Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Συμπαίχτη ψάχνει και ο Αλαφούζος
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το Redmi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
- GiorgosAtha
- Δημοσιεύσεις: 3716
- Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
- Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ο Αλ Αφουζ δεν βάζει χρήμα... ίσα ίσα σφίγγει κι άλλο το ζωνάρι.
Αυτός είναι και ο λόγος που θέλει να επικυρωθεί και η βαθμολογία. Ελπίζει σε τιμωρία του gay από την νέα season μήπως και καταφέρει να κάνει την έκπληξη για το πρωτάθλημα.
ΥΣ. Αν ο "μεγαλοεπενδυτής" φάει κάνα -6 για του χρόνου και δεν μπει Ch.L. νομίζετε πως θα χώσει χρήμα για μεταγραφές?
Αυτός είναι και ο λόγος που θέλει να επικυρωθεί και η βαθμολογία. Ελπίζει σε τιμωρία του gay από την νέα season μήπως και καταφέρει να κάνει την έκπληξη για το πρωτάθλημα.
ΥΣ. Αν ο "μεγαλοεπενδυτής" φάει κάνα -6 για του χρόνου και δεν μπει Ch.L. νομίζετε πως θα χώσει χρήμα για μεταγραφές?
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Αν ημασταν στη θεση του βαζελου θα ακουγαμε οτι ο ΠΑΟΚ θελει να επικυρωθει η βαθμολογια γιατι φιλησε δαχτυλιδι για να παρει την αδεια.Τωρα ολα οκ.
- GiorgosAtha
- Δημοσιεύσεις: 3716
- Εγγραφή: Δευ 23 Δεκ 2013, 14:44
- Τοποθεσία: Βύρωνας, Αθήνα
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Πιθανό και αυτό Σέκερη... αλλά η ζέλα είναι μεγάλη πουτ@ν@... κοιτάει το συμφέρον της και προσπαθεί με πλάγιους τρόπους να το πετύχει -γιατί δεν μπορεί στα ίσια-.
Φιλάει δαχτυλίδι τώρα για την άδεια και "μαχαιρώνει" του χρόνου για το πρωτάθλημα.
Και με μας κάτι παρόμοιο έκανε... από την μια μίλαγε για συμμαχίες και από την άλλη έτρεχε στο CAS με τον πρωκταθλητη στο χέρι!
Φιλάει δαχτυλίδι τώρα για την άδεια και "μαχαιρώνει" του χρόνου για το πρωτάθλημα.
Και με μας κάτι παρόμοιο έκανε... από την μια μίλαγε για συμμαχίες και από την άλλη έτρεχε στο CAS με τον πρωκταθλητη στο χέρι!
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33930
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Κανένα νέο για την επικύρωση της βαθμολογίας;
Γιατί μάλλον για 'κει πάει.
Γιατί μάλλον για 'κει πάει.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Τώρα έχουμε τελικό!!!
Όλη η ενέργεια είναι στραμμένη εκεί, τα άλλα έπονται.
SM-G935F
Όλη η ενέργεια είναι στραμμένη εκεί, τα άλλα έπονται.
SM-G935F
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Τα πρωτοσέλιδα των "αντικειμενικών" εφημερίδων μιλάνε για τιμωρία που θα ισχύσει την επόμενη χρονιά μάλλον. Καλλιεργούν δηλαδή κλίμα.
Τα γεγονότα έχουν, κατά την άποψη μου, ως εξής.
Ο γαύρος δεν γλυτώνει την τιμωρία με αφαίρεση βαθμών με όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας (και αναμένονται και άλλα στοιχεία). Εάν η τιμωρία επιβληθεί πριν από την επικύρωση της βαθμολογίας θα χάσει το πρωτάθλημα.
Η μόνη πιθανότητα να ισχύσει η τιμωρία για την επόμενη χρονιά είναι να έχει επικυρωθεί η βαθμολογία του φετινού πρωταθλήματος.
Η επικύρωση της βαθμολογίας γίνεται σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο άρθρο 20 παρ. 3 του ΚΑΠ της ΕΠΟ το οποίο προβλέπει τα εξής: "Η μερική ή ολική επικύρωση του παραπάνω βαθμολογικού πίνακα γίνεται με απόφαση
του Δ.Σ. της διοργανώτριας μετά την περαίωση όλων των αγώνων πρωταθλήματος και αγώνων Κυπέλλου Ελλάδος,μη συμπεριλαμβανομένου του Τελικού Αγώνα του Κυπέλλου,που μετέχουν οι ομάδες αυτές και με την προϋπόθεση ότι δεν εκκρεμούν στα αρμόδια δικαστικά όργανα της διοργανώτριας ή της Ε.Π.Ο. (δηλ. Πειθαρχική Επιτροπή ή Επιτροπή Εφέσεων, ή Διαιτητικό Δικαστήριο Ποδοσφαίρου) για τη νικήτρια ομάδα του πρωταθλήματος ή του ομίλου, για τις ομάδες που προβιβάζονται ή υποβιβάζονται σε άλλη κατηγορία και για τις ομάδες που δικαιούνται να συμμετάσχουν στις διασυλλογικές διοργανώσεις της UEFA, προσφυγές ή ενστάσεις του άρθρου 23 του παρόντος Κανονισμού και των άρθρων 17 και 18 του Πειθαρχικού κώδικα που επηρεάζουν τη βαθμολογική κατάταξη των ομάδων"
Στα bold είναι το μυστικό γιατί βάζει πλάτη ή στήνει κώλο ο βάζελος (ότι προτιμάτε). Εάν επικυρωθεί η βαθμολογία μέχρι την 10.05.2017 οπότε και έχουν οριστεί τα πλέι οφ παίρνει το πρωτάθλημα ο γαύρος.
Το ερώτημα είναι εάν μπορεί να μπλοκαριστεί η επικύρωση της βαθμολογίας από τον ΠΑΟΚ, ότι και εάν αποφασίσει το ΔΣ της σουπερ λιγκ.
Τα άρθρα 17 και 18 του Πειθαρχικού Κώδικα της ΕΠΟ, με βάση τα οποία δεν δύναται να γίνει επικύρωση της βαθμολογίας, αναφέρονται περιπτώσεις όπου σχετίζονται με το στήσιμο ή χειραγώγηση αγώνων για λόγους στοιχηματισμού κυρίως και σε δωροδοκίες. Θυμίζω ότι ο γαύρος παραπέμπεται να δικαστέι για παραβάσεις οι οποίες προβλέπονται στα άρθρα 19 και 29 του πειθαρχικού κώδικα, δηλαδή με άρθρα που δεν αναφέρονται στο άρθρο 20 του ΚΑΠ.
Συμπερασματικά, καταλήγω στο ότι εάν δεν αποφασίσουν τα μέλη της ΣΛ να μην επικυρώσουν την βαθμολογία (κατά πελιοψηφία) από μόνοι μας δεν θα μπορέσουμε να μπλοκάρουμε την επικύρωση. Εδώ φαίνεται ο πούστικος ρόλογος του βαζελολαγού (όνομα και πράμα αφού στην συγκεκριμένη περίπτωση λειτουργεί και ως λαγός του γαύρου. Οποία ξεφτίλα).
Το θέμα είναι ότι σε μία τέτοια περίπτωση δεν είμαι βέβαιος το κατά πόσον θα μπορέσουν να διαχειριστούν την ξεφτίλα και τις αντιδράσεις.
Δεν μπορώ, νομικά, να προδικάσω τίποτα και αναμένω με μεγάλο ενδιαφέρον την εξέλιξη υπόθεσης. Το θέμα είναι ότι η ΠΑΕ φαίνεται να κάνει ότι μπορεί για να προασπίσει τα συμφέροντα της.
Τα γεγονότα έχουν, κατά την άποψη μου, ως εξής.
Ο γαύρος δεν γλυτώνει την τιμωρία με αφαίρεση βαθμών με όσα έχουν δει το φως της δημοσιότητας (και αναμένονται και άλλα στοιχεία). Εάν η τιμωρία επιβληθεί πριν από την επικύρωση της βαθμολογίας θα χάσει το πρωτάθλημα.
Η μόνη πιθανότητα να ισχύσει η τιμωρία για την επόμενη χρονιά είναι να έχει επικυρωθεί η βαθμολογία του φετινού πρωταθλήματος.
Η επικύρωση της βαθμολογίας γίνεται σύμφωνα με τα αναφερόμενα στο άρθρο 20 παρ. 3 του ΚΑΠ της ΕΠΟ το οποίο προβλέπει τα εξής: "Η μερική ή ολική επικύρωση του παραπάνω βαθμολογικού πίνακα γίνεται με απόφαση
του Δ.Σ. της διοργανώτριας μετά την περαίωση όλων των αγώνων πρωταθλήματος και αγώνων Κυπέλλου Ελλάδος,μη συμπεριλαμβανομένου του Τελικού Αγώνα του Κυπέλλου,που μετέχουν οι ομάδες αυτές και με την προϋπόθεση ότι δεν εκκρεμούν στα αρμόδια δικαστικά όργανα της διοργανώτριας ή της Ε.Π.Ο. (δηλ. Πειθαρχική Επιτροπή ή Επιτροπή Εφέσεων, ή Διαιτητικό Δικαστήριο Ποδοσφαίρου) για τη νικήτρια ομάδα του πρωταθλήματος ή του ομίλου, για τις ομάδες που προβιβάζονται ή υποβιβάζονται σε άλλη κατηγορία και για τις ομάδες που δικαιούνται να συμμετάσχουν στις διασυλλογικές διοργανώσεις της UEFA, προσφυγές ή ενστάσεις του άρθρου 23 του παρόντος Κανονισμού και των άρθρων 17 και 18 του Πειθαρχικού κώδικα που επηρεάζουν τη βαθμολογική κατάταξη των ομάδων"
Στα bold είναι το μυστικό γιατί βάζει πλάτη ή στήνει κώλο ο βάζελος (ότι προτιμάτε). Εάν επικυρωθεί η βαθμολογία μέχρι την 10.05.2017 οπότε και έχουν οριστεί τα πλέι οφ παίρνει το πρωτάθλημα ο γαύρος.
Το ερώτημα είναι εάν μπορεί να μπλοκαριστεί η επικύρωση της βαθμολογίας από τον ΠΑΟΚ, ότι και εάν αποφασίσει το ΔΣ της σουπερ λιγκ.
Τα άρθρα 17 και 18 του Πειθαρχικού Κώδικα της ΕΠΟ, με βάση τα οποία δεν δύναται να γίνει επικύρωση της βαθμολογίας, αναφέρονται περιπτώσεις όπου σχετίζονται με το στήσιμο ή χειραγώγηση αγώνων για λόγους στοιχηματισμού κυρίως και σε δωροδοκίες. Θυμίζω ότι ο γαύρος παραπέμπεται να δικαστέι για παραβάσεις οι οποίες προβλέπονται στα άρθρα 19 και 29 του πειθαρχικού κώδικα, δηλαδή με άρθρα που δεν αναφέρονται στο άρθρο 20 του ΚΑΠ.
Συμπερασματικά, καταλήγω στο ότι εάν δεν αποφασίσουν τα μέλη της ΣΛ να μην επικυρώσουν την βαθμολογία (κατά πελιοψηφία) από μόνοι μας δεν θα μπορέσουμε να μπλοκάρουμε την επικύρωση. Εδώ φαίνεται ο πούστικος ρόλογος του βαζελολαγού (όνομα και πράμα αφού στην συγκεκριμένη περίπτωση λειτουργεί και ως λαγός του γαύρου. Οποία ξεφτίλα).
Το θέμα είναι ότι σε μία τέτοια περίπτωση δεν είμαι βέβαιος το κατά πόσον θα μπορέσουν να διαχειριστούν την ξεφτίλα και τις αντιδράσεις.
Δεν μπορώ, νομικά, να προδικάσω τίποτα και αναμένω με μεγάλο ενδιαφέρον την εξέλιξη υπόθεσης. Το θέμα είναι ότι η ΠΑΕ φαίνεται να κάνει ότι μπορεί για να προασπίσει τα συμφέροντα της.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31580
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Σε οποιαδηποτε αλλη τριτοκοσμικη χωρα κι αν γινοταν αυτα που εγιναν με Πλατανια η ομαδα θα πεφτε 3 κατηγοριες.Σε οποια δηποτε αλλη χωρα πιανοταν 2 ομαδες να στηνουν παιχνιδι για να βγει 3-0 θα πεφταν 3 κατηγοριες.Σε οποιαδηποτε αλλη χωρα .....Δεν εχει νοημα να συγχυζεσαι , το μονο που μπορεις να κανεις ειναι ...ν αλλαξεις χωρα.Δεν εχει κανενα αποτελεσμα το να αλλαζεις κυβερνησεις σα τα πουκαμισα υπουργους,προεδρους,δικαστες .Ολοι ιδιοι,ολοι ποτισμενοι με το ιδιο δηλητηριο.Απελπισια...


Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Η ζέλα κάνει ότι μπορεί ώστε να επικυρωθεί η βαθμολογία.
Εμείς θα πρέπει να πιέσουμε στη συνεδρίαση της Δευτέρας να μην αποφασιστεί κάτι τέτοιο.
Αυτό που ζητάει η ζέλα (επικύρωση με αστερίσκους για την περίπτωση τιμωρίας του γάβρου) ξέρει κανείς αν γίνεται;
Εμείς θα πρέπει να πιέσουμε στη συνεδρίαση της Δευτέρας να μην αποφασιστεί κάτι τέτοιο.
Αυτό που ζητάει η ζέλα (επικύρωση με αστερίσκους για την περίπτωση τιμωρίας του γάβρου) ξέρει κανείς αν γίνεται;
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Παιδιά εγώ διάβασα ζητάει την ΜΕΡΙΚΉ επικύρωση, δηλαδή αν αφαιρεθούν οι βαθμοί, το παίρνουμε
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Αυτό άκουσα κι εγώ. Δεν ξέρω αν γίνεται κάτι τέτοιο όμως.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Η μερική επικύρωση αφορά προφανώς τις ομάδες που δεν επηρεάζουν την τελική βαθμολογία, εφόσον υπάρχουν εκκρεμότητες. Ο βάζελος, πονηρά κατά την άποψη μου, ζητά να γίνει μερική επικύρωση της βαθμολογίας με την λογική ότι εάν τιμωρηθεί ο γαύρος και χάσει το πρωτάθλημα, εφόσον έχουν ξεκινήσει τα πλέι οφ, να πάρει την θέση αυτού που θα πάρει το πρωτάθλημα στα πλέι οφ. Με βάση την προκήρυξη του πρωταθλήαμτος δεν βλέπω αυτό να γίνεται.
Πιθανολογώ ότι η πονηριά του βάζελου έγκειται στο εξής: εάν όντως γίνει μερική επικύρωση και δεν επικυρωθούν οι πρώτες θέσεις της βαθμολογίας δεν μπορούν να ξεκινήσουν τα πλέι οφ. Συνεπώς, ο βάζελος επιδιώκει να περάσει προς τα έξω ότι επιθυμεί μεν την μερική επικύρωση πλην όμως επειδή δεν γίνεται να ξεκινήσουν τα πλέι οφ έτσι θα γίνει ολική επικύρωση της βαθμολογίας με αποτέλεσμα να αναδειχθεί πρωταθλητής ο γαύρος. Εάν όμως τιμωρηθεί ο γαύρος με αφαίρεση βαθμών και του αφαιρεθεί το πρωτάθλημα εκ των υστέρων (γεγονός το οποίο δεν είμαι βέβαιος ότι μπορεί να συμβεί) ή ακόμα και εάν υποβιβαστεί (εδώ γελάμε) το ερώτημα είναι ποιος παίρνει το πρωτάθληαμ ως δεύτερος. Ο δέυτερος της κανονικής περιόδου ή ο δεύτερος στα πλέι οφ;
Δηλαδή πιστεύω ότι ο Αλαφουζ βλέπει ως ενδεχόμενο το να χάσει το πρωτάθλημα ο γαύρος μέσω αφαίρεσης βαθμών και επειδή γνωρίζει ότι σε τέτοια περίπτωση εάν δεν επικυρωθεί η βαθμολογία πρωταθλητής θα είναι ο ΠΑΟΚ, επιδιώκει να παιχτούν τα πλέι οφ ώστε εάν τερματίσει δεύτερος να πάρει αυτός το πρωτάθλημα.
Πιθανολογώ ότι η πονηριά του βάζελου έγκειται στο εξής: εάν όντως γίνει μερική επικύρωση και δεν επικυρωθούν οι πρώτες θέσεις της βαθμολογίας δεν μπορούν να ξεκινήσουν τα πλέι οφ. Συνεπώς, ο βάζελος επιδιώκει να περάσει προς τα έξω ότι επιθυμεί μεν την μερική επικύρωση πλην όμως επειδή δεν γίνεται να ξεκινήσουν τα πλέι οφ έτσι θα γίνει ολική επικύρωση της βαθμολογίας με αποτέλεσμα να αναδειχθεί πρωταθλητής ο γαύρος. Εάν όμως τιμωρηθεί ο γαύρος με αφαίρεση βαθμών και του αφαιρεθεί το πρωτάθλημα εκ των υστέρων (γεγονός το οποίο δεν είμαι βέβαιος ότι μπορεί να συμβεί) ή ακόμα και εάν υποβιβαστεί (εδώ γελάμε) το ερώτημα είναι ποιος παίρνει το πρωτάθληαμ ως δεύτερος. Ο δέυτερος της κανονικής περιόδου ή ο δεύτερος στα πλέι οφ;
Δηλαδή πιστεύω ότι ο Αλαφουζ βλέπει ως ενδεχόμενο το να χάσει το πρωτάθλημα ο γαύρος μέσω αφαίρεσης βαθμών και επειδή γνωρίζει ότι σε τέτοια περίπτωση εάν δεν επικυρωθεί η βαθμολογία πρωταθλητής θα είναι ο ΠΑΟΚ, επιδιώκει να παιχτούν τα πλέι οφ ώστε εάν τερματίσει δεύτερος να πάρει αυτός το πρωτάθλημα.