16. Dorvalino Alves Maciel "Lino"

xristos_4
Δημοσιεύσεις: 30
Εγγραφή: Τετ 12 Δεκ 2007, 11:02

Δημοσίευση από xristos_4 »

εμενα παιδιά ο τύπος μου φάνηκε περισσότερο για χαφ..!
έκανε κάποια καλά ανεβάσματα αλλα ξεχνούσε τα αμυντικά του καθήκοντα...
μου θύμισε το σάμπρι..!
Άβαταρ μέλους
stelyk
Δημοσιεύσεις: 5020
Εγγραφή: Τετ 23 Ιαν 2008, 20:42
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δημοσίευση από stelyk »

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!

Ενας Βραζιλιανος που ηρθε στον ΠΑΟΚ και ξερει μπαλα!!!

:) :) :) :) :)
Άβαταρ μέλους
koskir
Δημοσιεύσεις: 128
Εγγραφή: Τετ 04 Ιουν 2008, 21:17
Τοποθεσία: Πτολεμαϊδα, Δυτική Μακεδονία

Δημοσίευση από koskir »

araya4 έγραψε:Καλως η κακως, δεν υπαρχει θεση βασικου σε αυτον τον ΠΑΟΚ και σε κανενα σχημα, πιστευω για τον Λινο. Θα χτυπηθει μια θεση με τον Δαρλα και σε περιπτωσεις τραυματισμων μονο. Καθως δεν πιστευω σε 4-4-2, η 4-5-1, να προτιμηθει αυτος και οχι ο ρινια. Αυτα, αν ξερεις; κανεις λιγο απο τοπι. Ιδωμεν ομως........με τετοιο προπονητη, ολα ειναι πιθανα. Ακου στο 108' αλλαγη ! Ημαρτον παλι ρεεεεεε
Νομίζω ότι είναι τεχνικά αρτιότερος του Δάρλα και επιεδή ήταν και διακάής πόθος του Σάντος νομίζω ότι ο Δάρλας θα κάνει καιρό να δει ξανά θέση στο βασικό σχήμα
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Δημοσίευση από arisk »

Εδειξε οτι ειναι αρκετα τεχνιτης με πολυ καλη κοφτη ντριπλα... Δεν εβγαλε ματια με τις αμυντικες του επιδοσεις χωρις βεβαια να υστερησει κιολας... Εκανε καποια αβιαστα λαθη, οπως κοντινες λαθος πασες, ομως ανεβαινε συχνα, εκανε αρκετα overlap και αποτελουσε συνεχη κινδυνο για την αντιπαλη πτερυγα...
Γενικα νομιζω οτι ηταν ενα καλο ντεμπουτο, ειδικα αν σκεφτεις οτι ειχε κανει μολις μερικες προπονησεις με την ομαδα...
Άβαταρ μέλους
Lakistuta
Δημοσιεύσεις: 2172
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 12:46
Τοποθεσία: ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ

Δημοσίευση από Lakistuta »

Συμφωνω με αριΚ...εδειξε ηδη καλα στοιχεια για πρωτο παιχνιδι..στο πρωτο ημιχρονο ηταν ο καλυτερος..στο δευτερο μειωθηκε η αποδοση του (λογικο)..
Αντε καλη συνεχεια ρε Scream
teacher

Δημοσίευση από teacher »

Καλές εντυπώσεις άφησε σίγουρα ο Λίνο. Απλά δεν μου φάνηκε να έχει το νου του και τόσο στα ανασταλτικά του καθήκοντα. Ίσως χωρούσε και ο Δάρλας λίγο πιο πίσω. Τέσπα , εμπιστευόμαστε τον Σάντος, αυτός κρίνει και αποφασίζει, μακάρι να καθιερωθεί στην 11άδα ο παίκτης δικαιώνοντας αυτούς που τον επέλεξαν.
Άβαταρ μέλους
adam04
Δημοσιεύσεις: 1018
Εγγραφή: Πέμ 16 Οκτ 2008, 17:17
Τοποθεσία: Κατερινη

Δημοσίευση από adam04 »

Ο Λινο θα παιζει μπροστα απο τον Δαρλα οταν παιζουν μαζι.
Άβαταρ μέλους
ehemithos199
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: Δευ 08 Δεκ 2008, 12:33
Τοποθεσία: komotini

Δημοσίευση από ehemithos199 »

ενταξει δε λεω...η πρωτη εικονα ηταν πολυ καλη. αλλωστε οποιος κατεχει το τοπι φαινεται. δε θελει προσαρμογη. τωρα τα αλλα περι χαφ ή μπακ ή σεντερ φορ αδερφια...να χαμε να λεγαμε!!
επειδη οταν εμεις ψαχναμε μεταξυ ντενιλσον-βορονιν-βιλανουεβα, ο σαντος ζητησε αυτον...αμεσως εκπλαγηκαμε! μα καλα μπακ χρειαζομαστε? αναφωνησαμε οι προπονηταραδες!! τωρα ολοι τον βαφτισαμε χαφ. δεν ειναι λεει καλος ανασταλτικα, αλλα μπροστα σφαιρα!! με την ιδια λογικη ο ρομπερτο καρλος, ο ντανι αλβεζ, ο σειταριδης (μονο για το στυλ, οχι για την αξια) αλλα και ο πρωτος διδαξας του συγχρονου μπακ, ο μεγιστος φρανκο μπαρεζι, θα επρεπε οι ομαδες τους να τους εχουν προωθημενους.
εγω λεω να αφησουμε επιτελους τον σαντος (που κι εγω εχω γκρινιαξει αρκετες φορες) να κανει τα πλανα του. καλο ειναι να εχεις πολυθεσιτες παιχτες και να τους χρησιμοποιεις αναλογα με τις αναγκες καθε αγωνα.
αλλωστε το ξαναγραψα οτι με αυτη τη κινηση ο σαντος θελει να αλλαξει τον τροπο αναπτυξης της ομαδας, να σωσει ποιοτητα στις πτερυγες γιατι εχει καταντησει αηδια να πεταμε τη μπαλα στο μουσλι απο τα 50 μετρα και αυτος (χωρια το ξυλο που τρωει) να τη σπαει ή στο πουθενα ή σε καμια σαρδελα... :wink:
Άβαταρ μέλους
ΑΛΕΧΑΝΔΡΟΣ
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: Τρί 05 Φεβ 2008, 23:32

Δημοσίευση από ΑΛΕΧΑΝΔΡΟΣ »

+1000 Photis :?
crabsody
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: Σάβ 01 Μαρ 2008, 18:44

Δημοσίευση από crabsody »

Συμφωνώ!!! Ο Λίνο καλά είναι να χρησιμοποιείται στα "εύκολα" ματς που πρέπει να διεμβολήσεις την αντίπαλη άμυνα. Σήμερα δυστυχώς δεν μου άρεσε καθόλου. Ήταν πηγή κινδύνου για την άμυνα μας. :(
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Δημοσίευση από novito »

Συμφωνώ με όλα τα παραπάνω σχόλια...!! Αυτά ήθελα να γράψω και εγώ και τα βρήκα γραμμένα... Το παιδί είναι πολύ καλό επιθετικά αλλα δεν μπορεί να μαρκάρει με τίποτα... Φάνηκε και στο προηγούμενο ματς, το έγραψα αλλά στο χαλαρό, όμως σήμερα ήταν ψιλοτραγικός αμυντικά... Δάρλας αριστερό μπακ και Λίνο αριστερό χάφ... Ο Λίνο αριστερό μπάκ μόνο σε ματσάκια με μικρες ομάδες μέσα στην Τούμπα...
Άβαταρ μέλους
plato6
Δημοσιεύσεις: 881
Εγγραφή: Τρί 15 Απρ 2008, 08:34

Δημοσίευση από plato6 »

Γιατί έχω την εντύπωση ότι αν παίξει αυτός ο παίχτης στα χαφ θα κάνει παπάδες? έχει τρομερή ταχύτητα,φοβερή ντρίπλα είναι μπουκαδούρας,πολύ καλή ΄σέντρα,,,γιατί να παίζει μπακ και όχι χαφ? νομίζω στο κύπελλο θα δούμε Δάρλα στα μπακ και Λίνο στα χαφ..
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Δημοσίευση από Sera4 »

plato6 έγραψε:Γιατί έχω την εντύπωση ότι αν παίξει αυτός ο παίχτης στα χαφ θα κάνει παπάδες? έχει τρομερή ταχύτητα,φοβερή ντρίπλα είναι μπουκαδούρας,πολύ καλή ΄σέντρα,,,γιατί να παίζει μπακ και όχι χαφ? νομίζω στο κύπελλο θα δούμε Δάρλα στα μπακ και Λίνο στα χαφ..
αδερφε συμφωνω απολυτα...+1
Άβαταρ μέλους
scouser4
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 11:25
Τοποθεσία: Πειραιάς

Δημοσίευση από scouser4 »

Απο τη μέση και πάνω είναι πολύ καλός, και ίσως εκεί θα πρέπει να χρησιμοποιηθεί, αφου σαν μπάκ αμυντικά δεν υπάρχει.

:)
Dante
Δημοσιεύσεις: 466
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 16:17
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Dante »

Σίγουρα αυτό που λες είναι η ορθότερη επιλογή που μπορεί να γίνει μένει να το δούμε στο γήπεδο
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”