νομίζω οι αρχαίοι Ρωμαίοι έπαιζαν ένα τέτοιο είδος ποδοσφαίρου, που επιτρέπονταν οι μπουνιές και οι κλωτσιέςsic-4 έγραψε:Ας εχουν 20 πενταλτι λοιπον.. Δεν καταλαβα γιατι οχι; Δηλαδη αν ειχαμε συνηθισει να παιζουμε ποδοσφαιρο με μπουνιες θα λεγαμε οτι δεν πρεπει να αρχισουν να τιμωρουνται για να μην εχουμε 20 πεναλτι;Sick Bastard έγραψε:bingo.nico4 έγραψε:Γιατί σιμπα αν είναι ανατροπή του Ενρικε τότε υπάρχει και πέναλτι του Βαρελα στον Μπεργκ μη σου πω και του Κρεσπο στον Κλωναριδη. Δικαιώνεις τους βαζελους αν διαμαρτύρεσαι για τέτοια τραβήγματα που σε κάθε αγώνα υπάρχουν πάνω από δέκα. Τυπικά σύμφωνα να τον κανονισμό μπορεί να έχεις δίκιο αλλά όλοι οι αγώνες θα είχαν είκοσι πέναλτι τότε.
Θα εχουν 20 πεναλτι οι πρωτοι αγωνες μεχρι που οι παικτες θα το καταλαβουν οτι πρεπει επιτελους να αρχισουν να παιζουν ποδοσφαιρο και οχι ξυλο
https://en.wikipedia.org/wiki/Harpastum
https://rogueclassicism.com/2010/05/22/ ... allsoccer/
δεν ξέρω πόσα πέναλτι είχε τότε, η παράγκα της Ρώμης ήταν πανίσχυρη
