Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Δεν γίνεται όμως να μένουν ατιμώρητοι. Ξευτιλιζονται αλλά την δουλειά τους την κάνουν.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31580
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Σ εφερα εκει που ηθελα γαυρακι.Να σκουζεις για διαιτησια.
Κι ευχομαι στο επομενο να βιωσεις μια απ τις σφαγες που ζουσαμε κι μεις τοσα χρονια
Ηδονη.
Κι ευχομαι στο επομενο να βιωσεις μια απ τις σφαγες που ζουσαμε κι μεις τοσα χρονια
Ηδονη.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Μακάρι την Κυριακή να χάσουν βαθμούς και καπάκι να αποκλειστούν από το κύπελλο. Να διαλυθούν μια και καλή.
-
elvetos giatros
- Δημοσιεύσεις: 3846
- Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
etsiΠαλαιολόγος έγραψε:aspromaura ioannina έγραψε:Με νικη κουλας αφηνεις τον γαυρο στο μειον 4. Τον νικας στο μεταξυ σας παιχνιδι και τον πηγαινεις στο μειον 7.
Καπως ετσι σου μενει μονο η κουλα, η οποια:
1)ειναι ηδη στο μειον 2
2)παιζει στην εδρα σου
3)εχει 2 εξτρα παιχνιδια στην ευρωπη
4)ανεπαρκες ροστερ για 3 διοργανωσεις
με νικη αεκ παιρνουν αυτοπεποιθηση και ειναι μολις δυο ποντους πισω απο μας!επισης εχουν ατρομητο ΠΑΟΚ εκτος
αυτα ειναι τα πιο ζορικα τους παιχνιδια μεχρι το τελος
την ωρα που εμεις εχουμε ολυμπιακο,ΑΕΚ(εστω εντος)
ατρομητο,τριπολη παναθηναικο εκτος
το καλυτερο αποτελεσμα ειναι η ισοπαλια
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Εγώ προτιμώ νίκη της ΑΕΚ στο πρωτάθλημα και πρόκριση του γαύρου στο κυπελο,πιστεύω όμως ότι θα γίνει το αντίθετο.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54426
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Αυτό.kataramenos5 έγραψε:Σ εφερα εκει που ηθελα γαυρακι.Να σκουζεις για διαιτησια.
Κι ευχομαι στο επομενο να βιωσεις μια απ τις σφαγες που ζουσαμε κι μεις τοσα χρονια
Ηδονη.
Κόμμα διαμαρτυρίας εγινε ο γαύρος
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54426
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Rexaris έγραψε:Είδε κανένας το βέροια-άρης; Έγινε το έλα να δεις.
Όλοι μαζί έπαιζαν εναντίον τού διαιτητή![]()
Αξίζει να το δείτε, αλλά και να διαβάσετε και τα σπαρταριστά σχόλια των συμπολιτών, όπως πχ οτι η βέροια έκανε το ματς τής ζωής της
Αν υπήρχε τέτοια διαιτησία σε Π.Α.Ο.Κ. - γαύρος ή αντίστροφα, θα είχαμε εμφύλιο!! Τι χάλια μαύρα είναι αυτά;;;;
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Ακομα και δικιο να ειχαν,αν ειχαν το παραμικρο ιχνος τσιπας θα το βουλωναν για τα αισχη που εχουν κανει τοσα χρονια. Το να εισαι ο μονιμως ευνοημενος και να φωναζεις κιολας,ειναι για να τους παρεις με τις πετρεςgiapas έγραψε:Αυτό.kataramenos5 έγραψε:Σ εφερα εκει που ηθελα γαυρακι.Να σκουζεις για διαιτησια.
Κι ευχομαι στο επομενο να βιωσεις μια απ τις σφαγες που ζουσαμε κι μεις τοσα χρονια
Ηδονη.
Κόμμα διαμαρτυρίας εγινε ο γαύρος
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Βασικα, γινεται τα επομενα 2 χρονια να δεχθουν αναδρομικα ολα οσα εκαναν τα τελευταια 30? με συνεννοηση απ'ολες τις ομαδες..
Γινεται να μην καταφερνουν να βγαζουν επιθεση απ'τα σηκωμενα σημαιακια? να αναγκαζονται να μαρκαρουν με τα ματια για να μην κιτρινιζονται (εξαιρεση ο φιγκειρας και ο σισε, οι οποιοι θα τιμωρουνται και για το βλεμμα, ο φορτουνης για τη σκεψη)? να γινεται φεστιβαλ καταδυσεων στην περιοχη τους?
ειναι το λιγοτερο που τους αξιζει, γιατι κανονικα ηθελε υποβιβασμο και φυλακισεις, εδω και χρονια..
Γινεται να μην καταφερνουν να βγαζουν επιθεση απ'τα σηκωμενα σημαιακια? να αναγκαζονται να μαρκαρουν με τα ματια για να μην κιτρινιζονται (εξαιρεση ο φιγκειρας και ο σισε, οι οποιοι θα τιμωρουνται και για το βλεμμα, ο φορτουνης για τη σκεψη)? να γινεται φεστιβαλ καταδυσεων στην περιοχη τους?
ειναι το λιγοτερο που τους αξιζει, γιατι κανονικα ηθελε υποβιβασμο και φυλακισεις, εδω και χρονια..
-
Dimg4
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
lol, ξερεις τι σημαινει ειρωνια? Το "σιγα εσυ δημοκρατη" ειναι ειρωνια. Για να σε βοηθησωpaoki19 έγραψε:Παρτην εσυ πρώτα την ειρωνεία σου και μετά ευχαρίστως να κάνουμε διάλογο.Dimg4 έγραψε:Παρε την ειρωνια πρωτα πισω και μετα απανταω.paoki19 έγραψε:Σιγά εσύ δημοκράτη. Διαφωνείς κάπου με αυτά που αναφέρω παραπάνω;
- NIKOS_PAOK04
- Δημοσιεύσεις: 1083
- Εγγραφή: Παρ 28 Μαρ 2014, 13:54
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Αυτό που γίνετε με τον γαύρο δεν είναι ούτε αστείο ούτε γραφικό είναι πολύ σοβαρό και πιθανόν να τινάξει κυρίως τον ΠΑΟΚ στον αέρα.(Λογό του μεγάλου κόστους που έχει η ομάδα προσπαθώντας να είναι σε υψηλα για την χώρα επίπεδα)
Δεν μπορούμε να μένουμε στην γραφικότητα του κυρΣάββα όταν ακόμα και ο πιο αφελής έχει καταλάβει ότι έχουν την ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ «ταγμένη» για πάρτυ τους. Και μάλλον και την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ σκέτο.
Δεν ξέρω πόσο αστείο θα σας φαινότανε αν η δύναμη που ασκουν στα κέντρα εξουσίας έφερνε αυτό που ζητουσαμε οι υπόλοιποι 20χρόνια τώρα ως μόνο τρόπο εξυγειανσης δηλαδή τον αποκλεισμό από την Ευρωπαϊκά κυπελλα για μια 5ετία
Αν τυχόν και νιώσει ότι έχει χάσει την δυνατοτητα να συμμετέχει στο cl και αν το καταφέρει άλλη Ελληνική ομάδα αυτόματα αυτή παίρνει τα 30μύρια αβαντζο για την «επένδυση» που 20χρόνια αυτός έκανε.
Όταν ειδικά αυτή η ομάδα είναι του Ιβάν που σε τετοια περίπτωση θα γιγαντώσει την ομάδα του και όχι του τιγρη που θα κοιτάξει να κάνει την μπάζα του τότε το σκ@τό θα κάνει λίμνη στην κάλτσα.
Εγώ νομίζω ότι ο γαυρός προσπαθεί να κάνει πράξει το λεγόμενο «ή εμείς ή κανείς» μακάρι να μην το καταφέρει γιατί ποδοσφαιρικά ....
ΠΑΟΚΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΑΪΟ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ
Δεν μπορούμε να μένουμε στην γραφικότητα του κυρΣάββα όταν ακόμα και ο πιο αφελής έχει καταλάβει ότι έχουν την ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ «ταγμένη» για πάρτυ τους. Και μάλλον και την ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ σκέτο.
Δεν ξέρω πόσο αστείο θα σας φαινότανε αν η δύναμη που ασκουν στα κέντρα εξουσίας έφερνε αυτό που ζητουσαμε οι υπόλοιποι 20χρόνια τώρα ως μόνο τρόπο εξυγειανσης δηλαδή τον αποκλεισμό από την Ευρωπαϊκά κυπελλα για μια 5ετία
Αν τυχόν και νιώσει ότι έχει χάσει την δυνατοτητα να συμμετέχει στο cl και αν το καταφέρει άλλη Ελληνική ομάδα αυτόματα αυτή παίρνει τα 30μύρια αβαντζο για την «επένδυση» που 20χρόνια αυτός έκανε.
Όταν ειδικά αυτή η ομάδα είναι του Ιβάν που σε τετοια περίπτωση θα γιγαντώσει την ομάδα του και όχι του τιγρη που θα κοιτάξει να κάνει την μπάζα του τότε το σκ@τό θα κάνει λίμνη στην κάλτσα.
Εγώ νομίζω ότι ο γαυρός προσπαθεί να κάνει πράξει το λεγόμενο «ή εμείς ή κανείς» μακάρι να μην το καταφέρει γιατί ποδοσφαιρικά ....
ΠΑΟΚΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΑΪΟ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Η αλήθεια είναι ότι ο γαύρος φαίνεται να είναι σε μέτρια αγωνιστική κατάσταση και μετά το 60 να μην έχει τρεξίματα. Οπότε οι γραφικοί τρέχουν για να προφτάσουν και να τα μαζέψουν όσο μπορούν. Μην πώ ότι προετοιμάζουν το έδαφος για την διαφαινόμενη κατρακύλα. Το ότι βρίσκονται στο -1 μόνο, έχει να κάνει με βοήθειες λόγω της τακτικής τους.
Το έχω ξαναπεί ότι η αεκ μπορεί να μπεί και να τους πάρει το κέντρο, δηλ να πάει για τη νίκη αντί να τους περιμένει. Το Χ είναι ιδανικό.
Το έχω ξαναπεί ότι η αεκ μπορεί να μπεί και να τους πάρει το κέντρο, δηλ να πάει για τη νίκη αντί να τους περιμένει. Το Χ είναι ιδανικό.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Γαύρος:
..δεν φαίνεται σε καλή αγωνιστική κατάσταση με νέο προπονητή ...ψιλομπερδεμένο ακόμη με τις δυνατότητες του ρόστερ του.
Αεκ:
.. Μεγαλύτερη ομοιογένεια από γαύρο, μπάλωσε τις τρύπες με τις μεταγραφές, έχει ευρώπη και δύσκολα ματς μέσα στον Φλεβάρη. Μπορεί να κάνει ζημιά μέσα στο καραΪτάβλι και να σκοτωθούν μεταξύ τους και στο κύπελλο.
ΠΑΟΚΑΡΑ:
ΝΙΚΗ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΙΑΝΝΕΝΟ ΚΑΙ ΟΛΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!
..δεν φαίνεται σε καλή αγωνιστική κατάσταση με νέο προπονητή ...ψιλομπερδεμένο ακόμη με τις δυνατότητες του ρόστερ του.
Αεκ:
.. Μεγαλύτερη ομοιογένεια από γαύρο, μπάλωσε τις τρύπες με τις μεταγραφές, έχει ευρώπη και δύσκολα ματς μέσα στον Φλεβάρη. Μπορεί να κάνει ζημιά μέσα στο καραΪτάβλι και να σκοτωθούν μεταξύ τους και στο κύπελλο.
ΠΑΟΚΑΡΑ:
ΝΙΚΗ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΙΑΝΝΕΝΟ ΚΑΙ ΟΛΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ!!!!!!!!!!!!!!!
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Λοιπόν άκουσε να δεις. Δεν δέχομαι από κανέναν να μου κάνει υποδείξεις για το τι σημαίνει ελευθερία λόγου. Ξέρω πάρα πολύ καλά. Δεν απαγόρευσα σε κανέναν να πει την γνώμη του. Και ούτε το πρώτο μου οστ απαντάει σε σένα. Οπότε τα μαθήματα και τις ειρωνείες σου αλλού, όχι σε μένα! Ελπίζω να σε βοήθησα κι εγώ...Dimg4 έγραψε:
lol, ξερεις τι σημαινει ειρωνια? Το "σιγα εσυ δημοκρατη" ειναι ειρωνια. Για να σε βοηθησω