εγω τον πιστευω τον ζαγορ γιατι οπως ειπε τωρα χτιζουμε ομαδα
Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
Και εγώ συμφωνώ ότι χρειαζόμαστε φορ 100%. Αν ξανατραυματιστεί ο Ζλάταν, πάλι με Αναστασάκο θα είμαστε (Τον Κλάους δεν τον πιστεύει και ο Μπάκα δεν μπορεί μόνος στην κορυφή). Το ότι δεν ψάχνουμε σεντερ φορ το λένε οι εφημείδες και ο Σάντος. Μια ακόμη μεταγραφή (αν γίνει και αυτή...) που θα είναι αριστερός μεσοεπιθετικός και τέλοςDj_timo έγραψε:Ε ναι τι να ψαξουμε σεντερ φορ αφου ειμαστε κομπλε...οπως και στη θεση του οργανωτη...καλα θα μας τρελανουν ρε γαμωτο? Φορ και δεκαρι δεν κανει μπαμ οτι πρεπει να παρουμε? Ο Ιβιτς οταν σερνεται ο Μουσλιμοβιτς βλεπει καθετη με το κυαλι και οταν δεν παιζει βαζουμε γκολ ειτε απο λαθος αμυντικου ειτε απο κωλοφαρδιαioanmits έγραψε:Ποιός Ζαϊρί ρε παιδιά, τρελοκομείο είναι ο τύπος... έχει ταλέντο αλλά δεν έχει καθόλου αγωνιστική πειθαρχεία. Το στυλ του παίκτη που μισεί ο Σάντος...
Όσο για τον Μπάμπιτς είναι παικτούρα και σίγουρα παπάς καθώς δεν έχουμε την οικονομική δυνατότητα να πάρουμε τέτοιο παίκτη.. Για τον Μπουένο έχει βάση, μάλλον προτάθηκε από μάνατζερ (προτάθηκε και στους κιτρινάρηδες της γειτονιάς της Παπαναστασίου), αλλά μάλλον δεν ψάχνουμε σέντερ φορ... Δεν τον ξέρω αλλά από τα στοιχεία του φαίνεται καλή περίπτωση
- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4156
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
- maikopoulos
- Δημοσιεύσεις: 378
- Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:25
Εγώ θέλω Daniel San (karate kid)!pagotatzis έγραψε:kerk έγραψε:Fantomas έγραψε:Κάνε υπομονή φίλε μου γιατί ο παίχτης προέρχεται από χώρα της Λατινικής Αμερικής και το όνομα του τελειώνει σε ήλιος!!!
o μηνος ειπε οτι στα αγγλικα ακουγετε ηλιος
denilSON![]()
![]()
Και κανέναν να μην πάρουμε, αν παίζουμε όπως σήμερα δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα.
-
blackterror4
- Δημοσιεύσεις: 1764
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2008, 21:08
εγω εχω αξιοπιστες πληροφοριες οτι παιρνουμε τον ροναλντο απο μαντσεστερ με 160000000 ευρω αφου η σιτυ των σευχηδων δινει μονο 120000000 ευρω.μην με πιεσετε δεν θα πω ποιος μου το πε κι λεπτομεριες.ρε τι εινα αυτα που λετε 900000 συμβολαιο εχει ο παικτης και στην τελικη γιατι δεν το θελουν?ελεος με τους αξιοπιστους.νοιωθεται καθολου?τωρα που ολα ειναι μελι γαλα.κρατηστε τις πληροφοριες για σας

Δεν υπάρχει κανένα απολύτως θέμα με τον Πάμπλο Γκαρσία...!!
Είμαι 100% βέβαιος... Μου φάνηκε πολύ χαζό αυτό που άκουσα και αναγκάστηκα να κινητοποιηθώ και να ρωτήσω... Απλά δεν υπάρχει θέμα!
Αυτό δεν σημαίνει ότι ο Πάμπλο θα εξαντλήσει σίγουρα το συμβόλαιό του, αλλά ότι δεν έχει γίνει κανένα θέμα σχετικά με τον παίκτη. Μέχρι στιγμής η παρουσία του θεωρείται καλή και το όλο θέμα ήταν ένα μπουκέτο που έχωσε στο Ντιόγκο, κάτι που θα μπορούσε να συμβεί στον καθένα, εδώ ο Μουσλίμοβιτς πήγε να δώσει σήμερα κουτουλίδι στον Ισά και ο Ίβιτς πριν μερικές βδομάδες έδωσε κεφαλιά σε αντίπαλο μπροστά στα μάτια του διαιτητή... Η αποβολή του με το Θρασύβουλο ήταν 100% άδικη!!
Επομένως εξωαγωνιστικό θέμα δεν υπάρχει ακόμα, ενώ αγωνιστικά πάει πολύ καλα.
Υ.Γ. Όσον αφορά τα μεταγραφικά, η ομάδα προσπαθεί να καλύψει τα κενά της με καλούς και φθηνούς παίκτες, αλλά οι διοικούντες ψάχνονται αν προκύψει κάτι καλό (σαν όνομα) να αποκτηθεί. Έχουν γίνει κρούσεις και συζητήσεις και με καλά ονόματα (κάποια εκ των οποίων έχουν αναφερθεί και εδώ), απλά δεν έχει τελεσφορήσει κάτι. Εγώ προσωπικά δεν έχω αναφέρει κάτι εδώ, διότι δεν είχα κάποια ιδιαίτερα καλή πληροφορία, ενώ τα θέματα που γνώριζα και ήταν τσεκαρισμένα δεν έπρεπε να αναφερθούν γιατί θα προκαλούσαν κόντρες. Όσο για κανα-δυο θεματάκια για τα οποία μίλησε ο Απαράδεκτος και τελικά δεν τελεσφλορησαν, τα επιβεβαιώνω και εγώ, αφού είχαμε τις ίδιες πληροφορίες και μάλιστα απο διαφορετικές πηγές.
Συνοψίζοντας, εκτός απο τον Σορλέν, η ομάδα θα κάνει σίγουρα τουλάχιστον άλλες δύο μεταγραφές ουσίας και αν κάτσει θα αποκτηθεί και κάποιο καλό όνομα. Όταν λέω αν κάτσει, εννοώ ότι δεν θα φέρουν κάποιο τουρίστα μόνο και μόνο επειδή ήταν κάποτε καλό όνομα. Αν όμως βρεθεί παίκτης που θα μπορεί να προσφέρει, θα είναι γνωστός και δεν θα έχει υπερβολική τιμή, η διοίκηση θα κάνει τον παν να τον αποκτήσει και ήδη έχει κάνει προσπάθειες για παίκτες με τέτοιο προφίλ...
Αυτά μέχρι στιγμής...
Είμαι 100% βέβαιος... Μου φάνηκε πολύ χαζό αυτό που άκουσα και αναγκάστηκα να κινητοποιηθώ και να ρωτήσω... Απλά δεν υπάρχει θέμα!
Αυτό δεν σημαίνει ότι ο Πάμπλο θα εξαντλήσει σίγουρα το συμβόλαιό του, αλλά ότι δεν έχει γίνει κανένα θέμα σχετικά με τον παίκτη. Μέχρι στιγμής η παρουσία του θεωρείται καλή και το όλο θέμα ήταν ένα μπουκέτο που έχωσε στο Ντιόγκο, κάτι που θα μπορούσε να συμβεί στον καθένα, εδώ ο Μουσλίμοβιτς πήγε να δώσει σήμερα κουτουλίδι στον Ισά και ο Ίβιτς πριν μερικές βδομάδες έδωσε κεφαλιά σε αντίπαλο μπροστά στα μάτια του διαιτητή... Η αποβολή του με το Θρασύβουλο ήταν 100% άδικη!!
Επομένως εξωαγωνιστικό θέμα δεν υπάρχει ακόμα, ενώ αγωνιστικά πάει πολύ καλα.
Υ.Γ. Όσον αφορά τα μεταγραφικά, η ομάδα προσπαθεί να καλύψει τα κενά της με καλούς και φθηνούς παίκτες, αλλά οι διοικούντες ψάχνονται αν προκύψει κάτι καλό (σαν όνομα) να αποκτηθεί. Έχουν γίνει κρούσεις και συζητήσεις και με καλά ονόματα (κάποια εκ των οποίων έχουν αναφερθεί και εδώ), απλά δεν έχει τελεσφορήσει κάτι. Εγώ προσωπικά δεν έχω αναφέρει κάτι εδώ, διότι δεν είχα κάποια ιδιαίτερα καλή πληροφορία, ενώ τα θέματα που γνώριζα και ήταν τσεκαρισμένα δεν έπρεπε να αναφερθούν γιατί θα προκαλούσαν κόντρες. Όσο για κανα-δυο θεματάκια για τα οποία μίλησε ο Απαράδεκτος και τελικά δεν τελεσφλορησαν, τα επιβεβαιώνω και εγώ, αφού είχαμε τις ίδιες πληροφορίες και μάλιστα απο διαφορετικές πηγές.
Συνοψίζοντας, εκτός απο τον Σορλέν, η ομάδα θα κάνει σίγουρα τουλάχιστον άλλες δύο μεταγραφές ουσίας και αν κάτσει θα αποκτηθεί και κάποιο καλό όνομα. Όταν λέω αν κάτσει, εννοώ ότι δεν θα φέρουν κάποιο τουρίστα μόνο και μόνο επειδή ήταν κάποτε καλό όνομα. Αν όμως βρεθεί παίκτης που θα μπορεί να προσφέρει, θα είναι γνωστός και δεν θα έχει υπερβολική τιμή, η διοίκηση θα κάνει τον παν να τον αποκτήσει και ήδη έχει κάνει προσπάθειες για παίκτες με τέτοιο προφίλ...
Αυτά μέχρι στιγμής...
- PAOKfanAthens
- Δημοσιεύσεις: 1515
- Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
- Τοποθεσία: Athens
μίνος στην ερτ ειπε για δειθνη λατινο παιχτη αγγλικης ομαδας που φυσικα θα προκαλεσει αισθηση.ειπε ομως οτι γινονται προσπα8ειες,οχι οτι τον κλεισαμε...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος PAOKfanAthens την Δευ 05 Ιαν 2009, 00:51, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
delmuslimovic
- Δημοσιεύσεις: 38
- Εγγραφή: Δευ 15 Δεκ 2008, 01:30