http://www.flexyx.com/A/Aloperidin.html
ληξη?12/2003?
κοντος με φαινετε,θελω να παιζει στους ωμους του κωνσταντινιδη σε ενα 3-1+0,5(ο κωνσταντινιδης)-4-2
Ο Κωνσταντινίδης ήταν καθαρό εξτρέμ, απλά όταν πήγε στον Βάζελο τον βάζανε και ως μπακ γιατί είχαν καλύτερα εξτρέμ (Κόλκα). Ο άνθρωπος δεν είναι αριστερό μπακ ..Fantomas έγραψε:Ο Λίνο είναι μπακ αλλά δεν είναι μπακ σε στιλ Snautser κτλ. μπορεί και παίζει όλη την αριστερή πλευρά όπως ο Κωνσταντινίδης στα καλά του.