Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από pilotos »

Ακριβώς!
Μόνο στην πατρίδα τους, την Γερμανία μπορούν..

SM-G935F
giannina4
Δημοσιεύσεις: 250
Εγγραφή: Σάβ 03 Ιαν 2015, 22:23

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από giannina4 »

sic-4 έγραψε:Σε αρθρο της κεντρικης διαβαζω δηλωσεις του υπευθυνου ασφαλειας της ΕΠΟ οπου μεταξυ αλλων λεει:
Πλην του ΟΑΚΑ, μόνο δύο άλλα γήπεδα πληρούν όλες τις προϋποθέσεις ασφαλείας. Η Τούμπα και το Καραϊσκάκη».

Πως λοιπον παιρνουν αδεια να συμμετεχουν στο πρωταθλημα ομαδες που τα γηπεδα τους δεν πληρουν τις προϋποθεσεις ασφαλειας;

ΥΓ: βεβαια για το Καραϊσκακη υπαρχει τουλαχιστον μια προϋποθεση ασφαλειας που ξερουμε πως δεν πληρειται: Δεν υπαρχουν καμερες σε ολους τους προβλεπομενους χωρους. Οποτε βγαινει κι αυτο απο τη λιστα.
σε ολους τους χωρους υπαρχουν, με τη διαφορα οτι οι εσωτερικες ελεγχονται απο την παε ολυμπιακος και οχι απο την αστυνομια οπως πρεπει.και μιας και κατα τα φαινομενα τελεσιδικησε η υποθεση του γαυρου, οι πληροφοριες μου λενε οτι μονο σε δυο γηπεδα στην ελλαδα γινεται αυτο, στο καραισκακη και την τουμπα, γι'αυτο και απο ενα σημειο και μετα δεν επιμειναμε πολυ για να ανοιξουν οι καμερες.γενικα παιχτηκε πολυ χοντρο παρασκηνιο με τις δυο υποθεσεις του γαυρου με αεκ και πλατανια,καποια τα εμαθα ως σιγουρα και καποια ως φημες, μιλαμε για παρτιδα σκακι κανονικη και με πολλες 'πονηριες' (να το πω κομψα) απο ολες τις πλευρες.
Άβαταρ μέλους
panta
Δημοσιεύσεις: 4481
Εγγραφή: Κυρ 31 Οκτ 2010, 10:39

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από panta »

Θα τα μοιραστείς μαζί μας;
Άβαταρ μέλους
sic-4
Δημοσιεύσεις: 6180
Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2014, 22:05
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από sic-4 »

giannina4 έγραψε:
sic-4 έγραψε:Σε αρθρο της κεντρικης διαβαζω δηλωσεις του υπευθυνου ασφαλειας της ΕΠΟ οπου μεταξυ αλλων λεει:
Πλην του ΟΑΚΑ, μόνο δύο άλλα γήπεδα πληρούν όλες τις προϋποθέσεις ασφαλείας. Η Τούμπα και το Καραϊσκάκη».

Πως λοιπον παιρνουν αδεια να συμμετεχουν στο πρωταθλημα ομαδες που τα γηπεδα τους δεν πληρουν τις προϋποθεσεις ασφαλειας;

ΥΓ: βεβαια για το Καραϊσκακη υπαρχει τουλαχιστον μια προϋποθεση ασφαλειας που ξερουμε πως δεν πληρειται: Δεν υπαρχουν καμερες σε ολους τους προβλεπομενους χωρους. Οποτε βγαινει κι αυτο απο τη λιστα.
σε ολους τους χωρους υπαρχουν, με τη διαφορα οτι οι εσωτερικες ελεγχονται απο την παε ολυμπιακος και οχι απο την αστυνομια οπως πρεπει.και μιας και κατα τα φαινομενα τελεσιδικησε η υποθεση του γαυρου, οι πληροφοριες μου λενε οτι μονο σε δυο γηπεδα στην ελλαδα γινεται αυτο, στο καραισκακη και την τουμπα, γι'αυτο και απο ενα σημειο και μετα δεν επιμειναμε πολυ για να ανοιξουν οι καμερες.γενικα παιχτηκε πολυ χοντρο παρασκηνιο με τις δυο υποθεσεις του γαυρου με αεκ και πλατανια,καποια τα εμαθα ως σιγουρα και καποια ως φημες, μιλαμε για παρτιδα σκακι κανονικη και με πολλες 'πονηριες' (να το πω κομψα) απο ολες τις πλευρες.

Αρα δεν υπαρχουν.... Ας σταματησει αυτη η συγχυση. Το αν η ΠΑΕ ή ο κυρ Σαββας ή καποιος περαστικος ειχαν καμερα να γραφει σε εκεινον τον χωρο δεν εχει ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με το οτι σε εκεινον τον χωρο δεν υπηρχαν οι ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΕΣ καμερες. Ποιες ειναι αυτες; Αυτες που θα ειναι υπο τον ελεγχο της αστυνομιας. Αυτες, δεν υπηρχαν. Το αν υπηρχαν αλλες καμερες η οχι στο χωρο ειναι παντελως ΑΣΧΕΤΟ. Οι προβλεπομενες δεν υπηρχαν και η αστυνομια που ειναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ να το ελεγχει αυτο ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΑ κανει τα στραβα ματια (επι χρονια) και οσο δεν στοχοποιειται γι αυτην τη διεφθαρμενη τακτικη της, τοσο θα συνεχισει να καλυπτει τον καθε βαγγελα (με το αζημιωτο υποθετω).
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10277
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από barlow4 »

giannina4 τι θες να αποδειξεις?
μοιρασου ρε ανθρωπε τις πηγες σου που λενε οτι ο ΠΑΟΚ δεν κυνηγησε την υποθεση με τις καμερες γιατι εχει κ αυτος λερωμενη τη φωλια του.
γνωριζεις φανταζομαι οτι γραφεις διφορουμενα.
Spiros_S
Δημοσιεύσεις: 4572
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Spiros_S »

Βραχνάς τέλος για τον Παναθηναϊκό, χαράς ευαγγέλια για τον Πανιώνιο. Και οι δυο ομάδες παίρνουν άδεια καθώς υπάρχει θετική εισήγηση από τον διευθυντή αδειοδότησης!
Έτσι είναι. Πρώτος έτρεξες να βοηθήσεις τον "φίλο" στην ανάγκη, πρώτος θα πάρεις την αμοιβή σου.
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Alastor »

Τεραστια επιτυχια αλαφουζου στην αδειοδοτηση του βαζελου.Μπραβο τα παιδια,το αξιζαν
giannina4
Δημοσιεύσεις: 250
Εγγραφή: Σάβ 03 Ιαν 2015, 22:23

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από giannina4 »

sic-4 διαφωνω. ειναι τελειως διαφορετικο να υπαρχει η εγκατασταση και αυτοι επιτηδευμενα να εχουν κανει να καταληγει το καλωδιο στο δικο τους δωματιο ελεγχου απο το 'δεν υπαρχουν καμερες' γενικα και αοριστα.αν δεν υπηρχε εγκατασταση, τωρα θα μπορουσαν να σου πουνε 1002 δικαιολογιες: οτι πρεπει να τις τοποθετησει το κρατος, η ΕΕΑ, η αστυνομια, δεν εχω λεφτα, θα κανω διαγωνισμο , οταν θα πηγαιναν να τις τοποθετησουν 'κατι θα τυχαινε' κλπ. Τωρα μιλαμε για ετοιμο κυκλωμα που με την ανοχη της αστυνομιας εχει αφεθει ο ελεγχος στην παε.

barlow δεν προσπαθω να αποδειξω τιποτα αφενος γιατι δεν μπορω (οπως κ το 99% των πληροφοριων που γραφονται στο ιντερνετ) και αφετερου γι αυτον ακριβως το λογο ανεφερα την παρτιδα σκακι, μολις θιχτηκε το θεμα των καμερων, υπηρξαν 'πιεσεις' απο την αλλη πλευρα.δεν εχει νοημα να επεκταθω γιατι θα αρχισει η μητσιαδα παλι :P , απλα να αναφερω οτι οσοι νομιζουν πως ο ιβαν κατα τα φαινομενα βγαινει νικητης απο τον πολεμο με τον πατριαρχη της διαφθορας και του εγκληματος κι αυτο το εκανε με το σταυρο στο χερι, ειναι αθεραπευτα ρομαντικοι ή κατω των 20 ετων.
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 12003
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από eorptol1 »

Φίλε η τα λες η δεν λες τίποτε..... Τα μισόλογα είναι τα χειρότερα
Άβαταρ μέλους
sic-4
Δημοσιεύσεις: 6180
Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2014, 22:05
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από sic-4 »

Λαθος κανεις... δεν νομιζω σε καμια περιπτωση οτι ειναι οπως τα λες... οτι δηλαδη ο γαυρος πηρε το καλωδιο απο τις προβλεπομενα εγκατεστημενες καμερες. Απ' οσα εχω καταλαβει υπαρχουν δυο διαφορετικα σετ εγκαταστασεων. Το ενα σετ ειναι οι προβλεπομενες απο το νομο καμερες για την ορθη εγκατασταση και λειτουργια των οποιων ειναι υπευθυνη η αστυνομια και το αλλο σετ ειναι καθαρα ιδιωτικο που το εβαλε ο γαυρος για ελεγχο ασφαλειας σε διαφορους χωρους και δικαιωμα τους. Η αστυνομια εχει κανονικα κοντρολ ρουμ στο Καραϊσκακης και απο εκει ελεγχει ολες τις καμερες του δικου της σετ. Αν το δικο της σετ δεν περιλαμβανει καμερες σε ολους τους χωρους που θα επρεπε, οφειλε η αστυνομια να απαιτησει να υπαρχουν μια και ο νομος λεει πως για οποιαδηποτε παραλειψη διαπιστωσει σε ελεγχο που ΟΦΕΙΛΕΙ να κανει 3 ημερες πριν απο καθε αγωνα, πρεπει να ζητησει αποκατασταση της παραλειψης και αν αυτο δεν γινει να διαταξει ματαιωση του αγωνα. Απλα πραγματα... ουτε καλωδια, ουτε δεν εχω λεφτα, ουτε τιποτα.

Θα μου πειτε... τι κανεις, προσπαθεις να αθωωσεις το γαυρο και να τα ριξεις στους μπατσους; Οχι ακριβως. Απλα θεωρω πως η συγκαλυψη που παρεχει η αστυνομια στο γαυρο ειναι σκανδαλωδης, ειναι παρανομη και με τις συγκαλυψεις ολων αυτων (αστυνομιας, κρατους και αρδ) εχει γιγαντωθει η σαπιλα. Αν αυτοι εκαναν τη δουλεια τους, τοτε ο μαφιοζος μαρινακης δεν θα μπορουσε να κανει τα αισχη του εις βαρος μας τοσο ευκολα.
Άβαταρ μέλους
tolis01
Δημοσιεύσεις: 6213
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 14:22
Τοποθεσία: Franconia

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από tolis01 »

Συμφωνώ 100% με ΣΙΚ. ΚΑΙ εκεί πρέπει να εστιαστεί το χώσιμο.
Να χάσουν τη δουλειά τους δημόσιοι δύσκολο βέβαια εν ελλάδι με τον κακώς εννούμενο ¨συνδικαλισμό¨.
Από την άλλη η Αστ Δνση Μπειραιά, μετέχει από τις εποχές ξανθού καθηγητή αλητείας ενεργά στους σχεδιασμούς των εκτρόπων. Που μου το είχε επιβεβαιώσει και το 96 ο μονιμάς λοχίας μου (βαμένος γαύρος) για το σκηνικό με τις κλειδωμένες τουαλέτες στο ΣΕΦ.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26002
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από obanebane »

Ρίξτε στα γαμωχανουμα μια ξεγυρισμενη τριάρα την Κυριακή γιατί έχουν βγάλει πολύ μεγάλη γλώσσα.
Κάνε μας τη χάρη ρε Αλμειδα παλαιμαχε κλόουν.
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Ε, κωλόχοντρε.
Ο θεός συγχωρεί, ο λαός του ΠΑΟΚ ποτέ, το ξέρεις το πανί αυτό το παλιό;
Βλαμμένε μαλάκα.
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

ειναι σε θεση ΑΕΚ κ Παναθηναικος με το βαθος στο ροστερ που εχουν να βγαλουν εξι σερι ματς κυριακη τεταρτη κ.λπ; δεν νομιζω,αλλα θα φανει

θα μου προκαλεσει τεραστια καταπληξη αν δεν ξεφουσκωσουν στο τελος της σειρας οι δυο (ανυπαρκτες στην ευρωπη ,αληθεια ποσους βαθμους εχουν;)ομαδουλες

η ΑΕΚ τα εχει παει καλα για νεοφωτιστη,πηρε ενα κυπελο,επιασε το ταβανι της
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Παλαιολόγος την Τρί 09 Μάιος 2017, 19:29, έχει επεξεργασθεί 4 φορές συνολικά.
Spiros_S
Δημοσιεύσεις: 4572
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Spiros_S »

Και, όπως είπε και ένας φίλος νωρίτερα:

Να απαιτήσουμε έλεγχο ντόπινγκ σε όλους τους αγώνες, είτε παίζουμε εμείς είτε όχι.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”