71.Παναγιώτης Γλύκος
- aspromaura ioannina
- Δημοσιεύσεις: 1679
- Εγγραφή: Κυρ 31 Ιαν 2016, 00:48
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
τι να πεις...πανω που εδειχνε οτι εχει ωριμασει και οτι οτι μπορει να διαχειριστει ωραιοτατα ακομη και τις γκελες του..Περαστικα ρε ψηλε!

- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7616
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Κρίμα για τον Παναγιώτη.
Χρόνια τώρα είχα την άποψη ότι θα πρέπει να του δείξουμε εμπιστοσύνη για να μπορέσει χωρίς άγχος να δείξει την αξία του. Πάντα ξεκινούσε ως δεύτερος και κατέληγε βασικός και μετά ... τραυματιζόταν!
Γενικά έδειξε ότι είναι τερματοφύλακας μεγάλου επιπέδου που θα μπορούσε να αποτελέσει το σημείο αναφοράς της ομάδας.
Δυστυχώς όμως, με τόσους τραυματισμούς, δεν μπορείς να χτίσεις την ομάδα πάνω του...
Για τώρα και εγώ θα προτιμούσα Σιαμπάνη, και για το καλοκαίρι προτιμώ Μπόικο από Οτσόα. Τον τελευταίο τον είχα σε μεγάλη υπόληψη από το Μουντιάλ, αλλά τον είδα σε μερικούς αγώνες φέτος και δεν ήταν καθόλου σταθερός - πηγή κινδύνων για την ομάδα του.
Χρόνια τώρα είχα την άποψη ότι θα πρέπει να του δείξουμε εμπιστοσύνη για να μπορέσει χωρίς άγχος να δείξει την αξία του. Πάντα ξεκινούσε ως δεύτερος και κατέληγε βασικός και μετά ... τραυματιζόταν!
Γενικά έδειξε ότι είναι τερματοφύλακας μεγάλου επιπέδου που θα μπορούσε να αποτελέσει το σημείο αναφοράς της ομάδας.
Δυστυχώς όμως, με τόσους τραυματισμούς, δεν μπορείς να χτίσεις την ομάδα πάνω του...
Για τώρα και εγώ θα προτιμούσα Σιαμπάνη, και για το καλοκαίρι προτιμώ Μπόικο από Οτσόα. Τον τελευταίο τον είχα σε μεγάλη υπόληψη από το Μουντιάλ, αλλά τον είδα σε μερικούς αγώνες φέτος και δεν ήταν καθόλου σταθερός - πηγή κινδύνων για την ομάδα του.
- NIKOS_PAOK04
- Δημοσιεύσεις: 1083
- Εγγραφή: Παρ 28 Μαρ 2014, 13:54
- Disharmonic
- Δημοσιεύσεις: 391
- Εγγραφή: Κυρ 08 Δεκ 2013, 00:04
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Καταρα ρε φιλε αυτη η θεση..aspromaura ioannina έγραψε:τι να πεις...πανω που εδειχνε οτι εχει ωριμασει και οτι οτι μπορει να διαχειριστει ωραιοτατα ακομη και τις γκελες του..Περαστικα ρε ψηλε!![]()
Καταραμενος και ο Παναης..
Στην καλυτερη του χρονια, όπου περα απο ενα διαστημα που εκανε 3 λαθη, ηταν εγγύηση..
Πάνω που κερδιζε την αποδοχη και των πιο σκληρων επικριτών του.
Περαστικα και δυναμη!
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Περαστικά Παναγιώτη, κρίμα αυτός είναι βαρύς τραυματισμός, ελπίζω να επιστρέψεις σύντομα.
Τώρα θέλουμε έναν πολύ καλό τερματοφυλακα.
Στάλθηκε από το D6503 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τώρα θέλουμε έναν πολύ καλό τερματοφυλακα.
Στάλθηκε από το D6503 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Κρίμα ρε Παναγιώταρε, σε γκαντέμιασαν οι μόνιμες μίρλες που όλη μέρα έβρισκαν και κάτι κακό πάνω σου.
Άντε να μας δω τώρα με τον επόμενο που θα πάρουμε τι κουκιά θα μαζεύει.
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ και σιδερένιος!
Άντε να μας δω τώρα με τον επόμενο που θα πάρουμε τι κουκιά θα μαζεύει.
ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ και σιδερένιος!
-
mbison
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Περαστικα, εισαι ο κορυφαιος Ελληνας γκολκιπερ.
Προτεινω στους ΑΡΔ να σε προσφωνουν "sugar" οπως αυτον: Micheal "Sugar" Ray Richardson, που τον θυμομαστε ως αντιπαλο με Κνορ Μπολονια, γυρω στα 1990 και εκανε σπουδαια καριερα ως sugar.
Προτεινω στους ΑΡΔ να σε προσφωνουν "sugar" οπως αυτον: Micheal "Sugar" Ray Richardson, που τον θυμομαστε ως αντιπαλο με Κνορ Μπολονια, γυρω στα 1990 και εκανε σπουδαια καριερα ως sugar.
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Περαστικά σου Παναγιώτη.
ΥΓ. Μόνο μ αυτόν τον τρόπο θα μπορούσε να πάρει χαρά από σένα ο σκατόψυχος μιρτσος.
ΥΓ. Μόνο μ αυτόν τον τρόπο θα μπορούσε να πάρει χαρά από σένα ο σκατόψυχος μιρτσος.