Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
- Akis o skoulikofagos
- Δημοσιεύσεις: 118
- Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 13:45
- Τοποθεσία: toumpa
ώπα βόμβα από τον γιώργο-φαντομά-σκάρφε-ις!!!!
θα έρθει ένας τέτοιος βόμβας ρε αδερφέ??
ουστ ρε βορονίν.. δε γουστάρω την κοτσίδα σου ρε φλώρε!!
μην περάσεις έξω από την ΤΟΥΜΠΑ ρε σκ@τόφλωρε!!!
βορονίν φύγε από τα όνειρά μας.. όπως θα έλεγε και ο σρεκ!!
ο βορονίν παίζει περιφερειακό φορ, πλάγια και στις 2 πλευρές, ακόμα και δεκάρι, αν και δεν έχει την εξαιρετική πάσα του ίβιτς..
ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΠΤ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΔΩ... ΤΗ ΒΟΜΒΑ.
ΜΠΑΜ!!!!
θα έρθει ένας τέτοιος βόμβας ρε αδερφέ??
ουστ ρε βορονίν.. δε γουστάρω την κοτσίδα σου ρε φλώρε!!
μην περάσεις έξω από την ΤΟΥΜΠΑ ρε σκ@τόφλωρε!!!
βορονίν φύγε από τα όνειρά μας.. όπως θα έλεγε και ο σρεκ!!
ο βορονίν παίζει περιφερειακό φορ, πλάγια και στις 2 πλευρές, ακόμα και δεκάρι, αν και δεν έχει την εξαιρετική πάσα του ίβιτς..
ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΠΤ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΔΩ... ΤΗ ΒΟΜΒΑ.
ΜΠΑΜ!!!!
-
anteoloidiarkeias
- Δημοσιεύσεις: 3
- Εγγραφή: Τρί 24 Ιουν 2008, 22:11
Κύριε ευκατάστατε Παοκτσή, πολύεκατομμυριούχε άραβα ή ό,τι είσαι τέλος πάντων, πήγαινε σε παρακαλώ να αγοράσεις μετοχές της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, ισα που προλαβαίνεις ακόμη. Άντε μπράβο!Fantomas έγραψε:Η είδηση είναι ότι το ξέρουν και οι πέτρες πλέον ότι θα έρθει στο ΠΑΟΚ ένα τέτοιο όνομα δώρο από κάποιον ευκατάστατο οικονομικά ΠΑΟΚτσή.
υγ. εσύ αφού το είπε ο μπέκρο-γιώργαρος, πάω να ανοίξω σαμπάνια, μια ήδη άνοιξα για τον καστίγιο!
Ο επιχειρηματίας είναι ο Σαχπαζίδης αλλά ο άνθρωπος δεν δήλωσε ότι θα κάνει δώρο κάποιον παίκτη στον ΠΑΟΚ σε αυτή τη μεταγραφική περίοδο, είχε πεί στην εξεταστική επιτροπή της Βουλής για το σκάνδαλο του βατοπεδίου ότι θέλει να επενδύσει 1 εκ. ευρώ στην Α.Μ.Κ. της ΠΑΕ ΠΑΟΚ (και ίσως γι'αυτό να τον εμπλέκουν).
Εκ των υστέρων ειπώθηκε απο διάφορες πηγές ότι πείσμωσε απο αυτή την ιστορία και ενθαρύνθηκε απο την καλή πορεία του ΠΑΟΚ και αποφάσισε να ανεβάσει το παραπάνω ποσό. Τα λεφτά θα αποφασίσει η ΠΑΕ πώς θα τα διαχειριστεί. Εν ολίγης, αν αποφασίσει η ΠΑΕ ότι δεν βρίσκει κάποια καλή περίπτωση παίκτη και δεν πάρει κανέναν, αυτό ΔΕΝ σημαίνει ότι ο Σαχπαζίδης δεν θα συμμετάσχει στην Α.Μ.Κ...
Αυτό είναι όλο...
Εκ των υστέρων ειπώθηκε απο διάφορες πηγές ότι πείσμωσε απο αυτή την ιστορία και ενθαρύνθηκε απο την καλή πορεία του ΠΑΟΚ και αποφάσισε να ανεβάσει το παραπάνω ποσό. Τα λεφτά θα αποφασίσει η ΠΑΕ πώς θα τα διαχειριστεί. Εν ολίγης, αν αποφασίσει η ΠΑΕ ότι δεν βρίσκει κάποια καλή περίπτωση παίκτη και δεν πάρει κανέναν, αυτό ΔΕΝ σημαίνει ότι ο Σαχπαζίδης δεν θα συμμετάσχει στην Α.Μ.Κ...
Αυτό είναι όλο...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος arisk την Δευ 05 Ιαν 2009, 17:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
ευκαιρια να τον αγορασουμε...
http://www.sport24.gr/html/ent/660/ent.268660.asp
και απο χαρακτηριστικα ηλικια-θεση κτλ μου κανει
τι λετε?
http://en.wikipedia.org/wiki/Theo_Walcott
http://www.sport24.gr/html/ent/660/ent.268660.asp
και απο χαρακτηριστικα ηλικια-θεση κτλ μου κανει
τι λετε?
http://en.wikipedia.org/wiki/Theo_Walcott