Λοιπόν άκουσε να δεις. Δεν δέχομαι από κανέναν να μου κάνει υποδείξεις για το τι σημαίνει ελευθερία λόγου. Ξέρω πάρα πολύ καλά. Δεν απαγόρευσα σε κανέναν να πει την γνώμη του. Και ούτε το πρώτο μου οστ απαντάει σε σένα. Οπότε τα μαθήματα και τις ειρωνείες σου αλλού, όχι σε μένα! Ελπίζω να σε βοήθησα κι εγώ...Dimg4 έγραψε:
lol, ξερεις τι σημαινει ειρωνια? Το "σιγα εσυ δημοκρατη" ειναι ειρωνια. Για να σε βοηθησω
Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Μπάλωσε τρύπες η ΑΕΚ; Αυτό σηκώνει πολλή συζήτηση.
1. Θα δεχθώ ότι ο Μασούντ Σοτζέι ξέρει καλή μπάλα και παίζει με το μυαλό, οπότε, στον επιθετικό τομέα και για ένα 60λεπτο, έχει όντως μπαλώσει την απουσία του Μάνταλου με το μείον ότι δεν σκοράρει τόσο εύκολα. Ο Μάνταλος όμως προσέφερε και αμυντικά με τα πολλά του τρεξίματα, κάτι που ΔΕΝ προσφέρει ο Πέρσης.
2. Ο Ερίκ Μοράν είναι μια λύση των 130.000 €. Είναι δυνατόν να μπαλώσει την απουσία του εν ενεργεία διεθνούς Σουηδού; Ήταν αναπληρωματικός αμυντικός χαφ της τελευταίας ομάδας της Ισπανίας (Λεχανές). Μην τρελαθούμε κιόλας.
3.Ο Χουλτ αποκτήθηκε για να ξεκουράζει τον Λόπες στο 5-3-2, ή να παίζει μαζί μ' αυτόν στο 4-2-3-1. Καλούτσικος παίκτης, αλλά μέχρις εκεί. Εγώ δεν θα τον ήθελα ποτέ στον ΠΑΟΚ.
1. Θα δεχθώ ότι ο Μασούντ Σοτζέι ξέρει καλή μπάλα και παίζει με το μυαλό, οπότε, στον επιθετικό τομέα και για ένα 60λεπτο, έχει όντως μπαλώσει την απουσία του Μάνταλου με το μείον ότι δεν σκοράρει τόσο εύκολα. Ο Μάνταλος όμως προσέφερε και αμυντικά με τα πολλά του τρεξίματα, κάτι που ΔΕΝ προσφέρει ο Πέρσης.
2. Ο Ερίκ Μοράν είναι μια λύση των 130.000 €. Είναι δυνατόν να μπαλώσει την απουσία του εν ενεργεία διεθνούς Σουηδού; Ήταν αναπληρωματικός αμυντικός χαφ της τελευταίας ομάδας της Ισπανίας (Λεχανές). Μην τρελαθούμε κιόλας.
3.Ο Χουλτ αποκτήθηκε για να ξεκουράζει τον Λόπες στο 5-3-2, ή να παίζει μαζί μ' αυτόν στο 4-2-3-1. Καλούτσικος παίκτης, αλλά μέχρις εκεί. Εγώ δεν θα τον ήθελα ποτέ στον ΠΑΟΚ.
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Βασικά ο Χουλτ αποκτήθηκε πρώτιστα για να πάει ο Μπακάκης στη φυσική του θέση
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Θα παει ο Μπακακης στη φυσικη του θεση και μετα θα αναστεναξουν τα γκολποστ. 
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Είναι ο καλύτερος δεξιος μπακ του πρωταθλήματος σύμφωνα με σύσσωμη την αρδογραφία τους.
Τρομερά ποιοτικός παίκτης
Ενώ εμείς έχουμε τον άμπαλο Μάτος.
Τρομερά ποιοτικός παίκτης
Ενώ εμείς έχουμε τον άμπαλο Μάτος.
-
xrisitsapa
- Δημοσιεύσεις: 5426
- Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Εδω αλλος θεουλης εγραψε οτι η αεκ με Τσιντωτα, Μπαρκα, Ανεστη, εχει την καλυτερη τριαδα τερματοφυλακων...!giapas έγραψε:Είναι ο καλύτερος δεξιος μπακ του πρωταθλήματος σύμφωνα με σύσσωμη την αρδογραφία τους.
Τρομερά ποιοτικός παίκτης
Ενώ εμείς έχουμε τον άμπαλο Μάτος.
Τι να πουνε οι Πασχαλακης, Ρευ, Γλυκος...
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Η κουλα αφου παιζει 3-5-2..
Αν παρει τη θεση του Μπακακη θα παιζει αριστερο στοπερ.Μακαρι να το δουμε και αυτο το ανεκδοτο, μετα απο εξτρεμ το αριστερο μπακ.
Αλλα ισως ειναι καλυτερο να δουμε Χουλτ εξτρεμ.Να βαλουμε το Ματος δευτερο φορ κατευθειαν, μην γραφει τσαμπα χιλιομετρα μεχρι το κεντρο.
Αν παρει τη θεση του Μπακακη θα παιζει αριστερο στοπερ.Μακαρι να το δουμε και αυτο το ανεκδοτο, μετα απο εξτρεμ το αριστερο μπακ.
Αλλα ισως ειναι καλυτερο να δουμε Χουλτ εξτρεμ.Να βαλουμε το Ματος δευτερο φορ κατευθειαν, μην γραφει τσαμπα χιλιομετρα μεχρι το κεντρο.
- Notorious4
- Δημοσιεύσεις: 1065
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2015, 21:38
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Εγώ πάντως στον τελικό θέλω τον γαύρο για να τον ταπεινώσω και θεωρώ στο πρωτάθλημα το καλύτερο είναι διπλό της αεκ και στην συνέχεια Χ.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Ο κυριος αντιπαλος μας στο πρωταθλημα ειναι η ομαδα που το κατακτα σε μονιμη βαση. Ελπιζω σε νικη η ισοπαλια ΑΕΚ.
Βεβαιως προταιρεοτητα ειναι το τι κανουμε εμεις.
Βεβαιως προταιρεοτητα ειναι το τι κανουμε εμεις.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Ακουσα οτι παει για διπλο το ματς.
Για να δουμε.
Για να δουμε.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
μια ισοπαλια και νικη δικη μας ...ο Μαιος ειναι κοντα ΠΑΟΚΑΡΑ μου
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Simple mathematics
43+3=46
42+1=43
41+1=42
46-43=3
46-42=4
46+3=49
43+0=43
42+1=43
49-43=6
49+3=52
43+1=44
43+1=44
52-44=8

43+3=46
42+1=43
41+1=42
46-43=3
46-42=4
46+3=49
43+0=43
42+1=43
49-43=6
49+3=52
43+1=44
43+1=44
52-44=8
-
Dimg4
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Η αληθεια ειναι πως πιστευω η κουλα θα παραδοθει σε αυτο το ματς. Οι γαυροι ειδικα αν κερδισουμε πιο.νωρις θα κινησουν γη κ ουρανοsourmenetes έγραψε:Ακουσα οτι παει για διπλο το ματς.
Για να δουμε.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Ισοπαλία σήμερα, κλαρίνο στο κύπελλο και κλαρίνο στον Ατρόμητο. Τέταρτος ο γαύρος. Εκεί τον θέλω. Να έρθει τούμπα και να τον διαλύσω.