Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
nothu
Δημοσιεύσεις: 5193
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από nothu »

Η μερικη δεν ειναι για τις θεσεις 1 ως 5;
Kap
Δημοσιεύσεις: 499
Εγγραφή: Δευ 09 Φεβ 2009, 10:39

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Kap »

Η μερική επικύρωση αφορά προφανώς τις ομάδες που δεν επηρεάζουν την τελική βαθμολογία, εφόσον υπάρχουν εκκρεμότητες. Ο βάζελος, πονηρά κατά την άποψη μου, ζητά να γίνει μερική επικύρωση της βαθμολογίας με την λογική ότι εάν τιμωρηθεί ο γαύρος και χάσει το πρωτάθλημα, εφόσον έχουν ξεκινήσει τα πλέι οφ, να πάρει την θέση αυτού που θα πάρει το πρωτάθλημα στα πλέι οφ. Με βάση την προκήρυξη του πρωταθλήαμτος δεν βλέπω αυτό να γίνεται.

Πιθανολογώ ότι η πονηριά του βάζελου έγκειται στο εξής: εάν όντως γίνει μερική επικύρωση και δεν επικυρωθούν οι πρώτες θέσεις της βαθμολογίας δεν μπορούν να ξεκινήσουν τα πλέι οφ. Συνεπώς, ο βάζελος επιδιώκει να περάσει προς τα έξω ότι επιθυμεί μεν την μερική επικύρωση πλην όμως επειδή δεν γίνεται να ξεκινήσουν τα πλέι οφ έτσι θα γίνει ολική επικύρωση της βαθμολογίας με αποτέλεσμα να αναδειχθεί πρωταθλητής ο γαύρος. Εάν όμως τιμωρηθεί ο γαύρος με αφαίρεση βαθμών και του αφαιρεθεί το πρωτάθλημα εκ των υστέρων (γεγονός το οποίο δεν είμαι βέβαιος ότι μπορεί να συμβεί) ή ακόμα και εάν υποβιβαστεί (εδώ γελάμε) το ερώτημα είναι ποιος παίρνει το πρωτάθληαμ ως δεύτερος. Ο δέυτερος της κανονικής περιόδου ή ο δεύτερος στα πλέι οφ;

Δηλαδή πιστεύω ότι ο Αλαφουζ βλέπει ως ενδεχόμενο το να χάσει το πρωτάθλημα ο γαύρος μέσω αφαίρεσης βαθμών και επειδή γνωρίζει ότι σε τέτοια περίπτωση εάν δεν επικυρωθεί η βαθμολογία πρωταθλητής θα είναι ο ΠΑΟΚ, επιδιώκει να παιχτούν τα πλέι οφ ώστε εάν τερματίσει δεύτερος να πάρει αυτός το πρωτάθλημα.
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33919
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από john4serres »

Μπέρδεμα.
Μη επικύρωση να τελειώνουμε.
Άβαταρ μέλους
tzelas
Δημοσιεύσεις: 9808
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 23:27
Τοποθεσία: Καστοριά

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από tzelas »

Για μένα η σημερινή υπόθεση Μοντέστο μπορεί να αποτελεί το κλειδί για την επικύρωση της βαθμολογίας και εξηγώ. Η υπόθεση των επεισοδίων στο γάβρος-χανούμια κλείνει για μας σήμερα αφού μόνο ο γάβρος θα έχει στην συνέχεια το δικαίωμα να προσφύγει στο τριτοβάθμιο διαιτητικό. Τα επεισόδια με Πλατανιά κολοσυεργούν. Αρα η υπόθεση Μοντέστο στην οποία είμαστε με έννομο συμφέρον ανεξαρτήτως της απόφασης μας δίνει το δικαίωμα να προχωρήσουμε σε έφεση και έτσι να υπάρχει εκκρεμοδικία που δεν θα επιτρέψει την επικύρωση της βαθμολογίας.

Edit: Δεν ξέρω αν μπορούμε σήμερα να ζητήσουμε αναβολή στην εκδίκαση της έφεσης, λόγω των επεισοδίων με Πλατανία και τα οποία επειδή χρονικά προηγούνται θα πρέπει να εξεταστούν πρώτα, όσο και αν καθυστερήσουν.
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Alastor »

απλα ας ελπισουμε ο νομικος εκπροσωπος της ΠΑΕ να ειναι γατα και να ξερει ολες αυτες τις φουστιες απ'εξω και ανακατωτα οπως και το αν πρεπει να ζητησουμε εφεση,αναβολη,ποτε και πως.

Εγω αν ημουν Ιβαν θα ελεγα στον δικηγορο της ΠΑΕ πως θα παρει 300 χιλιαρικα αν καταφερει και ριξει -6 στον γαυρο και 500 χιλιαρικα αν τον ριξει στην β'.
Άβαταρ μέλους
alp920
Δημοσιεύσεις: 2233
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιαν 2012, 09:52
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από alp920 »

έχω προσωπικά μεγάλη εμπιστοσύνη στους νομικούς μας,το κυνηγάνε όσο μπορούν και μέχρι στιγμής ότι δυνατότητα υπήρχε νομίζω ότι αξιοποιήθηκε
Άβαταρ μέλους
edgecrusher
Δημοσιεύσεις: 85
Εγγραφή: Δευ 25 Ιούλ 2016, 17:11
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από edgecrusher »

Καλησπέρα,

το γεγονός ότι για την γριά υπάρχουν εκκρεμείς αποφάσεις σχετικά με αφαίρεση βαθμών δεν επηρεάζει τη διαδικασία επίκυρωσης της βαθμολογίας;
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33919
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από john4serres »

πες τα..
Άβαταρ μέλους
nothu
Δημοσιεύσεις: 5193
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από nothu »

edgecrusher έγραψε:Καλησπέρα,

το γεγονός ότι για την γριά υπάρχουν εκκρεμείς αποφάσεις σχετικά με αφαίρεση βαθμών δεν επηρεάζει τη διαδικασία επίκυρωσης της βαθμολογίας;
Για μερικη επικυρωση για τις θεσεις 1-5 θα συνεδριασουν υποτιθεται. Οι βαζελοι λενε οτι θελουν τα πλει οφ να ξεκινησουν 10 του μηνος γι αυτο το ζητανε αυτο. Αλλιως τους λες και δεκανικι του χοντρου.
Άβαταρ μέλους
Indio
Δημοσιεύσεις: 387
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 23:13
Τοποθεσία: (Κωλο)Αθηνα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Indio »

"Μερικη" αφορα τις θεσεις 1-5 και γινεται μερικη γτ αφορα τις ομαδες που θα παιξουν ευρωπη,και καιγονται να τα δωσουν γτ η προθεσμια ειναι εως 31 Μαιου.
Εαν επικυρωθει,τελειωσε η ιστορια.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από navigator11 »

Σώπα μωρέεε τώωωραααα! Δεκανίκι ο τουιτάρας; Απλά έχει βάλει χρονοδιάγραμμα για νέα ... αλάφρυνση του μπάτζετ της πρασινωπής τροτέζας και θέλει να μη βγει εκτός τροχιάς! Δεν κρατιέται για να αναδιοργανώσει το δο-σύλλογο το μεγάλο!
trouman
Δημοσιεύσεις: 5532
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 09:47

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από trouman »

«Η αστυνομία είπε πως αν το υλικό ζητηθεί απο τα πειθαρχικά οργανα, θα παραχωρηθεί» λέει ο ΠΑΟΚ.

Από το Live της εκδίκασης της προσφυγής

καλά και όλα αυτά που έχουν ακουστεί για τις κάμερες;
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 11999
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από eorptol1 »

Θα μας κουφανουν υπάρχει βίντεο τελικά;

Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Spiros_S
Δημοσιεύσεις: 4573
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Spiros_S »

Δηλαδή δεν έχει ζητηθεί και υπάρχει; Θα μας τρελάνουν εντελώς

Edit: Και ο νιόνιος επείγεται να ξεκινήσουν τα πο. Όχι ότι δεν το περίμενα, αλλά να αρχίσουμε να μετράμε.
Spiros_S
Δημοσιεύσεις: 4573
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 16:47
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI

Δημοσίευση από Spiros_S »

Η Πειθαρχική Επιτροπή δεν έκανε δεκτό τελικά το αίτημα του ΠΑΟΚ να καταθέσει και ο παρατηρητής Ραδιοτηλεοπτικών, Μίλτος Καλόγηρος
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”