Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
mihalis_4
Δημοσιεύσεις: 22
Εγγραφή: Παρ 05 Σεπ 2008, 15:32
Τοποθεσία: Φλώρινα

Δημοσίευση από mihalis_4 »

ρε παιδια δεν νομιζω να φυγει.και ο ιδιος και ο ζαγορ ειπε οτι θα μεινει.
εγω τον πιστευω τον ζαγορ γιατι οπως ειπε τωρα χτιζουμε ομαδα
:?
PAOK SYMI
Δημοσιεύσεις: 262
Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 02:45
Τοποθεσία: Καταγωγή:Ναουσα Διαμονή:Σύμη

Δημοσίευση από PAOK SYMI »

Βρε ολοι πιστευουμε τον ΖΑΓΟΡ αλλα κ με την αυξηση δεν τα παμε καλα κ λεω μηπως.αλλα ελπιζω να μεινει.αν κ αυτοι οι ιταλοι τοσο καιρο μας εχουν τρελανει!!!!!!!!ΜΑΣ ΠΡΗΞΑΝ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1665
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Δημοσίευση από ioanmits »

Dj_timo έγραψε:
ioanmits έγραψε:Ποιός Ζαϊρί ρε παιδιά, τρελοκομείο είναι ο τύπος... έχει ταλέντο αλλά δεν έχει καθόλου αγωνιστική πειθαρχεία. Το στυλ του παίκτη που μισεί ο Σάντος...
Όσο για τον Μπάμπιτς είναι παικτούρα και σίγουρα παπάς καθώς δεν έχουμε την οικονομική δυνατότητα να πάρουμε τέτοιο παίκτη.. Για τον Μπουένο έχει βάση, μάλλον προτάθηκε από μάνατζερ (προτάθηκε και στους κιτρινάρηδες της γειτονιάς της Παπαναστασίου), αλλά μάλλον δεν ψάχνουμε σέντερ φορ... Δεν τον ξέρω αλλά από τα στοιχεία του φαίνεται καλή περίπτωση
Ε ναι τι να ψαξουμε σεντερ φορ αφου ειμαστε κομπλε...οπως και στη θεση του οργανωτη...καλα θα μας τρελανουν ρε γαμωτο? Φορ και δεκαρι δεν κανει μπαμ οτι πρεπει να παρουμε? Ο Ιβιτς οταν σερνεται ο Μουσλιμοβιτς βλεπει καθετη με το κυαλι και οταν δεν παιζει βαζουμε γκολ ειτε απο λαθος αμυντικου ειτε απο κωλοφαρδια
Και εγώ συμφωνώ ότι χρειαζόμαστε φορ 100%. Αν ξανατραυματιστεί ο Ζλάταν, πάλι με Αναστασάκο θα είμαστε (Τον Κλάους δεν τον πιστεύει και ο Μπάκα δεν μπορεί μόνος στην κορυφή). Το ότι δεν ψάχνουμε σεντερ φορ το λένε οι εφημείδες και ο Σάντος. Μια ακόμη μεταγραφή (αν γίνει και αυτή...) που θα είναι αριστερός μεσοεπιθετικός και τέλος
Άβαταρ μέλους
pagotatzis
Δημοσιεύσεις: 4156
Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
Τοποθεσία: Oberderdingen

Δημοσίευση από pagotatzis »

kerk έγραψε:
Fantomas έγραψε:Κάνε υπομονή φίλε μου γιατί ο παίχτης προέρχεται από χώρα της Λατινικής Αμερικής και το όνομα του τελειώνει σε ήλιος!!!

o μηνος ειπε οτι στα αγγλικα ακουγετε ηλιος


denilSON :) :) :)
Άβαταρ μέλους
maikopoulos
Δημοσιεύσεις: 378
Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:25

Δημοσίευση από maikopoulos »

pagotatzis έγραψε:
kerk έγραψε:
Fantomas έγραψε:Κάνε υπομονή φίλε μου γιατί ο παίχτης προέρχεται από χώρα της Λατινικής Αμερικής και το όνομα του τελειώνει σε ήλιος!!!

o μηνος ειπε οτι στα αγγλικα ακουγετε ηλιος


denilSON :) :) :)
Εγώ θέλω Daniel San (karate kid)!

:) :) :)
Και κανέναν να μην πάρουμε, αν παίζουμε όπως σήμερα δεν έχουμε να φοβηθούμε τίποτα.
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Δημοσίευση από danirifle »

χρειαζόμαστε ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ φοοοοοοοοοοοοοοοοοορρρρρρρρ!!!!!!!!!
Άβαταρ μέλους
adam04
Δημοσιεύσεις: 1017
Εγγραφή: Πέμ 16 Οκτ 2008, 17:17
Τοποθεσία: Κατερινη

Δημοσίευση από adam04 »

Ειμαστε εκτος θεματος,αλλα πρεπει να το γραψω γιατι θα σκασω.Ο γαυρος πηρε 5 βαθμους στα τελευταια δυο παιχνιδια απο τα κορακια.
Οι καλυτερες μεταγραφες για οσους δεν το καταλαβαν,ειναι ο ΜΟΥΣΛΙ και
ο ΒΙΕΙΡΙΝΙΑ.Μερα με τη νυχτα η ομαδα.
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

χαζομαρες..απο ποτε ειμαστε τοσο άπλες που θα σπασουμε ενα τοσο μεγαλο συμβολαιο και μαλιστα απο παικτη που παει καλα..αν η πηγη σου δεν ειναι ο Βρυζας,ο Σαντος η ο Ζαγορακης τοτε με συγχωρεις αλλα αυτα που γτραφεις δεν εχουν νοημα..
arrwstos

Δημοσίευση από arrwstos »

για πες περισοτερα ρε φιλε γιατι με αναστατωσες πολυ......
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Δημοσίευση από Falegkos »

Ηρεμήστε δεν υπάρχει θεμα.

Παιχνίδια να παρει και να ηρεμήσει και θα ειναι αναντικατάστατος.
Το μονο που σταματάει αυτον τον παιχτη ειναι η διαιτησία αφου βλεπουμε τη γινετε.

Φιλε μην τα πετας ετσι αυτα.
Άβαταρ μέλους
adam04
Δημοσιεύσεις: 1017
Εγγραφή: Πέμ 16 Οκτ 2008, 17:17
Τοποθεσία: Κατερινη

Δημοσίευση από adam04 »

Παντος οπως και να εχει αμα δεν ηρεμιση δεν μας βοηθαει.Απο την κερκιδα δεν βοηθαει την ομαδα.Πρεπει να βαλει την ομαδα πανω απο τα νευρα του.Ειναι μεγαλος παιχτης,αλλα μονο αμα παιζει μπορει να το δειξη.
blackterror4
Δημοσιεύσεις: 1764
Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2008, 21:08

Δημοσίευση από blackterror4 »

εγω εχω αξιοπιστες πληροφοριες οτι παιρνουμε τον ροναλντο απο μαντσεστερ με 160000000 ευρω αφου η σιτυ των σευχηδων δινει μονο 120000000 ευρω.μην με πιεσετε δεν θα πω ποιος μου το πε κι λεπτομεριες.ρε τι εινα αυτα που λετε 900000 συμβολαιο εχει ο παικτης και στην τελικη γιατι δεν το θελουν?ελεος με τους αξιοπιστους.νοιωθεται καθολου?τωρα που ολα ειναι μελι γαλα.κρατηστε τις πληροφοριες για σας :o :o
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Δημοσίευση από arisk »

Δεν υπάρχει κανένα απολύτως θέμα με τον Πάμπλο Γκαρσία...!!
Είμαι 100% βέβαιος... Μου φάνηκε πολύ χαζό αυτό που άκουσα και αναγκάστηκα να κινητοποιηθώ και να ρωτήσω... Απλά δεν υπάρχει θέμα!
Αυτό δεν σημαίνει ότι ο Πάμπλο θα εξαντλήσει σίγουρα το συμβόλαιό του, αλλά ότι δεν έχει γίνει κανένα θέμα σχετικά με τον παίκτη. Μέχρι στιγμής η παρουσία του θεωρείται καλή και το όλο θέμα ήταν ένα μπουκέτο που έχωσε στο Ντιόγκο, κάτι που θα μπορούσε να συμβεί στον καθένα, εδώ ο Μουσλίμοβιτς πήγε να δώσει σήμερα κουτουλίδι στον Ισά και ο Ίβιτς πριν μερικές βδομάδες έδωσε κεφαλιά σε αντίπαλο μπροστά στα μάτια του διαιτητή... Η αποβολή του με το Θρασύβουλο ήταν 100% άδικη!!
Επομένως εξωαγωνιστικό θέμα δεν υπάρχει ακόμα, ενώ αγωνιστικά πάει πολύ καλα.

Υ.Γ. Όσον αφορά τα μεταγραφικά, η ομάδα προσπαθεί να καλύψει τα κενά της με καλούς και φθηνούς παίκτες, αλλά οι διοικούντες ψάχνονται αν προκύψει κάτι καλό (σαν όνομα) να αποκτηθεί. Έχουν γίνει κρούσεις και συζητήσεις και με καλά ονόματα (κάποια εκ των οποίων έχουν αναφερθεί και εδώ), απλά δεν έχει τελεσφορήσει κάτι. Εγώ προσωπικά δεν έχω αναφέρει κάτι εδώ, διότι δεν είχα κάποια ιδιαίτερα καλή πληροφορία, ενώ τα θέματα που γνώριζα και ήταν τσεκαρισμένα δεν έπρεπε να αναφερθούν γιατί θα προκαλούσαν κόντρες. Όσο για κανα-δυο θεματάκια για τα οποία μίλησε ο Απαράδεκτος και τελικά δεν τελεσφλορησαν, τα επιβεβαιώνω και εγώ, αφού είχαμε τις ίδιες πληροφορίες και μάλιστα απο διαφορετικές πηγές.
Συνοψίζοντας, εκτός απο τον Σορλέν, η ομάδα θα κάνει σίγουρα τουλάχιστον άλλες δύο μεταγραφές ουσίας και αν κάτσει θα αποκτηθεί και κάποιο καλό όνομα. Όταν λέω αν κάτσει, εννοώ ότι δεν θα φέρουν κάποιο τουρίστα μόνο και μόνο επειδή ήταν κάποτε καλό όνομα. Αν όμως βρεθεί παίκτης που θα μπορεί να προσφέρει, θα είναι γνωστός και δεν θα έχει υπερβολική τιμή, η διοίκηση θα κάνει τον παν να τον αποκτήσει και ήδη έχει κάνει προσπάθειες για παίκτες με τέτοιο προφίλ...
Αυτά μέχρι στιγμής...
Άβαταρ μέλους
PAOKfanAthens
Δημοσιεύσεις: 1515
Εγγραφή: Κυρ 15 Ιουν 2008, 22:57
Τοποθεσία: Athens

Δημοσίευση από PAOKfanAthens »

μίνος στην ερτ ειπε για δειθνη λατινο παιχτη αγγλικης ομαδας που φυσικα θα προκαλεσει αισθηση.ειπε ομως οτι γινονται προσπα8ειες,οχι οτι τον κλεισαμε...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος PAOKfanAthens την Δευ 05 Ιαν 2009, 00:51, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
delmuslimovic
Δημοσιεύσεις: 38
Εγγραφή: Δευ 15 Δεκ 2008, 01:30

Δημοσίευση από delmuslimovic »

Ρε παίδες και στο "αντικειμενικό" Μετροπολις άκουσα τώρα να λένε να φέρει ο Ζαγορ ένα παίκτη που τον έχει σταντ-μπαϊ και έβαλε σήμερα 2 γκολ!Το Λεονάρντο του Λεβαδειακού εννοεί?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”