Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Δυο τρεις φάπες απ τους φουσκωτούς του γκάγκστερ δίνει... :ugeek:
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
μια καλη μπαζα θα κανει στα 33 ο μασουντ και το καλοκαιρι γεια σας, καλα η δηλωση πως πηρε το 24 νουμερο στην φανελα για τα χρονια που εχει να παρει η κουλα πρωταθλημα πρεπει να ειναι απο τις πιο ανοητες δηλωσεις που εχουν γινει ποτε
αντε και με το 99
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
- BlackBlockAttack
- Δημοσιεύσεις: 1422
- Εγγραφή: Κυρ 07 Ιουν 2015, 08:13
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Ψιλοαπογοητευμενοι ειναι με αυτη τη μεταγραφη και οι φιλαθλοι αλλα και οι δημοσιογραφοι τους.....Αργος ειναι μηπως κατι καλυτερο κλπ λενε στα ραδιοφωνα της Αθηνας
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Ο Ολυμπιακός περιμένει την αποχώρηση ενός δεξιού μπακ, είτε του "Νορβηγού Ομαρ Ελ Αμπντελαουί, είτε του Πορτογάλου Φιγκέιρας και ψάχνει να βρει αντικαταστάτη τους. Οι προκρινόμενες λύσεις, μέχρι στιγμής είναι ο Κυριάκος Κυβρακίδης του Ατρομήτου, ή ο 21 ετών Βραζιλιάνος Igor Silva του Αστέρα Τρίπολης.
(πάει και ο Κυβρακίδης που τον θέλαμε......ευτυχώς....)
(πάει και ο Κυβρακίδης που τον θέλαμε......ευτυχώς....)
- The_Stalker
- Δημοσιεύσεις: 2243
- Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 00:20
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Ρε τον κομποτιακο που ενισχύεται εν όψει του αγώνα με τον ΠΑΟΚ...
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Ε όχι και ενισχύεται...
Κοτζάμ Μπραντάο είχε στην θέση αυτουνού του λιμού που πήρε τώρα...

Κοτζάμ Μπραντάο είχε στην θέση αυτουνού του λιμού που πήρε τώρα...
- buffalobill4
- Δημοσιεύσεις: 7406
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Επειδη τυγχανει κ παρακολουθω την μπιλμπαο, ο μοραν είναι ενας κανονικος κοφτης που μπορει να παιξει και 8αρι. Με υψος δυναμη τεχνικη. Οπως ολοι οι βασκοι εχει αυταπαρνηση και επειδη εμαθε μπαλα στις ακαδημιες της μπιλμπαο πιστευω θα ειναι καλος τακτικα. Ειναι ομως όντως αργος. Θα τον περιεγραφα ως εναν βελτιωμενο σιμοες.
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Αν τον Μασούντ τον καλουπώσουν εκεί στην κούλα, θα τους βοηθήσει εκεί που πονάνε.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Θυμάται κανείς τι διθυραμβικά σχόλια έγραφε ο τύπος για τον Μπεν μετά τα δύο γκολ που έβαλε στην Παρτίζαν; Πάει κι αυτός...Μετακομίζει δίπλα, στον red star.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
Το θέμα είναι ότι και πέρσι τέτοιον καιρό, βλέπαμε παρόμοια τακτική απ τους πουστογ@υρους του χοντρέμπορα και μηδιούσαμε αισιόδοξα, ψιθυρίζοντας μεταξύ μας ότι "ξεπουλάει και την κοπανάει επιτέλους το παχύδερμο"...
Δυστυχώς όμως οι εξελίξεις δεν δικαίωσαν την χαρά μας, οπότε φέτος, ρεαλιστικά, αναμένουμε κουμπωμένοι!!!!
Δυστυχώς όμως οι εξελίξεις δεν δικαίωσαν την χαρά μας, οπότε φέτος, ρεαλιστικά, αναμένουμε κουμπωμένοι!!!!
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII
o μασουντ ειναι πολυ καλος παιχτης,τον ηθελα πολυ στον ΠΑΟΚSick Bastard έγραψε:Αν τον Μασούντ τον καλουπώσουν εκεί στην κούλα, θα τους βοηθήσει εκεί που πονάνε.
εδω μεσα τεινουν πολλοι να τον υποτιμουν
δεν ξερω αν ειναι δυστροπος χαρακτηρας οπως ακουγεται(αλλωστε πολλα ακουγονται απο πολλους,συχνα ανακριβη),μπορει,αλλα αν δεν ειναι αρκετα για να πυροδοτησει τα αποδυτηρια θα βρεθουμε προ δυσαρεστης εκπληξεως
για την ωρα η ΑΕΚ εχει μπροστα αραουχο,λιβαγια,λαζαρο και μασουντ
σαφεστατη ποιοτητα
ο μασουντ πισω απο τους φορ θα δειχνει ακομα καλυτερος απο οσο εδειχνε στον πανιωνιο.
μια εξυπνη,ποιοτικοτατη και φτηνη κινηση της ΑΕΚ,που θα της αποδωσει και αμεσα