και ο Μανούσος δώρο στο παράρτημα για την ανακοίνωσηSpiros_S έγραψε:Δηλαδή δεν έχει ζητηθεί και υπάρχει; Θα μας τρελάνουν εντελώς
Edit: Και ο νιόνιος επείγεται να ξεκινήσουν τα πο. Όχι ότι δεν το περίμενα, αλλά να αρχίσουμε να μετράμε.
Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Και τον δικηγόρο μαζί μήπως προκύψει κανένα ληγμένο.
Και έρχεται και ο Μπανανά να υποθέσω;
Και έρχεται και ο Μπανανά να υποθέσω;
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Μαλλον θα εννοουν το υλικο απο τις καμερες της αστυνομιας το οποιο μαλλον θα ειναι πλανα απο τις κερκιδες και τους εξωτερικους χωρους.
Τετοιο υλικο υπαρχει. Αυτο που ειπωθηκε οτι δεν υπαρχει ειναι υλικο απο καμερες στους διαδρομους εξω απο τα αποδυτηρια. Ο νομος λεει οτι θα επρεπε να υπαρχει εκει καμερα υπο τον ελεγχο της αστυνομιας. Ομως στο Καραϊσκακη οι καμερες που ειναι υπο τον ελεγχο της αστυνομιας ειναι αυτες των κερκιδων και των εξωτερικων χωρων. Η αστυνομια εκανε τα στραβα ματια (μαλλον επι χρονια) για το γεγονος οτι οι καμερες των διαδρομων αποδυτηριων κατεληγαν στο control room του γαυρου και οχι της αστυνομιας οπως λεει ο νομος.
Τετοιο υλικο υπαρχει. Αυτο που ειπωθηκε οτι δεν υπαρχει ειναι υλικο απο καμερες στους διαδρομους εξω απο τα αποδυτηρια. Ο νομος λεει οτι θα επρεπε να υπαρχει εκει καμερα υπο τον ελεγχο της αστυνομιας. Ομως στο Καραϊσκακη οι καμερες που ειναι υπο τον ελεγχο της αστυνομιας ειναι αυτες των κερκιδων και των εξωτερικων χωρων. Η αστυνομια εκανε τα στραβα ματια (μαλλον επι χρονια) για το γεγονος οτι οι καμερες των διαδρομων αποδυτηριων κατεληγαν στο control room του γαυρου και οχι της αστυνομιας οπως λεει ο νομος.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ίσως αυτή μας η επιμονή στις κάμερες να γίνεται και με το μυαλό στην καταγγελία στην ΕΕΑ.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
εγώ πάντως θα έθετα το ρητορικό ερώτημα, πότε υποβιβάζεται μία ομάδα; 50 άτομα ήταν εκεί και έπαιζαν ξύλο με τα ΜΑΤ με 4 αστυνομικούς στο νοσοκομείο. Εδώ έχουμε εκτεταμένα επεισόδια και μιλάμε για αν τυχών πάει στο -6 η τιμωρία. Αν υπήρχε βίντεο θα τον είχαν ρίξει τώρα πρωτόδικα
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Στο live του sdna λέει ότι ολοκληρώθηκε η διαδικασία της έφεσης. Δεν έγραψαν κάτι για το υλικό από τις κάμερες
Edit:
Η έδρα τόνισε ότι δέχεται πιέσεις από τη Σούπερ Λίγκα να βγάλει απόφαση μέχρι τη Δευτέρα, αφού πρέπει να επικυρωθεί η βαθμολογία. Επιπλέον, τόνισε ότι θα ζητήσει σήμερα από την Αστυνομική Διεύθυνση Πειραιά να βρεθεί το οπτικοακουστικό υλικό από το ματς, μετά από σχετικό αίτημα της πλευράς του ΠΑΟΚ. Από τον Ολυμπιακό, επανέλαβαν ότι αυτή δεν είναι δουλειά του συλλόγου, αλλά της Αστυνομίας
Edit:
Η έδρα τόνισε ότι δέχεται πιέσεις από τη Σούπερ Λίγκα να βγάλει απόφαση μέχρι τη Δευτέρα, αφού πρέπει να επικυρωθεί η βαθμολογία. Επιπλέον, τόνισε ότι θα ζητήσει σήμερα από την Αστυνομική Διεύθυνση Πειραιά να βρεθεί το οπτικοακουστικό υλικό από το ματς, μετά από σχετικό αίτημα της πλευράς του ΠΑΟΚ. Από τον Ολυμπιακό, επανέλαβαν ότι αυτή δεν είναι δουλειά του συλλόγου, αλλά της Αστυνομίας
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
χα χα χα.... ε ρε γλεντια....
Έκλεισε το πρώτο «μπαμ» του Ολυμπιακού - Γυρίζει παικταράς που έκανε όργια 1,5 χρόνο στο εξωτερικό
Και μεσα στο αρθρο διαπιστωνεις οτι μεγαλο μπαμ που εκανε οργια στο εξωτερικο ειναι ο ...Γιαννιωτας...
χα χα χα χα
Έκλεισε το πρώτο «μπαμ» του Ολυμπιακού - Γυρίζει παικταράς που έκανε όργια 1,5 χρόνο στο εξωτερικό
Και μεσα στο αρθρο διαπιστωνεις οτι μεγαλο μπαμ που εκανε οργια στο εξωτερικο ειναι ο ...Γιαννιωτας...
χα χα χα χα
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Πάντως βλέπω να γίνεται αναφορά από την επιτροπή για σημαντική αβλεψία της αστυνομίας στο θέμα των καμερών. Ίσως αυτό είναι ένα πάτημα για να τη βγάλει καθαρή ο γάβρος.
Όσο για τον Γιαννιώτα... Τί να πει κανείς
Όσο για τον Γιαννιώτα... Τί να πει κανείς
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Spiros_S έγραψε:Ίσως αυτή μας η επιμονή στις κάμερες να γίνεται και με το μυαλό στην καταγγελία στην ΕΕΑ.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Οριστε το μεγαλειο του ...μεγαλοεπενδυτη. Με μια μονο χρονια χωρις τα λεφτα του ChL.
Tα σίγουρα έσοδα που έδινε η είσοδος στους ομίλους του Champions League χάθηκαν την περσινή σεζόν για τον Ολυμπιακό, καθώς η χαμηλή βαθμολογία της Ελλάδας οδήγησε τους πρωταθλητές να δώσουν προκριματικά και έπεσαν «θύμα» της Μπερ Σεβά με αποτέλεσμα οι πωλήσεις να καλύψουν το κενό στο ταμείο.
Όπως αναφέρει στη στήλη του στην εφημερίδα «Τα Νέα» ο Σωτήρης Βετάκης, για τη φετινή σεζόν αναζητείται ισχυρός χορηγός, που θα αναλάβει τον ρόλο «συμπαίκτη». Πρόθεση του Βαγγέλη Μαρινάκη είναι να βάλει 15 εκατομμύρια ευρώ, όμως το πλάνο απαιτεί συνεργασία με ένα μεγάλο χορηγό ο οποίος θα στηρίξει οικονομικά για να προχωρήσει με άνεση ο σχεδιασμός της ομάδας.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Spiros_S έγραψε:Πάντως βλέπω να γίνεται αναφορά από την επιτροπή για σημαντική αβλεψία της αστυνομίας στο θέμα των καμερών. Ίσως αυτό είναι ένα πάτημα για να τη βγάλει καθαρή ο γάβρος.
Όσο για τον Γιαννιώτα... Τί να πει κανείς
Φωναζω εδω και καιρο οτι η ευθυνη ειναι της αστυνομιας (το λεει ξεκαθαρα ο νομος οπως ειχε αναρτηθει εδω μεσα) και οτι η στρατηγικη που πρεπει να ακολουθησουμε ειναι να ξεμπροστιασουμε την αστυνομια και να αναζητηθει η υπογεια διαδρομη που την κανει να καλυπτει το γαυρο σε αυτο το ζητημα εδω και χρονια. Ουτε καν αναφερθηκε καποιος στις ευθυνες της αστυνομιας. Οι οποιες ευθυνες της φυσικα δεν προκυπτουν λογω αδιαφοριας, αλλα λογω ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ. Καποιος απο την αστυνομια ΤΑ ΠΗΡΕ για να κανει γαργαρα ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΤΣ (ετσι λεει ο νομος) οτι δεν υπαρχουν καμερες σε ολους τους προβλεπομενους χωρους. Αυτος ο καποιος λοιπον, μεχρι σημερα δεν του ξυθηκε ουτε το δεξι @ρχιδι τη στιγμη που ολη η Ελλαδα ειναι σε αναμπουμπουλα για το ζητημα αυτο. Δεν ακουστηκε καν οτι μπορει να συμβαινει κατι τετοιο.
Σαςταλεγα
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Δε μας έλεγαν οι αρδ του γάβρου ότι από τις "έξυπνες" πωλήσεις, ο σύλλογος κονόμησε καμιά 50ρα;
Από αυτά τα 50 μόνο 15 στην ομάδα; Με πρώτο μεγάλο μπαμ τον Γιαννιώτα;

Από αυτά τα 50 μόνο 15 στην ομάδα; Με πρώτο μεγάλο μπαμ τον Γιαννιώτα;
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33919
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Δώσαμε τον Λάμπρου στον Πανιωνιο για 1,5 χρόνο και αυτοί πήραν τον Μανούσο.
Για να δούμε ποιος θα παίζει...
Ο Πανιωνιος σταθηκε υπερ της επικυρωσης της βαθμολογιας, να ξεκινησουν συντομα τα Playoffs.
Για να δούμε ποιος θα παίζει...
Ο Πανιωνιος σταθηκε υπερ της επικυρωσης της βαθμολογιας, να ξεκινησουν συντομα τα Playoffs.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Γιατι ασχολουμαι ακομα μ αυτην την αηδια ρε φιλε;
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Spiros_S έγραψε:Δε μας έλεγαν οι αρδ του γάβρου ότι από τις "έξυπνες" πωλήσεις, ο σύλλογος κονόμησε καμιά 50ρα;
Από αυτά τα 50 μόνο 15 στην ομάδα; Με πρώτο μεγάλο μπαμ τον Γιαννιώτα;
![]()
![]()
δεν καταλαβες
για τα 15 ψαχνει χορηγους να τα βαλουν