Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Η μερική επικύρωση αφορά προφανώς τις ομάδες που δεν επηρεάζουν την τελική βαθμολογία, εφόσον υπάρχουν εκκρεμότητες. Ο βάζελος, πονηρά κατά την άποψη μου, ζητά να γίνει μερική επικύρωση της βαθμολογίας με την λογική ότι εάν τιμωρηθεί ο γαύρος και χάσει το πρωτάθλημα, εφόσον έχουν ξεκινήσει τα πλέι οφ, να πάρει την θέση αυτού που θα πάρει το πρωτάθλημα στα πλέι οφ. Με βάση την προκήρυξη του πρωταθλήαμτος δεν βλέπω αυτό να γίνεται.
Πιθανολογώ ότι η πονηριά του βάζελου έγκειται στο εξής: εάν όντως γίνει μερική επικύρωση και δεν επικυρωθούν οι πρώτες θέσεις της βαθμολογίας δεν μπορούν να ξεκινήσουν τα πλέι οφ. Συνεπώς, ο βάζελος επιδιώκει να περάσει προς τα έξω ότι επιθυμεί μεν την μερική επικύρωση πλην όμως επειδή δεν γίνεται να ξεκινήσουν τα πλέι οφ έτσι θα γίνει ολική επικύρωση της βαθμολογίας με αποτέλεσμα να αναδειχθεί πρωταθλητής ο γαύρος. Εάν όμως τιμωρηθεί ο γαύρος με αφαίρεση βαθμών και του αφαιρεθεί το πρωτάθλημα εκ των υστέρων (γεγονός το οποίο δεν είμαι βέβαιος ότι μπορεί να συμβεί) ή ακόμα και εάν υποβιβαστεί (εδώ γελάμε) το ερώτημα είναι ποιος παίρνει το πρωτάθληαμ ως δεύτερος. Ο δέυτερος της κανονικής περιόδου ή ο δεύτερος στα πλέι οφ;
Δηλαδή πιστεύω ότι ο Αλαφουζ βλέπει ως ενδεχόμενο το να χάσει το πρωτάθλημα ο γαύρος μέσω αφαίρεσης βαθμών και επειδή γνωρίζει ότι σε τέτοια περίπτωση εάν δεν επικυρωθεί η βαθμολογία πρωταθλητής θα είναι ο ΠΑΟΚ, επιδιώκει να παιχτούν τα πλέι οφ ώστε εάν τερματίσει δεύτερος να πάρει αυτός το πρωτάθλημα.
Πιθανολογώ ότι η πονηριά του βάζελου έγκειται στο εξής: εάν όντως γίνει μερική επικύρωση και δεν επικυρωθούν οι πρώτες θέσεις της βαθμολογίας δεν μπορούν να ξεκινήσουν τα πλέι οφ. Συνεπώς, ο βάζελος επιδιώκει να περάσει προς τα έξω ότι επιθυμεί μεν την μερική επικύρωση πλην όμως επειδή δεν γίνεται να ξεκινήσουν τα πλέι οφ έτσι θα γίνει ολική επικύρωση της βαθμολογίας με αποτέλεσμα να αναδειχθεί πρωταθλητής ο γαύρος. Εάν όμως τιμωρηθεί ο γαύρος με αφαίρεση βαθμών και του αφαιρεθεί το πρωτάθλημα εκ των υστέρων (γεγονός το οποίο δεν είμαι βέβαιος ότι μπορεί να συμβεί) ή ακόμα και εάν υποβιβαστεί (εδώ γελάμε) το ερώτημα είναι ποιος παίρνει το πρωτάθληαμ ως δεύτερος. Ο δέυτερος της κανονικής περιόδου ή ο δεύτερος στα πλέι οφ;
Δηλαδή πιστεύω ότι ο Αλαφουζ βλέπει ως ενδεχόμενο το να χάσει το πρωτάθλημα ο γαύρος μέσω αφαίρεσης βαθμών και επειδή γνωρίζει ότι σε τέτοια περίπτωση εάν δεν επικυρωθεί η βαθμολογία πρωταθλητής θα είναι ο ΠΑΟΚ, επιδιώκει να παιχτούν τα πλέι οφ ώστε εάν τερματίσει δεύτερος να πάρει αυτός το πρωτάθλημα.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33919
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Για μένα η σημερινή υπόθεση Μοντέστο μπορεί να αποτελεί το κλειδί για την επικύρωση της βαθμολογίας και εξηγώ. Η υπόθεση των επεισοδίων στο γάβρος-χανούμια κλείνει για μας σήμερα αφού μόνο ο γάβρος θα έχει στην συνέχεια το δικαίωμα να προσφύγει στο τριτοβάθμιο διαιτητικό. Τα επεισόδια με Πλατανιά κολοσυεργούν. Αρα η υπόθεση Μοντέστο στην οποία είμαστε με έννομο συμφέρον ανεξαρτήτως της απόφασης μας δίνει το δικαίωμα να προχωρήσουμε σε έφεση και έτσι να υπάρχει εκκρεμοδικία που δεν θα επιτρέψει την επικύρωση της βαθμολογίας.
Edit: Δεν ξέρω αν μπορούμε σήμερα να ζητήσουμε αναβολή στην εκδίκαση της έφεσης, λόγω των επεισοδίων με Πλατανία και τα οποία επειδή χρονικά προηγούνται θα πρέπει να εξεταστούν πρώτα, όσο και αν καθυστερήσουν.
Edit: Δεν ξέρω αν μπορούμε σήμερα να ζητήσουμε αναβολή στην εκδίκαση της έφεσης, λόγω των επεισοδίων με Πλατανία και τα οποία επειδή χρονικά προηγούνται θα πρέπει να εξεταστούν πρώτα, όσο και αν καθυστερήσουν.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
απλα ας ελπισουμε ο νομικος εκπροσωπος της ΠΑΕ να ειναι γατα και να ξερει ολες αυτες τις φουστιες απ'εξω και ανακατωτα οπως και το αν πρεπει να ζητησουμε εφεση,αναβολη,ποτε και πως.
Εγω αν ημουν Ιβαν θα ελεγα στον δικηγορο της ΠΑΕ πως θα παρει 300 χιλιαρικα αν καταφερει και ριξει -6 στον γαυρο και 500 χιλιαρικα αν τον ριξει στην β'.
Εγω αν ημουν Ιβαν θα ελεγα στον δικηγορο της ΠΑΕ πως θα παρει 300 χιλιαρικα αν καταφερει και ριξει -6 στον γαυρο και 500 χιλιαρικα αν τον ριξει στην β'.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
έχω προσωπικά μεγάλη εμπιστοσύνη στους νομικούς μας,το κυνηγάνε όσο μπορούν και μέχρι στιγμής ότι δυνατότητα υπήρχε νομίζω ότι αξιοποιήθηκε
- edgecrusher
- Δημοσιεύσεις: 85
- Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2016, 17:11
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Καλησπέρα,
το γεγονός ότι για την γριά υπάρχουν εκκρεμείς αποφάσεις σχετικά με αφαίρεση βαθμών δεν επηρεάζει τη διαδικασία επίκυρωσης της βαθμολογίας;
το γεγονός ότι για την γριά υπάρχουν εκκρεμείς αποφάσεις σχετικά με αφαίρεση βαθμών δεν επηρεάζει τη διαδικασία επίκυρωσης της βαθμολογίας;
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33919
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Για μερικη επικυρωση για τις θεσεις 1-5 θα συνεδριασουν υποτιθεται. Οι βαζελοι λενε οτι θελουν τα πλει οφ να ξεκινησουν 10 του μηνος γι αυτο το ζητανε αυτο. Αλλιως τους λες και δεκανικι του χοντρου.edgecrusher έγραψε:Καλησπέρα,
το γεγονός ότι για την γριά υπάρχουν εκκρεμείς αποφάσεις σχετικά με αφαίρεση βαθμών δεν επηρεάζει τη διαδικασία επίκυρωσης της βαθμολογίας;
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
"Μερικη" αφορα τις θεσεις 1-5 και γινεται μερικη γτ αφορα τις ομαδες που θα παιξουν ευρωπη,και καιγονται να τα δωσουν γτ η προθεσμια ειναι εως 31 Μαιου.
Εαν επικυρωθει,τελειωσε η ιστορια.
Εαν επικυρωθει,τελειωσε η ιστορια.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Σώπα μωρέεε τώωωραααα! Δεκανίκι ο τουιτάρας; Απλά έχει βάλει χρονοδιάγραμμα για νέα ... αλάφρυνση του μπάτζετ της πρασινωπής τροτέζας και θέλει να μη βγει εκτός τροχιάς! Δεν κρατιέται για να αναδιοργανώσει το δο-σύλλογο το μεγάλο!
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
«Η αστυνομία είπε πως αν το υλικό ζητηθεί απο τα πειθαρχικά οργανα, θα παραχωρηθεί» λέει ο ΠΑΟΚ.
Από το Live της εκδίκασης της προσφυγής
καλά και όλα αυτά που έχουν ακουστεί για τις κάμερες;
Από το Live της εκδίκασης της προσφυγής
καλά και όλα αυτά που έχουν ακουστεί για τις κάμερες;
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Θα μας κουφανουν υπάρχει βίντεο τελικά;
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Δηλαδή δεν έχει ζητηθεί και υπάρχει; Θα μας τρελάνουν εντελώς
Edit: Και ο νιόνιος επείγεται να ξεκινήσουν τα πο. Όχι ότι δεν το περίμενα, αλλά να αρχίσουμε να μετράμε.
Edit: Και ο νιόνιος επείγεται να ξεκινήσουν τα πο. Όχι ότι δεν το περίμενα, αλλά να αρχίσουμε να μετράμε.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Η Πειθαρχική Επιτροπή δεν έκανε δεκτό τελικά το αίτημα του ΠΑΟΚ να καταθέσει και ο παρατηρητής Ραδιοτηλεοπτικών, Μίλτος Καλόγηρος