Είναι φοβερό το ότι επικαλούνται ότι δεν έχει να φοβηθεί τίποτα ο δυνατός και όχι ο αθώος. Δηλαδή όλοι αυτοί μαζεύτηκαν να πολεμήσουν ενάντια στην νομιμότητα και στην δικαιοσύνη. Δεν τους αγγίζει ότι ξυλοφόρτωσαν παίκτες στο ημίχρονο για να τους κάνουν να χάσουν και να πάρουν τον τίτλο. Και τολμάν να μιλάν για άξιο τίτλο. Ξεφτύλες. Τα ονόματα τους στην black list.Spiros_S έγραψε:Μην ξαναπεί κανείς ότι δεν υπάρχουν τομείς όπου οι πολιτικοί ανεξαρτήτως κόμματος συμφωνούν. Από το συλλαλητήριο του γάβρου:
Υποθέτω ότι στόχος όλων αυτών ήταν να λιώσει του πουλί του μαριδάκι απο το γλύψιμο. Σε καλό δρόμο είστε παιδιά.Μεταξύ άλλων στη συνάντηση έδωσαν το «παρών» οι κκ. Καμμένος Δ. (ΑΝΕΛ), Τραγάκης (ΝΔ), Αρβανιτόπουλος (ΝΔ), Δρίτσας Θ. (ΣΥΡΙΖΑ), Σαλπέας Η. (ΚΚΕ), Κατσαφάδος (ΝΔ), Κασιμάτης (Δήμαρχος Κορυδαλλού), Ιωακειμίδης (Δήμαρχος Νίκαιας), Αντωνάκου (Αντιδήμαρχος Πειραιά), Μελάς Γ. (Αντιδήμαρχος Πειραιά), Βεντούρης (εντεταλμένος σύμβουλος), Δημήτρης Διαμαντίδης (Δημοκρατική Συμπαράταξη), Κασιμάτη Ν. (ΣΥΡΙΖΑ), Αργουδέλης Α. (Αντιδήμαρχος Πειραιά), Μώραλης (Δήμαρχος Πειραιά), όπως και οι βετεράνοι του Ολυμπιακού κκ. Δαρίβας (πρόεδρος του συνδέσμου), Γκαϊτατζής, Κελεσίδης, Γλύκας, Καραβίτης. Επίσης, στη συνάντηση βρέθηκε ο Πέτρος Κόκκαλης, ο πρώην πρόεδρος του Ερασιτέχνη, Λεωνίδας Θεοδωρακάκης αλλά και η μητέρα του αδικοχαμένου Παναγιώτη Τουμανίδη που έχασε τη ζωή του στην τραγωδία της Θύρας 7.
.........
Η σημαντικότερη ίσως τοποθέτηση ήταν αυτή του κ. Κατσαφάδου, με την πρόταση του οποίου συμφώνησαν άπαντες: «Ο Ολυμπιακός είναι η ναυαρχίδα του ελληνικού αθλητισμού. Αυτό που καταθέτω ως πρόταση, επειδή ο Ολυμπιακός είναι πάνω από πολιτική και ιδεολογία, θα μπορούσαμε όλοι οι βουλευτές να κάνουμε επερώτηση στην κυβέρνηση και να ζητάμε ξεκάθαρες λύσεις. Ο δυνατός δεν έχει να φοβηθεί τίποτα και σ' αυτήν την περίπτωση ο Ολυμπιακός είναι ο πιο δυνατός όλων. Γι' αυτήν την πρόταση που κατέθεσα θα μπορούσε να γίνει μια πιο κλειστή συνάντηση ώστε να οριοθετήσουμε όλα τα ζητήματα».
...................................
Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33930
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Οι βαζελοι δεν πανε καλα, θελουν βαρια τιμωρια αεκ και ΠΑΟΚ, θελουν και τιμωρια ολυμπιακου με πλατανια
Ονειρευονται πρωταθλημα μου φαινεται...
Ονειρευονται πρωταθλημα μου φαινεται...
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Και με την βούλα ο μεγαλύτερος προβατολαος τα βαζέλια... Ακόμα να τους πάρουν στο κυνήγι.
Η διαμαρτυρία τους προς την διοίκηση είναι μόνο με κάτι φλώρικα πανό.
Η διαμαρτυρία τους προς την διοίκηση είναι μόνο με κάτι φλώρικα πανό.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
προς τους αλλοθρησκους...οταν τελειωσουν τα χαρτομαντηλα παρτε μωρομαντηλα...με αρωμα μπανανα κατα προτιμηση...επισης συνδιαστε τα με 2 δοσεις βαζελινης στην κωλοχαραδρα σας, μια πρωι μια το βραδυ πριν τον υπνο γιατι ποναει πολυ οταν ο ΠΑΟΚ γαμαει...
αντε περαστικα...μονο φουτσα και κλαμα απο εδω και περα τιποτα αλλο...
αντε περαστικα...μονο φουτσα και κλαμα απο εδω και περα τιποτα αλλο...
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ας πάρουν αγκαλιά τον φαταούλ και....john4serres έγραψε:Οι βαζελοι δεν πανε καλα, θελουν βαρια τιμωρια αεκ και ΠΑΟΚ, θελουν και τιμωρια ολυμπιακου με πλατανια
Ονειρευονται πρωταθλημα μου φαινεται...
[youtube]xYe4Vequv1I[/youtube]
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Τι τιμωρία έφαγε ο γαύρος για εκτεταμένα; αγωνιστικές και πρόστιμο, υπάρχει λοιπόν δεδικασμένο. Πάμε παρακάτω. Τα επεισόδια χθες έγιναν με ευθύνη της αστυνομίας αλλά και των οπαδών τις ΑΕΚ, που πέρασαν από πάνω και επιτέθηκαν στους οπαδούς του ΠΑΟΚ. Αυτοί είχαν ξεκινήσει έξω από το γήπεδο πολύ ώρα πριν εμπλοκή με την αστυνομία. Οπότε μία παραπάνω αγωνιστική στην ΑΕΚ και κάποιο χρηματικό ποσό παραπάνω
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Θλιβερή η ανακοίνωση της ΑΕΚ , εντελώς για τα πανηγύρια η στάση τους.
Και οι ίδιοι ξέρουν πως αυτά π γράφουν είναι εκτός τόπου και χρόνου.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Και οι ίδιοι ξέρουν πως αυτά π γράφουν είναι εκτός τόπου και χρόνου.
Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
ειναι δυνατον χωρις επικυρωση κ με εν εξέλιξη δικαστηρια ο στρατος να δωσει το πρωταθλημα στο γαυρο;ειναι νομιμο;
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
ο χοντροβαγγελας λεει σηκωσε πρωτος την κουπα του πρωταθληματος...
αφηνω στην ακρη το γεγονος οτι εκκρεμει...
αυτος δεν εχει ποινη αποκλεισμου απο καθε δραστηριοτητα σχετικη με το ποδοσφαιρο;
Ειναι δυνατον να σηκωνει αυτος το πρωταθλημα???
αφηνω στην ακρη το γεγονος οτι εκκρεμει...
αυτος δεν εχει ποινη αποκλεισμου απο καθε δραστηριοτητα σχετικη με το ποδοσφαιρο;
Ειναι δυνατον να σηκωνει αυτος το πρωταθλημα???
- potamda
- Bet Guru 2023
- Δημοσιεύσεις: 5957
- Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
- Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
το ίδιο ερώτημα μπήκα να γράψω.
δεν έχει απαγόρευση ενασχόλησης με το ποδόσφαιρο.
τι κούπα σαν τι τη σηκώνει;
και μια ακόμα ερώτηση:
σήκωσε και του βόλλευ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
δεν έχει απαγόρευση ενασχόλησης με το ποδόσφαιρο.
τι κούπα σαν τι τη σηκώνει;
και μια ακόμα ερώτηση:
σήκωσε και του βόλλευ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Όχι δεν πήγε ακόμα. Αλλά θα πάει σε λίγο. Έτσι έλεγαν οι εφημερίδες του gay.
Λογικά την περιμένουν...
SM-G935F
Λογικά την περιμένουν...
SM-G935F
- shikabala81
- Δημοσιεύσεις: 150
- Εγγραφή: Τετ 05 Αύγ 2015, 20:41
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Καθε χρονο το ιδιο γινεται. Αφου αυτος παιζει μπαλα στη σουπερλιγδα, θα αφησει κανεναν αλλον να το σηκωσει; ουστ πρεζεμπορα.sic-4 έγραψε:ο χοντροβαγγελας λεει σηκωσε πρωτος την κουπα του πρωταθληματος...
αφηνω στην ακρη το γεγονος οτι εκκρεμει...
αυτος δεν εχει ποινη αποκλεισμου απο καθε δραστηριοτητα σχετικη με το ποδοσφαιρο;
Ειναι δυνατον να σηκωνει αυτος το πρωταθλημα???
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
To σκυλάκι του Πόλντο, το κατοικίδιο του, ο αρραβωνιάρης του μπογτανοφ, απαιτεί τιμωρία του ΠΑΟΚ.
Γλιστερέ ζαρτιεροφορεμένε αρουραίε μόνο χοντρά λουκάνικα ονειρεύεσαι.
Γλιστερέ ζαρτιεροφορεμένε αρουραίε μόνο χοντρά λουκάνικα ονειρεύεσαι.