Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
zepos4
Δημοσιεύσεις: 491
Εγγραφή: Σάβ 22 Αύγ 2015, 11:19

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από zepos4 »

Δεν γίνεται όμως να μένουν ατιμώρητοι. Ξευτιλιζονται αλλά την δουλειά τους την κάνουν.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31581
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Σ εφερα εκει που ηθελα γαυρακι.Να σκουζεις για διαιτησια.
Κι ευχομαι στο επομενο να βιωσεις μια απ τις σφαγες που ζουσαμε κι μεις τοσα χρονια
Ηδονη.
zepos4
Δημοσιεύσεις: 491
Εγγραφή: Σάβ 22 Αύγ 2015, 11:19

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από zepos4 »

Μακάρι την Κυριακή να χάσουν βαθμούς και καπάκι να αποκλειστούν από το κύπελλο. Να διαλυθούν μια και καλή.
elvetos giatros
Δημοσιεύσεις: 3846
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από elvetos giatros »

Παλαιολόγος έγραψε:
aspromaura ioannina έγραψε:Με νικη κουλας αφηνεις τον γαυρο στο μειον 4. Τον νικας στο μεταξυ σας παιχνιδι και τον πηγαινεις στο μειον 7.
Καπως ετσι σου μενει μονο η κουλα, η οποια:

1)ειναι ηδη στο μειον 2
2)παιζει στην εδρα σου
3)εχει 2 εξτρα παιχνιδια στην ευρωπη
4)ανεπαρκες ροστερ για 3 διοργανωσεις

με νικη αεκ παιρνουν αυτοπεποιθηση και ειναι μολις δυο ποντους πισω απο μας!επισης εχουν ατρομητο ΠΑΟΚ εκτος
αυτα ειναι τα πιο ζορικα τους παιχνιδια μεχρι το τελος

την ωρα που εμεις εχουμε ολυμπιακο,ΑΕΚ(εστω εντος)
ατρομητο,τριπολη παναθηναικο εκτος


το καλυτερο αποτελεσμα ειναι η ισοπαλια
etsi
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25994
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από obanebane »

Εγώ προτιμώ νίκη της ΑΕΚ στο πρωτάθλημα και πρόκριση του γαύρου στο κυπελο,πιστεύω όμως ότι θα γίνει το αντίθετο.
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από giapas »

kataramenos5 έγραψε:Σ εφερα εκει που ηθελα γαυρακι.Να σκουζεις για διαιτησια.
Κι ευχομαι στο επομενο να βιωσεις μια απ τις σφαγες που ζουσαμε κι μεις τοσα χρονια
Ηδονη.
Αυτό.
Κόμμα διαμαρτυρίας εγινε ο γαύρος
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54431
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Rexaris έγραψε:Είδε κανένας το βέροια-άρης; Έγινε το έλα να δεις.

Όλοι μαζί έπαιζαν εναντίον τού διαιτητή :mrgreen:



Αξίζει να το δείτε, αλλά και να διαβάσετε και τα σπαρταριστά σχόλια των συμπολιτών, όπως πχ οτι η βέροια έκανε το ματς τής ζωής της :lol:

Αν υπήρχε τέτοια διαιτησία σε Π.Α.Ο.Κ. - γαύρος ή αντίστροφα, θα είχαμε εμφύλιο!! Τι χάλια μαύρα είναι αυτά;;;;
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Alastor »

giapas έγραψε:
kataramenos5 έγραψε:Σ εφερα εκει που ηθελα γαυρακι.Να σκουζεις για διαιτησια.
Κι ευχομαι στο επομενο να βιωσεις μια απ τις σφαγες που ζουσαμε κι μεις τοσα χρονια
Ηδονη.
Αυτό.
Κόμμα διαμαρτυρίας εγινε ο γαύρος
Ακομα και δικιο να ειχαν,αν ειχαν το παραμικρο ιχνος τσιπας θα το βουλωναν για τα αισχη που εχουν κανει τοσα χρονια. Το να εισαι ο μονιμως ευνοημενος και να φωναζεις κιολας,ειναι για να τους παρεις με τις πετρες
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10127
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από simba »

Βασικα, γινεται τα επομενα 2 χρονια να δεχθουν αναδρομικα ολα οσα εκαναν τα τελευταια 30? με συνεννοηση απ'ολες τις ομαδες..
Γινεται να μην καταφερνουν να βγαζουν επιθεση απ'τα σηκωμενα σημαιακια? να αναγκαζονται να μαρκαρουν με τα ματια για να μην κιτρινιζονται (εξαιρεση ο φιγκειρας και ο σισε, οι οποιοι θα τιμωρουνται και για το βλεμμα, ο φορτουνης για τη σκεψη)? να γινεται φεστιβαλ καταδυσεων στην περιοχη τους?

ειναι το λιγοτερο που τους αξιζει, γιατι κανονικα ηθελε υποβιβασμο και φυλακισεις, εδω και χρονια..
Dimg4

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Dimg4 »

paoki19 έγραψε:
Dimg4 έγραψε:
paoki19 έγραψε:Σιγά εσύ δημοκράτη. Διαφωνείς κάπου με αυτά που αναφέρω παραπάνω;
Παρε την ειρωνια πρωτα πισω και μετα απανταω.
Παρτην εσυ πρώτα την ειρωνεία σου και μετά ευχαρίστως να κάνουμε διάλογο.
lol, ξερεις τι σημαινει ειρωνια? Το "σιγα εσυ δημοκρατη" ειναι ειρωνια. Για να σε βοηθησω
Άβαταρ μέλους
NIKOS_PAOK04
Δημοσιεύσεις: 1083
Εγγραφή: Παρ 28 Μαρ 2014, 13:54

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από NIKOS_PAOK04 »

Αυτό που γίνετε με τον γαύρο δεν είναι ούτε αστείο ούτε γραφικό είναι πολύ σοβαρό και πιθανόν να τινάξει κυρίως τον ΠΑΟΚ στον αέρα.(Λογό του μεγάλου κόστους που έχει η ομάδα προσπαθώντας να είναι σε υψηλα για την χώρα επίπεδα)

Δεν μπορούμε να μένουμε στην γραφικότητα του κυρΣάββα όταν ακόμα και ο πιο αφελής έχει καταλάβει ότι έχουν την ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ «ταγμένη» για πάρτυ τους. Και μάλλον και την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ σκέτο.

Δεν ξέρω πόσο αστείο θα σας φαινότανε αν η δύναμη που ασκουν στα κέντρα εξουσίας έφερνε αυτό που ζητουσαμε οι υπόλοιποι 20χρόνια τώρα ως μόνο τρόπο εξυγειανσης δηλαδή τον αποκλεισμό από την Ευρωπαϊκά κυπελλα για μια 5ετία
Αν τυχόν και νιώσει ότι έχει χάσει την δυνατοτητα να συμμετέχει στο cl και αν το καταφέρει άλλη Ελληνική ομάδα αυτόματα αυτή παίρνει τα 30μύρια αβαντζο για την «επένδυση» που 20χρόνια αυτός έκανε.
Όταν ειδικά αυτή η ομάδα είναι του Ιβάν που σε τετοια περίπτωση θα γιγαντώσει την ομάδα του και όχι του τιγρη που θα κοιτάξει να κάνει την μπάζα του τότε το σκ@τό θα κάνει λίμνη στην κάλτσα.
Εγώ νομίζω ότι ο γαυρός προσπαθεί να κάνει πράξει το λεγόμενο «ή εμείς ή κανείς» μακάρι να μην το καταφέρει γιατί ποδοσφαιρικά ....
ΠΑΟΚΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΑΪΟ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ
Άβαταρ μέλους
Magpies4
Δημοσιεύσεις: 5766
Εγγραφή: Σάβ 27 Δεκ 2014, 04:06

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Magpies4 »

Η αλήθεια είναι ότι ο γαύρος φαίνεται να είναι σε μέτρια αγωνιστική κατάσταση και μετά το 60 να μην έχει τρεξίματα. Οπότε οι γραφικοί τρέχουν για να προφτάσουν και να τα μαζέψουν όσο μπορούν. Μην πώ ότι προετοιμάζουν το έδαφος για την διαφαινόμενη κατρακύλα. Το ότι βρίσκονται στο -1 μόνο, έχει να κάνει με βοήθειες λόγω της τακτικής τους.

Το έχω ξαναπεί ότι η αεκ μπορεί να μπεί και να τους πάρει το κέντρο, δηλ να πάει για τη νίκη αντί να τους περιμένει. Το Χ είναι ιδανικό.
gamt
Δημοσιεύσεις: 368
Εγγραφή: Δευ 02 Ιαν 2017, 10:09

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από gamt »

Γαύρος:
..δεν φαίνεται σε καλή αγωνιστική κατάσταση με νέο προπονητή ...ψιλομπερδεμένο ακόμη με τις δυνατότητες του ρόστερ του.

Αεκ:
.. Μεγαλύτερη ομοιογένεια από γαύρο, μπάλωσε τις τρύπες με τις μεταγραφές, έχει ευρώπη και δύσκολα ματς μέσα στον Φλεβάρη. Μπορεί να κάνει ζημιά μέσα στο καραΪτάβλι και να σκοτωθούν μεταξύ τους και στο κύπελλο.

ΠΑΟΚΑΡΑ:
ΝΙΚΗ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΙΑΝΝΕΝΟ ΚΑΙ ΟΛΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
paoki19
Δημοσιεύσεις: 3136
Εγγραφή: Τρί 22 Ιαν 2008, 17:29

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από paoki19 »

Dimg4 έγραψε:
lol, ξερεις τι σημαινει ειρωνια? Το "σιγα εσυ δημοκρατη" ειναι ειρωνια. Για να σε βοηθησω
Λοιπόν άκουσε να δεις. Δεν δέχομαι από κανέναν να μου κάνει υποδείξεις για το τι σημαίνει ελευθερία λόγου. Ξέρω πάρα πολύ καλά. Δεν απαγόρευσα σε κανέναν να πει την γνώμη του. Και ούτε το πρώτο μου οστ απαντάει σε σένα. Οπότε τα μαθήματα και τις ειρωνείες σου αλλού, όχι σε μένα! Ελπίζω να σε βοήθησα κι εγώ...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”