Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από goran 64 »

Δυο τρεις φάπες απ τους φουσκωτούς του γκάγκστερ δίνει... :ugeek:
GoMaRoS
Δημοσιεύσεις: 6626
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 13:50

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από GoMaRoS »

μια καλη μπαζα θα κανει στα 33 ο μασουντ και το καλοκαιρι γεια σας, καλα η δηλωση πως πηρε το 24 νουμερο στην φανελα για τα χρονια που εχει να παρει η κουλα πρωταθλημα πρεπει να ειναι απο τις πιο ανοητες δηλωσεις που εχουν γινει ποτε :lol: αντε και με το 99
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Το δούλεμα μας ρίχνουν παντως
Άβαταρ μέλους
sn0ufel4
Δημοσιεύσεις: 12485
Εγγραφή: Πέμ 12 Δεκ 2013, 16:19

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από sn0ufel4 »

Παίρνει και Μοραν η κουλα
Άβαταρ μέλους
BlackBlockAttack
Δημοσιεύσεις: 1422
Εγγραφή: Κυρ 07 Ιουν 2015, 08:13

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από BlackBlockAttack »

Ψιλοαπογοητευμενοι ειναι με αυτη τη μεταγραφη και οι φιλαθλοι αλλα και οι δημοσιογραφοι τους.....Αργος ειναι μηπως κατι καλυτερο κλπ λενε στα ραδιοφωνα της Αθηνας
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ο Ολυμπιακός περιμένει την αποχώρηση ενός δεξιού μπακ, είτε του "Νορβηγού Ομαρ Ελ Αμπντελαουί, είτε του Πορτογάλου Φιγκέιρας και ψάχνει να βρει αντικαταστάτη τους. Οι προκρινόμενες λύσεις, μέχρι στιγμής είναι ο Κυριάκος Κυβρακίδης του Ατρομήτου, ή ο 21 ετών Βραζιλιάνος Igor Silva του Αστέρα Τρίπολης.

(πάει και ο Κυβρακίδης που τον θέλαμε......ευτυχώς....)
Άβαταρ μέλους
The_Stalker
Δημοσιεύσεις: 2243
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 00:20

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από The_Stalker »

Ρε τον κομποτιακο που ενισχύεται εν όψει του αγώνα με τον ΠΑΟΚ...
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από goran 64 »

Ε όχι και ενισχύεται... :o
Κοτζάμ Μπραντάο είχε στην θέση αυτουνού του λιμού που πήρε τώρα... :roll: :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
buffalobill4
Δημοσιεύσεις: 7406
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από buffalobill4 »

Επειδη τυγχανει κ παρακολουθω την μπιλμπαο, ο μοραν είναι ενας κανονικος κοφτης που μπορει να παιξει και 8αρι. Με υψος δυναμη τεχνικη. Οπως ολοι οι βασκοι εχει αυταπαρνηση και επειδη εμαθε μπαλα στις ακαδημιες της μπιλμπαο πιστευω θα ειναι καλος τακτικα. Ειναι ομως όντως αργος. Θα τον περιεγραφα ως εναν βελτιωμενο σιμοες.
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Αν τον Μασούντ τον καλουπώσουν εκεί στην κούλα, θα τους βοηθήσει εκεί που πονάνε.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Θυμάται κανείς τι διθυραμβικά σχόλια έγραφε ο τύπος για τον Μπεν μετά τα δύο γκολ που έβαλε στην Παρτίζαν; Πάει κι αυτός...Μετακομίζει δίπλα, στον red star.
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Κρίμα θα τον ήθελα σε μας
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από goran 64 »

Το θέμα είναι ότι και πέρσι τέτοιον καιρό, βλέπαμε παρόμοια τακτική απ τους πουστογ@υρους του χοντρέμπορα και μηδιούσαμε αισιόδοξα, ψιθυρίζοντας μεταξύ μας ότι "ξεπουλάει και την κοπανάει επιτέλους το παχύδερμο"... :twisted:

Δυστυχώς όμως οι εξελίξεις δεν δικαίωσαν την χαρά μας, οπότε φέτος, ρεαλιστικά, αναμένουμε κουμπωμένοι!!!! :evil:
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VII

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

Sick Bastard έγραψε:Αν τον Μασούντ τον καλουπώσουν εκεί στην κούλα, θα τους βοηθήσει εκεί που πονάνε.
o μασουντ ειναι πολυ καλος παιχτης,τον ηθελα πολυ στον ΠΑΟΚ
εδω μεσα τεινουν πολλοι να τον υποτιμουν

δεν ξερω αν ειναι δυστροπος χαρακτηρας οπως ακουγεται(αλλωστε πολλα ακουγονται απο πολλους,συχνα ανακριβη),μπορει,αλλα αν δεν ειναι αρκετα για να πυροδοτησει τα αποδυτηρια θα βρεθουμε προ δυσαρεστης εκπληξεως

για την ωρα η ΑΕΚ εχει μπροστα αραουχο,λιβαγια,λαζαρο και μασουντ
σαφεστατη ποιοτητα
ο μασουντ πισω απο τους φορ θα δειχνει ακομα καλυτερος απο οσο εδειχνε στον πανιωνιο.
μια εξυπνη,ποιοτικοτατη και φτηνη κινηση της ΑΕΚ,που θα της αποδωσει και αμεσα
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”