Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
staurostoumpa
Δημοσιεύσεις: 285
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2008, 16:29

Δημοσίευση από staurostoumpa »

δωσε με κι αλλα τετοια
http://www.flexyx.com/A/Aloperidin.html
ληξη?12/2003?
κοντος με φαινετε,θελω να παιζει στους ωμους του κωνσταντινιδη σε ενα 3-1+0,5(ο κωνσταντινιδης)-4-2
:x
Άβαταρ μέλους
logios
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 22:01

Δημοσίευση από logios »

Ειλικρινα δεν καταλαβαινω πως μπορειτε να αναλυεται συστηματα και να κρινετε παικτες χωρις να ξερετε τις σκεψεις του προπονητη.
Περα φυσικα απο το εαν θα ερθει καποιος απο ολους αυτους.
Και βεβαια μπορουμε να σχολιαζουμε τα ονοματα αλλα μεχρι εκει, ολα τα υπολοιπα ειναι αμπελοφιλοσοφιες που λεγονται προς χαριν συζητησης και εντυπωσιασμου για τις "γνωσεις" μας περι ποδοσφαιρου.
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

απλα λεω καποιεσ σκεψεις..αν ειναι δυνατον..καλυτερα να συζηταμε ετσι παρα να λεμε χαζα ονοματα καθε μερα..
Άβαταρ μέλους
Yiankos
Moderator
Δημοσιεύσεις: 2296
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 21:32
Τοποθεσία: Τούμπα

Δημοσίευση από Yiankos »

Fantomas έγραψε:Ο Λίνο είναι μπακ αλλά δεν είναι μπακ σε στιλ Snautser κτλ. μπορεί και παίζει όλη την αριστερή πλευρά όπως ο Κωνσταντινίδης στα καλά του.
Ο Κωνσταντινίδης ήταν καθαρό εξτρέμ, απλά όταν πήγε στον Βάζελο τον βάζανε και ως μπακ γιατί είχαν καλύτερα εξτρέμ (Κόλκα). Ο άνθρωπος δεν είναι αριστερό μπακ ..
Ούτε ο Φουτσίνι ήταν δεξί μπακ .. Απλά ο Παντελής έχασε τα στοχεία που χαρακτήριζαν τα εξτρέμ αλλά και τον ίδιο (σπιρτάδα, τελείωμα φάσης όταν θα βρεθεί σε θέση βολής και σέντρα) και έπαιζε μπακ απλά με την εμπειρία του.
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Δημοσίευση από gergeo4 »

παιδια θα εχουμε κανα νεωτερο μεχρι τα μεσανυχτα?
Άβαταρ μέλους
Akis o skoulikofagos
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 13:45
Τοποθεσία: toumpa

Δημοσίευση από Akis o skoulikofagos »

μαλλον θα ζησει george...
maik4
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 01:35

Δημοσίευση από maik4 »

Στον ΠΑΟΚ έχει ανοίξει η όρεξη και πλέον πάνε για... μεγάλα ψάρια. Οι φήμες λένε ότι στον «δικέφαλο του Βορρά» προτάθηκε από Ουκρανό αντζέντη με άριστες σχέσεις με τους διοικούντες να αποκτηθεί ως δανεικός ο Αντρέι Βορονίν. Μάλιστα για να γίνει κάτι τέτοιο έχουν... επιστρατευτεί και φίλοι του ΠΑΟΚ στο Βερολίνο και υποστηρικτές της Χέρτα η οποία έδειξαν στον Ουκρανό παίκτη φωτογραφίες από την Τούμπα! Όμως για να γίνει μια τέτοια κίνηση θα εξαρτηθεί κατά πόσο θα βρεθεί... ρευστό.
maik4
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 01:35

Δημοσίευση από maik4 »

maik4
Δημοσιεύσεις: 55
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 01:35

Δημοσίευση από maik4 »

ρε παιδια να ρςτισς κατι.εκεινοσ ο πιτσιρικασ που ελεγαν απο ακτι ελεφαντοστου,τι εγεινε?
kLee
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Κυρ 04 Μάιος 2008, 23:01

Δημοσίευση από kLee »

Ze Roberto?
Άβαταρ μέλους
logios
Δημοσιεύσεις: 1370
Εγγραφή: Πέμ 20 Νοέμ 2008, 22:01

Δημοσίευση από logios »

http://www.sport24.gr/html/ent/911/ent.268911.asp
Οποιος το ειπε να παει για τον κουβα
Άβαταρ μέλους
koskir
Δημοσιεύσεις: 128
Εγγραφή: Τετ 04 Ιουν 2008, 21:17
Τοποθεσία: Πτολεμαϊδα, Δυτική Μακεδονία

Δημοσίευση από koskir »

Υπάρχει κανένα νέο για τον Makinwa? Πριν τις γιορτές νομίζω τον είχαμε σίγουρο
:?: :?: :?:
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Δημοσίευση από danirifle »

apara λέγε... πότε λες θα έχουμε νέα?? έχουμε ξεχαρβαλώσει το refresh!!!

:) :)
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Δημοσίευση από gergeo4 »

ναι ρε aparedekte λεγε..μεχρι τα μεσανυχτα θα εχουμε κατι καλο? :) :)
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Δημοσίευση από gergeo4 »

λετε να ερθει μαζι με τον λινο και ο viana?εχει ερκετες ωρες ο βρυζας ελευθερες μεχρι να επιστρεψει και η ισπανια ειναι διπλα στην πορτογαλια οπου και βρεθηκε σημερα...VIANA ΕΛΑ ΣΤΗΝ ΠΑΟΚΑΡΑ!! :) :) :)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”