Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Νέα αποκάλυψη: Έρευνα της ΕΛΑΣ και για το ΑΕΚ-Ολυμπιακός με εντολή Σιμιτζόγλου
sdna - 4 Μαΐου 2017, 00:26
Και τέταρτη έρευνα της Ελληνικής Αστυνομίας μέσα σε λίγες ημέρες για τον Ολυμπιακό. Αυτή τη φορά όμως - με εντολή Σιμιτζόγλου - ερευνώνται καταγγελίες της πειραϊκής ΠΑΕ για τα αποδυτήρια του ΟΑΚΑ στη ρεβάνς με την ΑΕΚ.
Νέα έρευνα ξεκινά η Υποδιευθυνση Αντιμετώπισης Αθλητικής Βίας για την μονομαχία στο Κύπελλο Ολυμπιακού κι ΑΕΚ. Αυτή την φορά η έρευνα αφορά τα επεισόδια που κατήγγειλε η ΠΑΕ αλλά και παράγοντες του Ολυμπιακού στον πρόσφατο δεύτερο ημιτελικό του Κυπέλλου με την ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ!
Η σχετική παραγγελία δόθηκε στην ΕΛΑΣ την Τετάρτη από τον αθλητικό εισαγγελέα κ Κ Σιμιτζόγλου και θα ξεκινήσει νέος κύκλος καταθέσεων για να διαπιστωθεί τι ακριβώς συνέβη κι αν ευσταθούν οι αναφορές των ανθρώπων του Ολυμπιακού. Παράλληλα θα ζητηθούν και το υλικό από τις κάμερες του ΟΑΚΑ που πιθανολογείται ότι έχει διατηρηθεί από την ΕΛΑΣ.
Σημειώνεται ότι αυτή θα είναι η τέταρτη έρευνα που πραγματοποιείται στην ΕΛΑΣ σε σχέση με τον Ολυμπιακό , μέσα σε λίγες ημέρες. Οι προηγούμενες ήταν αυτές για τα επεισόδια στον πρώτο ημιτελικό Ολυμπιακού ΑΕΚ στο γήπεδο Γ Καραισκάκης, για τις καταγγελίες του Ολυμπιακού στο ίδιο ματς ότι παίκτες του κτυπήθηκαν από τα ΜΑΤ αλλά κι ο μεγάλος φάκελος για τα όσα συνέβησαν στον αγώνα Ολυμπιακός-Πλατανιάς την 1η Απριλίου 2017. Σημειώνεται ότι εκπρόσωποι του Ολυμπιακού έκαναν λόγο ότι στην ρεβάνς κυπέλλου στο ΟΑΚΑ "χούλιγκαν έβριζαν, έφτυναν και πλησίασαν απειλητικά τους παίκτες του Ολυμπιακού κατά την είσοδό τους στο γήπεδο, αλλά και μετά την αποχώρησή τους". Η ΑΕΚ είχε διαψεύσει αυτές τις καταγγελίες με αναφορές ότι "δεν είχε συμβεί απολύτως τίποτα". Στελέχη της ΕΛΑΣ επισήμαναν ότι η έρευνα αυτή ζητείται προκειμένου να δοθεί εικόνα "ισοτιμίας" κι ότι οι "δικαστικές και αστυνομικές αρχές διερευνούν διεξοδικά τα πάντα"
sdna - 4 Μαΐου 2017, 00:26
Και τέταρτη έρευνα της Ελληνικής Αστυνομίας μέσα σε λίγες ημέρες για τον Ολυμπιακό. Αυτή τη φορά όμως - με εντολή Σιμιτζόγλου - ερευνώνται καταγγελίες της πειραϊκής ΠΑΕ για τα αποδυτήρια του ΟΑΚΑ στη ρεβάνς με την ΑΕΚ.
Νέα έρευνα ξεκινά η Υποδιευθυνση Αντιμετώπισης Αθλητικής Βίας για την μονομαχία στο Κύπελλο Ολυμπιακού κι ΑΕΚ. Αυτή την φορά η έρευνα αφορά τα επεισόδια που κατήγγειλε η ΠΑΕ αλλά και παράγοντες του Ολυμπιακού στον πρόσφατο δεύτερο ημιτελικό του Κυπέλλου με την ΑΕΚ στο ΟΑΚΑ!
Η σχετική παραγγελία δόθηκε στην ΕΛΑΣ την Τετάρτη από τον αθλητικό εισαγγελέα κ Κ Σιμιτζόγλου και θα ξεκινήσει νέος κύκλος καταθέσεων για να διαπιστωθεί τι ακριβώς συνέβη κι αν ευσταθούν οι αναφορές των ανθρώπων του Ολυμπιακού. Παράλληλα θα ζητηθούν και το υλικό από τις κάμερες του ΟΑΚΑ που πιθανολογείται ότι έχει διατηρηθεί από την ΕΛΑΣ.
Σημειώνεται ότι αυτή θα είναι η τέταρτη έρευνα που πραγματοποιείται στην ΕΛΑΣ σε σχέση με τον Ολυμπιακό , μέσα σε λίγες ημέρες. Οι προηγούμενες ήταν αυτές για τα επεισόδια στον πρώτο ημιτελικό Ολυμπιακού ΑΕΚ στο γήπεδο Γ Καραισκάκης, για τις καταγγελίες του Ολυμπιακού στο ίδιο ματς ότι παίκτες του κτυπήθηκαν από τα ΜΑΤ αλλά κι ο μεγάλος φάκελος για τα όσα συνέβησαν στον αγώνα Ολυμπιακός-Πλατανιάς την 1η Απριλίου 2017. Σημειώνεται ότι εκπρόσωποι του Ολυμπιακού έκαναν λόγο ότι στην ρεβάνς κυπέλλου στο ΟΑΚΑ "χούλιγκαν έβριζαν, έφτυναν και πλησίασαν απειλητικά τους παίκτες του Ολυμπιακού κατά την είσοδό τους στο γήπεδο, αλλά και μετά την αποχώρησή τους". Η ΑΕΚ είχε διαψεύσει αυτές τις καταγγελίες με αναφορές ότι "δεν είχε συμβεί απολύτως τίποτα". Στελέχη της ΕΛΑΣ επισήμαναν ότι η έρευνα αυτή ζητείται προκειμένου να δοθεί εικόνα "ισοτιμίας" κι ότι οι "δικαστικές και αστυνομικές αρχές διερευνούν διεξοδικά τα πάντα"
- GiorgosAtha
- Δημοσιεύσεις: 3716
- Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
- Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Αυτό που δεν καταλαβαίνουν πολλοί και απορώ γιατί δεν γίνετε μια προσπάθεια προβολής του συγκεκριμένου από τους δημοσιογράφους του ΠΑΟΚ είναι πως η όλη κατάσταση για τον ΠΑΟΚ είναι win-win.
Σαφώς αν ο gay τιμωρηθεί φέτος η νίκη θα είναι μεγαλύτερη... αλλά αν τιμωρηθεί -που θα τιμωρηθεί άρα ότι έγινε θα είναι αλήθεια- ακόμα και με "χάδι" πλέον θα είναι υπότροπος, πλέον θα φοβάται γιατί θα υπάρχει κάποιος που δεν θα μασάει να τον κυνηγάει. Τόσα χρόνια "έπαιζε μπάλα" μόνος και έκανε ότι γούσταρε γιατί ήξερε ότι κανείς δεν τόλμαγε να τον χτυπήσει.
Γιαυτό ο ΠΑΟΚ δεν αφήνει τίποτα να πέσει κάτω -και ας καταντά κουραστικός για κάποιους-... δίνει στον gay να καταλαβεί πως οι εποχές ασυδοσίας του τελειώσανε. Θα πρέπει να το σκεφτεί πολύ καλά πλέον να ξανά τραμπουκίσει, βαρέσει, απειλήσει κτλ.
Δίνει στον gay -και ας μη το παραδέχονται- μια αίσθηση που δεν την είχε ως τώρα. Την αίσθηση του φόβου.
ΥΣ. Ο "μεγαλοεπενδυτής" που ανακοίνωσε πως θα βάλει λεφτά για μεταγραφές... ψάχνει "συμπαίχτη"?
Σαφώς αν ο gay τιμωρηθεί φέτος η νίκη θα είναι μεγαλύτερη... αλλά αν τιμωρηθεί -που θα τιμωρηθεί άρα ότι έγινε θα είναι αλήθεια- ακόμα και με "χάδι" πλέον θα είναι υπότροπος, πλέον θα φοβάται γιατί θα υπάρχει κάποιος που δεν θα μασάει να τον κυνηγάει. Τόσα χρόνια "έπαιζε μπάλα" μόνος και έκανε ότι γούσταρε γιατί ήξερε ότι κανείς δεν τόλμαγε να τον χτυπήσει.
Γιαυτό ο ΠΑΟΚ δεν αφήνει τίποτα να πέσει κάτω -και ας καταντά κουραστικός για κάποιους-... δίνει στον gay να καταλαβεί πως οι εποχές ασυδοσίας του τελειώσανε. Θα πρέπει να το σκεφτεί πολύ καλά πλέον να ξανά τραμπουκίσει, βαρέσει, απειλήσει κτλ.
Δίνει στον gay -και ας μη το παραδέχονται- μια αίσθηση που δεν την είχε ως τώρα. Την αίσθηση του φόβου.
ΥΣ. Ο "μεγαλοεπενδυτής" που ανακοίνωσε πως θα βάλει λεφτά για μεταγραφές... ψάχνει "συμπαίχτη"?
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Συμπαίχτη ψάχνει και ο Αλαφούζος
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- GiorgosAtha
- Δημοσιεύσεις: 3716
- Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
- Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ο Αλ Αφουζ δεν βάζει χρήμα... ίσα ίσα σφίγγει κι άλλο το ζωνάρι.
Αυτός είναι και ο λόγος που θέλει να επικυρωθεί και η βαθμολογία. Ελπίζει σε τιμωρία του gay από την νέα season μήπως και καταφέρει να κάνει την έκπληξη για το πρωτάθλημα.
ΥΣ. Αν ο "μεγαλοεπενδυτής" φάει κάνα -6 για του χρόνου και δεν μπει Ch.L. νομίζετε πως θα χώσει χρήμα για μεταγραφές?
Αυτός είναι και ο λόγος που θέλει να επικυρωθεί και η βαθμολογία. Ελπίζει σε τιμωρία του gay από την νέα season μήπως και καταφέρει να κάνει την έκπληξη για το πρωτάθλημα.
ΥΣ. Αν ο "μεγαλοεπενδυτής" φάει κάνα -6 για του χρόνου και δεν μπει Ch.L. νομίζετε πως θα χώσει χρήμα για μεταγραφές?
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Αν ημασταν στη θεση του βαζελου θα ακουγαμε οτι ο ΠΑΟΚ θελει να επικυρωθει η βαθμολογια γιατι φιλησε δαχτυλιδι για να παρει την αδεια.Τωρα ολα οκ.
- GiorgosAtha
- Δημοσιεύσεις: 3716
- Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
- Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Πιθανό και αυτό Σέκερη... αλλά η ζέλα είναι μεγάλη πουτ@ν@... κοιτάει το συμφέρον της και προσπαθεί με πλάγιους τρόπους να το πετύχει -γιατί δεν μπορεί στα ίσια-.
Φιλάει δαχτυλίδι τώρα για την άδεια και "μαχαιρώνει" του χρόνου για το πρωτάθλημα.
Και με μας κάτι παρόμοιο έκανε... από την μια μίλαγε για συμμαχίες και από την άλλη έτρεχε στο CAS με τον πρωκταθλητη στο χέρι!
Φιλάει δαχτυλίδι τώρα για την άδεια και "μαχαιρώνει" του χρόνου για το πρωτάθλημα.
Και με μας κάτι παρόμοιο έκανε... από την μια μίλαγε για συμμαχίες και από την άλλη έτρεχε στο CAS με τον πρωκταθλητη στο χέρι!
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33924
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Κανένα νέο για την επικύρωση της βαθμολογίας;
Γιατί μάλλον για 'κει πάει.
Γιατί μάλλον για 'κει πάει.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Τώρα έχουμε τελικό!!!
Όλη η ενέργεια είναι στραμμένη εκεί, τα άλλα έπονται.
SM-G935F
Όλη η ενέργεια είναι στραμμένη εκεί, τα άλλα έπονται.
SM-G935F
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Τα πρωτοσέλιδα των "αντικειμενικών" εφημερίδων μιλάνε για τιμωρία που θα ισχύσει την επόμενη χρονιά μάλλον. Καλλιεργούν δηλαδή κλίμα.
Τα γεγονότα έχουν, κατά την άποψη μου, ως εξής.
Ο γαύρος δεν γλυτώνει την τιμωρία με αφαίρεση βαθμών με όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας (και αναμένονται και άλλα στοιχεία). Εάν η τιμωρία επιβληθεί πριν από την επικύρωση της βαθμολογίας θα χάσει το πρωτάθλημα.
Η μόνη πιθανότητα να ισχύσει η τιμωρία για την επόμενη χρονιά είναι να έχει επικυρωθεί η βαθμολογία του φετινού πρωταθλήματος.
Η επικύρωση της βαθμολογίας γίνεται σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο άρθρο 20 παρ. 3 του ΚΑΠ της ΕΠΟ το οποίο προβλέπει τα εξής: "Η μερική ή ολική επικύρωση του παραπάνω βαθμολογικού πίνακα γίνεται με απόφαση
του Δ.Σ. της διοργανώτριας μετά την περαίωση όλων των αγώνων πρωταθλήματος και αγώνων Κυπέλλου Ελλάδος,μη συμπεριλαμβανομένου του Τελικού Αγώνα του Κυπέλλου,που μετέχουν οι ομάδες αυτές και με την προϋπόθεση ότι δεν εκκρεμούν στα αρμόδια δικαστικά όργανα της διοργανώτριας ή της Ε.Π.Ο. (δηλ. Πειθαρχική Επιτροπή ή Επιτροπή Εφέσεων, ή Διαιτητικό Δικαστήριο Ποδοσφαίρου) για τη νικήτρια ομάδα του πρωταθλήματος ή του ομίλου, για τις ομάδες που προβιβάζονται ή υποβιβάζονται σε άλλη κατηγορία και για τις ομάδες που δικαιούνται να συμμετάσχουν στις διασυλλογικές διοργανώσεις της UEFA, προσφυγές ή ενστάσεις του άρθρου 23 του παρόντος Κανονισμού και των άρθρων 17 και 18 του Πειθαρχικού κώδικα που επηρεάζουν τη βαθμολογική κατάταξη των ομάδων"
Στα bold είναι το μυστικό γιατί βάζει πλάτη ή στήνει κώλο ο βάζελος (ότι προτιμάτε). Εάν επικυρωθεί η βαθμολογία μέχρι την 10.05.2017 οπότε και έχουν οριστεί τα πλέι οφ παίρνει το πρωτάθλημα ο γαύρος.
Το ερώτημα είναι εάν μπορεί να μπλοκαριστεί η επικύρωση της βαθμολογίας από τον ΠΑΟΚ, ότι και εάν αποφασίσει το ΔΣ της σουπερ λιγκ.
Τα άρθρα 17 και 18 του Πειθαρχικού Κώδικα της ΕΠΟ, με βάση τα οποία δεν δύναται να γίνει επικύρωση της βαθμολογίας, αναφέρονται περιπτώσεις όπου σχετίζονται με το στήσιμο ή χειραγώγηση αγώνων για λόγους στοιχηματισμού κυρίως και σε δωροδοκίες. Θυμίζω ότι ο γαύρος παραπέμπεται να δικαστέι για παραβάσεις οι οποίες προβλέπονται στα άρθρα 19 και 29 του πειθαρχικού κώδικα, δηλαδή με άρθρα που δεν αναφέρονται στο άρθρο 20 του ΚΑΠ.
Συμπερασματικά, καταλήγω στο ότι εάν δεν αποφασίσουν τα μέλη της ΣΛ να μην επικυρώσουν την βαθμολογία (κατά πελιοψηφία) από μόνοι μας δεν θα μπορέσουμε να μπλοκάρουμε την επικύρωση. Εδώ φαίνεται ο πούστικος ρόλογος του βαζελολαγού (όνομα και πράμα αφού στην συγκεκριμένη περίπτωση λειτουργεί και ως λαγός του γαύρου. Οποία ξεφτίλα).
Το θέμα είναι ότι σε μία τέτοια περίπτωση δεν είμαι βέβαιος το κατά πόσον θα μπορέσουν να διαχειριστούν την ξεφτίλα και τις αντιδράσεις.
Δεν μπορώ, νομικά, να προδικάσω τίποτα και αναμένω με μεγάλο ενδιαφέρον την εξέλιξη υπόθεσης. Το θέμα είναι ότι η ΠΑΕ φαίνεται να κάνει ότι μπορεί για να προασπίσει τα συμφέροντα της.
Τα γεγονότα έχουν, κατά την άποψη μου, ως εξής.
Ο γαύρος δεν γλυτώνει την τιμωρία με αφαίρεση βαθμών με όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας (και αναμένονται και άλλα στοιχεία). Εάν η τιμωρία επιβληθεί πριν από την επικύρωση της βαθμολογίας θα χάσει το πρωτάθλημα.
Η μόνη πιθανότητα να ισχύσει η τιμωρία για την επόμενη χρονιά είναι να έχει επικυρωθεί η βαθμολογία του φετινού πρωταθλήματος.
Η επικύρωση της βαθμολογίας γίνεται σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο άρθρο 20 παρ. 3 του ΚΑΠ της ΕΠΟ το οποίο προβλέπει τα εξής: "Η μερική ή ολική επικύρωση του παραπάνω βαθμολογικού πίνακα γίνεται με απόφαση
του Δ.Σ. της διοργανώτριας μετά την περαίωση όλων των αγώνων πρωταθλήματος και αγώνων Κυπέλλου Ελλάδος,μη συμπεριλαμβανομένου του Τελικού Αγώνα του Κυπέλλου,που μετέχουν οι ομάδες αυτές και με την προϋπόθεση ότι δεν εκκρεμούν στα αρμόδια δικαστικά όργανα της διοργανώτριας ή της Ε.Π.Ο. (δηλ. Πειθαρχική Επιτροπή ή Επιτροπή Εφέσεων, ή Διαιτητικό Δικαστήριο Ποδοσφαίρου) για τη νικήτρια ομάδα του πρωταθλήματος ή του ομίλου, για τις ομάδες που προβιβάζονται ή υποβιβάζονται σε άλλη κατηγορία και για τις ομάδες που δικαιούνται να συμμετάσχουν στις διασυλλογικές διοργανώσεις της UEFA, προσφυγές ή ενστάσεις του άρθρου 23 του παρόντος Κανονισμού και των άρθρων 17 και 18 του Πειθαρχικού κώδικα που επηρεάζουν τη βαθμολογική κατάταξη των ομάδων"
Στα bold είναι το μυστικό γιατί βάζει πλάτη ή στήνει κώλο ο βάζελος (ότι προτιμάτε). Εάν επικυρωθεί η βαθμολογία μέχρι την 10.05.2017 οπότε και έχουν οριστεί τα πλέι οφ παίρνει το πρωτάθλημα ο γαύρος.
Το ερώτημα είναι εάν μπορεί να μπλοκαριστεί η επικύρωση της βαθμολογίας από τον ΠΑΟΚ, ότι και εάν αποφασίσει το ΔΣ της σουπερ λιγκ.
Τα άρθρα 17 και 18 του Πειθαρχικού Κώδικα της ΕΠΟ, με βάση τα οποία δεν δύναται να γίνει επικύρωση της βαθμολογίας, αναφέρονται περιπτώσεις όπου σχετίζονται με το στήσιμο ή χειραγώγηση αγώνων για λόγους στοιχηματισμού κυρίως και σε δωροδοκίες. Θυμίζω ότι ο γαύρος παραπέμπεται να δικαστέι για παραβάσεις οι οποίες προβλέπονται στα άρθρα 19 και 29 του πειθαρχικού κώδικα, δηλαδή με άρθρα που δεν αναφέρονται στο άρθρο 20 του ΚΑΠ.
Συμπερασματικά, καταλήγω στο ότι εάν δεν αποφασίσουν τα μέλη της ΣΛ να μην επικυρώσουν την βαθμολογία (κατά πελιοψηφία) από μόνοι μας δεν θα μπορέσουμε να μπλοκάρουμε την επικύρωση. Εδώ φαίνεται ο πούστικος ρόλογος του βαζελολαγού (όνομα και πράμα αφού στην συγκεκριμένη περίπτωση λειτουργεί και ως λαγός του γαύρου. Οποία ξεφτίλα).
Το θέμα είναι ότι σε μία τέτοια περίπτωση δεν είμαι βέβαιος το κατά πόσον θα μπορέσουν να διαχειριστούν την ξεφτίλα και τις αντιδράσεις.
Δεν μπορώ, νομικά, να προδικάσω τίποτα και αναμένω με μεγάλο ενδιαφέρον την εξέλιξη υπόθεσης. Το θέμα είναι ότι η ΠΑΕ φαίνεται να κάνει ότι μπορεί για να προασπίσει τα συμφέροντα της.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Σε οποιαδηποτε αλλη τριτοκοσμικη χωρα κι αν γινοταν αυτα που εγιναν με Πλατανια η ομαδα θα πεφτε 3 κατηγοριες.Σε οποια δηποτε αλλη χωρα πιανοταν 2 ομαδες να στηνουν παιχνιδι για να βγει 3-0 θα πεφταν 3 κατηγοριες.Σε οποιαδηποτε αλλη χωρα .....Δεν εχει νοημα να συγχυζεσαι , το μονο που μπορεις να κανεις ειναι ...ν αλλαξεις χωρα.Δεν εχει κανενα αποτελεσμα το να αλλαζεις κυβερνησεις σα τα πουκαμισα υπουργους,προεδρους,δικαστες .Ολοι ιδιοι,ολοι ποτισμενοι με το ιδιο δηλητηριο.Απελπισια...


Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Η ζέλα κάνει ότι μπορεί ώστε να επικυρωθεί η βαθμολογία.
Εμείς θα πρέπει να πιέσουμε στη συνεδρίαση της Δευτέρας να μην αποφασιστεί κάτι τέτοιο.
Αυτό που ζητάει η ζέλα (επικύρωση με αστερίσκους για την περίπτωση τιμωρίας του γάβρου) ξέρει κανείς αν γίνεται;
Εμείς θα πρέπει να πιέσουμε στη συνεδρίαση της Δευτέρας να μην αποφασιστεί κάτι τέτοιο.
Αυτό που ζητάει η ζέλα (επικύρωση με αστερίσκους για την περίπτωση τιμωρίας του γάβρου) ξέρει κανείς αν γίνεται;
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Παιδιά εγώ διάβασα ζητάει την ΜΕΡΙΚΉ επικύρωση, δηλαδή αν αφαιρεθούν οι βαθμοί, το παίρνουμε
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Αυτό άκουσα κι εγώ. Δεν ξέρω αν γίνεται κάτι τέτοιο όμως.