gergeo4 έγραψε:ουτε φωνη ουτε ακροαση απο τον σιμιτζογλου...κ σε μια ωρα παμε για επιικυρωση!μπουρδελοοοο
Μην περιμένετε παίδες να γίνει τίποτε με Σιμιτζόγλου, αφού σήμερα επικυρώνεται μερικώσ η βαθμολογία (για τις θέσεις 1-5). Ότι και να γίνει τις επόμενες εβδομάδες, ακόμη και τιμωρία του γαύρου, θα πάει για την επόμενη σαιζόν (μην περιμένουμε δηλ. και πολλά πράγματα).
Για να γίνει αξιόπιστο αυτό το μπο@ρδέλο το ελληνικό πρωτάθλημα θέλει επιμονή και υπομονή, που φαίνεται ότι έχει ο Ιβάν και τους μπαίνει στα ρουθούνια.
ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ ΣΤΑ PLAY-OFFS για να αρχίσουν πλέον να τρέμουν στ' αλήθεια την ΠΑΟΚΑΡΑ ΜΑΣ.