Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
paoki19
Δημοσιεύσεις: 3136
Εγγραφή: Τρί 22 Ιαν 2008, 17:29

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από paoki19 »

Dimg4 έγραψε:
lol, ξερεις τι σημαινει ειρωνια? Το "σιγα εσυ δημοκρατη" ειναι ειρωνια. Για να σε βοηθησω
Λοιπόν άκουσε να δεις. Δεν δέχομαι από κανέναν να μου κάνει υποδείξεις για το τι σημαίνει ελευθερία λόγου. Ξέρω πάρα πολύ καλά. Δεν απαγόρευσα σε κανέναν να πει την γνώμη του. Και ούτε το πρώτο μου οστ απαντάει σε σένα. Οπότε τα μαθήματα και τις ειρωνείες σου αλλού, όχι σε μένα! Ελπίζω να σε βοήθησα κι εγώ...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106600
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Μπάλωσε τρύπες η ΑΕΚ; Αυτό σηκώνει πολλή συζήτηση.
1. Θα δεχθώ ότι ο Μασούντ Σοτζέι ξέρει καλή μπάλα και παίζει με το μυαλό, οπότε, στον επιθετικό τομέα και για ένα 60λεπτο, έχει όντως μπαλώσει την απουσία του Μάνταλου με το μείον ότι δεν σκοράρει τόσο εύκολα. Ο Μάνταλος όμως προσέφερε και αμυντικά με τα πολλά του τρεξίματα, κάτι που ΔΕΝ προσφέρει ο Πέρσης.
2. Ο Ερίκ Μοράν είναι μια λύση των 130.000 €. Είναι δυνατόν να μπαλώσει την απουσία του εν ενεργεία διεθνούς Σουηδού; Ήταν αναπληρωματικός αμυντικός χαφ της τελευταίας ομάδας της Ισπανίας (Λεχανές). Μην τρελαθούμε κιόλας.
3.Ο Χουλτ αποκτήθηκε για να ξεκουράζει τον Λόπες στο 5-3-2, ή να παίζει μαζί μ' αυτόν στο 4-2-3-1. Καλούτσικος παίκτης, αλλά μέχρις εκεί. Εγώ δεν θα τον ήθελα ποτέ στον ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Βασικά ο Χουλτ αποκτήθηκε πρώτιστα για να πάει ο Μπακάκης στη φυσική του θέση
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106600
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ισχύει.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25992
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από obanebane »

Θα παει ο Μπακακης στη φυσικη του θεση και μετα θα αναστεναξουν τα γκολποστ. :opaokara:
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από giapas »

Είναι ο καλύτερος δεξιος μπακ του πρωταθλήματος σύμφωνα με σύσσωμη την αρδογραφία τους.
Τρομερά ποιοτικός παίκτης

Ενώ εμείς έχουμε τον άμπαλο Μάτος.
xrisitsapa
Δημοσιεύσεις: 5426
Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από xrisitsapa »

giapas έγραψε:Είναι ο καλύτερος δεξιος μπακ του πρωταθλήματος σύμφωνα με σύσσωμη την αρδογραφία τους.
Τρομερά ποιοτικός παίκτης

Ενώ εμείς έχουμε τον άμπαλο Μάτος.
Εδω αλλος θεουλης εγραψε οτι η αεκ με Τσιντωτα, Μπαρκα, Ανεστη, εχει την καλυτερη τριαδα τερματοφυλακων...!
Τι να πουνε οι Πασχαλακης, Ρευ, Γλυκος...
tzoker
Δημοσιεύσεις: 3049
Εγγραφή: Τρί 28 Ιουν 2016, 19:23

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από tzoker »

Η κουλα αφου παιζει 3-5-2..
Αν παρει τη θεση του Μπακακη θα παιζει αριστερο στοπερ.Μακαρι να το δουμε και αυτο το ανεκδοτο, μετα απο εξτρεμ το αριστερο μπακ.
Αλλα ισως ειναι καλυτερο να δουμε Χουλτ εξτρεμ.Να βαλουμε το Ματος δευτερο φορ κατευθειαν, μην γραφει τσαμπα χιλιομετρα μεχρι το κεντρο.
Άβαταρ μέλους
Notorious4
Δημοσιεύσεις: 1065
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2015, 21:38

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Notorious4 »

Εγώ πάντως στον τελικό θέλω τον γαύρο για να τον ταπεινώσω και θεωρώ στο πρωτάθλημα το καλύτερο είναι διπλό της αεκ και στην συνέχεια Χ.
Άβαταρ μέλους
pxp920
Δημοσιεύσεις: 2962
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 21:22
Τοποθεσία: New York, New York

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από pxp920 »

Ο κυριος αντιπαλος μας στο πρωταθλημα ειναι η ομαδα που το κατακτα σε μονιμη βαση. Ελπιζω σε νικη η ισοπαλια ΑΕΚ.

Βεβαιως προταιρεοτητα ειναι το τι κανουμε εμεις.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από sourmenetes »

Ακουσα οτι παει για διπλο το ματς.
Για να δουμε.
Άβαταρ μέλους
Athens
Δημοσιεύσεις: 5714
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 21:25

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Athens »

μια ισοπαλια και νικη δικη μας ...ο Μαιος ειναι κοντα ΠΑΟΚΑΡΑ μου
GoMaRoS
Δημοσιεύσεις: 6641
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 13:50

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από GoMaRoS »

Simple mathematics

43+3=46
42+1=43
41+1=42

46-43=3
46-42=4

:pano:

46+3=49
43+0=43
42+1=43

49-43=6

:nairepaok:

49+3=52
43+1=44
43+1=44

52-44=8

:opaokara:
Dimg4

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Dimg4 »

sourmenetes έγραψε:Ακουσα οτι παει για διπλο το ματς.
Για να δουμε.
Η αληθεια ειναι πως πιστευω η κουλα θα παραδοθει σε αυτο το ματς. Οι γαυροι ειδικα αν κερδισουμε πιο.νωρις θα κινησουν γη κ ουρανο
zepos4
Δημοσιεύσεις: 491
Εγγραφή: Σάβ 22 Αύγ 2015, 11:19

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από zepos4 »

Ισοπαλία σήμερα, κλαρίνο στο κύπελλο και κλαρίνο στον Ατρόμητο. Τέταρτος ο γαύρος. Εκεί τον θέλω. Να έρθει τούμπα και να τον διαλύσω.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”