Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
che4
Δημοσιεύσεις: 7248
Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2010, 20:27

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από che4 »

ρε τις πτανες του ποκ δε χορταασαν τσαπου θελουν και πλει οφ


εμεις γουσταρουμε να δουμε την ομαδαρα μας να κανει αγριο σεξ οποτε γρηγορα να γινει η κληρωση δεν μπορω να περιμενω αλλο :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Spiros_S
Δημοσιεύσεις: 4572
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Spiros_S »

Μπορώ στην κλήρωσα να έχω ζέλα τελευταία αγωνιστική Τούμπα παρακαλώ;

[youtube]SXxD9SL5wh0[/youtube]
Άβαταρ μέλους
nothu
Δημοσιεύσεις: 5196
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από nothu »

Τωρα να δω τις υπερομαδες σας αδικημενοι που θα παιζετε καθε τρεις μερες.
Άβαταρ μέλους
Tolaros
Δημοσιεύσεις: 7074
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:16
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Tolaros »

Ομαδουλες των 3μιση παικτών που μετά το 60 τα φτύνουν θα σας δούμε να βγάζετε ματς κάθε 3 μέρες.
Περιμένω ανελέητο ΠΞΣ με πολλά τρίμπαλα αλλά κ κλωτσιδι στα φιλαράκια των γαύρων
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17371
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

ΠΟΚ.
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 12004
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από eorptol1 »

teod1980 έγραψε:
KOSTAS54 έγραψε:Τελικά, ο Κυριάκος αθώωσε τον κουμπάρο της αδελφής του.
Όλοι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ δαγκωτό!!!!!!!!!!!!
Γιατί ρε Κώστα το κάνεις αυτό;

Εδώ δε σχολιάζουμε υπερ ή κατά πολιτικής κατάστασης,
εδώ απλά αναφέρουμε τα καλά ή τα άσχημα απέναντι στον ΠΑΟΚ μας από πολιτικά πρόσωπα.

Δε στηρίζουμε κανέναν.
Πρόσωπα σχολιάζουμε και ο κουλης φτύνει κατάμουτρα τον ΠΑΟΚ πρέπει να την ακούσει αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να ψηφίσει κάποιος σύριζα, οτιδήποτε άλλο εκτός από τον γουρλοματη
Άβαταρ μέλους
apaikto$
Δημοσιεύσεις: 745
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 04:28

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από apaikto$ »

Για όσα έγιναν προχτές γράφτηκαν και συνεχίζονται να γράφονται πολλά και διάφορα πράγματα. Μάλιστα κάποιοι προσπαθούν με πολύ μεγάλη επικοινωνιακή δεξιοτεχνία να θέσουν τον ΠΑΟΚ υπότροπο για τα όσα συμβαίνου στο ελληνικό ποδόσφαιρο από ιδρύσεως του.

Αυτά που λένε περί στημένης διαιτησίας και άλλα παρόμοια είναι ανεπίτρεπτα για την Ιστορία και την πορεία του ΠΑΟΚ. Και εκείνο που με προκάλεσε περισσότερο είναι ότι τα λόγια αυτά δε τα λένε κάφροι αλλά άτομα της αντιπάλου σε συγκεκριμένα πόστα-ρετιρε. Για συμμάζεψε τη γλώσσα σου ...

Όσο για τα χτεσινά αίσχη που έγιναν στον 5ο τελικό (έβρεχε καρεκλές, μπουκάλια, κάδους, κροτίδες με ηχητικό το γνωστό αντεθνικό) έγιναν ίσα ίσα κάποιες αναφορές σα να μας λένε ότι βγήκαμε και από αυτή την υποχρέωση. Μετά και από αυτό μπορώ να εκφράσω για πολλοστή φορά ότι ο ΠΑΟΚ είναι η μεγαλύτερη και πιο αξιοσημείωτη Ομάδα στον ελληνικό αθλητισμό εβερ!
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από goran 64 »

eorptol1 έγραψε:
teod1980 έγραψε:
KOSTAS54 έγραψε:Τελικά, ο Κυριάκος αθώωσε τον κουμπάρο της αδελφής του.
Όλοι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ δαγκωτό!!!!!!!!!!!!
Γιατί ρε Κώστα το κάνεις αυτό;

Εδώ δε σχολιάζουμε υπερ ή κατά πολιτικής κατάστασης,
εδώ απλά αναφέρουμε τα καλά ή τα άσχημα απέναντι στον ΠΑΟΚ μας από πολιτικά πρόσωπα.

Δε στηρίζουμε κανέναν.
Πρόσωπα σχολιάζουμε και ο κουλης φτύνει κατάμουτρα τον ΠΑΟΚ πρέπει να την ακούσει αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να ψηφίσει κάποιος σύριζα, οτιδήποτε άλλο εκτός από τον γουρλοματη
Χαχαχα...
Άντε να δω ρε παίδες, μετά από πόσα χρόνια κι από πόσα μνημόνια θα κατανοήσετε-παραδεχτείτε ότι ισχύει το "πέντε (παραπάνω πλέον) κόμματα, δύο πολιτικές"??? ;)
trouman
Δημοσιεύσεις: 5534
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 09:47

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από trouman »

Γκαγκάτσης: «Δεν θέλουμε πρωτάθλημα στα χαρτιά»

Χαρακτηριστικά εκφράζοντας την θέση της «ασπρόμαυρης» ΠΑΕ ανέφερε πως: «Εμείς θέλουμε δικαιοσύνη και ισονομία, άρα δίωξη και δίκαιη τιμωρία του Ολυμπιακού. Εφόσον από αυτή τη διαδικασία ο ΠΑΟΚ βρεθεί στην πρώτη θέση, δεν θα παραλάβουμε πρωτάθλημα, το τρόπαιο θα μείνει στον συνεταιρισμό και τα οικονομικά οφέλη (από τηλεοπτικά, συμμετοχή στα προκριματικά του Champions League κ.α.) θα επιστραφούν στη λίγκα.

Πρωτάθλημα εμείς στα χαρτιά δεν θέλουμε, άλλοι έχουν πανηγυρίσει πρωταθλήματα βίας και νοθείας. Επιμένουμε όμως ότι δεν είναι δυνατό να μην υπάρχουν δίκαιες και σκληρές τιμωρίες για τον Ολυμπιακό»
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από goran 64 »

Ασάλιωτα Ιβάν, ασάλιωτα λέμε... :D :opaokara: :opaokara:


Μακάρι να είναι έτσι...Το εύχομαι...Θαρρώ πλέον ότι κάτι άλλαξε στον Π.Α.Ο.Κ.!!!!
Κάτι που δεν έχει να κάνει με τις αρχές του αλλά με την επικοινωνία τους στο ευρύτερο κοινό της χώρας!!!!
Spiros_S
Δημοσιεύσεις: 4572
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Spiros_S »

Λογικά, καθάρισε με την άδεια η ζέλα.
Κατάντια. Ουρά του μαριδάκη.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21303
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από navigator11 »

PAOK_Antarctica έγραψε:ΠΟΚ.
Π@υτσ@. Οργασμός. Κωλ@τρυπίδες
Ταιριάζει, νομίζω, καλύτερα πλέον να πάρει νέο περιεχόμενο ο όρος!
Spiros_S
Δημοσιεύσεις: 4572
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Spiros_S »

Η ΑΕΚ στο πλευρό Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού!
Μία από τις αποφάσεις που ελήφθησαν ήταν και η οριστική επικύρωση της βαθμολογίας της Super League, που ήταν προαπαιτούμενη για να ξεκινήσουν οι διαδικασίες για την έναρξη των πλέι-οφ.

Μέχρι σήμερα γνωρίζαμε ότι εκτός από τον Ολυμπιακό, φανατικός υπέρμαχος για την επικύρωση της βαθμολογίας ήταν και ο Παναθηναϊκός, κάτι που είχε εκφράσει και επίσημα ειδικά μετά τον επαναληπτικό ημιτελικού του Κυπέλλου Ελλάδας.

Σε αυτούς προστέθηκε ένας απρόσμενος «σύμμαχος», αφού το μέρος των δύο «αιωνίων» πήρε και η ΑΕΚ, η οποία όχι μόνο ψήφισε θετικά στην επικύρωση της τελικής βαθμολογίας της Super League, αλλά επιχειρηματολόγησε κιόλας υπέρ της άποψης, σε μία κίνηση με σημειολογική σημασία.
Για να μην μένουν αμφιβολίες. Game on, λοιπόν.
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από paok87 »

Επιχειρηματολογησε κιολας! Κοιτα καμαρι!
Spiros_S
Δημοσιεύσεις: 4572
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Spiros_S »

Τίγρης από τα Lidl.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”