Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ. 26/11-15:00, NS1&NS1HD

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Κλειδωμένο
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ. 26/11-15:00, NS1&NS1HD

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Κρίμα που δεν έχουμε κι άλλους matos να σκοράρουν όταν η ομάδα δεν μπορεί να αναπτυχθεί σωστά.
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ. 26/11-15:00, NS1&NS1HD

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

ο χειροτερος ολων που στοιχισε την νικη σημερα ο βαρελα

μακραν

δεν ξερω τι οδηγιες ειχε,αλλα οτι και αν ειχε μας στοιχισε την νικη σημερα


καμια δουλεια δεν ειχε να προωθειται οταν παιζουμε με δυο φορ
μας κρεμασε και δεν βοηθησε στο παραμικρο μπροστα
Άβαταρ μέλους
The_Stalker
Δημοσιεύσεις: 2243
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 00:20

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ. 26/11-15:00, NS1&NS1HD

Δημοσίευση από The_Stalker »

Μπήκε, ξεμπήκε, κι άλλο να βάλουμε, ο ρουμάνος επιβάλλεται να πάρει τον Μ _ _ _ _ _ (συμπληρώστε ότι νομίζετε). ΤΕ-ΛΟΣ!
Άβαταρ μέλους
pisakaipoupoula
Δημοσιεύσεις: 2893
Εγγραφή: Δευ 06 Ιαν 2014, 19:48

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ. 26/11-15:00, NS1&NS1HD

Δημοσίευση από pisakaipoupoula »

Η αλήθεια είναι ότι αν δεν έχουν 30 χιλ. κόσμο να τα στηρίζει δε μπορούν να βάλουν γκολ τα παιδάκια μωρέ.
Και μάλιστα κόντρα στον μέγα Μασούρα, τον μαστρο Γεσίλ και τον παγκοσμίου βεληνεκούς Κόρμπο ε έχουν και δύσκολο έργο εδώ που τα λέμε.
Σιγά μη ξανασχοληθώ εγώ μαζί σας ρε χαϊδεμένοι μισθοφόροι
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54438
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ. 26/11-15:00, NS1&NS1HD

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Συνέχεια εδώ.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”