71.Παναγιώτης Γλύκος

Συζήτηση για το έμψυχο υλικό της ομάδας
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25994
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από obanebane »

Απίστευτη ατυχία,πολύ δύσκολος τραυματισμός.
Άβαταρ μέλους
aspromaura ioannina
Δημοσιεύσεις: 1679
Εγγραφή: Κυρ 31 Ιαν 2016, 00:48

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από aspromaura ioannina »

τι να πεις...πανω που εδειχνε οτι εχει ωριμασει και οτι οτι μπορει να διαχειριστει ωραιοτατα ακομη και τις γκελες του..Περαστικα ρε ψηλε! :( :(
gamt
Δημοσιεύσεις: 368
Εγγραφή: Δευ 02 Ιαν 2017, 10:09

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από gamt »

Περαστικά ρε Γλυκό. Να επανέλθεις σιδερένιος.
Άβαταρ μέλους
abc_o_ karpouzas
Δημοσιεύσεις: 7618
Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
Τοποθεσία: seven hill town

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από abc_o_ karpouzas »

παει και αυτος τον.....φαγαμε.....
Άβαταρ μέλους
skalon
Δημοσιεύσεις: 2235
Εγγραφή: Κυρ 12 Φεβ 2017, 22:10

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από skalon »

Κρίμα για τον Παναγιώτη.

Χρόνια τώρα είχα την άποψη ότι θα πρέπει να του δείξουμε εμπιστοσύνη για να μπορέσει χωρίς άγχος να δείξει την αξία του. Πάντα ξεκινούσε ως δεύτερος και κατέληγε βασικός και μετά ... τραυματιζόταν!
Γενικά έδειξε ότι είναι τερματοφύλακας μεγάλου επιπέδου που θα μπορούσε να αποτελέσει το σημείο αναφοράς της ομάδας.
Δυστυχώς όμως, με τόσους τραυματισμούς, δεν μπορείς να χτίσεις την ομάδα πάνω του...

Για τώρα και εγώ θα προτιμούσα Σιαμπάνη, και για το καλοκαίρι προτιμώ Μπόικο από Οτσόα. Τον τελευταίο τον είχα σε μεγάλη υπόληψη από το Μουντιάλ, αλλά τον είδα σε μερικούς αγώνες φέτος και δεν ήταν καθόλου σταθερός - πηγή κινδύνων για την ομάδα του.
Άβαταρ μέλους
NIKOS_PAOK04
Δημοσιεύσεις: 1083
Εγγραφή: Παρ 28 Μαρ 2014, 13:54

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από NIKOS_PAOK04 »

Περαστικά Παναγιώτη
Κοίτα να γυρίσεις γρήγορα και δυνατός
Spiros_S
Δημοσιεύσεις: 4572
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Spiros_S »

Περαστικά Παναγιώτη.
Μεγάλη ατυχία, πραγματικά.
Άβαταρ μέλους
Disharmonic
Δημοσιεύσεις: 391
Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 00:04

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Disharmonic »

Τεράστια απώλεια. Περαστικά Παναγιώτη
Άβαταρ μέλους
simba
Δημοσιεύσεις: 10127
Εγγραφή: Πέμ 05 Φεβ 2009, 22:34

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από simba »

aspromaura ioannina έγραψε:τι να πεις...πανω που εδειχνε οτι εχει ωριμασει και οτι οτι μπορει να διαχειριστει ωραιοτατα ακομη και τις γκελες του..Περαστικα ρε ψηλε! :( :(
Καταρα ρε φιλε αυτη η θεση..
Καταραμενος και ο Παναης..
Στην καλυτερη του χρονια, όπου περα απο ενα διαστημα που εκανε 3 λαθη, ηταν εγγύηση..
Πάνω που κερδιζε την αποδοχη και των πιο σκληρων επικριτών του.

Περαστικα και δυναμη!
Dimpatra
Δημοσιεύσεις: 1078
Εγγραφή: Παρ 14 Αύγ 2015, 13:17

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από Dimpatra »

Περαστικά Παναγιώτη, κρίμα αυτός είναι βαρύς τραυματισμός, ελπίζω να επιστρέψεις σύντομα.
Τώρα θέλουμε έναν πολύ καλό τερματοφυλακα.

Στάλθηκε από το D6503 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Περαστικά
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από hasio_john »

Κρίμα ρε Παναγιώταρε, σε γκαντέμιασαν οι μόνιμες μίρλες που όλη μέρα έβρισκαν και κάτι κακό πάνω σου.
Άντε να μας δω τώρα με τον επόμενο που θα πάρουμε τι κουκιά θα μαζεύει.
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ και σιδερένιος!
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από pilotos »

Περαστικά

SM-G935F
mbison

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από mbison »

Περαστικα, εισαι ο κορυφαιος Ελληνας γκολκιπερ.
Προτεινω στους ΑΡΔ να σε προσφωνουν "sugar" οπως αυτον: Micheal "Sugar" Ray Richardson, που τον θυμομαστε ως αντιπαλο με Κνορ Μπολονια, γυρω στα 1990 και εκανε σπουδαια καριερα ως sugar.
KOSTAS54
Δημοσιεύσεις: 3765
Εγγραφή: Σάβ 02 Μάιος 2009, 00:02

Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος

Δημοσίευση από KOSTAS54 »

Περαστικά σου Παναγιώτη.
ΥΓ. Μόνο μ αυτόν τον τρόπο θα μπορούσε να πάρει χαρά από σένα ο σκατόψυχος μιρτσος.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Roster”