Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
tzelas
Δημοσιεύσεις: 9806
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 23:27
Τοποθεσία: Καστοριά

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από tzelas »

Spiros_S έγραψε:Μην ξαναπεί κανείς ότι δεν υπάρχουν τομείς όπου οι πολιτικοί ανεξαρτήτως κόμματος συμφωνούν. Από το συλλαλητήριο του γάβρου:
Μεταξύ άλλων στη συνάντηση έδωσαν το «παρών» οι κκ. Καμμένος Δ. (ΑΝΕΛ), Τραγάκης (ΝΔ), Αρβανιτόπουλος (ΝΔ), Δρίτσας Θ. (ΣΥΡΙΖΑ), Σαλπέας Η. (ΚΚΕ), Κατσαφάδος (ΝΔ), Κασιμάτης (Δήμαρχος Κορυδαλλού), Ιωακειμίδης (Δήμαρχος Νίκαιας), Αντωνάκου (Αντιδήμαρχος Πειραιά), Μελάς Γ. (Αντιδήμαρχος Πειραιά), Βεντούρης (εντεταλμένος σύμβουλος), Δημήτρης Διαμαντίδης (Δημοκρατική Συμπαράταξη), Κασιμάτη Ν. (ΣΥΡΙΖΑ), Αργουδέλης Α. (Αντιδήμαρχος Πειραιά), Μώραλης (Δήμαρχος Πειραιά), όπως και οι βετεράνοι του Ολυμπιακού κκ. Δαρίβας (πρόεδρος του συνδέσμου), Γκαϊτατζής, Κελεσίδης, Γλύκας, Καραβίτης. Επίσης, στη συνάντηση βρέθηκε ο Πέτρος Κόκκαλης, ο πρώην πρόεδρος του Ερασιτέχνη, Λεωνίδας Θεοδωρακάκης αλλά και η μητέρα του αδικοχαμένου Παναγιώτη Τουμανίδη που έχασε τη ζωή του στην τραγωδία της Θύρας 7.

.........

Η σημαντικότερη ίσως τοποθέτηση ήταν αυτή του κ. Κατσαφάδου, με την πρόταση του οποίου συμφώνησαν άπαντες: «Ο Ολυμπιακός είναι η ναυαρχίδα του ελληνικού αθλητισμού. Αυτό που καταθέτω ως πρόταση, επειδή ο Ολυμπιακός είναι πάνω από πολιτική και ιδεολογία, θα μπορούσαμε όλοι οι βουλευτές να κάνουμε επερώτηση στην κυβέρνηση και να ζητάμε ξεκάθαρες λύσεις. Ο δυνατός δεν έχει να φοβηθεί τίποτα και σ' αυτήν την περίπτωση ο Ολυμπιακός είναι ο πιο δυνατός όλων. Γι' αυτήν την πρόταση που κατέθεσα θα μπορούσε να γίνει μια πιο κλειστή συνάντηση ώστε να οριοθετήσουμε όλα τα ζητήματα».

...................................
Υποθέτω ότι στόχος όλων αυτών ήταν να λιώσει του πουλί του μαριδάκι απο το γλύψιμο. Σε καλό δρόμο είστε παιδιά.
Είναι φοβερό το ότι επικαλούνται ότι δεν έχει να φοβηθεί τίποτα ο δυνατός και όχι ο αθώος. Δηλαδή όλοι αυτοί μαζεύτηκαν να πολεμήσουν ενάντια στην νομιμότητα και στην δικαιοσύνη. Δεν τους αγγίζει ότι ξυλοφόρτωσαν παίκτες στο ημίχρονο για να τους κάνουν να χάσουν και να πάρουν τον τίτλο. Και τολμάν να μιλάν για άξιο τίτλο. Ξεφτύλες. Τα ονόματα τους στην black list. :twisted: :twisted:
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33931
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από john4serres »

Οι βαζελοι δεν πανε καλα, θελουν βαρια τιμωρια αεκ και ΠΑΟΚ, θελουν και τιμωρια ολυμπιακου με πλατανια

Ονειρευονται πρωταθλημα μου φαινεται...
Άβαταρ μέλους
nothu
Δημοσιεύσεις: 5193
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από nothu »

Ναι αν παρουν και +5 βαθμους μπορει...
Άβαταρ μέλους
paoki19
Δημοσιεύσεις: 3136
Εγγραφή: Τρί 22 Ιαν 2008, 17:29

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από paoki19 »

Και με την βούλα ο μεγαλύτερος προβατολαος τα βαζέλια... Ακόμα να τους πάρουν στο κυνήγι.
Η διαμαρτυρία τους προς την διοίκηση είναι μόνο με κάτι φλώρικα πανό.
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15050
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Sera4 »

προς τους αλλοθρησκους...οταν τελειωσουν τα χαρτομαντηλα παρτε μωρομαντηλα...με αρωμα μπανανα κατα προτιμηση...επισης συνδιαστε τα με 2 δοσεις βαζελινης στην κωλοχαραδρα σας, μια πρωι μια το βραδυ πριν τον υπνο γιατι ποναει πολυ οταν ο ΠΑΟΚ γαμαει...

αντε περαστικα...μονο φουτσα και κλαμα απο εδω και περα τιποτα αλλο...
paok87
Δημοσιεύσεις: 6908
Εγγραφή: Δευ 19 Μάιος 2008, 18:31

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από paok87 »

εισαι σε μεγαλα κεφια Σεραφειμ :opaokara:
Spiros_S
Δημοσιεύσεις: 4572
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Spiros_S »

john4serres έγραψε:Οι βαζελοι δεν πανε καλα, θελουν βαρια τιμωρια αεκ και ΠΑΟΚ, θελουν και τιμωρια ολυμπιακου με πλατανια

Ονειρευονται πρωταθλημα μου φαινεται...
Ας πάρουν αγκαλιά τον φαταούλ και....

[youtube]xYe4Vequv1I[/youtube]
GoMaRoS
Δημοσιεύσεις: 6626
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιουν 2010, 13:50

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από GoMaRoS »

Τι τιμωρία έφαγε ο γαύρος για εκτεταμένα; αγωνιστικές και πρόστιμο, υπάρχει λοιπόν δεδικασμένο. Πάμε παρακάτω. Τα επεισόδια χθες έγιναν με ευθύνη της αστυνομίας αλλά και των οπαδών τις ΑΕΚ, που πέρασαν από πάνω και επιτέθηκαν στους οπαδούς του ΠΑΟΚ. Αυτοί είχαν ξεκινήσει έξω από το γήπεδο πολύ ώρα πριν εμπλοκή με την αστυνομία. Οπότε μία παραπάνω αγωνιστική στην ΑΕΚ και κάποιο χρηματικό ποσό παραπάνω
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16689
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Equalizer »

Θλιβερή η ανακοίνωση της ΑΕΚ , εντελώς για τα πανηγύρια η στάση τους.

Και οι ίδιοι ξέρουν πως αυτά π γράφουν είναι εκτός τόπου και χρόνου.

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από gergeo4 »

ειναι δυνατον χωρις επικυρωση κ με εν εξέλιξη δικαστηρια ο στρατος να δωσει το πρωταθλημα στο γαυρο;ειναι νομιμο;
Άβαταρ μέλους
sic-4
Δημοσιεύσεις: 6180
Εγγραφή: Παρ 11 Ιούλ 2014, 22:05
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από sic-4 »

ο χοντροβαγγελας λεει σηκωσε πρωτος την κουπα του πρωταθληματος...
αφηνω στην ακρη το γεγονος οτι εκκρεμει...
αυτος δεν εχει ποινη αποκλεισμου απο καθε δραστηριοτητα σχετικη με το ποδοσφαιρο;
Ειναι δυνατον να σηκωνει αυτος το πρωταθλημα???
Άβαταρ μέλους
potamda
Bet Guru 2023
Δημοσιεύσεις: 5957
Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από potamda »

το ίδιο ερώτημα μπήκα να γράψω.
δεν έχει απαγόρευση ενασχόλησης με το ποδόσφαιρο.
τι κούπα σαν τι τη σηκώνει;

και μια ακόμα ερώτηση:
σήκωσε και του βόλλευ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; :opaokara:
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από pilotos »

Όχι δεν πήγε ακόμα. Αλλά θα πάει σε λίγο. Έτσι έλεγαν οι εφημερίδες του gay.

Λογικά την περιμένουν...

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
shikabala81
Δημοσιεύσεις: 150
Εγγραφή: Τετ 05 Αύγ 2015, 20:41

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από shikabala81 »

sic-4 έγραψε:ο χοντροβαγγελας λεει σηκωσε πρωτος την κουπα του πρωταθληματος...
αφηνω στην ακρη το γεγονος οτι εκκρεμει...
αυτος δεν εχει ποινη αποκλεισμου απο καθε δραστηριοτητα σχετικη με το ποδοσφαιρο;
Ειναι δυνατον να σηκωνει αυτος το πρωταθλημα???
Καθε χρονο το ιδιο γινεται. Αφου αυτος παιζει μπαλα στη σουπερλιγδα, θα αφησει κανεναν αλλον να το σηκωσει; ουστ πρεζεμπορα.
Άβαταρ μέλους
Descartes
Δημοσιεύσεις: 1994
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιαν 2017, 22:01

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Descartes »

To σκυλάκι του Πόλντο, το κατοικίδιο του, ο αρραβωνιάρης του μπογτανοφ, απαιτεί τιμωρία του ΠΑΟΚ.

Γλιστερέ ζαρτιεροφορεμένε αρουραίε μόνο χοντρά λουκάνικα ονειρεύεσαι.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”