εμεις γουσταρουμε να δουμε την ομαδαρα μας να κανει αγριο σεξ οποτε γρηγορα να γινει η κληρωση δεν μπορω να περιμενω αλλο
Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
ρε τις πτανες του ποκ δε χορταασαν τσαπου θελουν και πλει οφ
εμεις γουσταρουμε να δουμε την ομαδαρα μας να κανει αγριο σεξ οποτε γρηγορα να γινει η κληρωση δεν μπορω να περιμενω αλλο

εμεις γουσταρουμε να δουμε την ομαδαρα μας να κανει αγριο σεξ οποτε γρηγορα να γινει η κληρωση δεν μπορω να περιμενω αλλο
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Μπορώ στην κλήρωσα να έχω ζέλα τελευταία αγωνιστική Τούμπα παρακαλώ;
[youtube]SXxD9SL5wh0[/youtube]
[youtube]SXxD9SL5wh0[/youtube]
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Τωρα να δω τις υπερομαδες σας αδικημενοι που θα παιζετε καθε τρεις μερες.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ομαδουλες των 3μιση παικτών που μετά το 60 τα φτύνουν θα σας δούμε να βγάζετε ματς κάθε 3 μέρες.
Περιμένω ανελέητο ΠΞΣ με πολλά τρίμπαλα αλλά κ κλωτσιδι στα φιλαράκια των γαύρων
Περιμένω ανελέητο ΠΞΣ με πολλά τρίμπαλα αλλά κ κλωτσιδι στα φιλαράκια των γαύρων
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17371
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Πρόσωπα σχολιάζουμε και ο κουλης φτύνει κατάμουτρα τον ΠΑΟΚ πρέπει να την ακούσει αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να ψηφίσει κάποιος σύριζα, οτιδήποτε άλλο εκτός από τον γουρλοματηteod1980 έγραψε:Γιατί ρε Κώστα το κάνεις αυτό;KOSTAS54 έγραψε:Τελικά, ο Κυριάκος αθώωσε τον κουμπάρο της αδελφής του.
Όλοι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ δαγκωτό!!!!!!!!!!!!
Εδώ δε σχολιάζουμε υπερ ή κατά πολιτικής κατάστασης,
εδώ απλά αναφέρουμε τα καλά ή τα άσχημα απέναντι στον ΠΑΟΚ μας από πολιτικά πρόσωπα.
Δε στηρίζουμε κανέναν.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Για όσα έγιναν προχτές γράφτηκαν και συνεχίζονται να γράφονται πολλά και διάφορα πράγματα. Μάλιστα κάποιοι προσπαθούν με πολύ μεγάλη επικοινωνιακή δεξιοτεχνία να θέσουν τον ΠΑΟΚ υπότροπο για τα όσα συμβαίνου στο ελληνικό ποδόσφαιρο από ιδρύσεως του.
Αυτά που λένε περί στημένης διαιτησίας και άλλα παρόμοια είναι ανεπίτρεπτα για την Ιστορία και την πορεία του ΠΑΟΚ. Και εκείνο που με προκάλεσε περισσότερο είναι ότι τα λόγια αυτά δε τα λένε κάφροι αλλά άτομα της αντιπάλου σε συγκεκριμένα πόστα-ρετιρε. Για συμμάζεψε τη γλώσσα σου ...
Όσο για τα χτεσινά αίσχη που έγιναν στον 5ο τελικό (έβρεχε καρεκλές, μπουκάλια, κάδους, κροτίδες με ηχητικό το γνωστό αντεθνικό) έγιναν ίσα ίσα κάποιες αναφορές σα να μας λένε ότι βγήκαμε και από αυτή την υποχρέωση. Μετά και από αυτό μπορώ να εκφράσω για πολλοστή φορά ότι ο ΠΑΟΚ είναι η μεγαλύτερη και πιο αξιοσημείωτη Ομάδα στον ελληνικό αθλητισμό εβερ!
Αυτά που λένε περί στημένης διαιτησίας και άλλα παρόμοια είναι ανεπίτρεπτα για την Ιστορία και την πορεία του ΠΑΟΚ. Και εκείνο που με προκάλεσε περισσότερο είναι ότι τα λόγια αυτά δε τα λένε κάφροι αλλά άτομα της αντιπάλου σε συγκεκριμένα πόστα-ρετιρε. Για συμμάζεψε τη γλώσσα σου ...
Όσο για τα χτεσινά αίσχη που έγιναν στον 5ο τελικό (έβρεχε καρεκλές, μπουκάλια, κάδους, κροτίδες με ηχητικό το γνωστό αντεθνικό) έγιναν ίσα ίσα κάποιες αναφορές σα να μας λένε ότι βγήκαμε και από αυτή την υποχρέωση. Μετά και από αυτό μπορώ να εκφράσω για πολλοστή φορά ότι ο ΠΑΟΚ είναι η μεγαλύτερη και πιο αξιοσημείωτη Ομάδα στον ελληνικό αθλητισμό εβερ!
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Χαχαχα...eorptol1 έγραψε:Πρόσωπα σχολιάζουμε και ο κουλης φτύνει κατάμουτρα τον ΠΑΟΚ πρέπει να την ακούσει αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να ψηφίσει κάποιος σύριζα, οτιδήποτε άλλο εκτός από τον γουρλοματηteod1980 έγραψε:Γιατί ρε Κώστα το κάνεις αυτό;KOSTAS54 έγραψε:Τελικά, ο Κυριάκος αθώωσε τον κουμπάρο της αδελφής του.
Όλοι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ δαγκωτό!!!!!!!!!!!!
Εδώ δε σχολιάζουμε υπερ ή κατά πολιτικής κατάστασης,
εδώ απλά αναφέρουμε τα καλά ή τα άσχημα απέναντι στον ΠΑΟΚ μας από πολιτικά πρόσωπα.
Δε στηρίζουμε κανέναν.
Άντε να δω ρε παίδες, μετά από πόσα χρόνια κι από πόσα μνημόνια θα κατανοήσετε-παραδεχτείτε ότι ισχύει το "πέντε (παραπάνω πλέον) κόμματα, δύο πολιτικές"???
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Γκαγκάτσης: «Δεν θέλουμε πρωτάθλημα στα χαρτιά»
Χαρακτηριστικά εκφράζοντας την θέση της «ασπρόμαυρης» ΠΑΕ ανέφερε πως: «Εμείς θέλουμε δικαιοσύνη και ισονομία, άρα δίωξη και δίκαιη τιμωρία του Ολυμπιακού. Εφόσον από αυτή τη διαδικασία ο ΠΑΟΚ βρεθεί στην πρώτη θέση, δεν θα παραλάβουμε πρωτάθλημα, το τρόπαιο θα μείνει στον συνεταιρισμό και τα οικονομικά οφέλη (από τηλεοπτικά, συμμετοχή στα προκριματικά του Champions League κ.α.) θα επιστραφούν στη λίγκα.
Πρωτάθλημα εμείς στα χαρτιά δεν θέλουμε, άλλοι έχουν πανηγυρίσει πρωταθλήματα βίας και νοθείας. Επιμένουμε όμως ότι δεν είναι δυνατό να μην υπάρχουν δίκαιες και σκληρές τιμωρίες για τον Ολυμπιακό»
Χαρακτηριστικά εκφράζοντας την θέση της «ασπρόμαυρης» ΠΑΕ ανέφερε πως: «Εμείς θέλουμε δικαιοσύνη και ισονομία, άρα δίωξη και δίκαιη τιμωρία του Ολυμπιακού. Εφόσον από αυτή τη διαδικασία ο ΠΑΟΚ βρεθεί στην πρώτη θέση, δεν θα παραλάβουμε πρωτάθλημα, το τρόπαιο θα μείνει στον συνεταιρισμό και τα οικονομικά οφέλη (από τηλεοπτικά, συμμετοχή στα προκριματικά του Champions League κ.α.) θα επιστραφούν στη λίγκα.
Πρωτάθλημα εμείς στα χαρτιά δεν θέλουμε, άλλοι έχουν πανηγυρίσει πρωταθλήματα βίας και νοθείας. Επιμένουμε όμως ότι δεν είναι δυνατό να μην υπάρχουν δίκαιες και σκληρές τιμωρίες για τον Ολυμπιακό»
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ασάλιωτα Ιβάν, ασάλιωτα λέμε...
Μακάρι να είναι έτσι...Το εύχομαι...Θαρρώ πλέον ότι κάτι άλλαξε στον Π.Α.Ο.Κ.!!!!
Κάτι που δεν έχει να κάνει με τις αρχές του αλλά με την επικοινωνία τους στο ευρύτερο κοινό της χώρας!!!!
Μακάρι να είναι έτσι...Το εύχομαι...Θαρρώ πλέον ότι κάτι άλλαξε στον Π.Α.Ο.Κ.!!!!
Κάτι που δεν έχει να κάνει με τις αρχές του αλλά με την επικοινωνία τους στο ευρύτερο κοινό της χώρας!!!!
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Λογικά, καθάρισε με την άδεια η ζέλα.
Κατάντια. Ουρά του μαριδάκη.
Κατάντια. Ουρά του μαριδάκη.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21303
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Π@υτσ@. Οργασμός. Κωλ@τρυπίδεςPAOK_Antarctica έγραψε:ΠΟΚ.
Ταιριάζει, νομίζω, καλύτερα πλέον να πάρει νέο περιεχόμενο ο όρος!
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Για να μην μένουν αμφιβολίες. Game on, λοιπόν.Η ΑΕΚ στο πλευρό Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού!
Μία από τις αποφάσεις που ελήφθησαν ήταν και η οριστική επικύρωση της βαθμολογίας της Super League, που ήταν προαπαιτούμενη για να ξεκινήσουν οι διαδικασίες για την έναρξη των πλέι-οφ.
Μέχρι σήμερα γνωρίζαμε ότι εκτός από τον Ολυμπιακό, φανατικός υπέρμαχος για την επικύρωση της βαθμολογίας ήταν και ο Παναθηναϊκός, κάτι που είχε εκφράσει και επίσημα ειδικά μετά τον επαναληπτικό ημιτελικού του Κυπέλλου Ελλάδας.
Σε αυτούς προστέθηκε ένας απρόσμενος «σύμμαχος», αφού το μέρος των δύο «αιωνίων» πήρε και η ΑΕΚ, η οποία όχι μόνο ψήφισε θετικά στην επικύρωση της τελικής βαθμολογίας της Super League, αλλά επιχειρηματολόγησε κιόλας υπέρ της άποψης, σε μία κίνηση με σημειολογική σημασία.