71.Παναγιώτης Γλύκος
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Άξια μας έφτασες ως τον τελικό.
Αλλά είσαι ο πιο τυχερός άνθρωπος στην Ελλάδα.
Τα λάθη είναι για τους ανθρώπους and shit, αλλά από Θεός γίνεσαι στόχος πολύ γρήγορα.
Αλλά είσαι ο πιο τυχερός άνθρωπος στην Ελλάδα.
Τα λάθη είναι για τους ανθρώπους and shit, αλλά από Θεός γίνεσαι στόχος πολύ γρήγορα.
- NapolitanosG4
- Δημοσιεύσεις: 111
- Εγγραφή: Τετ 03 Αύγ 2016, 14:36
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Νομίζω πως ήσουν ο πιο ανακουφισμένος από όλους με την λήξη του ματς. Τα άσχημα δυστυχώς εχουν περισσότερη δύναμη, και χαράζονται πιο έντονα στην μνήμη και είναι κρίμα ρε γμτ!
Συνεχίζω να σε γουστάρω και να σε πιστεύω. Το ότι άντεξες μετά από τόσες δυσκολίες ειδικά, είναι τεράστια μαγκιά. Ένα φοβάμαι μονάχα, την υπερβολική σου αυτοπεποίθηση και σιγουριά που ορισμένες φορές, βλέπε χθες, μπορεί να αποβεί μοιραία.
Συνεχίζω να σε γουστάρω και να σε πιστεύω. Το ότι άντεξες μετά από τόσες δυσκολίες ειδικά, είναι τεράστια μαγκιά. Ένα φοβάμαι μονάχα, την υπερβολική σου αυτοπεποίθηση και σιγουριά που ορισμένες φορές, βλέπε χθες, μπορεί να αποβεί μοιραία.
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Μου φαίνεται εξαιρετικός τερματοφύλακας όταν πρέπει να δράσει άμεσα σε κλασματα δευτερολεπτου.
Όταν έχει χρόνο να σκεφτεί (τον οποίο λίγο χρόνο έστω) πολλές φορές μου δίνει τη εντύπωση ότι θολώνει.
Έξοδοι, να βγω μη βγω, όταν έχουμε κατοχή στην άμυνα κ το παίζουμε κ καλά άνετοι με πασούλες.
Φαντάζομαι είναι κατι που βελτιώνεται με τα χρόνια
Όταν έχει χρόνο να σκεφτεί (τον οποίο λίγο χρόνο έστω) πολλές φορές μου δίνει τη εντύπωση ότι θολώνει.
Έξοδοι, να βγω μη βγω, όταν έχουμε κατοχή στην άμυνα κ το παίζουμε κ καλά άνετοι με πασούλες.
Φαντάζομαι είναι κατι που βελτιώνεται με τα χρόνια
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Μεγάλο το λάθος χτες! Ευτυχώς, δεν κόστισε τελικά. Δε χρειάζεται να ξαναστοχοποιηθεί. Αυτήν τη στιγμή είναι ο,τι καλύτερο διαθέτουμε στην ομάδα! Και δεν πρέπει να υπονομευθεί, παρά το αδιανόητο λάθος χτες.
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Τα λαθη που εχει κανει ειναι σε ημιτελικους κυπελλου, τελικους και οποτε υπαρχει πιεση...δεν ειναι τυχαιο αυτο.Sick Bastard έγραψε:Ο ημιτελικός κυπέλλου είναι μεγάλο ματς ή όχι;BigBaby έγραψε:Στα μεγαλα ματς δεν αντεχεις το βαρος της φανελας...Πολλα δωρα εχεις κανει για να εισαι βασικος τερματοφυλακας.
Αν συμβιβαστεις με την ιδεα του 2ου δεν εχω προβλημα να μεινεις....σαν 1ος στα μεγαλα ματς το χανεις.
Το τελευταίο παιχνίδι των playoff που βγάζει το σουτ του Πέτριτς με πέταγμα προς τα πίσω στο 87' είναι μεγάλο ματς ή όχι;
Έκανε λάθος ναι.
Αλλά φτάνει με τις υπερβολές.
Με τον Παναθηναικο στον ημιτελικο εχω την εντυπωση οτι ειχε λαθος θεση οταν ο Βαρελα εκανε επαφη με την μπαλα και πηγε προς την εστια.
Δεν πιστευω οτι ειναι τυχαιο το οτι γκελαρει στα μεγαλα παιχνιδια....(αν γκελαρε σε ολα τα μεγαλα απλα δεν θα υπηρχε στον ΠΑΟΚ).
Αυτο που εννοω ειναι οτι στην μεγαλη πιεση των παιχνιδιων κανει ευκολα το λαθος.
Λαθος πασες με τα ποδια εβγαλαν σε θεση βολης παικτες (και μετα εκανε τρομερη επεμβαση).
Ισως το βλεπω μονο εγω ετσι δεν ξερω. Παντως θα ηθελα καλυτερο παικτη στην θεση του ειναι η αληθεια.
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17369
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Λάθη κάνουν όλοι προφανώς. Το θέμα είναι ΠΟΣΑ λάθη κάνει ο καθένας και ΤΙ λάθη.
Ναι, ο Γλύκος είναι καλός τερματοφύλακας. Δεν είναι όμως ο τερματοφύλακας που πρέπει να έχει ο ΠΑΟΚ του επόμενου επιπέδου.
Είναι η θέση του τερματοφύλακα στις προτεραιότητες της ομάδας; Το γεγονός πως παραλίγο να χάσουμε το κύπελλο καθαρά από ατσουμπαλιά βροντοφωνάζει ΝΑΙ.
Ναι, ο Γλύκος είναι καλός τερματοφύλακας. Δεν είναι όμως ο τερματοφύλακας που πρέπει να έχει ο ΠΑΟΚ του επόμενου επιπέδου.
Είναι η θέση του τερματοφύλακα στις προτεραιότητες της ομάδας; Το γεγονός πως παραλίγο να χάσουμε το κύπελλο καθαρά από ατσουμπαλιά βροντοφωνάζει ΝΑΙ.
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Πέτρο...pgetsos έγραψε:goran 64 έγραψε:
Πες αλήθεια...Πέρασες καμιά τσάρκα από Noor1, ε???![]()
![]()
Αλλιώς δεν εξηγείται το παραπάνω post στο εν λόγω topic, ούτε με ενδοφλέβιες ενέσεις A T A R A X...![]()
![]()
![]()
Κανενας λογος για ειρωνεια στο παραπανω ποστ
![]()
Ο καθενας εχει τη γνωμη του, δε χρειαζεται να ειρωνευομαστε οποιον διαφωνουμε..
Αν το σχόλιο μου για το παραπάνω ποστ (σημειωτέον ότι βολικά δεν το παρέθεσες) που μιλάει το μισό για Πρίγιοβιτς (αν κατάλαβα καλά δηλαδή) και το μισό για Γλύκο (ευρισκόμενο όπως τονίζω "στο εν λόγω topic") δεν σου φαίνεται αστείο και εκτιμάς προσωπικά ότι ειρωνεύομαι, ενώ πεντακάθαρα (μέσω emoticons) φαίνεται ότι μπερδέυτηκα κι έχω σκάσει στα γέλια, τότε προσωπικά εκτιμώ πως τουλάχιστον δεν έχεις καθόλου χιούμορ φίλε μου...
Ξαναδιάβασε το σε παρακαλώ πολύ, γιατί μπορεί και να κανες απλά ένα λάθος...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος goran 64 την Κυρ 07 Μάιος 2017, 13:42, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Κι εγω αυτο πιστευω αδερφε...οπως η ομαδα ξεπερασε Κατσε-Κλαους-
Χαριση ηρθε και η ωρα του Γλυκου.
Χαριση ηρθε και η ωρα του Γλυκου.
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Ρε νομιζετε οτι υπαρχει τερματοφυλακας που δεν κανει λαθη; Τι νομιζετε ειναι ρομποτ; Θυμομαστε 5 λαθη του Γλυκου αλλα τις απειρες φορες που μας εχει σωσει τις ξεχναμε αμεσως.
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Ισχύειnothu έγραψε:Ρε νομιζετε οτι υπαρχει τερματοφυλακας που δεν κανει λαθη; Τι νομιζετε ειναι ρομποτ; Θυμομαστε 5 λαθη του Γλυκου αλλα τις απειρες φορες που μας εχει σωσει τις ξεχναμε αμεσως.
SM-G935F
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
και συνεχιζει.kataramenos5 έγραψε:και συνεχιζει.kataramenos5 έγραψε:Εμενα αυτο που με τρελαινει ειναι οτι στα παιχνιδια που στραβωνουν η πρωτη σοβαρη ευκαιρια του αντιπαλου ειναι γκολ.Μετα βγαζει τ απιαστα.Συμβαινει σχεδον παντα.
Μονο εμεις.
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
Τι βολικά ρε Γρηγόρη, δύο ποστ πιο πάνω είναι, ήμαρτον. Δε κάνουμε προπαγάνδα εναντίον σου....goran 64 έγραψε:
Πέτρο...
Αν το σχόλιο μου για το παραπάνω ποστ (σημειωτέον ότι βολικά δεν το παρέθεσες) που μιλάει το μισό για Πρίγιοβιτς (αν κατάλαβα καλά δηλαδή) και το μισό για Γλύκο (ευρισκόμενο όπως τονίζω "στο εν λόγω topic") δεν σου φαίνεται αστείο και εκτιμάς προσωπικά ότι ειρωνεύομαι, ενώ πεντακάθαρα (μέσω emoticons) φαίνεται ότι μπερδέυτηκα κι έχω σκάσει στα γέλια, τότε προσωπικά εκτιμώ πως τουλάχιστον δεν έχεις καθόλου χιούμορ φίλε μου...
Ξαναδιάβασε το σε παρακαλώ πολύ, γιατί μπορεί και να κανες απλά ένα λάθος...
Από κει και πέρα, τα emoticon Δεν είναι "συγχωροχάρτι" και αυτό που είπες πολύ πολύ άνετα οδηγεί σε παρεξηγήσεις, και ας ακόμα να μην έχω καταλάβει τι προσπαθούσες να πεις...
Re: 71.Παναγιώτης Γλύκος
μπραβο στον Παναη, αν δεν εκανε την - πολλοστη - χοντρομαλ@@@α του χτες, σημερα δεν θα απολαμβαναμε ολους τους σιχαμενους να σκουζουν