τραυματισμους. Γιατι τι να το κανεις το διπλο αν εχεις 3 βασικους τραυματισμενους και ξαναπαιξουν τον Απριλη; Αυτοι θελουν να μας κανουν κακο, αφου δεν μπορουν να κερδισουν θα χτυπουν.
Απο την αλλη για τον ΠΑΟΚ ειναι παιχνιδι εκτος εδρας, που παιζονται απλα 3 βαθμοι. Δεν ειναι το παιχνιδι της χρονιας, αυτο θα ειναι στο κυπελλο. Αλλα το ματσακι της Κυριακης ειναι ενα στοιχημα για τον ΠΑΟΚ. Ειναι ενα εκτος εδρας "ντερμπυ", με μια ομαδα που θα σκυλιασει και θα κανει τα παντα για να μας κερδισει. Αυτα τα παιχνιδια δεν τα εχουμε παρει φετος, δεν πηραμε κανενα..Ειναι ενα στοιχημα για τον ΠΑΟΚ και τον Σαντος, στοιχημα του Πορτογαλου με τον εαυτο του. Γιατι ακομη και οι πιο δυσπιστοι και κακοπροαιρετοι δεν μπορεσαν να του βρουν αλλο αδυνατο σημειο φετος, παρα μονο την αδυναμια-ατολμια του στα εκτος εδρας δυνατα παιχνιδια. Θεωρω οτι ειναι ζητημα ποδοσφαιρικης τιμης για τον el mechanico..
Θελω το διπλο φυσικα, το θελω παρα πολυ. Αλλα οταν παιζεις με αυτην τη σιχαμερη και βρωμερη ομαδα, η οποια ξερει οτι εισαι καλυτερος, ειναι δεδομενο οτι θα χρησιμοποιησει αθεμιτα μεσα για να σε χτυπησει. Και αν μεσα στην ΤΟΥΜΠΑ την προηγουμενη εβδομαδα εκνευρισαν τους παικτες μας και χαλασαν το ρυθμο, φανταστειτε τι βρωμικο και χυδαιο μπορει να κανουν στο "σαπιο μηλο". Καλο το διπλο, αλλα προπαντων να βγουμε απο το παιχνιδι χωρις τραυματισμους. Γιατι τι να το κανεις το διπλο αν εχεις 3 βασικους τραυματισμενους και ξαναπαιξουν τον Απριλη; Αυτοι θελουν να μας κανουν κακο, αφου δεν μπορουν να κερδισουν θα χτυπουν.
- sakisPAOK1926sweden
- Δημοσιεύσεις: 389
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 20:51
- Τοποθεσία: SOUIDIA ke edo iparxoume vreeeeeeeeeee