Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Nigrita4
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: Τετ 12 Δεκ 2007, 20:38
Τοποθεσία: Νυρεμβέργη

Δημοσίευση από Nigrita4 »

Αυτό δεν κατάλαβα ούτε εγώ Άκη!! Δλδ στην Χέρτα πήγε δανεικός για 6 μήνες;;; Η επειδή λήγει το συμβόλαιο του μπορεί να πάρει μεταγραφή;; Ας μας ενημερώσει κάποιος ειδικός
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

Μακαρι να ρθει τετοιο ονομα σε τετοια ηλικια..εγω το θεωρω τεραστιο παπα...ΜΑΚΑΡΙ να κανω λαθος
Άβαταρ μέλους
scouser4
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 11:25
Τοποθεσία: Πειραιάς

Δημοσίευση από scouser4 »

Μακάρι δε λές τίποτα!! :lol:


:)
Άβαταρ μέλους
Akis o skoulikofagos
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 13:45
Τοποθεσία: toumpa

Δημοσίευση από Akis o skoulikofagos »

α βλεπω αρχισαμε και τους σχεδιασμους...ρε ο παιχτης με ποιο σκεπτικο να φυγει απ την χερτα..ας μ πει καποιος...γτ οσα ματς εχω δει της χερτα παιζει...
Paulitoss
Δημοσιεύσεις: 18
Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 12:14

Δημοσίευση από Paulitoss »

Αν θυμάμε καλα ο Μινος ειπε για εναν που εχει αγωνιστει στην Ευρωπη και τα δικαιωματα του εχει αγγλικη ομαδα.Δεν ειπε για λατινο η κατι τετοιο
Άβαταρ μέλους
scouser4
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 11:25
Τοποθεσία: Πειραιάς

Δημοσίευση από scouser4 »

Είναι λίγο περίεργο..αλλά ας κάνουμε υπομονή.

:)
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Δημοσίευση από danirifle »

ώπα βόμβα από τον γιώργο-φαντομά-σκάρφε-ις!!!!

θα έρθει ένας τέτοιος βόμβας ρε αδερφέ??

ουστ ρε βορονίν.. δε γουστάρω την κοτσίδα σου ρε φλώρε!!
μην περάσεις έξω από την ΤΟΥΜΠΑ ρε σκ@τόφλωρε!!!

βορονίν φύγε από τα όνειρά μας.. όπως θα έλεγε και ο σρεκ!!

ο βορονίν παίζει περιφερειακό φορ, πλάγια και στις 2 πλευρές, ακόμα και δεκάρι, αν και δεν έχει την εξαιρετική πάσα του ίβιτς..


ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΠΤ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΔΩ... ΤΗ ΒΟΜΒΑ.
ΜΠΑΜ!!!!
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Δημοσίευση από gergeo4 »

τι εννοεις φιλε?
Άβαταρ μέλους
garbe4
Δημοσιεύσεις: 73
Εγγραφή: Σάβ 22 Νοέμ 2008, 14:25

Δημοσίευση από garbe4 »

αφου κανω αντιγραφη την σελιδα και μετα μου βγαζει την κεντρικη!

ψαξτε το αρθρο που λεει για τον ΝΤΕΝΙΛΣΟΝ.!!!!

thanks novito!!!!

:) :) :) :) :) :) :)
anteoloidiarkeias
Δημοσιεύσεις: 3
Εγγραφή: Τρί 24 Ιουν 2008, 22:11

Δημοσίευση από anteoloidiarkeias »

παιδια βγηκε ο μεγαλοσ γιοργαροσ και ειπε οτι ο παοκ κινειται επαναλαμβανω ο παοκ κινειται για παικτη που παιζει γερμανια και τα δικαιωματα του εχει αγγλικη ομαδα....leverkusen.....liverpool an leei kati....
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Δημοσίευση από arisk »

Άβαταρ μέλους
Boreios4
Δημοσιεύσεις: 302
Εγγραφή: Τετ 23 Ιούλ 2008, 19:17
Τοποθεσία: βόρειος

Δημοσίευση από Boreios4 »

Fantomas έγραψε:Η είδηση είναι ότι το ξέρουν και οι πέτρες πλέον ότι θα έρθει στο ΠΑΟΚ ένα τέτοιο όνομα δώρο από κάποιον ευκατάστατο οικονομικά ΠΑΟΚτσή.
Κύριε ευκατάστατε Παοκτσή, πολύεκατομμυριούχε άραβα ή ό,τι είσαι τέλος πάντων, πήγαινε σε παρακαλώ να αγοράσεις μετοχές της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, ισα που προλαβαίνεις ακόμη. Άντε μπράβο!

υγ. εσύ αφού το είπε ο μπέκρο-γιώργαρος, πάω να ανοίξω σαμπάνια, μια ήδη άνοιξα για τον καστίγιο! :wink:
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Δημοσίευση από arisk »

Ο επιχειρηματίας είναι ο Σαχπαζίδης αλλά ο άνθρωπος δεν δήλωσε ότι θα κάνει δώρο κάποιον παίκτη στον ΠΑΟΚ σε αυτή τη μεταγραφική περίοδο, είχε πεί στην εξεταστική επιτροπή της Βουλής για το σκάνδαλο του βατοπεδίου ότι θέλει να επενδύσει 1 εκ. ευρώ στην Α.Μ.Κ. της ΠΑΕ ΠΑΟΚ (και ίσως γι'αυτό να τον εμπλέκουν).
Εκ των υστέρων ειπώθηκε απο διάφορες πηγές ότι πείσμωσε απο αυτή την ιστορία και ενθαρύνθηκε απο την καλή πορεία του ΠΑΟΚ και αποφάσισε να ανεβάσει το παραπάνω ποσό. Τα λεφτά θα αποφασίσει η ΠΑΕ πώς θα τα διαχειριστεί. Εν ολίγης, αν αποφασίσει η ΠΑΕ ότι δεν βρίσκει κάποια καλή περίπτωση παίκτη και δεν πάρει κανέναν, αυτό ΔΕΝ σημαίνει ότι ο Σαχπαζίδης δεν θα συμμετάσχει στην Α.Μ.Κ...
Αυτό είναι όλο... :wink:
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος arisk την Δευ 05 Ιαν 2009, 17:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
fidel
Δημοσιεύσεις: 1315
Εγγραφή: Παρ 28 Νοέμ 2008, 12:59

Δημοσίευση από fidel »

ευκαιρια να τον αγορασουμε...

http://www.sport24.gr/html/ent/660/ent.268660.asp

και απο χαρακτηριστικα ηλικια-θεση κτλ μου κανει
τι λετε?

http://en.wikipedia.org/wiki/Theo_Walcott
Άβαταρ μέλους
fidel
Δημοσιεύσεις: 1315
Εγγραφή: Παρ 28 Νοέμ 2008, 12:59

Δημοσίευση από fidel »

ολοι κρινονται επι χορτου......
με αυτα που βλεπουμε απο την μεχρι τωρα πορεια του σε μεγαλεσ ομαδες τισ βραζιλιασ και πορτογαλιας, συμφωνω με σενα παρασανταλε
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”