Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
Δημοσιεύσεις: 10914
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Μαυρο Χιονι »

Δώσε και κανα νούμερο στο Λόττο, που ξέρεις μπορεί να αποδώσει άμεσα και σε μένα.
Άβαταρ μέλους
Ale
Δημοσιεύσεις: 6482
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 02:26
Τοποθεσία: Νότια Μακεδονία

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Ale »

Παλαιολόγε, εκεί που έβαλες στην ίδια γραμμή οικοδόμο και ποιότητα, παρέδωσα πνεύμα.

Η κούλα βρίσκεται εκεί που βρίσκεται -και επιμένω πως είναι το ΓΚΑΝΙΑΝ για τον μαστραπά- μονάχα λόγω γκάνγκστερ ιδιοκτήτη.

Σφαίρα μέσα στο γράμμα βρήκε ο Γραμμένος. Ποιός Μασούντ και ποιός Μάνταλος τώρα.

Ο ΠΑΟΚ του Λουτς, ως ποδοσφαιρική απόδοση στο χορτάρι, είναι ο μονόφθαλμος στους τυφλούς.

Αν είναι δυνατόν να λιγουρευόμαστε Μασούντ, όταν έχουμε Πέλκα, Μπις, Μαουρίσιο, Μυστακίδη και δεν συμμαζεύεται.
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

αυτα τα εγραφα πριν παρει μασουντ η ΑΕΚ

ο λαζαρος ασφαλως και ειναι ποιοτικο εξτρεμ,μια χαρα γα την ελλαδα ,απλα δεν μπορει να βγαλει 90λεπτο πια
ο μασουντ μου αρεζε και μου αρεσει πολυ
εχει νευρο,ειναι τεχνιτης,εχει καλη φυσικη κατασταση,μπορει να πιεσε
τι αλλο να ζητησεις;

ο μπισε σε καμια των περιπτωσεων δεν εχει ιδια χαρακτηριστικα με μασουντ!αντιθετως ο πελκας ειναι μια καλη συγκριση.

αλλα καποιοι ουτε και τον πελκα τον θεωρουσαν αξιολογο παιχτη για τον ΠΑΟΚ!
Άβαταρ μέλους
Ale
Δημοσιεύσεις: 6482
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 02:26
Τοποθεσία: Νότια Μακεδονία

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Ale »

Ήμαρτον, ρε συ.

Έχουμε στα εξτρέμ Μακ, Λημνιό, Αντρέ, Τζάλμα, Μύστα, δανεικό τον Ταζ, στα δεκάρια Πέλκα, Μπις, στα οχτάρια Μαουρίσιο Καντούρι και θα ψαχτούμε για....... Μασούντ;

Ας κάνει ό,τι θέλει η κούλα. Ψωλή-στυλιάρι την περιμένει κι αυτήν και την μισοριξιά τον οικοδόμο στην Τούμπα φέτος.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106604
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Το sportdog για την μεταγραφή Ehsan Hajsafi στον γαύρο:

Είναι χαρακτηριστικό πως μόνο ο Πανιώνιος θα εισπράξει ένα οικονομικό αντίτιμο μεταξύ 600-800.000 ευρώ, μαζί με κάποια μπόνους, ποσό που όπως λέγεται ανάγκασε τον ΠΑΟΚ να κάνει πίσω στην υπόθεση.

Αλλά και ο παίκτης υπολογίζεται πως αμείβεται ετησίως με περισσότερες από 400.000 ευρώ και έτσι στα 3,5 χρόνια του νέο του συμβολαίου θα βάλει στον λογαριασμό του πάνω από 1,2 εκατ. ευρώ! Πρόκειται δηλαδή συνολικά για μια μεταγραφή της τάξεως περίπου των 2 εκατ. ευρώ, με την ερυθρόλευκη διοίκηση να ποντάρει στις εξαιρετικές συστάσεις των Φρανσουά Μοντέστο, Καρίμ Ανσαριφάρντ προκειμένου να προχωρήσει σε μια τέτοια επένδυση.

Dimpatra
Δημοσιεύσεις: 1078
Εγγραφή: Παρ 14 Αύγ 2015, 13:17

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Dimpatra »

Αποστόλη σε εκτιμώ αλλά δεν μπορώ να διαβάζω τις π@π@ριες του σκύλου.
Εδώ μου την δίνει το σντνα που πας να διαβάσεις ένα άρθρο και σε πετάει στο γαυροσαιτ

Στάλθηκε από το D6503 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
SplashBro22
Δημοσιεύσεις: 292
Εγγραφή: Τετ 28 Ιουν 2017, 23:01

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από SplashBro22 »

Ale έγραψε:Παλαιολόγε, εκεί που έβαλες στην ίδια γραμμή οικοδόμο και ποιότητα, παρέδωσα πνεύμα.

Η κούλα βρίσκεται εκεί που βρίσκεται -και επιμένω πως είναι το ΓΚΑΝΙΑΝ για τον μαστραπά- μονάχα λόγω γκάνγκστερ ιδιοκτήτη.

Σφαίρα μέσα στο γράμμα βρήκε ο Γραμμένος. Ποιός Μασούντ και ποιός Μάνταλος τώρα.

Ο ΠΑΟΚ του Λουτς, ως ποδοσφαιρική απόδοση στο χορτάρι, είναι ο μονόφθαλμος στους τυφλούς.

Αν είναι δυνατόν να λιγουρευόμαστε Μασούντ, όταν έχουμε Πέλκα, Μπις, Μαουρίσιο, Μυστακίδη και δεν συμμαζεύεται.
Δεν λιγουρευόμαστε Μασούντ. Ζηλεύουμε που ήθελαν δεκάρι, πήραν δεκάρι, το πήραν για 6 μήνες (για όσο το ήθελαν δηλαδή) και πρωτίστως το πήραν Χριστούγεννα και όχι μισή ώρα πριν την λήξη της μεταγραφικής περιόδου.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31585
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Σα να βλεπω το Γιωργη.."Δε μου λες ρε τσακαλακο .. τριμηνακι παιζει?"
Άβαταρ μέλους
aspromaura ioannina
Δημοσιεύσεις: 1679
Εγγραφή: Κυρ 31 Ιαν 2016, 00:48

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από aspromaura ioannina »

Τελικα, και με μεγαλη μου λυπη διαπιστωνω οτι ο νεοπλουτισμος σας εχει διαφθειρει ολους. Καθεστε και συζητατε με πρωτοφανη επαρση ποιον παιχταρα εκατομμυριων θελετε να φερει η διοικηση τη στιγμη που καποιοι στην Αττικη βολευονται με Βαγγελη Οικονομου.

ΘΕΛΟΥΜΕ ΔΥΝΑΤΟ παναθηναικο ΓΙΑ ΕΝΑ ΔΥΝΑΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ! Je suis prasinos lagos. :( :(
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106604
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Dimpatra έγραψε:Αποστόλη σε εκτιμώ αλλά δεν μπορώ να διαβάζω τις π@π@ριες του σκύλου.
Εδώ μου την δίνει το σντνα που πας να διαβάσεις ένα άρθρο και σε πετάει στο γαυροσαιτ

Στάλθηκε από το D6503 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Όλα τα αρδοσάιτ δίνουν πληροφορίες που ελέγχονται. Σε ό,τι αφορά άλλες ομάδες (και όχι ΠΑΟΚ) παραθέτω και το sportdog. Δεν σημαίνει ότι είναι 100% σωστή η πληροφόρηση, μπορεί όμως και να είναι.
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

Ale έγραψε:Ήμαρτον, ρε συ.

Έχουμε στα εξτρέμ Μακ, Λημνιό, Αντρέ, Τζάλμα, Μύστα, δανεικό τον Ταζ, στα δεκάρια Πέλκα, Μπις, στα οχτάρια Μαουρίσιο Καντούρι και θα ψαχτούμε για....... Μασούντ;

Ας κάνει ό,τι θέλει η κούλα. Ψωλή-στυλιάρι την περιμένει κι αυτήν και την μισοριξιά τον οικοδόμο στην Τούμπα φέτος.

δεν μιλησα για τα εξτρεμ μας.τα οποια βρισκω μια χαρα και εγω(δεν ηταν ομως ετσι παντα π.χ στην αρχη).ο λαζαρος θα περισσευε σε εμας,αν και αν κοιταξουμε ποσο τους κοστισε και ποσο κοστιζουν σε μας οι δικοι μας(που ειναι ιδιο επιπεδο με εξαιρεση βιερινια) μια θλιψη ειναι να σε πιανει

ομως ο μασουντ θα ηταν μια χαρα και για μας,πολυ καλος και θα βοηθουσε ΑΜΕΣΑ,χωρις αν θα ισως και ενταξη το 2019

κατα την γνωμη μου ο ιρανος θα ειχε τον πρωτο λογο ως επιθετικο χαφ σε μας απο κοντα ο πελκας.
σιγουρα οχι ο μπισε,που αλλωστε ουτε στον πρωτο γυρο ηταν ψηλα στις εκτιμησεις
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Παλαιολόγος την Σάβ 30 Δεκ 2017, 21:57, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106604
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Και επειδή η ΑΕΚ πήρε Μασούντ τι;
Μήπως είναι η μεγάλη μεταγραφή που αλλάζει τα δεδομένα; Μια καλούτσκη λύση για το Ελληνικό πρωτάθλημα είναι, αλλά τίποτε που να την ενισχύει, ή να προκαλεί ζήλια. Ο Μασουντ είναι τεχνίτης, αλλά ο ορισμός του 10ριου, δηλαδή αργός που δεν μαρκάρει. Κατ' εμέ δεν πολυταιριάζει στη φιλοσοφία του υπόλοιπου ρόστερ, αλλά ο Jimenez παίρνει τις αποφάσεις.
Άβαταρ μέλους
nothu
Δημοσιεύσεις: 5196
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από nothu »

Αμα φτασαμε σε σημειο να ζηλευουμε και τον μαζουτ κλαφτα χαραλαμπε
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106604
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Εδώ μέχρι προ τινος ζηλεύαμε τον βάζελο.
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

πριν τον παρει καιρο τωρα ειχα γραψει

τον μασουντ να τον κλεισουμε κυριως για να μην ενισχυθει η ΑΕΚ,γιατι τετοιους παιχτες ψαχνει
ποιοτικους και φτηνους
θεωρουσα ομως και θεωρω πως θα ενισχυε και μας,ενας πελκας δεν φερνει την ανοιξη,θα αποτελουσε σημαντικη βοηθεια
δεν ηταν ιδιαιτερα εξυπνη ενεργεια να μην τον κλεισουμε(αριβως λογω αυτου του διπλου αντικτυπου),εκτος και αν ηταν χαμενη υποθεση πολλους μηνες τωρα
για τον ιδιο λογο πιστευα πως ο χουλτ θα ηταν καλη κινηση η αποκτηση του

για την ωρα αυτοι που ενισχυθηκαν ειναι οι ανταγωνιστες μας σε θεσεις που πονουν,ιδιως η ΑΕΚ
εμεις τπτ ακομα
και η διαχειριση του καλοκαιριου δεν με κανει ιδιαιτερα αισιοδοξο πως θα κινηθουμε το ιδιο εξυπνα με την ΑΕΚ
ψαχνοντας δηλαδη ποιοτικους(και μαλιστα συγκριτικα φτηνους οπως ηταν η περιπτωση μασουντ) παιχτες που θα μπορεσουν να βοηθησουν γρηγορα την ομαδα.
θα φανει
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”