Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
gamt
Δημοσιεύσεις: 368
Εγγραφή: Δευ 02 Ιαν 2017, 10:09

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από gamt »

gergeo4 έγραψε:ουτε φωνη ουτε ακροαση απο τον σιμιτζογλου...κ σε μια ωρα παμε για επιικυρωση!μπουρδελοοοο

Μην περιμένετε παίδες να γίνει τίποτε με Σιμιτζόγλου, αφού σήμερα επικυρώνεται μερικώσ η βαθμολογία (για τις θέσεις 1-5). Ότι και να γίνει τις επόμενες εβδομάδες, ακόμη και τιμωρία του γαύρου, θα πάει για την επόμενη σαιζόν (μην περιμένουμε δηλ. και πολλά πράγματα).
Για να γίνει αξιόπιστο αυτό το μπο@ρδέλο το ελληνικό πρωτάθλημα θέλει επιμονή και υπομονή, που φαίνεται ότι έχει ο Ιβάν και τους μπαίνει στα ρουθούνια.
ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ ΣΤΑ PLAY-OFFS για να αρχίσουν πλέον να τρέμουν στ' αλήθεια την ΠΑΟΚΑΡΑ ΜΑΣ.
Άβαταρ μέλους
sic-4
Δημοσιεύσεις: 6180
Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2014, 22:05
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από sic-4 »

KOSTAS54 έγραψε:Τελικά, ο Κυριάκος αθώωσε τον κουμπάρο της αδελφής του.
Όλοι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ δαγκωτό!!!!!!!!!!!!

Κωστα, κανενας δεν εκθειασε τους συριζανελ... τον Κουλη κραζουμε για το ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΟ αντιΠΑΟΚτσηδικο μενος του. Επιλογη του ειναι να τοποθετειται δημοσια τοσο εχθρικα κατα ενος τοσο λαοφιλους μεγεθους (δειγμα μεγιστης πολιτικης ηλιθιοτητας αν μη τι αλλο). Θα κριθει λοιπον για την επιλογη του. Αυτο δεν σημαινει σε καμμια περιπτωση οτι δινεται θετικο προσημο στους αλλους. Τα ιδια σκατα ειναι κι εκεινοι.

Εσυ δηλαδη θεωρεις οτι πρεπει να μενει ασχολιαστο το γεγονος οτι ο κουλης εδω και καιρο δεν χανει ευκαιρια να τοποθετειται εναντιον του ΠΑΟΚ (ασε τον Σαββιδη, για τον ΠΑΟΚ λεω);
gamt
Δημοσιεύσεις: 368
Εγγραφή: Δευ 02 Ιαν 2017, 10:09

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από gamt »

Διαβάζω στο sdna:
''Ο Ολυμπιακός σήκωσε χθες το 7ο συνεχόμενο πρωτάθλημα του και το ίδιο ρεκόρ σε ΟΛΑ τα πρωταθλήματα της Ευρώπης είναι έτοιμη να κάνει η Σκεντερμπέου στην Αλβανία!''.

.....Έ ρε πρωτάθλημα που έχουμε! ...Γκιρτζίκη, Σάββα, Χοντρέ, Κούλη, .... και ....λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις, ΑΚΟΥΤΕ;
Άβαταρ μέλους
sic-4
Δημοσιεύσεις: 6180
Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2014, 22:05
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από sic-4 »

ααα και να μην ξεχασει η ενωση ελληνων μαφιοζων να δηλωσει "εχουμε εμπιστοσυνη στη δικαιοσυνη"
Άβαταρ μέλους
sic-4
Δημοσιεύσεις: 6180
Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2014, 22:05
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από sic-4 »

ο Θοδωρης ο Ζαγορακης ρε παιδια ειναι καλα το παληκαρι; Ανησυχω για την υγεια του γιατι δεν εχει δωσει σημεια ζωης τωρα τελευταια...
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από teod1980 »

KOSTAS54 έγραψε:Τελικά, ο Κυριάκος αθώωσε τον κουμπάρο της αδελφής του.
Όλοι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ δαγκωτό!!!!!!!!!!!!
Γιατί ρε Κώστα το κάνεις αυτό;

Εδώ δε σχολιάζουμε υπερ ή κατά πολιτικής κατάστασης,
εδώ απλά αναφέρουμε τα καλά ή τα άσχημα απέναντι στον ΠΑΟΚ μας από πολιτικά πρόσωπα.

Δε στηρίζουμε κανέναν.
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33932
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από john4serres »

sic-4 έγραψε:ο Θοδωρης ο Ζαγορακης ρε παιδια ειναι καλα το παληκαρι; Ανησυχω για την υγεια του γιατι δεν εχει δωσει σημεια ζωης τωρα τελευταια...
Χθες ηταν στο μαγαζι που έγινε το γλέντι.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21298
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από navigator11 »

Πρέπει να μην αφήνει ούτε μέρα ο προϊστάμενος του αδωνιδος που να μην ξερναει ξεδιάντροπα κατά του ΠΑΟΚ και να μην τρώει κραξίδι, φαίνεται! Ρε δεν απαυτωνόμαστε; Στα @@ μας όλοι οι κομματάρχες και τα τσατσάκια τους! ΌΛΟΙ ΤΟΥΣ! Άντε να πούμε, που μου θιγεστε κι ορισμένοι! Έχουν επιλέξει να κάνουν ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΑ ΠΟΛΕΜΟ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ; ΑΔΙΑΦΟΡΩ ΑΝ Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΣΤΟΧΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΙΒΑΝ! Ε, θα γαμωσταυρίζονται με την παραμικρή ευκαιρία! Θα βγει τώρα ο ... άμεμπτος μεταρρυθμιστής με κονέ ευτραφείς φερόμενους ως εγκληματίες του κοινού ποινικού να την πει στον ΠΑΟΚ! Κυνηγητό ανηλεές!!

Ο καθένας να ψηφίσει ο,τι γουστάρει! Ποσώς με απασχολεί! Αλλά, όταν αυτό που ψηφίζει και επιθυμεί να ξαναψηφίσει συσστραυτευμένα και αδερφίστικα επιχειρεί προπαγάνδα εμετική σε βάρος του ΠΑΟΚ, θα του επιστρέφεται ο εμετός! Με τον ίδιο πούστικο τρόπο, που το επιχειρεί!
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από pilotos »

Έβγαλε ανακοίνωση το γραφείο τύπου του πρωθυπουργού.

Μλκ έχει σοβαρεψει το πράγμα!!!

Του λέει να πάει στην αθλητική Κυριακή ή στη... Δική της Δευτέρας
Χαχαχαχαχα

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
sic-4
Δημοσιεύσεις: 6180
Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2014, 22:05
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από sic-4 »

να αφησουν τον ΠΑΟΚ ησυχο και οι μεν και οι δε λεω εγω...
τα παιχνιδακια τους και τις κοντριτσες τους ας μην τα κανουν στην πλατη της ΠΑΟΚαρας μας
Άβαταρ μέλους
Sick Bastard
Δημοσιεύσεις: 11453
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Sick Bastard »

Επίσης, κάτι βουλευτές της ΝΔ που έρχονται στη Τούμπα στα προεδρικά θεωρεία,
να μας πουν τι πιστεύουν για τη δήλωση του ηγέτη τους
Άβαταρ μέλους
sic-4
Δημοσιεύσεις: 6180
Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2014, 22:05
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από sic-4 »

Αν ειχε ερθει και στο Ελλαντα το επαγγελμα του δημοσιογραφου, τοτε καποιοι θα τους αναγκαζαν να παρουν θεση.
Spiros_S
Δημοσιεύσεις: 4572
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Spiros_S »

Στην απόφαση να προχωρήσει στην επικύρωση της βαθμολογίας για τις θέσεις 1-5 προχώρησε η Superleague. Σέντρα στα πλέι οφ...

Στη μερική επικύρωση της βαθμολογίας προχώρησε η Superleague στο σημερινό διοικητικό συμβούλιο. Το «παρών» έδωσαν δώδεκα ΠΑΕ και σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, οι μοναδικές ομάδες που ψήφισαν κατά της επικύρωσης για τις θέσεις 1-5 ήταν ο ΠΑΟΚ, η Λάρισα και η Κέρκυρα. Αντιθέτως υπέρ ψήφισαν μεταξύ άλλων ο Ολυμπιακός, ο Παναθηναϊκός και η ΑΕΚ...

Αυτό σημαίνει ότι θα ξεκινήσουν κανονικά τα πλέι οφ του πρωταθλήματος και μάλιστα όπως είχε γίνει γνωστό νωρίτερα, η κλήρωση θα πραγματοποιηθεί αμέσως μετά το Δ.Σ. της Λίγκας.
Για δες τα συνεταιράκια...
Άβαταρ μέλους
nothu
Δημοσιεύσεις: 5194
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από nothu »

ΠΑΟΚ αελ και κερκυρα ψηφισαν κατα.
Spiros_S
Δημοσιεύσεις: 4572
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Spiros_S »

Η εο είναι ακόμα δυνατή και έχει και το δεκανίκι που τις δίνουν κούλα (το κόβω το αεκ πλέον) και ζέλα.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”